Olen 25 nainen, tykkään harmaantuvista charmikkaista miehistä.
45-55 vuotiaista miehistä. Minua ei ole koskaan viehättäneet samanikäiset miehet tai poikiahan ne minun mielestäni ovat.
Tulen myös helpommin juttuun vanhempien miesten ja naisten kanssa. En kestä nuorten miesten pullistelu mentaliteettiä. Nuoret naiset taas pinnallisia eivätkä keskity tähän hetkeen.
P.s Ei tarvitse loukkaantua sanoistani, ei nämä kaikkia koske mutta suureen osaan kyllä.
Kommentit (121)
Oma miesmakuni on kaunis harmaatukkainen nuorimies. Yhden olen tähän mennessä bongannut värjäystrendin myötä, mutta niitä maailma tarvitsee lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin pidän vanhemmista miehistä, eikä haittaa edes mikään sosiaalinen paine. Enää pitäis vaan löytää 50+ ikäinen mies!
No eikös sen pitäisi olla maailman helpoin tehtävä, siis löytää vanhempi mies? :D Vanhat miehethän tunnetusti etsivät tyttärensä ikäisiä, ellei sitäkin nuorempia naisia.
Vaikeempi tehtävä ois löytää roimasti nuorempi mies (+30v. naisen näkökulmasta). :)
Ehkä, mutta ei siihen nyt tietenkään riitä että on vaan vanhempi. Pitää myös ajatusmaailmat kohdata.
Mä en ymmärrä miksi ei saa olla tätä mieltä mitä ap- kirjoitti. Kauhea älämölö!! Tehkää oma ketju pälvikaljuraivoistanne. Huomaa että nuoret naiset täällä taas jyräävät. Ei mitenkään yllättävää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Oma miesmakuni on kaunis harmaatukkainen nuorimies. Yhden olen tähän mennessä bongannut värjäystrendin myötä, mutta niitä maailma tarvitsee lisää.
Eikun kauniit mustatukkaiset miehet... aaah.. aasialaiset nuoret miehet. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun kauniit mustatukkaiset miehet... aaah.. aasialaiset nuoret miehet. <3
Nekin :) Sähän osuit oikein asian ytimeen.
Vierailija kirjoitti:
N-27 kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi ei saa olla tätä mieltä mitä ap- kirjoitti. Kauhea älämölö!! Tehkää oma ketju pälvikaljuraivoistanne. Huomaa että nuoret naiset täällä taas jyräävät. Ei mitenkään yllättävää käytöstä.
Koska kaikki tietää ap:n olevan ikäloppu setämies. Johan sen tunnistaa kirjoitustyylistä.
N26
Et voi tietää varmaksi joten älä viitsi, ja vaikka olisikin niin moni on asiasta samaa mieltä kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
N-27 kirjoitti:
Koska kaikki tietää ap:n olevan ikäloppu setämies. Johan sen tunnistaa kirjoitustyylistä.
N26
Kuten jo mainitsin, sinä aloitit taas.
Luuletko ettei sinun tyyliä ole helppo havaita.
Montakos kommenttia aiot tänään tehdä?
Niin minäkin pidin "nuorena" naisena (?), jolla oli penis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-27 kirjoitti:
N26Et voi tietää varmaksi joten älä viitsi, ja vaikka olisikin niin moni on asiasta samaa mieltä kuin ap.
Joo ehkä 50+ naiset.
Joillekin tuntuu olevan kauhean vaikea uskoa, että jotkut oikeasti ovat samaa mieltä kuin ap. Vaikka ap nyt olisikin sitten mies itse. Siitä en tiedä. Mutta kyllä meitä vanhemmista miehistä pitäviä nuoria naisia vaan on, eikä se kai keneltäkään ole pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-27 kirjoitti:
N26Et voi tietää varmaksi joten älä viitsi, ja vaikka olisikin niin moni on asiasta samaa mieltä kuin ap.
Joo ehkä 50+ naiset.
Sulla ei ole ollut ilmiselvästi hyvä isä- suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan monet meistä nuorista naisista tykkäävät itsevarmoista hopeaketuista, mutta kaikki eivät nitä haluja ääneen sano. Sosiaalinen paine muiden naisten taholta on niin kova.
Setä hopeakettu on sitten TAAS pistänyt tuulemaan ja poistanut kommentteja keskustelusta. Sovitaanko niin, että jos / kun avaat näitä ketjuja naisena esiintyen, niin otat vastaan myös KAIKKI kommentit, tai voi olla että nämä sun feikkiketjut alkaa katoamaan kokonaisuudessaan sitten myös?
SINÄ OLET LIIAN VANHA, USKO JO!!!!! Joku Erika Vikman rakastaa muumioita, mutta suurin osa nuorista naisista ei, ja se että jankkaat sitä täällä, naiseksi tekeytyen, ei muuta tosiasiaa miksikään!!!!
En yhtään imettele jos jotkut miehet lyövät naisiaan.
T:31-N
olet ilkeä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan monet meistä nuorista naisista tykkäävät itsevarmoista hopeaketuista, mutta kaikki eivät nitä haluja ääneen sano. Sosiaalinen paine muiden naisten taholta on niin kova.
Setä hopeakettu on sitten TAAS pistänyt tuulemaan ja poistanut kommentteja keskustelusta. Sovitaanko niin, että jos / kun avaat näitä ketjuja naisena esiintyen, niin otat vastaan myös KAIKKI kommentit, tai voi olla että nämä sun feikkiketjut alkaa katoamaan kokonaisuudessaan sitten myös?
SINÄ OLET LIIAN VANHA, USKO JO!!!!! Joku Erika Vikman rakastaa muumioita, mutta suurin osa nuorista naisista ei, ja se että jankkaat sitä täällä, naiseksi tekeytyen, ei muuta tosiasiaa miksikään!!!!
Niimpä vaikken suuri väkivallanystävä olekaan.
Mä oon 44 vuotias nainen ja sama juttu.
huomaa kyllä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-27 kirjoitti:
Joo ehkä 50+ naiset.
Sulla ei ole ollut ilmiselvästi hyvä isä- suhde.
Mulla oli erittäin hyvä isäsuhde. Siksi en pidäkään vanhoja miehiä miehinä, vaan vain sukupuolettomina hahmoina.
Tämän hopeaketun luona yksi suurinpiirtein ikäisesi tyttäreni kaveri käy panettamassa itseään pari kertaa kuukaudessa. Laitetaan hyvää ruokaa, saunotaan ja naidaan pitkään ja hartaasti. Saa kuulemma sellaista mitä poikaystävä ei vielä ymmärrä antaa, juoksee vaan sählyharkoissa. Sopii minulle.
Parikymppinen ei ymmärrä sitä miten elinkaarensa loppupuolella on joku 45-50+ mies. Jo nuoremmatkin. Seksikkäänä ja kykenevänä miehenä siis. Toki vanhuksena ja omaishoidettavana on sitten ne vuodet jotka olis muuten naisen elämässä hyvää ja vilkasta aikaa. Ukko vaan ei enää sitten jaksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tämän hopeaketun luona yksi suurinpiirtein ikäisesi tyttäreni kaveri käy panettamassa itseään pari kertaa kuukaudessa. Laitetaan hyvää ruokaa, saunotaan ja naidaan pitkään ja hartaasti. Saa kuulemma sellaista mitä poikaystävä ei vielä ymmärrä antaa, juoksee vaan sählyharkoissa. Sopii minulle.
Aivan varmasti.
olet ilkeä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku T: 51 M
No eikös sen pitäisi olla maailman helpoin tehtävä, siis löytää vanhempi mies? :D Vanhat miehethän tunnetusti etsivät tyttärensä ikäisiä, ellei sitäkin nuorempia naisia.
Vaikeempi tehtävä ois löytää roimasti nuorempi mies (+30v. naisen näkökulmasta). :)