Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienosti meni vappu. Miten reagoisit tähän tilanteeseen?

Vierailija
01.05.2017 |

Mies sanoo keksivänsä jotain tekemistä vapuksi meille kahdelle. Hän sanoo tulevansa sunnuntaina kuudelta ja sitten siitä jatkettaisiin matkaa, oli se "tekeminen" mitä tahansa. Valmistaudun kuudeksi, laittaudun, meikkaan jne.

Varttia vaille kuusi mies laittaa viestin, että hänellä on suunnitelmia, menee tapaamaan kavereitaan ja viettää illan/yön heidän kanssaan.

Miten reagoisit?

Kommentit (172)

Vierailija
41/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ensimmäinen kerta, kun mies teki jotain tällaista?

Ei juuri tälläistä, mutta kaikenlaista muuta on kyllä tehnyt valitettavasti. Noh, eipä tarvitse tehdä minkäänlaisia suunnitelmia tuon henkilön kanssa enää tai ottaa lupauksia tosissaan. En vain ymmärrä miksi kukaan tekee noin, itselle ei tulisi mieleenkään. - AP

jos ei pahantahtoisuuttaan tee niin luultavasti sille ei vaan koskaan ole tullut mieleen ajatus siitä että naisilla menee aikaa laittautumiseen, ite se vetää vaatteet päälle 5 minuutissa ja on valmis menemään

minkä ikäisestä nyt on kyse?

Ai että oharit olisi ihan ok, jos on valmis lähtöön nopeasti? Ei todellakaan ole!!

Vierailija
42/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei juuri tälläistä, mutta kaikenlaista muuta on kyllä tehnyt valitettavasti. Noh, eipä tarvitse tehdä minkäänlaisia suunnitelmia tuon henkilön kanssa enää tai ottaa lupauksia tosissaan. En vain ymmärrä miksi kukaan tekee noin, itselle ei tulisi mieleenkään. - AP

jos ei pahantahtoisuuttaan tee niin luultavasti sille ei vaan koskaan ole tullut mieleen ajatus siitä että naisilla menee aikaa laittautumiseen, ite se vetää vaatteet päälle 5 minuutissa ja on valmis menemään

Kyseessä on 26 vuotias. - AP

Onko ollut aiempia seurustelusuhteita? Jotkut (sukupuolesta riippumatta huom) ovat tosi ajattelemattomia ekoissa suhteissa kun eivät ole oppineet ajattelemaan asioita kunnolla toisen osapuolen kannalta. Toki jotkut vaan on ikäviä ihmisiä eikä paranna tapojaan koskaan.

No eihän noin tehdä kavereillekaan eikä kenellekään jonka ihmisarvoa vähääkään kunnioittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin 4 kk miestä joka oli 24/7 jatkuvasti menossa. Matkatyö vei ison osan ajasta ja siihen päälle lätkäharrastus 4 iltaa viikossa, sähly harkat jne. Aluksi miehellä riitti aikaa myös mulle, tietysti ihastuksen huumassa kun oli. Sitten alkoi olla jatkuvasti muuta ja kun yhteistä vkonloppua suunnitellessa seuraava vapaa vkonloppu miehellä oli 7 vkon päästä, totesin että tarvitsen miehen jolla on minulle hiukan enemmän aikaa. Lopetin tapailun. Meni reilu kk ja mies laittoi viestiä, taisi olla torstai-ilta. Kysyi voitaisiinko vielä tavata ja hän oli nyt ymmärtänyt että tahtoisi kuitenkin viettää kanssani aikaa. Itseäni ei niin hirveästi enää kiinnostanut, mutta ajattelin että mikä ettei. Mies ehdotti seuraavaa lauantaita, sanoi että haluaisi päivällä viedä minut kaverinsa luokse lounaalle (oli isompi kaveriporukka menossa) ja sen jälkeen voisimme mennä hänen mökilleen illaksi. Sovimme näin, enkä ihmetellyt mitään vaikkei miehestä sitten Seuraavana päivänä kuulunut mitään. La aamulla ihmettelin vähän hiljaisuutta, Olinhan meikannut ja laittanut itseni valmiiksi Näihin toissapäivänä sovittuihin juttuihin.. Soitin sitten miehelle joka sanoi että hänestä olisi kuitenkin parempi jos hän kävisi siellä lounaalla ystäviensä luona yksin, ja voisi sitten sen jälkeen soitella minulle, ehdotti että soittaisi siinä klo 14 pintaan. Olin vähän ihmeissäni, mutta sanoin että ok.. No klo 14 ei miehestä kuulu mitään, eikä vielä klo 15. Olin aika vittuuntunut, että mies riiputti minua kahden vaiheilla, ei voinut perua illan pläänejä reilusti heti jos siltä tuntuu vaan laittoi minut odottelemaan. Sitten soitin miehelle, joka oli vaan että "Oho en huomannut kelloa.." sitten mies kierteli ja kaarteli ja sanoi että haluaa olla sittenki yksin illan, oli KUULEMMA ollut viime aikoina niin paljon kaikenlaista. Minun käsitys oli että miehelle oli tullut parempaa tekemistä illaksi, mutta oli niin luuseri ettei uskaltanu heti esim aamulla sanoa asiasta. Totesin asiallisesti miehelle että tapailumne todellakin oli Tässä, Olin antanut hänelle toisen mahdollisuuden osoittaa että minulle löytyisi aikaa hänen elämästään ja hän teki näin. Pyysin ettei mies olisi enää yhteydessä ja toivotin hyvät jatkot. Mies koitti inttää että emmekö voisi edes soitella joskus. Sanoin että parempi kuin ei, mielestäni parempi lopettaa täysin kokonaan.

Tottakai mies laitteli viestiä ja jopa kehtasi vongata seksiä.. Vastasin Parilla sanalla ja lopulta en enää ollenkaan. Tapahtuneesta on aikaa vajaa 3 v ja itse olen mennyt naimisiin äskettäin, Tämä kundi pyörii Tinderissä edelleen (oli tullut 2 kavereilleni vastaan siellä, ja selittänyt olevansa menevä ja kiireinen mies, jolla kuitenkin aina aikaa naiselleen, ja kun kavereini sitten eivät olleet lämmenneet, oli kundi alkanut inttää ja inttää että miksi ei).

Pointtina AP:LLE, miehen lupaus sinulle ei merkinnyt mitään, eikä myöskään se että aiheutti sinulle surkean olon. Tuollaisia hetkiä on luvassa lisää jos annat anteeksi tämän.

Vierailija
44/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut aiempia seurustelusuhteita? Jotkut (sukupuolesta riippumatta huom) ovat tosi ajattelemattomia ekoissa suhteissa kun eivät ole oppineet ajattelemaan asioita kunnolla toisen osapuolen kannalta. Toki jotkut vaan on ikäviä ihmisiä eikä paranna tapojaan koskaan.

No eihän noin tehdä kavereillekaan eikä kenellekään jonka ihmisarvoa vähääkään kunnioittaa.

Ei pitäisi tehdä, mutta itse tunnen pari tällaista kavereillekin ohareita tekeviä. Järkiintyivät kyllä jossain vaiheessa, ja kun kummallakin se tapahtui vakiintumisen myötä tuumin olisiko kumppaneilla osuutta asiaan, voi tietty olla kyse siitä että olisivat järkiintyneet muutenkin.

Vierailija
45/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Oletteko tai siis olitteko vakavasti siis parisuhteessa? Ei kuulosta yhtään että kyseessä olisi vakavassa suhteessa oleva pari. Ensin on suunnitelmia ja viime tipassa peruu. Mies ei välitä sinusta tarpeeksi, ap. Etsi kunnon mies pikku pojan tilalle.

Vierailija
46/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin 4 kk miestä joka oli 24/7 jatkuvasti menossa. Matkatyö vei ison osan ajasta ja siihen päälle lätkäharrastus 4 iltaa viikossa, sähly harkat jne. Aluksi miehellä riitti aikaa myös mulle, tietysti ihastuksen huumassa kun oli. Sitten alkoi olla jatkuvasti muuta ja kun yhteistä vkonloppua suunnitellessa seuraava vapaa vkonloppu miehellä oli 7 vkon päästä, totesin että tarvitsen miehen jolla on minulle hiukan enemmän aikaa. Lopetin tapailun. Meni reilu kk ja mies laittoi viestiä, taisi olla torstai-ilta. Kysyi voitaisiinko vielä tavata ja hän oli nyt ymmärtänyt että tahtoisi kuitenkin viettää kanssani aikaa. Itseäni ei niin hirveästi enää kiinnostanut, mutta ajattelin että mikä ettei. Mies ehdotti seuraavaa lauantaita, sanoi että haluaisi päivällä viedä minut kaverinsa luokse lounaalle (oli isompi kaveriporukka menossa) ja sen jälkeen voisimme mennä hänen mökilleen illaksi. Sovimme näin, enkä ihmetellyt mitään vaikkei miehestä sitten Seuraavana päivänä kuulunut mitään. La aamulla ihmettelin vähän hiljaisuutta, Olinhan meikannut ja laittanut itseni valmiiksi Näihin toissapäivänä sovittuihin juttuihin.. Soitin sitten miehelle joka sanoi että hänestä olisi kuitenkin parempi jos hän kävisi siellä lounaalla ystäviensä luona yksin, ja voisi sitten sen jälkeen soitella minulle, ehdotti että soittaisi siinä klo 14 pintaan. Olin vähän ihmeissäni, mutta sanoin että ok.. No klo 14 ei miehestä kuulu mitään, eikä vielä klo 15. Olin aika vittuuntunut, että mies riiputti minua kahden vaiheilla, ei voinut perua illan pläänejä reilusti heti jos siltä tuntuu vaan laittoi minut odottelemaan. Sitten soitin miehelle, joka oli vaan että "Oho en huomannut kelloa.." sitten mies kierteli ja kaarteli ja sanoi että haluaa olla sittenki yksin illan, oli KUULEMMA ollut viime aikoina niin paljon kaikenlaista. Minun käsitys oli että miehelle oli tullut parempaa tekemistä illaksi, mutta oli niin luuseri ettei uskaltanu heti esim aamulla sanoa asiasta. Totesin asiallisesti miehelle että tapailumne todellakin oli Tässä, Olin antanut hänelle toisen mahdollisuuden osoittaa että minulle löytyisi aikaa hänen elämästään ja hän teki näin. Pyysin ettei mies olisi enää yhteydessä ja toivotin hyvät jatkot. Mies koitti inttää että emmekö voisi edes soitella joskus. Sanoin että parempi kuin ei, mielestäni parempi lopettaa täysin kokonaan.

Tottakai mies laitteli viestiä ja jopa kehtasi vongata seksiä.. Vastasin Parilla sanalla ja lopulta en enää ollenkaan. Tapahtuneesta on aikaa vajaa 3 v ja itse olen mennyt naimisiin äskettäin, Tämä kundi pyörii Tinderissä edelleen (oli tullut 2 kavereilleni vastaan siellä, ja selittänyt olevansa menevä ja kiireinen mies, jolla kuitenkin aina aikaa naiselleen, ja kun kavereini sitten eivät olleet lämmenneet, oli kundi alkanut inttää ja inttää että miksi ei).

Pointtina AP:LLE, miehen lupaus sinulle ei merkinnyt mitään, eikä myöskään se että aiheutti sinulle surkean olon. Tuollaisia hetkiä on luvassa lisää jos annat anteeksi tämän.

Eikä tinderissä pidä kummankin painaa sydäntä, jotta voi edes jutella toiselle? Eli olivat kaverisi ainakin sen verran lämmenneet, että olivat painaneet sydäntä

Vierailija
47/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisiä ihmisiä on kyllä ihan liikaa. Miksi pitää niin törkeästi tehdä oharit? Eikö sen vertaa ole selkärankaa, että voisi edes perua suunnitelmat eikä vaan jättää toista odottamaan? Näitä on kyllä ihan miehissä ja naisissa.

Vierailija
48/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama peli. Mies tekee ja menee juuri niinkuin itse parhaakseen näkee. Asutaan vieläpä yhdessä. Juhlapyhät menee siinä että turhaan odotan miestä esim. grillaamaan kun tulee puolilta öin änkyräkännissä kotiin. Kun mainitsen asiasta niin lupaa huomioida myös minut mutta vitut. Niin ja itsehän aion ottaa erilleen muuttamisen puheeksi lähipäivinä.

Vierailija
49/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista tehdä kavereille, sisaruksille, perheenjäsenille, työkavereille... Ei kenellekään. Tuollaisten Ohareiden tekeminen on törkeää, eikä sitä oikeuta mikään.

Vierailija
50/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tinderissä pidä kummankin painaa sydäntä, jotta voi edes jutella toiselle? Eli olivat kaverisi ainakin sen verran lämmenneet, että olivat painaneet sydäntä

Ja miehellä "kiire", kun varmaan joka päivä eri reikä, mitä kävi hoonaamassa.

Ja typerät naiset ei tajunneet mitään, miksi niin kiireinen mies.

Hah hah, ei kannata mennä tinderiin huorimaan..

Vierailija
51/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama peli. Mies tekee ja menee juuri niinkuin itse parhaakseen näkee. Asutaan vieläpä yhdessä. Juhlapyhät menee siinä että turhaan odotan miestä esim. grillaamaan kun tulee puolilta öin änkyräkännissä kotiin. Kun mainitsen asiasta niin lupaa huomioida myös minut mutta vitut. Niin ja itsehän aion ottaa erilleen muuttamisen puheeksi lähipäivinä.

Lähde nyt jo hyvä ihminen pois sieltä. Ei tuollaiseen kohteluun tarvitse kenenkään alistua.

Vierailija
52/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilmeisesti miehen kanssa vappulounaalla jossain snägärillä kun ei ehdi vastaamaan. Ensin pientä kiukuttelua ja nyt on kaikki okei. Myrsky vesilasissa.

Vierailija
53/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ilmeisesti miehen kanssa vappulounaalla jossain snägärillä kun ei ehdi vastaamaan. Ensin pientä kiukuttelua ja nyt on kaikki okei. Myrsky vesilasissa.

Lounasta kyllä söin, mutta en miehen kanssa. Ihan yksin parvekkeellani. Mieheen en ole ottanut edelleenkään mitään yhteyttä, eikä hänkään kyllä minuun. - AP

Vierailija
54/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takana on kyllä useampikin pitkä ja vakava suhde. Mutta vaikka ei olisikaan, niin ei esim. ystäville tai perheenjäsenillekään tuollaista tehdä (kuten monet olivat jo maininneet). Pitäisi nyt varmaan jotkut käytöstavat löytyä.

Joku oli kysynyt, että mitä aion tehdä. Jaa-a. Minkäänlaista suhdetta ei ainakaan tule olemaan. Enkä kyllä ajatellut ottaa yhteyttä, odotan, että hän ottaa, jos hänellä nyt jotain asiaa on. - AP

Vierailija
55/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lounasta kyllä söin, mutta en miehen kanssa. Ihan yksin parvekkeellani. Mieheen en ole ottanut edelleenkään mitään yhteyttä, eikä hänkään kyllä minuun. - AP

Siellä se panee jotakin lutkaa jonkun baarin vessassa, hieno "mies" sulla, tinderistäkö löysit?

Sait tavallaan mitä hait, tindermiehen.

Vierailija
56/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää nyt on ihan itsestään selviä juttuja, mies tekee hätävarapanolle oharin joka kerta, kun matkalla tulee parempi pano vastaan. Usko ekasta kerrasta. Oliko muuta?

Vierailija
57/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ap kauan olleet yhdessä? Onko vakavakin suhde?

Vierailija
58/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä se panee jotakin lutkaa jonkun baarin vessassa, hieno "mies" sulla, tinderistäkö löysit?

Sait tavallaan mitä hait, tindermiehen.

En käytä tinderiä. Oikeastaan minulle on aivan sama, vaikka hän tällä hetkellä olisikin baarin vessassa panolla jonkun kanssa. Se ei kerro minusta mitään, lähinnä hänestä. - AP

Vierailija
59/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap ootko toinen nainen tai hyvin eri ikäinen kuin tämä oharikaveri? Miten teidän suhde muuten on mennyt? Oisko kyse vaan hälläväliäsuhteesta, jossa tämä episodi ei ole läheskään ensimmäinen juttu. Onko sulla aiemmin tullut tunnetta ettei tästä vaan tule mitään, mies on idiootti ja hänellä on aina muuta ohjelmaa.

Vierailija
60/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä oli jotain suhteen tynkää niin miksi sinä et kelvannut mukaan? Jos siis ei ollut suunnitelmia ja sitten mihin kaverit lähdössä joukolla juhlimaan niin miksi se ei sinua sinne halunnut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi