Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienosti meni vappu. Miten reagoisit tähän tilanteeseen?

Vierailija
01.05.2017 |

Mies sanoo keksivänsä jotain tekemistä vapuksi meille kahdelle. Hän sanoo tulevansa sunnuntaina kuudelta ja sitten siitä jatkettaisiin matkaa, oli se "tekeminen" mitä tahansa. Valmistaudun kuudeksi, laittaudun, meikkaan jne.

Varttia vaille kuusi mies laittaa viestin, että hänellä on suunnitelmia, menee tapaamaan kavereitaan ja viettää illan/yön heidän kanssaan.

Miten reagoisit?

Kommentit (172)

Vierailija
81/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä teki samaa useamman kerran ja ku annoin palautetta niin yht'äkkiä minä olin todennäköisesti läheisriippuvainen. Olen myöhemmin ihmetelly miten olin niin tyhmä, että seurustelin tollasen kanssa vuoden. No nyt olen viisastunut.

meitä petettyjä on paljon.  Kun saa sitten revittyä itsensä irti suhteestä, niin kyllähän se jonkun aikaa itkettää mutta silti tietää kaikenaikaa että on tehnyt oikein.

Vierailija
82/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi tuossa tilanteessa, koska näkisin myös kavereita, enkä vain miestä.

Kommentissasi ei ole mitään järkeä.

Ap jo sanoi että kaverit oli muualla eikä lähtenyt sinne koska luuli olevansa miehen kanssa. Todella törkeäksi tekee miehen tempun jos vielä tiesi että jäät näin yksin. Ei tuommoiseen uskalla luottaa tai laittaa suunnitelmia sen varaan.

Se tiesi, että joutuisit olemaan vapunaaton yksin kun hän ei tulekaan.   Sydämetön teko kertakaikkiaan sinua kohtaan.  Iloisena laittaudut iltaa varten ja sitten tämä.  Oletko tuolla paikkakunnalla opiskelemassa vai muuten töissä tms vai tuon miehen takia kun siellä ei ole sinulla kavereita.  Muuta pois jos siltä tuntuu.  Opiskelupaikan saa siirrettyä toiselle paikkakunnalle. 

Toivon sinulle hyvää kesää ja paljon ystäviä ja kunnollisen uuden miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei varmastikaan ymmärrä mitä on tapahtunut, ja mistä se nainen taas keksi ihan tyhjästä ja turhasta jonkun syyn murjottaa.

Juu. Selkeästi mies ei ymmärrä mitä on tapahtunut, ei ymmärrä tekojensa seurauksia. Ehkä sinulle oharit on ihan okei, mutta itse tunnen oloni lähinnä nöyryytetyksi, kun istun sohvalla meikit naamassa ja tukka laitettuna tuollaisen viestin jälkeen.

Tulisiko sinulle parempi mieli, jos nainen olisi se ohareiden tekijä ja mies jäisi yksin kotiin? Kun sukupuolellahan tässä asiassa onkin suuri merkitys. - AP

Ymmärsit viestini väärin, olen pahoillani että niin kävi. Viestini oli tarkoitettu ihan vilpittömästi siihen, että mies on selvästi niin idiootti että tulee ajattelemaan noin, kun kerran oli niin idiootti että teki noin kuin kuvasit. Oharit ei tietenkään ole okei, kuka tahansa tuntisi olonsa nöyryytetyksi, ja sukupuolella ei ole väliä siinä että käyttäytyy niin törkeästi kuin sinun seurustelukumppanisi teki.

Vierailija
84/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tiesi, että joutuisit olemaan vapunaaton yksin kun hän ei tulekaan.   Sydämetön teko kertakaikkiaan sinua kohtaan.  Iloisena laittaudut iltaa varten ja sitten tämä.  Oletko tuolla paikkakunnalla opiskelemassa vai muuten töissä tms vai tuon miehen takia kun siellä ei ole sinulla kavereita.  Muuta pois jos siltä tuntuu.  Opiskelupaikan saa siirrettyä toiselle paikkakunnalle. 

Toivon sinulle hyvää kesää ja paljon ystäviä ja kunnollisen uuden miehen.

Vierailija
85/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä jonka kanssa oltiin suunniteltu Lapin reissu jonkun viikon päähän. Mies itse suunnitteli ja haaveili miten hienoa olisi yhdessä. Viikkoa ennen sanoi ettei voikaan lähteä ja suhdekin oli siinä. Kuulin, että oli kyllä silloin Lappiin lähtenyt mutta jonkun ihan toisen naisen kanssa. 

Vierailija
86/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vitun väliä kauanko laittautumiseen menee jos toinen tekee oharit? Temppu on tässä sovitusta asiasta poikkeama, lupauksen pettäminen eikä se et äijä ei mahdollisesti tajua kauanko naisilta kestää laittautuminen.

Jep, iha yhtä törkeää olisi jos sukupuolet ja laittautumisajat olisi toisinpäin. Viime minuutin ohareita ei tehdä ellet ala ripuloida 5 min ennen lähtöä tjsp.

Nämä ripulit ym. voivat olla myös keksittyjä. Nykyinen mieheni on ap:n miehen kaltainen ohari-olli ja ainoa tarkoitus on saada pidettyä mut kotona. Yksi oharimuoto on tämä juuri, kun meidän pitäisi lähteä jonnekin hänelle ei niin kivaan (minun kaverit, sukulaiset), niin yllättäen iskee ripuli. Miksi en jätä? Koska kaikki kaverini hävisivät ja olen yksin, koska mies karkoitti heidät.

Jätä tuollainen "ohari-olli" potemaan yksinään keksittyjä ripuleitaan. Ainakin mies on osannut manipuloida sinua, mutta itse voit laittaa manipuloinnille pisteen.

Vierailija
87/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään ohareiden tekijää, joka osaisi kertoa syyn, että miksi näin pitää toiselle tehdä? Ihan uteliaisuudesta haluaisin tietää. Eikö edes omatuntoa kolkuta yhtään?

Vierailija
88/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään ohareiden tekijää, joka osaisi kertoa syyn, että miksi näin pitää toiselle tehdä? Ihan uteliaisuudesta haluaisin tietää. Eikö edes omatuntoa kolkuta yhtään?

Itse en tee ohareita koskaan tahallani, vaan silloin, kun on sopinut samalle ajankohdalle menoa. Molempiin ei tietenkään pääse osallistumaan, niin täytyy toinen juttu perua. Joskus se on kaverien kanssa sovittu ja joskus se on miehen kanssa sovittu juttu. Kummassakin tapauksessa laitan aina viestin, että nyt tuli muuta menoa. Tahallaan en siis tee, vaan valitsen, kumpi suunnitelluista jutuista on mieluisampi.

Vierailija
89/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yksi eksä teki tuota, kun ikää oli semmonen 18-20 v. Kuvitteli kai noin nakittavansa minut himaan, kun itse bailaa kavereidensa kanssa. Lopetti, kun kuuli yhteisiltä tutuilta, että olen naapuribaarissa. 

Minuakin eksä teki samaa siinä 18-20 vuotiaana, tosin motiivia en tiedä. Luultavasti vain lyhytnäköisyys ja itsekeskeisyys. Kaverilta kun tulee hemmetin hyvä ehdotus niin se tyttöystävä vaan unohtuu eikä edes tule mieleen miten loukkaavaa tuollainen on tai miten paljon sitä tyttöystävää v*ttaa istua yksin kotona, kun ne omat kaverit on jo ehtineet mennä toiseen kaupunkiin ja itse jäänyt pois kun on luullut viettävänsä illan sen poikakaverin kans.

Niin ja se syy miksi on eksä: tadaa, viimeinen niitti oli kun istuin äidilläni meikit naamassa, vaatteet yllä ja käsilaukku kainalossa. Ei tullut jätkää ei ja ei sen jälkeen tarvinnut tulla enää ikinä.

Vierailija
90/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tee ohareita koskaan tahallani, vaan silloin, kun on sopinut samalle ajankohdalle menoa. Molempiin ei tietenkään pääse osallistumaan, niin täytyy toinen juttu perua. Joskus se on kaverien kanssa sovittu ja joskus se on miehen kanssa sovittu juttu. Kummassakin tapauksessa laitan aina viestin, että nyt tuli muuta menoa. Tahallaan en siis tee, vaan valitsen, kumpi suunnitelluista jutuista on mieluisampi.

Jos vahingossa tuollainen sattuu kerran tai pari, niin se on ihan ymmärrettävää, enkä laskisi sitä "törkeiksi ohareiksi". Mutta jos noita vahinkoja sattuu samojen (ehkä vielä henkilöiden kohdalle) useita kertoja, niin sitten ehkä kannattaa alkaa pitämään vaikkapa kalenteria, johon kirjaa asiat ylös, ellei asiat muuten pysy päässä.

Ap:n tapauksessa mies lupasi keksiä jotain hienoja vappusuunnitelmia. Ap laittautuu ja odottaa. 15 minuuttia ennen tapaamista tulee viesti, että "jooh, keksin vappusuunnitelmia, mutta vain itselleni" (ei nyt tietenkään noilla sanoilla, luin ap:n viestit, mutta tuolta se kuulosti).

Tunnistatko itsesi tuosta? Jos tunnistat, niin herranjumala, ala kohtelemaan ystäviäsi yms. paremmin. Tuollainen käytös on todella inhottavaa.

Vierailija
91/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ensimmäinen kerta, kun mies teki jotain tällaista?

Ei juuri tälläistä, mutta kaikenlaista muuta on kyllä tehnyt valitettavasti. Noh, eipä tarvitse tehdä minkäänlaisia suunnitelmia tuon henkilön kanssa enää tai ottaa lupauksia tosissaan. En vain ymmärrä miksi kukaan tekee noin, itselle ei tulisi mieleenkään. - AP

jos ei pahantahtoisuuttaan tee niin luultavasti sille ei vaan koskaan ole tullut mieleen ajatus siitä että naisilla menee aikaa laittautumiseen, ite se vetää vaatteet päälle 5 minuutissa ja on valmis menemään

minkä ikäisestä nyt on kyse?

Kyseessä on 26 vuotias. - AP

Onko ollut aiempia seurustelusuhteita? Jotkut (sukupuolesta riippumatta huom) ovat tosi ajattelemattomia ekoissa suhteissa kun eivät ole oppineet ajattelemaan asioita kunnolla toisen osapuolen kannalta. Toki jotkut vaan on ikäviä ihmisiä eikä paranna tapojaan koskaan.

Miksi odotat ja vahtaat vielä miehen yhteydenottoa. haloo, eikö olisi jo aika päästää irti tuollaisesta törkimyksestä! Teit virheen jo mennessäsi toisen kerran mukaan miehen juoniin. Ilmeisesti on komea tapaus kyseessä, kun vieläkin roikut yhteydenottoa odottaen ja kaverisikin olivat antaneet Tinderissä sydämet vaikka tiesivät eksäksesi (ja naisethan eivät miesten tavoin ihan jokaiselle sydäntä näpytä, vaan ne ovat harkittuja)

Takana on kyllä useampikin pitkä ja vakava suhde. Mutta vaikka ei olisikaan, niin ei esim. ystäville tai perheenjäsenillekään tuollaista tehdä (kuten monet olivat jo maininneet). Pitäisi nyt varmaan jotkut käytöstavat löytyä.

Joku oli kysynyt, että mitä aion tehdä. Jaa-a. Minkäänlaista suhdetta ei ainakaan tule olemaan. Enkä kyllä ajatellut ottaa yhteyttä, odotan, että hän ottaa, jos hänellä nyt jotain asiaa on. - AP

Vierailija
92/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei juuri tälläistä, mutta kaikenlaista muuta on kyllä tehnyt valitettavasti. Noh, eipä tarvitse tehdä minkäänlaisia suunnitelmia tuon henkilön kanssa enää tai ottaa lupauksia tosissaan. En vain ymmärrä miksi kukaan tekee noin, itselle ei tulisi mieleenkään. - AP

jos ei pahantahtoisuuttaan tee niin luultavasti sille ei vaan koskaan ole tullut mieleen ajatus siitä että naisilla menee aikaa laittautumiseen, ite se vetää vaatteet päälle 5 minuutissa ja on valmis menemään

Onko ollut aiempia seurustelusuhteita? Jotkut (sukupuolesta riippumatta huom) ovat tosi ajattelemattomia ekoissa suhteissa kun eivät ole oppineet ajattelemaan asioita kunnolla toisen osapuolen kannalta. Toki jotkut vaan on ikäviä ihmisiä eikä paranna tapojaan koskaan.

Takana on kyllä useampikin pitkä ja vakava suhde. Mutta vaikka ei olisikaan, niin ei esim. ystäville tai perheenjäsenillekään tuollaista tehdä (kuten monet olivat jo maininneet). Pitäisi nyt varmaan jotkut käytöstavat löytyä.

Joku oli kysynyt, että mitä aion tehdä. Jaa-a. Minkäänlaista suhdetta ei ainakaan tule olemaan. Enkä kyllä ajatellut ottaa yhteyttä, odotan, että hän ottaa, jos hänellä nyt jotain asiaa on. - AP

Miksi odotat ja vahtaat vielä miehen yhteydenottoa. haloo, eikö olisi jo aika päästää irti tuollaisesta törkimyksestä! Teit virheen jo mennessäsi toisen kerran mukaan miehen juoniin. Ilmeisesti on komea tapaus kyseessä, kun vieläkin roikut yhteydenottoa odottaen ja kaverisikin olivat antaneet Tinderissä sydämet vaikka tiesivät eksäksesi (ja naisethan eivät miesten tavoin ihan jokaiselle sydäntä näpytä, vaan ne ovat harkittuja)

Vierailija
93/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh?? Taidat sekoittaa nyt aapeen siihen toiseen joka kirjoitti tähän ketjuun tarinan eksästään, johon liittyi tinder yms. Ap taisi itse sanoa ettei edes käytä tinderiä.

Jos olisin ap, niin kyllä minäkin odottaisin innolla että saisin kuulla minkälaista selitystä sieltä tulee vai tuleeko ollenkaan. Aapeehan ei itse aikonut enää ottaa mieheen yhteyttä, eikä aikonut jatkaa suhdetta. Haluaisin silti tietää että ymmärtääkö tuo tyyppi edes tehneensä väärin.

Vierailija
94/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä oli jotain suhteen tynkää niin miksi sinä et kelvannut mukaan? Jos siis ei ollut suunnitelmia ja sitten mihin kaverit lähdössä joukolla juhlimaan niin miksi se ei sinua sinne halunnut?

Kuule, mietin eilen aivan samaa. Nimittäin tunnen nämä hänen ystävänsä, tunsin he jo ennen, kuin tutustuin tähän mieheen. En ole heitä nyt vähään aikaan nähnyt, mutta olemme aina tulleet tosi hyvin juttuun. Mies olisi aivan hyvin voinut kutsua minut mukaan, jos olisi halunnut. Selvästikään ei halunnut, mistä lie syystä. Tai sitten käytöstavat puuttuu siinäkin asiassa, eikä ymmärrä edes kohteliaisuudesta pyytää toista mukaan. - AP

Oivoi. Kuulostaapa ihan eksältäni, ikäkin täsmää. Sano nyt vielä että asutte Jypinkylässä.

Vierailija
95/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh?? Taidat sekoittaa nyt aapeen siihen toiseen joka kirjoitti tähän ketjuun tarinan eksästään, johon liittyi tinder yms. Ap taisi itse sanoa ettei edes käytä tinderiä.

Jos olisin ap, niin kyllä minäkin odottaisin innolla että saisin kuulla minkälaista selitystä sieltä tulee vai tuleeko ollenkaan. Aapeehan ei itse aikonut enää ottaa mieheen yhteyttä, eikä aikonut jatkaa suhdetta. Haluaisin silti tietää että ymmärtääkö tuo tyyppi edes tehneensä väärin.

Moi ap.

Vierailija
96/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on tiemmä ihan nysvä eikä tajua miltä toisista voi tuntua. Ihminen joka ei ole koskaan joutunut vastaamaan teoistaan ja kasvatettu väärin. Ikuinen minä tyyppi.

97/172 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota mies, jolla ei ole kavereita (esim. minä). Ei voi käydä tuollaista

Jos et kelpaa edes kavereillesi niin miksi joku nainen haluaisi sinut riesakseen.

Hetkonen. Miten voi olla kelpaamatta jollekin, jota ei ole? 

98/172 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi pojalla viina ja kaverit mennä sinun ohitsesi.

Jos viitsit, niin kerro hänelle miksi olet ällikällä lyöty...ihan "tosissaan" ei taida seurustella kuitenkaan?

Sait paljon informaatioita tuosta miehestä ja omista reagoinnistasi. Tuliko ikävä vai oliko se siinä sitten? Aika kornia oikeestaan....ja niinkuin kirjoitat...äimistynyt...että itkeäkö vai nauraako?

Joka tapauksessa seurustelet/seurustelit pojun kanssa...iästä viis.

Vierailija
99/172 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä vielä täällä kyselet?! Jätät tietenkin itsekkään ihmisen. Löydät kyllä joskus paremman. Ja ikää teillä oli?

Vierailija
100/172 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkö laitat vahingon kiertoon voit tietenkin koittaa selittää mikä kaikki meni tässä vikaan, ellet sitten halua että muut joutuvat kokemaan samaa kunnes joku vihdoin vääntää rautakangesta ukolle tai hän itse kokee valaistumisen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä