Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi parturi/kampaaja palvelut liian hintavia.

Vierailija
30.12.2025 |

Järkytyin, kun kävin kampaajalla pelkästä pitkien hiusten latvojen tasoittamisesta 40 euron laskun.

Onko mielestäsi parturi/kampaajat palvelut liian hintavia?

Vaihtoehdot

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja kampaajat tekee töitä kuin täi tervassa, koska ei tarvitse . Tienaa vähemmällä työllä. Ennen tekivät nopeammin, eli useamman asiakkaan päivässä

Olen vähentänyt paljon  kampaajalla käyntiä. Leikkaan itse ja värjään kasviväreillä välillä 

Vierailija
2/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ollut kahteen vuoteen varaa käydä kampaajalla. Olen välillä työttömänä ja välillä töissä enkä laita euroakaan turhuuteen. Ehkä sitten, jos työttömyysetuudet palautettaisiin takaisin entiselle tasolleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on maahanmuuttajataustaisi parturi/kampaajia, joiden taksat ovat kuhtuullisia ja he tekevät työnsä hyvin.

Vierailija
4/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii kokeilla onnistutko elättämään itsesi kampaajana. Neljänkympin hinnasta menee 25 % alvia, 25 % YEL-maksua, loput vakuutuksiin, työvälineisiin ja tilavuokriin. Tuttu kampaaja on sanonut että hänelle jää siitä käteen kymppi.

Vierailija
5/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme poikaa. Käyn aina heidän kanssaan ulkolaistaustaisen parturin luona, kantasuomalaisella parturi/kampaajalla on paljon kalliinpaa.

Vierailija
6/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkien hiusteni latvat pystyy mieheni tasoittamaan yhtä hyvin kuin parturi/kampaaja eikä maksa mitään.

Vierailija
7/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä paikkakunnalla maaseudulla asuvana pidän paikallisia hintoja kohtuullisina, mutta kerran kaupunkireissulla käytin erästä tuttava-vanhusta siellä kampaajalla, ja siellä oli kyllä sokkihinnat, en varmaan koskaan kävisi siihen hintaan kampaajalla.

Vierailija
8/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnasta yli neljännes on arvonlisäveroa eli veroton hinta 

32€. 

Ja tuosta 32€ vähennetään tilavuokrat, kalusteet ja loppu on palkkaa,.

Vierailija
9/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40€/20min miesten leikkaus, mun mielestä on aika kallista jos varastomiehenä saan tehdä 12h töitä että saan tunnin parturia.

Vierailija
10/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä maksaa. En ole käyttänyt niiden palveluja vuosiin, kun palkkani on niin huono.

Vierailija
11/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii kokeilla onnistutko elättämään itsesi kampaajana. Neljänkympin hinnasta menee 25 % alvia, 25 % YEL-maksua, loput vakuutuksiin, työvälineisiin ja tilavuokriin. Tuttu kampaaja on sanonut että hänelle jää siitä käteen kymppi.

laske hintaa, niin joudut maksamaan vähemmän alvia

Vierailija
12/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu parturi ottaa 10 euroa.Saa leikata koneella kaikki pois.

Vierailija
13/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kymppi käteen 20min hommasta. ei paha. minulle jää duunarinhommista 5e käteen tunnissa eli 20 minuutissa reilu euro.

Vierailija
14/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32€. 

Hieno kulurakenne firmassa: alv, vuokra, kalusteet, palkka. Ei muita kuluja.

Vierailija
15/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienellä paikkakunnalla maaseudulla asuvana pidän paikallisia hintoja kohtuullisina, mutta kerran kaupunkireissulla käytin erästä tuttava-vanhusta siellä kampaajalla, ja siellä oli kyllä sokkihinnat, en varmaan koskaan kävisi siihen hintaan kampaajalla.

kaupungeissa on isommat palkat kuin maalla

Vierailija
16/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvan yli 20% menee alvia. 

Vierailija
17/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä Suomessa kampaaja maksaa, mutta Kööpenhaminassa maksan ~127€ hiusten pesu, muotoonleikkaus ja föönaus.

Vierailija
18/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32€. 

Viidennes. 

Vierailija
19/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

laske hintaa, niin joudut maksamaan vähemmän alvia

No johan on matematiikkaa! Neljännes eli 25 prosenttia menee alviin joka tapauksessa, oli hinta mikä tahansa. Minun lyhyiden hiusten leikkuu maksaa muistaakseni jotakin 55 euroa ja siihen menee noin 45 minuuttia. Ei jää suuri tuntipalkka, kun kaikki verot, yellit ja muut kustannukset vähennetään ensin.

Vierailija
20/46 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20min kampaajakäynti maksaa minulle päivän palkan. Ei oikein tunnu kohtuulliselta, joten leikkaan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi