Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25 nainen, tykkään harmaantuvista charmikkaista miehistä.

Vierailija
04.05.2017 |

45-55 vuotiaista miehistä. Minua ei ole koskaan viehättäneet samanikäiset miehet tai poikiahan ne minun mielestäni ovat.
Tulen myös helpommin juttuun vanhempien miesten ja naisten kanssa. En kestä nuorten miesten pullistelu mentaliteettiä. Nuoret naiset taas pinnallisia eivätkä keskity tähän hetkeen.
P.s Ei tarvitse loukkaantua sanoistani, ei nämä kaikkia koske mutta suureen osaan kyllä.

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen omaisuutta ja statusta kerännyt ja itsestään huoltapitävä/pitänyt mies voi useinkin valita itseään nuoremman naisen. Tämä tuntuu tympäisevän erityisesti keski-ikäisiä kulahtaneempia naisihmisiä, jotka kuvittelevat kuuluvansa kyseisten miesten kohderyhmään. Kiukuttelevat ja panettelevat ko. miehiä, kun mies haluaakin nuoremman naisen. Ei tämä niin harvinaista ole kuin täällä väitetään.

Tiedätkö mikä on vielä yleisempi ilmiö? No se, että nämä itseään äärimmäisen nuorekkaina ja menestyneinä pitäneet papat pettyvät ja suuttuvat, kun nuoret pimut ei huokaillen lankeakaan heidän eteensä.  Esim. ei minuakaan kukaan varakas mies ole pystynyt ostamaan, ja tarjokkaita olisi kyllä riittänyt silloin kun olin vielä nuori ja nätti. Ihan vaan omaan ikäluokkaani kuuluvan mukavan miehen kanssa pariuduin. Kaikkia naisia ei kiinnosta raha. Sitten nämä papat pettyneinä kyselevät esim. keskustelupalstoilla "miksi nuoret naiset eivät kiinnostu minusta?". Se juna meni jo. Olisi kannattanut takoa silloin kun rauta oli vielä kuumaa.

Ja ihan samalla tavalla katkeroituneet papat kiukuttelevat, jos joku kaunis hyvinsäilynyt vanhempi nainen menee kimppaan nuoremman miehen kanssa. Pata kattilaa soimaa.

Vierailija
62/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi vittu mitä juttuja. Menkää kirjoittamaan noi haaveenne johonkin tarinapalstalle. Ällöttävää!

Hei Jenna 14 vee. Onko sulla jotain läksyjä jota voisit tehdä. Tai käy ottaa lasi maitoa ja keksiä pahimpaan angstiin.

Joo, ulos ei uskalla mennä kun siellä sedät ahdistelee!

Jos sulla on joku setä-addiktiongelma päässäsi niin suosittelen ammattiauttajaa.

Kerro lisää!

Lue täältä lisää ja valitse omasi.. www.terve.fi/pakko-oireinen-hairio/pakko-oireinen-hairio

Ei auta! Eti vielä vähän tietoa, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-27 kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi ei saa olla tätä mieltä mitä ap- kirjoitti. Kauhea älämölö!! Tehkää oma ketju pälvikaljuraivoistanne. Huomaa että nuoret naiset täällä taas jyräävät. Ei mitenkään yllättävää käytöstä.

Koska kaikki tietää ap:n olevan ikäloppu setämies. Johan sen tunnistaa kirjoitustyylistä.

N26

Et voi tietää varmaksi joten älä viitsi, ja vaikka olisikin niin moni on asiasta samaa mieltä kuin ap.

Joo ehkä 50+ naiset.

En ole samaa mieltä kuin ap., vaikka oleb 50+. Pidän nuoremmista miehistä.

Vierailija
64/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45-55 vuotiaista miehistä. Minua ei ole koskaan viehättäneet samanikäiset miehet tai poikiahan ne minun mielestäni ovat.

Tulen myös helpommin juttuun vanhempien miesten ja naisten kanssa. En kestä nuorten miesten pullistelu mentaliteettiä. Nuoret naiset taas pinnallisia eivätkä keskity tähän hetkeen.

P.s Ei tarvitse loukkaantua sanoistani, ei nämä kaikkia koske mutta suureen osaan kyllä.

Multa saat ihan ilmaiseksi semmosen harmaahapsen. Ei kyllä ole kovasti itseään päivittänyt sitten 80-luvun.

Ihan hyvän näköinen, mutta muu kehitys on jäänyt  tosiaan 80-luvulle. 

Ja sun on ihan turha puhua tvitteristä, tinderistä, whatsapista ym. Hämmästys on suuri ja joudut paljon selittämään  ja vastaus on lähes aina: MITÄÄÄ?

Tissien päälle hän kyllä ymmärtää ja hyvin innokas on myös aiheesta puhumaan. Kaikki kelpaa, erityisesti isot silarit, pienet ja normaalit tissit ovat naisen oma vika.

Myös sana "pikkuhousut" saa hänet mahdottoman hyvälle tuulelle. Saat tämän miehen ihan ilmaiseksi ja voi kertoa salaisuutena, että tyyppi ei ole todellakaan köyhä.

Vierailija
65/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedosetä taas aktivoitunut.😂😂

Vierailija
66/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että tämä harmaantuvista charmanteista kirjoitteleva on se minimunamies joka postailee munakuviaan tänne. Ylernsä hän postaa selvästi nuorempaa versiota itsestään, mutta olin kerran paikalla kun kuva oli selvästi vanhempi. Noin 40-50 v mies, harmaantuva, nuoremmissa kuvissa havaittava maha oli saavuttanut kunnon rantapallon muodon.

Vierailija
67/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen omaisuutta ja statusta kerännyt ja itsestään huoltapitävä/pitänyt mies voi useinkin valita itseään nuoremman naisen. Tämä tuntuu tympäisevän erityisesti keski-ikäisiä kulahtaneempia naisihmisiä, jotka kuvittelevat kuuluvansa kyseisten miesten kohderyhmään. Kiukuttelevat ja panettelevat ko. miehiä, kun mies haluaakin nuoremman naisen. Ei tämä niin harvinaista ole kuin täällä väitetään.

Tiedätkö mikä on vielä yleisempi ilmiö? No se, että nämä itseään äärimmäisen nuorekkaina ja menestyneinä pitäneet papat pettyvät ja suuttuvat, kun nuoret pimut ei huokaillen lankeakaan heidän eteensä.  Esim. ei minuakaan kukaan varakas mies ole pystynyt ostamaan, ja tarjokkaita olisi kyllä riittänyt silloin kun olin vielä nuori ja nätti. Ihan vaan omaan ikäluokkaani kuuluvan mukavan miehen kanssa pariuduin. Kaikkia naisia ei kiinnosta raha. Sitten nämä papat pettyneinä kyselevät esim. keskustelupalstoilla "miksi nuoret naiset eivät kiinnostu minusta?". Se juna meni jo. Olisi kannattanut takoa silloin kun rauta oli vielä kuumaa.

Ja ihan samalla tavalla katkeroituneet papat kiukuttelevat, jos joku kaunis hyvinsäilynyt vanhempi nainen menee kimppaan nuoremman miehen kanssa. Pata kattilaa soimaa.

Kuinka totta tuo viimeinen lause. Seurusten itseäni nuoremman miehen kanssa vahingossa eli hän luuli minua nuoremmaksi ja minä häntä vanhemmaksi. Ikäiseni miehet ovat todella ilkeitä.

Seksi on muuten mahtavaa, kun minä uskallan jo nauttia ja hänellä ei ole iän aiheuttamia ongelmia vielä.

Vierailija
68/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän hopeaketun luona yksi suurinpiirtein ikäisesi tyttäreni kaveri käy panettamassa itseään pari kertaa kuukaudessa. Laitetaan hyvää ruokaa, saunotaan ja naidaan pitkään ja hartaasti. Saa kuulemma sellaista mitä poikaystävä ei vielä ymmärrä antaa, juoksee vaan sählyharkoissa. Sopii minulle.

Muuten hyvä, mutta lause on kieliopinvastainen.

Vierailija
69/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että tämä harmaantuvista charmanteista kirjoitteleva on se minimunamies joka postailee munakuviaan tänne. Ylernsä hän postaa selvästi nuorempaa versiota itsestään, mutta olin kerran paikalla kun kuva oli selvästi vanhempi. Noin 40-50 v mies, harmaantuva, nuoremmissa kuvissa havaittava maha oli saavuttanut kunnon rantapallon muodon.

Ne on netistä poimittuja kuvia. Et kai sä kuvitellut, että joku tänne postaisi omia alastonkuviaan kasvojen kera? :D

Vierailija
70/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän hopeaketun luona yksi suurinpiirtein ikäisesi tyttäreni kaveri käy panettamassa itseään pari kertaa kuukaudessa. Laitetaan hyvää ruokaa, saunotaan ja naidaan pitkään ja hartaasti. Saa kuulemma sellaista mitä poikaystävä ei vielä ymmärrä antaa, juoksee vaan sählyharkoissa. Sopii minulle.

Muuten hyvä, mutta lause on kieliopinvastainen.

*tirsk*

Vierailija
71/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aloituksessa olikin kyse nuoren naisen mieltymyksestä vanhempiin miehiin, ei toistepäin. Mikä mättää??

suurinosa vastauksista kääntynyt päälaelleen. No ei mikään ihme täällä av:lla.

Vierailija
72/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö näin saa olla kirjoitti:

Tässä aloituksessa olikin kyse nuoren naisen mieltymyksestä vanhempiin miehiin, ei toistepäin. Mikä mättää??

Lumipalloefekti. Lopussa ei enää puhutakaan koko asiaan liittyvästä vaan paisutellaan pullaa niin että se ei enää edes uunin mahdu paistumaan.

Vierailija
73/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorien tyyli vaan ei iske, vanhemmilla sellaista edes on.

Vierailija
74/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju kirjoitti:

Lumipalloefekti. Lopussa ei enää puhutakaan koko asiaan liittyvästä vaan paisutellaan pullaa niin että se ei enää edes uunin mahdu paistumaan.

Mitä keskusteltavaa ap:n aloituksessa on? Ap kuuluu vähemmistöön, eikös se ole silloin ihan luonnollista, että suurinosa kommentoijista ei ole hänen kanssaan samaa mieltä.

Voisin karkeasti arvioida, että vain 10% nuorista naisista ovat kiinnostuneet itseään huomattavasti vanhemmista miehistä. Loput 90% nuorista naisista ovat kiinnostuneita itseään hieman vanhemmista (max. 10 vuotta), ikäisistään tai itseään nuoremmista miehistä. Että sellaista.

Vierailija
75/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on netistä poimittuja kuvia. Et kai sä kuvitellut, että joku tänne postaisi omia alastonkuviaan kasvojen kera? :D

Niinhän sitä luulisi, mutta eiköhän se ihan oikeasti omia kuviaan postaa. Sama kaveri joskus myös valittanut täällä kuinka saa kuulla jossain alastonsuomessa olevansa minimunainen punkero :D.

Vierailija
76/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ketju kirjoitti:

Mitä keskusteltavaa ap:n aloituksessa on? Ap kuuluu vähemmistöön, eikös se ole silloin ihan luonnollista, että suurinosa kommentoijista ei ole hänen kanssaan samaa mieltä.

Voisin karkeasti arvioida, että vain 10% nuorista naisista ovat kiinnostuneet itseään huomattavasti vanhemmista miehistä. Loput 90% nuorista naisista ovat kiinnostuneita itseään hieman vanhemmista (max. 10 vuotta), ikäisistään tai itseään nuoremmista miehistä. Että sellaista.

No mutta suurin osahan just on hänen kanssaan samaa mieltä yläpeukkujen määrästä huomasin. Alapeukkuja vähemmän.

Vierailija
77/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkuja voi manipuloida joten ne ei kyllä kerto mitään.

Vierailija
78/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vitsi, menikö nyt päiväsi pilalle? Otappa vähän piparia purkista ja hymyile vähän.

Vierailija
79/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen 37-vuotias nainen ja pidän parikymppisistä miehistä. Mutta kukin tavallaan!

Vierailija
80/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XD sun yläpeukkus sun jutuissas varmaankin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän