Tajusin tänään, että peli on menetetty enkä enää kelpaa kenellekään
Koko päivän olen itkenyt pahaa oloa, surua pois. Olen 27v nainen, sinkku, Hki, 170cm, 52kg, aa-kupit. Lenkkeilen päivittäin ja viihdyn mieluummin kotona, baarit ei kiinnosta. Olen absolutisti ja kaikki kaverit ovat varattuja, suhteessa, kihloissa tai naimisissa mutta minä olen porukan ainoa sinkku enkä omista edes koiraa. Yksi suhde takana, joka kaatui siihen etten kestänyt exän henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja hyväksikäyttöä. Haluaisin turvallisen, hellän ja rakastavan miehen..mutta taitaa jäädä haaveeksi. Mikä minussa on vikana?
Kommentit (105)
Leuka rintaan ja kohti uusi pettymyksiä, luovuttaa ei kannatta koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kenties joku himouskovainen?
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun kerta näit tarpeelliseksi laittaa painosi ja pituutesi tähän, niin täytyy sanoa että olet hiukan alipainoinen, mikä ei ole kaikkien mieleen. Et kai tarkoituksella ole laihduttanut noin laihaksi? Ymmärrän toki et jotkut on luonnostaan tosi laihoja vaikka söis normaalisti ja vilkas aineenvaihdunta yms, eikä siinä mitään vikaa. Tuli vain vähän huoli näin entisenä anorektikkona, koska olen myös 170cm ja kun mun paino meni alle 53kg niin menkat loppui, eli ei ollut enää tervettä. Kun paino palautui vuosien jälkeen yli 53 ne alkoi taas. Nyt onneksi terve 64kg ja silti aika hoikka.
Mut oli miten oli, peli ei ole menetetty ja toivon ja uskon et löydät vielä jonkun sopivan tyypin, kunhan käyt ihmisten ilmoilla etkä ole liian epätoivoinen :)
Olen luonnostani hoikka, mutta laihduin kun erosin exästä. AP
Ok, eli ruokahalu väheni? Vai etkö jaksa tehdä ruokaa "vain" itsellesi? Sun pitää muistaa huolehtia itsestäsi, olet sen arvoinen! Jos paino vielä laskee ja viimeistään jos menkat loppuu, niin sitten kannattaisi jo mennä lääkärissä käymään. Kyse voi olla myös kilpirauhasen liikatoiminnasta tai jostain muusta sairaudesta.
Näin pääsi käymään eron jälkeen. Teen ruokaa ja syön terveellisesti. Kiitos huolestasi. :) AP
Siis onko näissä ketjuissa jokin bugi, kun lopusta on kadonnut useita viestejä. Ärsyttävää.
Eli on tyhmiä jotka haluavat väkisin haka ta tyhmää päätänsä seinään liian kauan ja vielä jatkaa häirintäänsä, miehen perässä.