Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25 nainen, tykkään harmaantuvista charmikkaista miehistä.

Vierailija
04.05.2017 |

45-55 vuotiaista miehistä. Minua ei ole koskaan viehättäneet samanikäiset miehet tai poikiahan ne minun mielestäni ovat.
Tulen myös helpommin juttuun vanhempien miesten ja naisten kanssa. En kestä nuorten miesten pullistelu mentaliteettiä. Nuoret naiset taas pinnallisia eivätkä keskity tähän hetkeen.
P.s Ei tarvitse loukkaantua sanoistani, ei nämä kaikkia koske mutta suureen osaan kyllä.

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Ennemminkin henkiset arvot ovat itselleni tärkeitä ja henkistä yhteyttä en löydä oman ikäisistäni. On todella suppea ja pinnallinen tapa katsoa maailmaa. Maailmaa nähneillä miehillä arvot kohtaavat omieni kanssa ja tunnen olevani turvassa ja minua ymmärretään. Eksäni on 49-vuotias. Itse olen 23.

En edelleekään katso oman ikäisiäni. Normaali isä-suhde löytyy. En vain kestä pinnallista ja yksinkertaista maailmankuvaa.

Vierailija
2/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vain charmikas setä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok ja oma asiasi. Toivottavasti tulet onnelliseksi , kyllä isonkin ikäeron suhteet voivat toimia . Toivon kuitenkin että jätät pienten / kouluikäisten varatut isät rauhaan. Nämä ovat usein kyllästyneitä elämäänsä eikä vaimo tietenkään edes ymmärrä . Parikymppisen huomio kyllä imartelee valtaosaa varmaan.

Aiheuttaa niin paljon surua lapsille jos isä lähtee.

Lasteni isän uusi myös tykkää 30 v vanhemmista miehistä. Minulle ihan ok , on uusi kumppani ja kaikki hyvin. Lapset surevat vielä viiden vuoden jälkeenkin vaikka tapaavat isää niin paljon kun tämä uuden elämänsä pyörteissä pystyy.

Vierailija
4/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Ennemminkin henkiset arvot ovat itselleni tärkeitä ja henkistä yhteyttä en löydä oman ikäisistäni. On todella suppea ja pinnallinen tapa katsoa maailmaa. Maailmaa nähneillä miehillä arvot kohtaavat omieni kanssa ja tunnen olevani turvassa ja minua ymmärretään. Eksäni on 49-vuotias. Itse olen 23.

En edelleekään katso oman ikäisiäni. Normaali isä-suhde löytyy. En vain kestä pinnallista ja yksinkertaista maailmankuvaa.

Sama juttu normi isä- suhde myöskin minun kohdallani.

Vierailija
5/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama

Vierailija
6/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan monet meistä nuorista naisista tykkäävät itsevarmoista hopeaketuista, mutta kaikki eivät nitä haluja ääneen sano. Sosiaalinen paine muiden naisten taholta on niin kova.

Vierailija
7/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haen omat setäni Thaimaasta.. siellä niitä piisaa oikein miehekkäitä setämiehiä. Naistä suomalaisista kaljakopista mihinkään ole.

Vierailija
8/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan monet meistä nuorista naisista tykkäävät itsevarmoista hopeaketuista, mutta kaikki eivät nitä haluja ääneen sano. Sosiaalinen paine muiden naisten taholta on niin kova.

On aika ikävää, että muut naiset eivät anna teidän nauttia asioista ja ihmisistä, joista pidätte. 

Vierailija
9/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan oo naisten kirjottamia

Vierailija
10/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestisi on hyvä osoitus siitä sosiaalisesta paineesta, jonka avulla toiset naiset pyrkivät hallitsemaan niitä nuoria naisia, jotka ovat kiinnostuneita vanhemmista miehistä. 

Vierailija
11/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minä olen 50+ nainen ja en ole koskaan ollut kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä ja sitä vähemmän mitä vanhemmaksi tulen. Nuorempana kelpasivat samanikäiset, mutta nykyään täytyy olla ehdottomasti nuorempi.

Vierailija
12/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtäkaikki kiva lukea näin kohderyhmään kuuluvana.

Vierailija
13/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy näin nuorena miehenä sanoa että sama juttu .. Nuorissa miehissä liikaa ties mitä pullistelijoita tai muuten vaan jotenkin kasvuiässä olevia  .. 

Vierailija
14/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Charmantit hopeaketut" täällä esittää nuoria naisia. Ootte papat säälittäviä.

Sinä aloitit taas.

Vierailija
15/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Charmantit hopeaketut" täällä esittää nuoria naisia. Ootte papat säälittäviä.

Sinä aloitit taas.

Alotin minkä? Tosiasioiden kertomisen?

Vierailija
16/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin pidän vanhemmista miehistä, eikä haittaa edes mikään sosiaalinen paine. Enää pitäis vaan löytää 50+ ikäinen mies!

Vierailija
17/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin. Itse olen aina pitänyt itseäni vähän nuoremmista miehistä. Jo 6-vuotiaana minulla oli 5-vuotias "poikaystävä". :D Luulen, että jatkan vastaisuudessakin samalla linjalla, eli mies saisi olla minua 3-10 vuotta nuorempi. :)

Vierailija
18/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kanssa. Huomasin jo teininä, että vanhemmat miehet kiinnostivat eniten. Olin juuri salasuhteessa itseäni 18 v vanhemman miehen kanssa monta, monta vuotta. Minulla ei ole lapsia, miehellä jo aikuiset kotoa aikoja sitten pois muuttaneet. Jätin miehen, kun mies ei jättänytkään avokkiaan, joka jäi eläkkeelle. Ärsyttää oma sinisilmäisyyteni, vaikka aavistelin näin käyvän. Mies yrittää pitää yheyttä ja kinuaa mm. yhteiselle Lapin matkalle jne. En aio olla enää missään tekemisessä ukon kanssa, vaikka muuten täydellinen onkin muijaansa lukuunottamatta. Uutta matoa koukkuun :D

Vierailija
19/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi herrasmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika ikävää, että muut naiset eivät anna teidän nauttia asioista ja ihmisistä, joista pidätte. 

Muilla naisilla ei ole mitään tekemistä minun suhteissani. En tykkää vanhoista miehistä, piste.

Vierailija
20/121 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas (20 wee blondi) tykkään vanhainkodin miehistä, olen tehnyt testamentin jo kolmen kaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi