Tajusin tänään, että peli on menetetty enkä enää kelpaa kenellekään
Koko päivän olen itkenyt pahaa oloa, surua pois. Olen 27v nainen, sinkku, Hki, 170cm, 52kg, aa-kupit. Lenkkeilen päivittäin ja viihdyn mieluummin kotona, baarit ei kiinnosta. Olen absolutisti ja kaikki kaverit ovat varattuja, suhteessa, kihloissa tai naimisissa mutta minä olen porukan ainoa sinkku enkä omista edes koiraa. Yksi suhde takana, joka kaatui siihen etten kestänyt exän henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja hyväksikäyttöä. Haluaisin turvallisen, hellän ja rakastavan miehen..mutta taitaa jäädä haaveeksi. Mikä minussa on vikana?
Kommentit (105)
Noissa tiedoissa ei ole mitään vikaa. Liikunnallinen, kotona viihtyvä absolutisti, joka ei käy baareissa, olisi ihanteellinen puoliso, koska olen itsekin samanlainen. Luota vain itseesi, löydät kyllä rakastavan kumppanin.
M
Vierailija kirjoitti:
Kai olet ylioppilas?
Olen, kirjoitin ällän paperit, mutta olen enemmänkin kouluja käynyt.
Itsekin olen ollut 12vuotta sinkku. Olen nyt 37 vuotias. Kyllä tähän tottuu... Monelta harmilta myös säästyy. Elämässä on muutakin kuin parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Se, ettet ole bitsi.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai olet ylioppilas?
Olen, kirjoitin ällän paperit, mutta olen enemmänkin kouluja käynyt.
Kiinnostuin jo nyt. Ootko liian vaativa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä etsit kumppania?
Tällä hetkellä en mistään
Kannattaa etsiä mies ulkomailta. Euroopassa on paljon hyvännäköisiä ja fiksuja korkeasti koulutettuja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sullaKIN Soinin naama?
Ei!
Olen ollut samanlainen, nyt jo 45 v. Kannattaa panostaa mielenkiintoiseen työhön ja itseensä. Hauska elämä voi olla yksinkin. Kannattaa ehkä käydä ulkomailla esim ausseissa jossa miehet pyytävät asiallisesti deiteille, huomioivat ja ovat kohteliaita. Saattavat kotiin mutta se jää siihen. Se voisi nostaa itsetuntoasi kun joku pitää kuin kukkaa kämmenellä. Kotona voi sitten edes muistella mukavia kun istuu yksin. Muista, että sinussa ei ole vikaa, olet hyvä juuri tuollaisena,!
Minkälaiset kriteerit ap:lla miehelle? Käykö m31 hki?
Miksi pitää olla absolutisti? Saako siitä jotain erityistä hyötyä? Kaikki tietämäni absolutistit ovat olleet jollain tapaa henkisesti rajoitteisia.
Miksi et osaa vaatia itsellesi hyvää kohtelua? Ekasta potkusta poikaystävältä heti rikosilmoitus jne. Ekoista ilkeistä sanoista helvetinmoinen itkushow. Jos ei kadu, niin tervaat sen kalsarit ja vain jätät sen. Miksi itkä paskiaisten edestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä etsit kumppania?
Tällä hetkellä en mistään
Mistä ihmeestä kuvittelet sellaisen sitten löytävän!? Valitat täällä että kaikki on ohi ja kuvailet itseäsi reilusti kehuen ja sitten vielä myönnät, ettet edes etsi.
Tiedän montakin jotka ovat löytäneet vakavan suhteen esim. Tinderistä (pitää vain profiilissa heti tehdä selväksi mitä etsii, niin ei tule turhia vonkaajia).
Vierailija kirjoitti:
Koko päivän olen itkenyt pahaa oloa, surua pois. Olen 27v nainen, sinkku, Hki, 170cm, 52kg, aa-kupit. Lenkkeilen päivittäin ja viihdyn mieluummin kotona, baarit ei kiinnosta. Olen absolutisti ja kaikki kaverit ovat varattuja, suhteessa, kihloissa tai naimisissa mutta minä olen porukan ainoa sinkku enkä omista edes koiraa. Yksi suhde takana, joka kaatui siihen etten kestänyt exän henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja hyväksikäyttöä. Haluaisin turvallisen, hellän ja rakastavan miehen..mutta taitaa jäädä haaveeksi. Mikä minussa on vikana?
Jos kriteerit on turvallinen, hellä ja rakastava mies joka ei käytä alkoa eikä henkistä tai fyysistä väkivaltaa ja hyväksikäyttöä, täyttää pääkaupunkiseudulla tuhannet sinkkumiehet kriteerisi. Vaikka näiden lisäksi löytyisi jotain ulkonäkökriteereitä tai urheilullisuuskriteereitä löytyy miehiä silti todella paljon.
Kannattaa kuitenkin muistaa että ei ne miehet sua sieltä kotoa hae, eli kotona on turha tihrustaa itkua ja odottaa että se unelmien mies tulee hakemaan. Nettitreffeillä saat paljon yhteydenottoja mutta tehtäväksi jää sen timantin etsiminen sieltä kaiken paskan seasta. En osaa sanoa mistä voisit netin ulkopuolella sitä miestä etsiä kun et baareissa käy, olen sinkkumiehenä monesti miettinyt että olisi kivaa jos olisi joku luonteva paikka tähän tarkoitukseen baarien lisäksi.
M27
Vierailija kirjoitti:
kaikki kaverit ovat varattuja, suhteessa, kihloissa tai naimisissa
Niin, eli varattuja, ymmärrettiin.
No itse olen kuvakuinkin samoissa ikäluokissa, enkä ole seurustellut kertaakaan. Ei vain ole löytynyt sellaista sopivaa. Toki yhden yön timppoja on tullut vastaan, muuten vain pervoja vanhoja miehiä tai niitä epätoivoja joille itse olen ollut "viimeinen" mahdollisuus, mutta eivät kuitenkaan kunnioita minua sellaisena kuin olen. Tuntuu vähän siltä, että olen pelle kaupungilla tai pingviini viidakossa. En polta, en juo ( mutten ole absolutisti), enkä käy baareissa. Lenkkeilen ja käyn salilla vaikka eihän se tällaisessa kukkakepissä näy, joten ulkonäkö ei tosiaankaan oo kovin raponen samoilla rinnan mitoilla kuin sinulla.
Kai olet ylioppilas?