Hienosti meni vappu. Miten reagoisit tähän tilanteeseen?
Mies sanoo keksivänsä jotain tekemistä vapuksi meille kahdelle. Hän sanoo tulevansa sunnuntaina kuudelta ja sitten siitä jatkettaisiin matkaa, oli se "tekeminen" mitä tahansa. Valmistaudun kuudeksi, laittaudun, meikkaan jne.
Varttia vaille kuusi mies laittaa viestin, että hänellä on suunnitelmia, menee tapaamaan kavereitaan ja viettää illan/yön heidän kanssaan.
Miten reagoisit?
Kommentit (172)
Olisin lähtenyt täydessä tällingissä juhlimaan kavereiden kanssa ja viettänyt hauskan illan. Mitä sitä kotio jäämään itsekään jos on jo muuten illan viettoon valmistautunut?
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo keksivänsä jotain tekemistä vapuksi meille kahdelle. Hän sanoo tulevansa sunnuntaina kuudelta ja sitten siitä jatkettaisiin matkaa, oli se "tekeminen" mitä tahansa. Valmistaudun kuudeksi, laittaudun, meikkaan jne.
Varttia vaille kuusi mies laittaa viestin, että hänellä on suunnitelmia, menee tapaamaan kavereitaan ja viettää illan/yön heidän kanssaan.
Miten reagoisit?
Poistaisin sen äijän numeron puhelimesta ja lähtisin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Olisin lähtenyt täydessä tällingissä juhlimaan kavereiden kanssa ja viettänyt hauskan illan. Mitä sitä kotio jäämään itsekään jos on jo muuten illan viettoon valmistautunut?
Kuten mainitsin aiemmin tässä ketjussa: Ystäväni olivat toisessa kaupungissa. Alunperin suunnitelmana oli matkustaa heidän luokseen ja viettää vappu siellä. Mutta, mies välttämättä halusi viettää vapun kanssani ja lupasi keksiä meille kahdelle jotain tekemistä. En sitten jaksanut/ei huvittanut lähteä yksin esim. baariin. - AP
Mun tuon kaltainen ex ei halunnut ymmärtää sanomaani että en halua enää tavata.
Toivottavasti pääset eroon.
Älä vaan avaa ovea. Jos ihmettelee perään, sanot olleeni ulkona ja kuten sanoit, ei kannata tulla.
Muista laittaa myös kännykkä äänettömälle.
Älä päästä sitä pelleä sisälle.
Minä olen kokenut saman, mutta juhannuksena. Exän kanssa oli sovittu, että vietetään iltaa yhdessä ja vähän ennen kun piti tavata, ilmoitti, että onkin menossa kavereiden kanssa johonkin tapahtumaan. Siihen jäi se suhde. Vieläkin pistää vihaksi kun muistelen asiaa, vaikka siitä on jo 16 vuotta aikaa.
soittaisin perään että tuu tänne ni saat p*llua!
Mies pitää sinua kynnysmattona. Se ajattelee että " sori" riittää saada sut leppymään.
Väännä nyt saakeli sille rautalangasta viestitse, mikä tuossa hänen käytöksessään mättää ja että.toisia ei kohdella noin. Sinull meni oma vappusi vituiksi kun luulit teidän viettäneen yhdessä vappua. Sano sille että hänen takiaan jätit menemättä kavereidesi luokse. Voiko joku oikeesti olla noin puupää ettei tajua että toimi törkeästi? En oo.tiennyt tuommoisia ihmisiä olevan olemassakaan.
Ymmärään vielä kun lapsi tekee toiselle lapselle noin..toista vähän harmittaa ja... anteeks... joo saat.
No.sinähän et tietenkään anna anteeksi. Sinuna mä.suomentaisin jätkälle ja haukkuisin ja välit poikki. V...u mikä.aasi.. onko se vähän yksinkertainen, ei normaalilta vaikuta..??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies sanoi selitykseksi?
Selityshän oli viestissä; oli muita suunnitelmia.
Ap
Lähinnä varmaan kysyjää kiinnostaa selitys kysymykseen, joka tuosta herää: miksi ei pitänyt kiinni sovitusta, vaan keksi uusia suunnitelmia.
Ei tuossa nyt kannata enää mitään selitellä ja aikuista opettaa. Jos toinen ei vieläkään edes ymmärrä mitä teki väärin, vaan sen sijaan alkaa syyllistää ap:ta jostakin keksitystä, niin peli on täysin menetetty. Ei kannata yrittää puristaa käsin kivestä vettä, tulee vain käsi kipeäksi.
Pieni Tinder-vinkki naisille liittyen eräisiin kommenteihin. Jos sama kundi osuu myös kaveriesi pariksi, on hän silloin varma pelimies. Ja syy siihen on seuraava: naiset ovat nirsoja miesten suhteen, eli jos kaikki kaverisikin tykkäävät samasta miehestä, on silloin selvää, että hänestä tykkäävät KAIKKI naiset. Ja kaikki sen tason miehet ovat joko jo naimisissa tai paatuneita pelimiehiä.
Tämä on täälläkin monta kertaa käyty läpi, mutta keskiverto mies ei juuri tinder-pareja saa kuin harvoin, ellei asu pk-seudulla. Ja sielläkin huomattavasti vähemmän. Mutta sitten on ne top 20% miehistä, joilla on tajuttomasti pareja, yhtä paljon kuin naisilla, vaikka naisia on palvelussa paljon vähemmän. Näistä hyvin hyvin harva on vakavissaan.
Ja näitä miehiä on ihan turha yrittää näpäyttää, koska heille riittää naisia joka sormelle. He voivat kohdella naisia miten huvittaa.
No joko se on tyhmä, tai sitten ilkeä. Kumpikaan ei ole lupaava ominaisuus. Melkein kuin olisi suunnitellut, että no niin, nyt ei muija enää ehdi järkätä muuta kun perun näin viime tingassa.
Tolle miestyypillehän on nimikin, kevytsuhteilija. Se on ihminen, joka haluaa olla parisuhteessa, mutta vain silloin kun huvittaa ja jää aikaa. Noita on netti pullollaan. Vaikuttavat ensin hyviltä, mutta nämä tunnistaa oikeasti jo hyvin alkuvaiheessa, kun kyselee ajanviettotavoista. Jos tyypillä on monta harrastusta, paljon kavereita ja eikä viihdy kotona, ei hänellä ole mitään annettavaa oikeaa parisuhdetta etsivälle naiselle. Itse ilmoittavat että ovat täyttäneet elämänsä kaikella, koska ei ole parisuhdetta ja aikovat vähentää kun se oikea saapuu, mutta joko et ole se oikea tai tyyppi lähinnä kuvittelee että näin kävisi, mutta sitä aikaa ei oikeasti löydy kuin kerran viikossa kun ei muuta menoa. Ihan turha sopia tämän tyypin kanssa mitään. Alun jälkeen tapailu on sitä, että kun hänta alkaa panettaa eikä ole muuta, ehdottaa näkemistä. Hänen ehdoillaan. Aikataulut eivät pidä, kovasti maalailee asioita mutta ne eivät näy toiminnassa. Näitä tyyppejä on oikeasti ihan järkyttävän paljon tuolla siinä pariutumisikäluokassa 25-40.
Itse kävin läpi näitä varmaan kymmenen, kunnes uskoin että näin se oikeasti on. Tein sitten lapset itse ja olen oikein onnellinen.
No eihän ruo ole ap mikään selitys että oli muita suunnitelmia . Eihän ollut. Teillähän niitä suunitelmia oli. Miehelle tuli muita hänen mielestäänparempia suunitelmia. Miksei voinut kertoa vaikk edellisenä iltana. No turha tässö on itsestäänselvyyksiä jauhaa.
Jätkähän on täysi idiootti. Tai sitten todella kusipää. Tai sitten molempia. Tuollainen tulee takuuvarmasti jäämään yksin lopulta. Ellei löydä itselleen sellaista kynnysmattoa joka antaa kohdella itseään huonosti ja alistuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Loppu! Kaikki yhteydenpito loppuu siihen paikkaan. Mitään sanottavaa ei enää ole!
Riippuen olosuhteista tekisinkö näin vai antaisinko maistaa omaa lääkettään. Nuorena kun eräs jätkä teki minulle tämän, pistin samalla mitalla takaisin. Meillä ei ollut mitään yhteistä, asuttiin erillämme eli uskalsin tehdä : Eli nielin paskan sillä kertaa kun hän TAAS teki oharit mutta sitten kerran sovittiin tiettyyn paikkaan tapaamiset, olin luvannut hoidella jutut, majoitukset jne jne. Minäpäs en tullut paikalle ollenkaan! Lähdin omien kavereideni kans juhlimaan. Tämä oli ajalta ennen kännyjä joten en ollut tavoitettavissa. Jätkä oli ollut palllo hukassa vieraalla paikkakunnalla kun minä en tullutkaan! Jonkun ajan päästä katkaisin suhteen. Ehkä lapsellista mutta muistan edelleen miten kivalta se silloin tuntui, 17 vuoden iässä! Terveiset jos tunnistit tän etkä ole juonut itseäsi jo hengiltä! :)
Vai vielä jännämies, pelimies tai kevytsuhteilija. Hah. Äidin pilalle lellimältä itsekkäältä, keskenkasvuiselta pelleltä tuo kuulostaa, eikä miltään muulta. Minäkin toivon, että pääset eroon pian ja helposti. Mua vastaava urpo jaksoi kytätä vuosikausia lähdettyäni lätkimään, mukamas oli muuttunut mies... :D Kumma kun ei muuttunut niinä vuosina, kun annoin tilaisuuksia muuttua.
Ja chicks before dicks. Ymmärrän kyllä tuon ajattelumallin, mutta käsittääkseni tämä ei liity mitenkään siihen. Jos on noin huonot käytöstavat ja ylipäätään kohtelee ihmisiä huonosti, niin voi olla, että saa olla ilman kumppania loppuelämänsä. Ja ilman ystäviäkin, tuskin hekään jaksavat loputtomiin tuollaista käytöstä katsella. - AP