Hienosti meni vappu. Miten reagoisit tähän tilanteeseen?
Mies sanoo keksivänsä jotain tekemistä vapuksi meille kahdelle. Hän sanoo tulevansa sunnuntaina kuudelta ja sitten siitä jatkettaisiin matkaa, oli se "tekeminen" mitä tahansa. Valmistaudun kuudeksi, laittaudun, meikkaan jne.
Varttia vaille kuusi mies laittaa viestin, että hänellä on suunnitelmia, menee tapaamaan kavereitaan ja viettää illan/yön heidän kanssaan.
Miten reagoisit?
Kommentit (172)
Keksisin ainakin jo uutta trollattavaa, kuin tämän ikivanhan ja tylsän "miten reagoisit tässä tilanteessa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään ohareiden tekijää, joka osaisi kertoa syyn, että miksi näin pitää toiselle tehdä? Ihan uteliaisuudesta haluaisin tietää. Eikö edes omatuntoa kolkuta yhtään?
Itse en tee ohareita koskaan tahallani, vaan silloin, kun on sopinut samalle ajankohdalle menoa. Molempiin ei tietenkään pääse osallistumaan, niin täytyy toinen juttu perua. Joskus se on kaverien kanssa sovittu ja joskus se on miehen kanssa sovittu juttu. Kummassakin tapauksessa laitan aina viestin, että nyt tuli muuta menoa. Tahallaan en siis tee, vaan valitsen, kumpi suunnitelluista jutuista on mieluisampi.
Malliesimerkki juuri TAHALLISISTA ohareista! Sinä olet tarkoituksella sopinut kaksi asiaa päällekkäin, ja sitten teet oharit toiselle. Olet juuri tuollainen itsekäs k-pää joka ajattelee vain omaa pe**ettään, etkä hetkeäkään sitä, miltä tuntuu niistä jotka ovat luottaneet siihen mitä sovit. Et selvästi edes käsitä mitä teet väärin. Uskomatonta.
Niinpä. Homma ei toimi niin että sovitaan kaikkien mahdollisten kanssa vappusuunnitelmat ja sitten edellisenä päivänä ruvetaan miettimään että niin, kuka näistä otetaan, ja sitten tehdään muille oharit. Asiat hoidetaan niin että sovitaan yhden kanssa ja pidetään siitä kiinni. Mistä ihmeestä näitä itsekkäitä kpäitä oikein sikiää?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään ohareiden tekijää, joka osaisi kertoa syyn, että miksi näin pitää toiselle tehdä? Ihan uteliaisuudesta haluaisin tietää. Eikö edes omatuntoa kolkuta yhtään?
Itse en tee ohareita koskaan tahallani, vaan silloin, kun on sopinut samalle ajankohdalle menoa. Molempiin ei tietenkään pääse osallistumaan, niin täytyy toinen juttu perua. Joskus se on kaverien kanssa sovittu ja joskus se on miehen kanssa sovittu juttu. Kummassakin tapauksessa laitan aina viestin, että nyt tuli muuta menoa. Tahallaan en siis tee, vaan valitsen, kumpi suunnitelluista jutuista on mieluisampi.
Entäpä jos et sopisi päällekkäisiä menoja ja pitäisit kiinni sovitusta? Ohareiden välttäminen on ihan niin yksinkertaista. Jos et siihen pysty, älä sovi tai lupaa mitään, vaan tee selväksi, että et välttämättä ilmesty paikalle. (Muuten, tekstiviesti 5 minuuttia ennen sovittua menoa ei riitä.)
Seurustelin lukioaikana pari vuotta vanhemman pojan kanssa. Hän myöhästyi aina treffeiltä 1-2 tuntia ja tavallisesti siksi, että oli ylitöissä, ihan oikeasti. Nämä myöhästymiset siis ihan ilmoittamatta. Siksi oli oikein ok, kun toisinaan soitti hyvissä ajoin, että nyt menee koko ilta ylitöissä. Mutta... muutaman vuoden päästä selvisi, että tapaili toisia niinä kertoina kun soitti ja perui tapaamisia!
Onneksi pääsin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle ja boyfrendistä tuli ex.
Selvä jännämies, wappuna etsittiin uutta ja mielenkiintoosta seuraa, wapun jälkeen otetaan sitten yhteyttä kun wappu suhteet haalenee.
Tässäkin tämä odottava nainen ottaa miehen takaisin....kuten aina ennenkin.... kuten kaikki muutkin.
Ei tarvi ku katsoa mäkihyppääjiä ja jääkiekkoilijoita niin ymmärtää miten homma toimi, puhumattakaan näyttelijöistä ja muusikoista.
Maailman nyt on vaan jännämiesten, sori nyt vaan naiset, näin se on aina ollut, ja näin se tulee aina olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kuka ne saman ajankohdan menot sinulle sopii, jos et itse sitä (tahallasi) tee? Onko sinulla joku sihteeri, joka ei pidä sinua ajan tasalla?
Mies päätti sitten ottaa yhteyttä. Pyyteli anteeksi, mutta lähinnä sen takia, että minä pahoitin mieleni, ei sen, että itse teki jotain. Alkoi jopa syyllistämään minua asioista, joita "olisin voinut tehdä". Siis asioista, joita en ole edes tehnyt, mutta joita olisin joskus voinut tehdä? Yritti saada minut näyttämään jotenkin syylliseltä. Muutenkin taitaa olla sellainen käsitys, että "anteeksi" on joku taikasana, jonka sanottuaan kaikki unohtuu ja voi sitten jatkaa samaa rataa. Sanoi, että aikoo ottaa minuun uudestaan yhteyttä/tulla käymään luonani töiden jälkeen. Kielsin, mutta aikoo tulla silti. Jeps, tämä suhde oli tosiaankin tässä. - AP
Huh, tuo anteeksi-sanan jankuttaminen tarkoittamatta ei lupaa hyvää. Mulla oli samanlainen exä. Mokasi aina (siis ei mitään pettämisiä, mutta juuri aikataulujen kusemisia yms.) jotain, sitten huikkasi vähän tympääntyneenä että "no anteeeeks" ja sitten suuttui minulle, jos en ollutkaan sen jälkeen hyvilläni. Ja siis voisin ollakin, jos se sana tarkoittaisi jotain. Tai ainakin itselleni se on sana, jonka sanon vain, kun tarkoitan sitä, pitäen sisällään myös sen, että jatkossa tulen toimimaan toisin sekä olen oikeasti pahoillani ja mulle on tärkeää, että saan anteeksi. Eikä vain sanana, joka muuttaa kaiken pahan hyväksi eikä siitä sen enempää sitten puhuta.
Hyvä, ap!
Suoraselkäistä toimintaa.
Ja jos mies väkisin yrittää tunkea luoksesi, onhan se nyt törkeää, jos kiellät häntä tulemasta.
Ilmeisesti ikää sinulla sen verran "vähän", että ehdit kyllä vielä tavata jonkun kultakimpaleen. Onnea elämääsi ja muista, että onni ei todellakaan tule aina miehen muodossa :-D!
Eww gross, se varmaan pyytää anteeksikin just sillä tyylillä että "Sori ku sulle tuli paha mieli".
Pyytää ikäänkun anteeks sun reaktiota eikä sitä mitä itse on tehnyt.
Mullekin on tehty tota, tosi ällöä ja limaista.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo keksivänsä jotain tekemistä vapuksi meille kahdelle. Hän sanoo tulevansa sunnuntaina kuudelta ja sitten siitä jatkettaisiin matkaa, oli se "tekeminen" mitä tahansa. Valmistaudun kuudeksi, laittaudun, meikkaan jne.
Varttia vaille kuusi mies laittaa viestin, että hänellä on suunnitelmia, menee tapaamaan kavereitaan ja viettää illan/yön heidän kanssaan.
Miten reagoisit?
Mikä mies se oli? Joku miespuolinen henkilö lähettää tekstiviestin jne. No varmaan lähetti väärään numeroon?
Vai aviomiehesikö siellä viestitteli?
Vierailija kirjoitti:
Selvä jännämies, wappuna etsittiin uutta ja mielenkiintoosta seuraa, wapun jälkeen otetaan sitten yhteyttä kun wappu suhteet haalenee.
Tässäkin tämä odottava nainen ottaa miehen takaisin....kuten aina ennenkin.... kuten kaikki muutkin.
Ei tarvi ku katsoa mäkihyppääjiä ja jääkiekkoilijoita niin ymmärtää miten homma toimi, puhumattakaan näyttelijöistä ja muusikoista.
Maailman nyt on vaan jännämiesten, sori nyt vaan naiset, näin se on aina ollut, ja näin se tulee aina olemaan.
Jep, näitä on valitettavasti nähty niin paljon. Minullakin on kaveri, jonka mies tekee törkeitä ohareita ja saattaa jopa kadota kesken illanvieton jättäen kaverini kuin nallin kalliolle, tai siis toki meidän kavereiden seuraan, mutta mies vaan häipyy eikä ilmoita mitään, eikä tietenkään vastaa puhelimeen kun kaveri soittaa. Kotiutuu yleensä sitten seuraavana aamuna, ja kaveri sinisilmäisenä nielee selitykset. Ja kestää tätä vuodesta toiseen, koska "mies on muuten niin ihana". Ikinä ei ole edes harkinnut jättävänsä tätä, vaikka satavarmasti mies pettää ja vaikkei pettäisikään, on tuo kaverini kohtelu niin törkeää, että pelkästään jo sen takia pitäisi lapikkaan viuhua.
Vierailija kirjoitti:
Mies päätti sitten ottaa yhteyttä. Pyyteli anteeksi, mutta lähinnä sen takia, että minä pahoitin mieleni, ei sen, että itse teki jotain. Alkoi jopa syyllistämään minua asioista, joita "olisin voinut tehdä". Siis asioista, joita en ole edes tehnyt, mutta joita olisin joskus voinut tehdä? Yritti saada minut näyttämään jotenkin syylliseltä. Muutenkin taitaa olla sellainen käsitys, että "anteeksi" on joku taikasana, jonka sanottuaan kaikki unohtuu ja voi sitten jatkaa samaa rataa. Sanoi, että aikoo ottaa minuun uudestaan yhteyttä/tulla käymään luonani töiden jälkeen. Kielsin, mutta aikoo tulla silti. Jeps, tämä suhde oli tosiaankin tässä. - AP
Jätkähäm on täysi kusipää. Älä avaa ovea, sanot vaan oven lävitse, että en halua nähdä sua enää koskaan.
Ne "kaverit" on todellisuudessa miehen työkaveri, jonka kanssa hänellä on ollut intiimi suhde jo jonkin aikaa. He viettivät yhdessä hauskan vapun lukuisien äänekkäiden yhdyntöjen ja lemmekkään kuhertelua merkeissä. : D
Kaksi vaihtoehtoa:
a) Jäbä on tyhmä eikä tajua mitä teki väärin, -> jätä se jos et halua tyhmää miestä
b) Jantteri ei ole tyhmä vaan itsekäs, kenties narsistisia piirteitä omaava, -> jätä se jos et halua henkisesti sairasta ja manipuloivaa kusipäämiestä
Okei saatoin vähän kärjistää, mutta ei toi kovin positiivisesti heijastele sen ihmisen luonnetta. En usko että joku muuten normaali ei tossa tajuais mitä teki. Ei vaan välitä. Itelläni ei ole aikaa tollasille enää, ne on niin nähty. Älä oikeasti vaivaudu.
Mies saisi viestin, että OK, olenkin jo Lauralla ja jatketaan tästä etkojen kautta baariin. Käytä koirat pissalla, kun palaat kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mies saisi viestin, että OK, olenkin jo Lauralla ja jatketaan tästä etkojen kautta baariin. Käytä koirat pissalla, kun palaat kotiin.
Periaatteessa hyvä ja periaatteessa taas...
Jos mies on oikeasti niin idiootti ettei ymmärrä tekevänsä mitään väärää, niin tuo toimii, kunhan muistaa ottaa eron lisäksi. Mutta joka tapauksessa mies voi vaan huokaista tuohon päälle että eipä hän sitten mitään vahinkoa saanut aikaan että tilanne ok. Tai vielä syyttää ap:ta päälle että on selvästi sopinut jotain menoa heidän tekemisten päälle.
Jos mies inttää tapaamista ja sovi, mutta älä ole kotona. Jos mies soittaa viestitä että sori, tuli muuta menoa. Ja että älä soita mulle enää koskaan. Jos miehestä ei kuulu mitään, älä muutenkaan mene kotiin pienenä vinkkinä jos ilmestyy sinne. Jos päästät sen sisään, kohta kuitenkin huomaat tuhlaavasi elämäsi mulkvistiin.
Malliesimerkki juuri TAHALLISISTA ohareista! Sinä olet tarkoituksella sopinut kaksi asiaa päällekkäin, ja sitten teet oharit toiselle. Olet juuri tuollainen itsekäs k-pää joka ajattelee vain omaa pe**ettään, etkä hetkeäkään sitä, miltä tuntuu niistä jotka ovat luottaneet siihen mitä sovit. Et selvästi edes käsitä mitä teet väärin. Uskomatonta.