Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25 nainen, tykkään harmaantuvista charmikkaista miehistä.

Vierailija
04.05.2017 |

45-55 vuotiaista miehistä. Minua ei ole koskaan viehättäneet samanikäiset miehet tai poikiahan ne minun mielestäni ovat.
Tulen myös helpommin juttuun vanhempien miesten ja naisten kanssa. En kestä nuorten miesten pullistelu mentaliteettiä. Nuoret naiset taas pinnallisia eivätkä keskity tähän hetkeen.
P.s Ei tarvitse loukkaantua sanoistani, ei nämä kaikkia koske mutta suureen osaan kyllä.

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän hopeaketun luona yksi suurinpiirtein ikäisesi tyttäreni kaveri käy panettamassa itseään pari kertaa kuukaudessa. Laitetaan hyvää ruokaa, saunotaan ja naidaan pitkään ja hartaasti. Saa kuulemma sellaista mitä poikaystävä ei vielä ymmärrä antaa, juoksee vaan sählyharkoissa. Sopii minulle.

MÄ olenkin keijuprinsessa, ja george clooney ja brad pitt käy hässimässä mua vuoropäivinä.

Vierailija
42/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tämä aloitus otti koville nuoriin naisiin. :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppinen ei ymmärrä sitä miten elinkaarensa loppupuolella on joku 45-50+ mies. Jo nuoremmatkin. Seksikkäänä ja kykenevänä miehenä siis. Toki vanhuksena ja omaishoidettavana on sitten ne vuodet jotka olis muuten naisen elämässä hyvää ja vilkasta aikaa. Ukko vaan ei enää sitten jaksa mitään.

Entä jos rakastaa miestään? Olkoon sitten vaikka omaishoidettavana loput vuotensa, minkä sille voi.

Vierailija
44/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet ilkeä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan monet meistä nuorista naisista tykkäävät itsevarmoista hopeaketuista, mutta kaikki eivät nitä haluja ääneen sano. Sosiaalinen paine muiden naisten taholta on niin kova.

Setä hopeakettu on sitten TAAS pistänyt tuulemaan ja poistanut kommentteja keskustelusta. Sovitaanko niin, että jos / kun avaat näitä ketjuja naisena esiintyen, niin otat vastaan myös KAIKKI kommentit, tai voi olla että nämä sun feikkiketjut alkaa katoamaan kokonaisuudessaan sitten myös?

SINÄ OLET LIIAN VANHA, USKO JO!!!!! Joku Erika Vikman rakastaa muumioita, mutta suurin osa nuorista naisista ei, ja se että jankkaat sitä täällä, naiseksi tekeytyen, ei muuta tosiasiaa miksikään!!!!

En yhtään imettele jos jotkut miehet lyövät naisiaan.

T:31-N

Eiku T: 51 M

Eiku vajaa joka kopioi toisten juttuja.

Vierailija
45/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän hopeaketun luona yksi suurinpiirtein ikäisesi tyttäreni kaveri käy panettamassa itseään pari kertaa kuukaudessa. Laitetaan hyvää ruokaa, saunotaan ja naidaan pitkään ja hartaasti. Saa kuulemma sellaista mitä poikaystävä ei vielä ymmärrä antaa, juoksee vaan sählyharkoissa. Sopii minulle.

Hyvä homma. Ja minulla 7-kymppisellä seksikkäällä leidillä on oma mieshaaremi. Haaremini koostuu kuudesta parikymppisistä, kuumista, treenatuista miehistä. Tää on oikeesti kätevää kun yksi kokkaa, toinen, siivoaa, kolmas käy kaupassa, neljäs viihdyttää ja viides ja kuudes hoitelee mut makkarin puolella.  Ei voi valittaa!

Vierailija
46/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi vittu mitä juttuja. Menkää kirjoittamaan noi haaveenne johonkin tarinapalstalle. Ällöttävää!

Hei Jenna 14 vee. Onko sulla jotain läksyjä jota voisit tehdä. Tai käy ottaa lasi maitoa ja keksiä pahimpaan angstiin.

Vierailija
47/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi vittu mitä juttuja. Menkää kirjoittamaan noi haaveenne johonkin tarinapalstalle. Ällöttävää!

Hei Jenna 14 vee. Onko sulla jotain läksyjä jota voisit tehdä. Tai käy ottaa lasi maitoa ja keksiä pahimpaan angstiin.

Hahahah!! XD

Vierailija
48/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä homma. Ja minulla 7-kymppisellä seksikkäällä leidillä on oma mieshaaremi. Haaremini koostuu kuudesta parikymppisistä, kuumista, treenatuista miehistä. Tää on oikeesti kätevää kun yksi kokkaa, toinen, siivoaa, kolmas käy kaupassa, neljäs viihdyttää ja viides ja kuudes hoitelee mut makkarin puolella.  Ei voi valittaa!

No hieno homma, miten tää pitäis tunteisiin vaikuttaa. tää on sun mielipiteesi asiasta/elämästäsi.

Vierailija
49/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha,  onko se taa jollekin niin  vaikea uskoa että kettutyttöjä on olemassa. Toki useampi varmaan ottaisi jonkun Sean Conneryn tms. hyvin säilyneen hopeaketun, mutta todellisuudessa niitä hyvnsäilyneitä rotuhopeakettuja on niin vähän, että halukkaille riittää valitettavasti vaan niitä punakkoja möhömahaisia setämiehiä, joista tuskin monikaan nuori nainen on kiinnostunut.

Vierailija
50/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppinen ei ymmärrä sitä miten elinkaarensa loppupuolella on joku 45-50+ mies. Jo nuoremmatkin. Seksikkäänä ja kykenevänä miehenä siis. Toki vanhuksena ja omaishoidettavana on sitten ne vuodet jotka olis muuten naisen elämässä hyvää ja vilkasta aikaa. Ukko vaan ei enää sitten jaksa mitään.

Entä jos rakastaa miestään? Olkoon sitten vaikka omaishoidettavana loput vuotensa, minkä sille voi.

Jos niin on käynyt että on rakastunut niin eihän sille sitten enää mitään voi. Mutta älkää nyt hyvät nuoret varta vasten hakeutuko moiseen tilanteeseen, jos täällä oikeasti on joku sellaisesta haaveileva. Itse saman ikäisenä naisena olen fyysisesti paremmassa kunnossa kuin koskaan elämässäni, mutta silti olen vanhenemassa, piste. Eikä tulisi mieleenkään yrittää sitoa itseeni jotain nuorta pitkiksi ajoiksi, se olisi yksinkertaisesti väärin. Nuoret naiset kuuluu nuorille miehille ja nuoret miehet nuorille naisille. Nauttikaa toisistanne kun olette vielä nuoria. Eikä sitten myöskään käy niin, että kun naisella on lapset saatu aikuisiksi ja olisi sitä omaa elämää ja kaikenlaisia menohaluja, niin mies ravaa lähinnä pallolaajennuksissa eikä jaksa eikä halua enää mitään. Vrt esim 55 v naisen elämäntilanne ja energiataso vs 75 puoliso, hyvä ettei kuolemaa tekemässä.

Vierailija
51/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos niin on käynyt että on rakastunut niin eihän sille sitten enää mitään voi. Mutta älkää nyt hyvät nuoret varta vasten hakeutuko moiseen tilanteeseen, jos täällä oikeasti on joku sellaisesta haaveileva. Itse saman ikäisenä naisena olen fyysisesti paremmassa kunnossa kuin koskaan elämässäni, mutta silti olen vanhenemassa, piste. Eikä tulisi mieleenkään yrittää sitoa itseeni jotain nuorta pitkiksi ajoiksi, se olisi yksinkertaisesti väärin. Nuoret naiset kuuluu nuorille miehille ja nuoret miehet nuorille naisille. Nauttikaa toisistanne kun olette vielä nuoria. Eikä sitten myöskään käy niin, että kun naisella on lapset saatu aikuisiksi ja olisi sitä omaa elämää ja kaikenlaisia menohaluja, niin mies ravaa lähinnä pallolaajennuksissa eikä jaksa eikä halua enää mitään. Vrt esim 55 v naisen elämäntilanne ja energiataso vs 75 puoliso, hyvä ettei kuolemaa tekemässä.

Et siis tajunnut pointtia siitä että pitäisi niinko odottaa parikyt vuotta että vois alkaa oleen jonkun ns. setämiehen kanssa. Siis jos nuoret miehet ei kiinnosta niin olla ilman seksiä ja suhdetta vai?

Vierailija
52/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä saa olla mitään mieltä, joku kokoajan pakottamassa omaan mielipiteeseensä!!

Suoranaista narsismia!!!

Vierailija
53/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis tajunnut pointtia siitä että pitäisi niinko odottaa parikyt vuotta että vois alkaa oleen jonkun ns. setämiehen kanssa. Siis jos nuoret miehet ei kiinnosta niin olla ilman seksiä ja suhdetta vai?

Mikäpä sinua estää mutta älä sitten sano ettei varoitettu.

Vierailija
54/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäpä sinua estää mutta älä sitten sano ettei varoitettu.

Kyllähän sitä voi kuolla vaikka minuutin päästä. Kuka tietää???!! Sen takia elämä on juurikin elämistä varten ja tartuttava hetkeen ennenkuin liian myöhäistä.

Vierailija
55/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ulos ei uskalla mennä kun siellä sedät ahdistelee!

Jos sulla on joku setä-addiktiongelma päässäsi niin suosittelen ammattiauttajaa.

Vierailija
56/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen omaisuutta ja statusta kerännyt ja itsestään huoltapitävä/pitänyt mies voi useinkin valita itseään nuoremman naisen. Tämä tuntuu tympäisevän erityisesti keski-ikäisiä kulahtaneempia naisihmisiä, jotka kuvittelevat kuuluvansa kyseisten miesten kohderyhmään. Kiukuttelevat ja panettelevat ko. miehiä, kun mies haluaakin nuoremman naisen. Ei tämä niin harvinaista ole kuin täällä väitetään.

Vierailija
57/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on joku setä-addiktiongelma päässäsi niin suosittelen ammattiauttajaa.

Kerro lisää!

Vierailija
58/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen omaisuutta ja statusta kerännyt ja itsestään huoltapitävä/pitänyt mies voi useinkin valita itseään nuoremman naisen. Tämä tuntuu tympäisevän erityisesti keski-ikäisiä kulahtaneempia naisihmisiä, jotka kuvittelevat kuuluvansa kyseisten miesten kohderyhmään. Kiukuttelevat ja panettelevat ko. miehiä, kun mies haluaakin nuoremman naisen. Ei tämä niin harvinaista ole kuin täällä väitetään.

Täällä ei kylläkään kirjoittele yhtäkään tuollaista miestä ja todellakin on harvinaista.

Vierailija
59/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää!

Lue täältä lisää ja valitse omasi.. www.terve.fi/pakko-oireinen-hairio/pakko-oireinen-hairio

Vierailija
60/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua keski-ikäisenä naisena harmita tippakaan ne naiset jotka lähtee jonkun ukon rahan ja statuksen perään. Eiköhän he tiedä mitä tekee :D. Kuitenkaan tyttären äitinä ei todellakaan halua että oma tytär alkaa jonkun vanhan miehen kanssa, oikeasti kyse on säälistä ja harmituksesta tyttön itsensä puolesta. Teillä on kuulkaa liian suuret luulot itsestänne, jos kuvittelette että me keski-ikäiset naiset itketään verikyyneleitä jonkun 50 vee miehen takia joka haaveilee parikymppisestä kumppanista :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän