Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin tänään, että peli on menetetty enkä enää kelpaa kenellekään

Vierailija
01.05.2017 |

Koko päivän olen itkenyt pahaa oloa, surua pois. Olen 27v nainen, sinkku, Hki, 170cm, 52kg, aa-kupit. Lenkkeilen päivittäin ja viihdyn mieluummin kotona, baarit ei kiinnosta. Olen absolutisti ja kaikki kaverit ovat varattuja, suhteessa, kihloissa tai naimisissa mutta minä olen porukan ainoa sinkku enkä omista edes koiraa. Yksi suhde takana, joka kaatui siihen etten kestänyt exän henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja hyväksikäyttöä. Haluaisin turvallisen, hellän ja rakastavan miehen..mutta taitaa jäädä haaveeksi. Mikä minussa on vikana?

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläisen sinkkunaisen syndrooma: naisista ylitarjontaa ja itse eletään niin joustamattomassa helsinkiläistyneessä kuplassa, ettei edes voida kuvitella muualta tulevaa kumppania, jolla voisi olla jotain erilaisia tapoja kuin itsellä. Kannattaa hankkia se koira.

PK seudullakin on enemmän miehiä (18-55), koska espoon&vantaan miehet kilpailevat samoista naisisita. 

Suomessa on yksi ainoa kaupunki jossa on oikeasti enemmän naisia. Yksi...ainoa... 

Vierailija
82/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näiden topiccien naiset ovat aina laihoja, kauniita ja korkeasti koulutettuja. :/ Missä on ylipainoiset amiksen käyneet naiset jotka eivät löydä puolisoa? Vai eivätkö he vain kehtaa aloittaa tälläisiä keskusteluja koska pitävät ulkonäköään syynä siihen ettei paria löydy, kun taas näille kauniille ja hoikille on shokki ettei miestä satukkaan kohdalle vaikka ulkoiset puitteet ovat kunnossa.

Tämä on mielenkiintoista, nimittäin ainakin minun tuttavapiirissäni nimenomaan ylipainoiset ovat pariutuneet. Kaikki sinkkuystäväni ovat hoikkia ja kauniita. 

Itse olen hoikka ja urheilullinen, kauniiksi en itseäni osaa kehua, ja amiskin olen. 

sinkku N29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, itse olen vakavasta masennuksesta ja sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivä, täysin kouluttamaton (paitsi peruskoulun käyny), 15kg ylipainoinen 27v nainen ja kumppanina on koulutettu, pitkä, normaalivartaloinen, arvostetussa työssä oleva mies. Yhdessä 8vuotta.

Jos munkin kaltainen säälittävä, elämässä epäonnistunut ja tyhmä nainen löytää kumppanin, niin kyllä löytää kuka tahansa muukin.

Olette aloittaneet suhteenne siis aika nuorina (tosin miehen ikää ei tässä mainita). Nuorena nimittäin on parhaat mahdollisuudet löytää todella hyvä mies, kun miehellä on vielä esimerkiksi opinnot kesken ja menestys työelämässä vasta edessä. Menestyneet sinkkumiehet sen sijaan osaavat olla jo vaativampia. Samoin toki menestyneet sinkkunaiset.

Vierailija
84/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kerta näit tarpeelliseksi laittaa painosi ja pituutesi tähän, niin täytyy sanoa että olet hiukan alipainoinen, mikä ei ole kaikkien mieleen. Et kai tarkoituksella ole laihduttanut noin laihaksi?  Ymmärrän toki et jotkut on luonnostaan tosi laihoja vaikka söis normaalisti ja vilkas aineenvaihdunta yms, eikä siinä mitään vikaa. Tuli vain vähän huoli näin entisenä anorektikkona, koska olen myös 170cm ja kun mun paino meni alle 53kg niin menkat loppui, eli ei ollut enää tervettä. Kun paino palautui vuosien jälkeen yli 53 ne alkoi taas. Nyt onneksi terve 64kg ja silti aika hoikka.

Mut oli miten oli, peli ei ole menetetty ja toivon ja uskon et löydät vielä jonkun sopivan tyypin, kunhan käyt ihmisten ilmoilla etkä ole liian epätoivoinen :) 

Vierailija
85/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kohtalo täällä. Mun vika on ilmeisesti se että mulla on lapsi ja olen liian itsenäinen miesten makuun. Olen 26v, korkeakoulutettu, työssäkäyvä, normaalipainoinen ja nätti. Ei löydy sopivaa miestä, parhaat on jo varattu ja loput ei halua lapsellista naista. Mutta mä olen oppinut nauttimaan elämästä sinkkuna, nyt keskityn lapseeni ja uraan enkä edes enää kaipaa miestä vaivoikseni.

Normaalipainoinen tarkoittaa BMI 23.7?

Vierailija
86/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun kerta näit tarpeelliseksi laittaa painosi ja pituutesi tähän, niin täytyy sanoa että olet hiukan alipainoinen, mikä ei ole kaikkien mieleen. Et kai tarkoituksella ole laihduttanut noin laihaksi?  Ymmärrän toki et jotkut on luonnostaan tosi laihoja vaikka söis normaalisti ja vilkas aineenvaihdunta yms, eikä siinä mitään vikaa. Tuli vain vähän huoli näin entisenä anorektikkona, koska olen myös 170cm ja kun mun paino meni alle 53kg niin menkat loppui, eli ei ollut enää tervettä. Kun paino palautui vuosien jälkeen yli 53 ne alkoi taas. Nyt onneksi terve 64kg ja silti aika hoikka.

Mut oli miten oli, peli ei ole menetetty ja toivon ja uskon et löydät vielä jonkun sopivan tyypin, kunhan käyt ihmisten ilmoilla etkä ole liian epätoivoinen :) 

Olen luonnostani hoikka, mutta laihduin kun erosin exästä. AP

Vierailija
87/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties joku himouskovainen?

Vierailija
88/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luonnostani hoikka, mutta laihduin kun erosin exästä. AP

Ok, eli ruokahalu väheni? Vai etkö jaksa tehdä ruokaa "vain" itsellesi? Sun pitää muistaa huolehtia itsestäsi, olet sen arvoinen! Jos paino vielä laskee ja viimeistään jos menkat loppuu, niin sitten kannattaisi jo mennä lääkärissä käymään. Kyse voi olla myös kilpirauhasen liikatoiminnasta tai jostain muusta sairaudesta.

Vierailija
89/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset kriteerit ap:lla miehelle? Käykö m31 hki?

Oletko -86 vai -85 syntynyt? Aloituksessa mainitsemien lisäksi pitää ehdottomasti olla uskollinen ja pystyä näyttämään tunteensa, olla romanttinen sekä kyetä syvällisiin keskusteluihin. Urheilullisuudesta plussaa. AP

86 syntynyt ja voin rehellisesti sanoa että täytän mainitut kriteerit. Parhaimmillaan tulee liikuttua 7 krt/vko.

Jos kiinnostaa niin laita spostia pkseudulla@luukku.com niin jutellaan siellä lisää.

Pituus? Silmien- ja hiustenvärit? Onko sinulla lemmikkiä? Ammatti?

Mitäs jos kysyisit noita ihan sähköpostilla?

Vierailija
90/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipaino voi heikentää hormoinitoimintaa ja sitä kautta viehätysvoimaa. Tuskin sinussa mitään vikaa on, mene tutustumaan miehiin. Jokaiselle kyllä löytyy joku. Älä keskity liikaa siihen mitä olet tai et ole.

Vierailija
91/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan aikaa keskittyä itseensä

Vierailija
92/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nätteys, hoikkuus ja ystävällisyys kyllä takaa mitään parempia parisuhdemahdollisuuksia. Itsekin joskus mietin, että miksi lähipiirin ehkä hieman "epäviehättävämmät", vähemmän koulutetut  naiset, joilla ehkä jopa pari lasta kotona 80 % ajasta löytävät helposti sellaisia miesehdokkaita, jotka ovat heti valmiita vakavaan suhteeseen. Mutta toisaalta. Nuo miehet harvoin ovat sellaisia joita itse tapailisin. Minulla on varmaan vain paska maku miesten suhteen, mikä johtaa siihen ettei oikeaa matchia tunnu koskaan löytyvän.

Vierailija
93/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näiden topiccien naiset ovat aina laihoja, kauniita ja korkeasti koulutettuja. :/ Missä on ylipainoiset amiksen käyneet naiset jotka eivät löydä puolisoa? Vai eivätkö he vain kehtaa aloittaa tälläisiä keskusteluja koska pitävät ulkonäköään syynä siihen ettei paria löydy, kun taas näille kauniille ja hoikille on shokki ettei miestä satukkaan kohdalle vaikka ulkoiset puitteet ovat kunnossa.

Amiksessakaan ei opi kirjoittamaan.

Vierailija
94/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vissiin oo uskovainen? Seurakunnilla on sinkkuiltoja... Oisko jossain muuallakin? Muistaakseni tanssikursseilla joskus järjetetään sinkkutansseja. Älä huoki, ei kaikki miehet tykkää isoista rinnoista. Osa miehistä tykkää tuommoisista tyttöisistä naisista. Olet jollekin helmi! Mutta miehen pitää olla yhtä älykäs kuin sinä, koska muuten hän tuntee alemmuudentunnetta. Mites mensa? Tai sekakuoro? Joku harrastus, jossa tapaa myös miehiä.

Vierailija
95/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Olen itse 45v nainen, ylipainoinen, enkä suinkaan ajattele että jonkun pelin olisin menettänyt tai että en kelpaisi kenellekään. Joillekkin kelpaan, jotkut, mutta vain erittäin harvat minulle. Kunnes tulee joku taianomainen match, olen sinkku ja erittäin tyytyväinen näinkin. Opettele nyt vähän itsearvostusta!

Vierailija
96/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästyt monelta mielipahalta sinkkuna ollessasi. Et tarvitse kenenkään hyväksyntää tekemisillesi. Se on ihan oikeasti erittäin suuri vapaus ja onni. Minun mieheni ei esimerkiksi siedä työssäkäyntiäni, ja ahdistaa jo etukäteen kun tulee ilmi että itse asiassa otin lisätunteja kesäksi koska jumankauta HALUSIN. Siitä tulee riita, ja saan taas kuulla olevani itsekäs ämmä (koska en ole passaamassa miestä kotona). Tätäkö haluat? Suurin osa miehistä on mustasukkaisia ja kontrolloivia, jotka eivät siedä että menestyt jossain heitä paremmin.

Minä olen aina voinut suhteissa huonommin kuin sinkkuna. Alkoholisteja, henkistä ja fyysistä väkivaltaa, omaisuuteni tuhoamista, syyttelyä, ällöttäviä seksijuttuja tai ehdotuksia.. tähtäimessäni on ero ja sinkkuus - ikuinen sellainen.

Onpas huonoja suhteita. Minun suhteissani ei ole ollut mitään tuommoista, paitsi tietenkin ällöttäviä seksijuttuja.

M34

Vierailija
97/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteles Juha Tapion biisi Kelpaat kelle vaan.

Vierailija
98/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tuossa voi vaikuttaa jonkun häiriintyneen exn olemassaolo, kieltämättä.

- Toisaalta löytyy myös taka-aasialaista häiriintynyttä naista koka jatkuvasti häiriköi entistä miesasiakasta kun ei vieläkää tajua ettei mies oikein kiinnostunut häiriköivästä naisesta; vieläkin kuuluu häirintähuuteluita ja kostoyrityksiä koska on palkon todistakia joita liikkuu vilkkaassa kortteliympäristössä; tämä jopa yrittänyt jättää tätä miestä,

Ainakin viimeksi mainittu on naikkosen törkeätä häirintää josta on luvassa kovat sanktiot naiselle. Vain tosi tyhmä naikkonen yrittää ns. Uudessa seurassa häiriköidä miestä jonka perässä naikkonen itse häiriköi.

Vierailija
99/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin häiriklönaikksella "peli" oli menetetty jo vuonna 2014.

Vierailija
100/105 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tää sun kuppikoko taas liittyy mihinkään? Joskus tuntuu, että nämä parisuhteen puutetta itkevät kiinnittävät huomiota aivan ufojuttuihin. Kuten esimerkiksi siihen, että listataan painoa ja pituutta - mitä helvetin väliä sillä on? Sä nyt vaan et ole suosittu. Johtunee enemmän luonteesta kuin noista listaamistasi mallinmitoista, huoh.

Itsetunto asia, kaikki pienirintaiset joita olen bongottanut ovat kysyneet onko heidän rintansa ok, johon olen todennut että mulle on ja pilluunhan sitä yleensä nussitaan (tai peppuun). Itse ottaisin mieluummin AA-kupin kuin kumitissit, joiden vuoksi edellinen tyttöystävä kokelas ei sitten kiinnostanutkaan enempää.

Unohda netit ja Tinderit. Harrasteryhmät tai kauppaan / kirjastoon bongailemaan miehiä, uimahallikin toimii (ja tavaran näät paikanpäällä)  ;)

Alkoikin hormoonit hyrräämään, josko sitä ottaisi taas pari kesäkissaa

M41

YÄK mikä tyyppi. Tämmöistä tuskin AP.:aan etsii...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi