Olen 25 nainen, tykkään harmaantuvista charmikkaista miehistä.
45-55 vuotiaista miehistä. Minua ei ole koskaan viehättäneet samanikäiset miehet tai poikiahan ne minun mielestäni ovat.
Tulen myös helpommin juttuun vanhempien miesten ja naisten kanssa. En kestä nuorten miesten pullistelu mentaliteettiä. Nuoret naiset taas pinnallisia eivätkä keskity tähän hetkeen.
P.s Ei tarvitse loukkaantua sanoistani, ei nämä kaikkia koske mutta suureen osaan kyllä.
Kommentit (121)
Mads Mikkelsen on täydellinen vanhempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Hyi vi**u!! Ei siis vikaa vanhemmissa, mutta joo en tykkää liian kirveellä veistetty feissi.
Vierailija kirjoitti:
Palstan setämiehet eivät ole mitään madsmikkelsenejä..
Sinähän se täällä jankutat, setä. Ja poistat kommentit, jotka ei miellytä. Tämäkin varmaan katoaa kohta, niin kuin ne muutkin kommentit, jossa olen todennut vaan sen tosiasian, että valtaosa nuorista naisista ei TODELLAKAAN ole kiinnostunut vanhoista miehistä![/quote]
Tämä onneksi vain sinun mielipiteesi ei muiden, älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako palstan tytötkään mitään arianagrandeja olla? Luulen, että hyvin sopivat toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako palstan tytötkään mitään arianagrandeja olla? Luulen, että hyvin sopivat toisilleen.
Ongelma on se, että palstasedät kuvittelevat että arianagrandet himoitsevat heidän kurttuista vartaloaan silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saakeli, siis joku oikeesti luulee, että nuoret tytöt ovat käyneet sankoin joukoin yläpeukuttamassa tätä aloitusta. :D Joo, siis tietenkinhän nuoret naiset kuolaa vanhojen patujen perään. Kukaan nuori nainen ei suostu edes seukkamaan kuin vain yli 50v. miesten kanssa, siksihän näitä May-December pareja on niiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon. Teinitytökin ihailee enemmän Danny:ä kuin Robinia. Niin se vain menee. Vanhat ukot rocks!!!!
Kovin tuntuu herättävän tunteita sinussa tämä aloitus. Mahtaisitkohan rauhoittua, jos saisit tulla sedän syliin ja painaa tunteikkaan pääsi hopeisia rintakarvojani vasten. Setä silittäisi sinusta pahan olon pois.
En keksi mitään ällöttävämpää kuin liikakarvoitus.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että palstasedät kuvittelevat että arianagrandet himoitsevat heidän kurttuista vartaloaan silti.
Onko se oikeasti sulle ongelma? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieti nyt näitä tyrkkyjä vanhoja ukkoja täälläkin!
Ihme pervoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme pervoja!
Älä viiti tyrkyttää itseäs joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme pervoja!
Tai entäpä jos sinä et enää miettisi heitä? Poistuisiko ongelmasi silloin?
Vierailija kirjoitti:
Mads on ihana, seksikäs, karismaattinen setämies, kyllä. Mutta Madsin kaltaisia setämiehiä on ehkä 1 sadassa miljoonassa, eikä Suomessa ole sellaisia miehiä ollenkaan. :D
Sitä paitsi Madsilla on itseään vanhempi vaimo. Ei pyöri parikymppisten mallitypyjen kanssa, vaikka Alfa-uros onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mads on ihana, seksikäs, karismaattinen setämies, kyllä. Mutta Madsin kaltaisia setämiehiä on ehkä 1 sadassa miljoonassa, eikä Suomessa ole sellaisia miehiä ollenkaan. :D
Sitä paitsi Madsilla on itseään vanhempi vaimo. Ei pyöri parikymppisten mallitypyjen kanssa, vaikka Alfa-uros onkin.
Onneksi ei olekaan ja hyvä niin.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme pervoja!Tai entäpä jos sinä et enää miettisi heitä? Poistuisiko ongelmasi silloin?
Ei mulla ole ongelmaa. Mä en oo tippaakaan kiinnostunut vanhoista äijistä. Mulla on nuori komea mies.
"Heh, minä olen 50+ nainen ja en ole koskaan ollut kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä ja sitä vähemmän mitä vanhemmaksi tulen. Nuorempana kelpasivat samanikäiset, mutta nykyään täytyy olla ehdottomasti nuorempi."
Miksi tämä saa alapeukkuja, mutta vanhemman miehen ja nuoren naisen välinen kiinnostus ei lähes yhtään?
Vierailija kirjoitti:
"Heh, minä olen 50+ nainen ja en ole koskaan ollut kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä ja sitä vähemmän mitä vanhemmaksi tulen. Nuorempana kelpasivat samanikäiset, mutta nykyään täytyy olla ehdottomasti nuorempi."
Miksi tämä saa alapeukkuja, mutta vanhemman miehen ja nuoren naisen välinen kiinnostus ei lähes yhtään?
Koska vieläkin yritetään pakkosyöttää ihmisille sitä ajatusta, että vanha mies/nuori nainen on normaalia, mutta toisinpäin epänormaalia. Yhteiskunnassamme vallitsee asenne, että miehen on oikeutettua himoita nuoria naisia, mutta vanhempi nainen ei saa himoita nuoria miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme pervoja!Tai entäpä jos sinä et enää miettisi heitä? Poistuisiko ongelmasi silloin?
Ei mulla ole ongelmaa. Mä en oo tippaakaan kiinnostunut vanhoista äijistä. Mulla on nuori komea mies.
No sinä se ainakin ongelmasta höpöttelit. Ei ap:lla tai vanhemmilla miehillä mitään ongelmaa tunnu olevan.
Miksi nainen uhriutuisi vanhan kanssa rakkauteen?Menisikö 50v mies 80v naisen kanssa yhteen? Ei menisi. Ei nuori nainenkaan tunne seksuaalista halua vanhaan mieheen.
Mä olen nyt 36 vuotias ja muutaman vuoden huomannut miten jumalattoman kuumia noin viiskymppiset miehet ovat. JOTKUT! Ei kaikki. Se elämänkokemus, viisaus ja mahakumpu. Ne vahvat kädet. Jessus! Housut kostuu välittömästi muutaman tämmöisen miehen seurassa ;).
Onnitteluni tulevasta omaishoitajan pestistä.