Hienosti meni vappu. Miten reagoisit tähän tilanteeseen?
Mies sanoo keksivänsä jotain tekemistä vapuksi meille kahdelle. Hän sanoo tulevansa sunnuntaina kuudelta ja sitten siitä jatkettaisiin matkaa, oli se "tekeminen" mitä tahansa. Valmistaudun kuudeksi, laittaudun, meikkaan jne.
Varttia vaille kuusi mies laittaa viestin, että hänellä on suunnitelmia, menee tapaamaan kavereitaan ja viettää illan/yön heidän kanssaan.
Miten reagoisit?
Kommentit (172)
Mä olen hitaasti kiihtyvää sorttia, mutta tuossa tilanteessa savu nousis kyllä joka lävestä. Sais mies jatkaa ihan keskenään. Voi mikä nuija.
Loppu! Kaikki yhteydenpito loppuu siihen paikkaan. Mitään sanottavaa ei enää ole!
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies sanoi selitykseksi?
En usko, että näkee käyttäytymisessään mitään vikaa. En ole ottanut häneen mitään yhteyttä tuon jälkeen. Hän laittoi n. 12 aikaan yöllä viestin, että on kotona, mutta en vastannut. Ihan älytöntä, en tiedä mitä tähän pitäisi edes sanoa. - AP
Mies ei varmastikaan ymmärrä mitä on tapahtunut, ja mistä se nainen taas keksi ihan tyhjästä ja turhasta jonkun syyn murjottaa.
Oliko ensimmäinen kerta, kun mies teki jotain tällaista?
"Kiva" temppu, kun olisithan voinut viettää vappua omien kavereidesi kanssaå. Jos mies on ehdottamassa tapaamista, niin totea, että sinulla on muita suunnitelmia.
Ota mies, jolla ei ole kavereita (esim. minä). Ei voi käydä tuollaista
Vierailija kirjoitti:
Mies ei varmastikaan ymmärrä mitä on tapahtunut, ja mistä se nainen taas keksi ihan tyhjästä ja turhasta jonkun syyn murjottaa.
Juu. Selkeästi mies ei ymmärrä mitä on tapahtunut, ei ymmärrä tekojensa seurauksia. Ehkä sinulle oharit on ihan okei, mutta itse tunnen oloni lähinnä nöyryytetyksi, kun istun sohvalla meikit naamassa ja tukka laitettuna tuollaisen viestin jälkeen.
Tulisiko sinulle parempi mieli, jos nainen olisi se ohareiden tekijä ja mies jäisi yksin kotiin? Kun sukupuolellahan tässä asiassa onkin suuri merkitys. - AP
Mun yksi eksä teki tuota, kun ikää oli semmonen 18-20 v. Kuvitteli kai noin nakittavansa minut himaan, kun itse bailaa kavereidensa kanssa. Lopetti, kun kuuli yhteisiltä tutuilta, että olen naapuribaarissa.
Vierailija kirjoitti:
Ota mies, jolla ei ole kavereita (esim. minä). Ei voi käydä tuollaista
Jos et kelpaa edes kavereillesi niin miksi joku nainen haluaisi sinut riesakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies sanoi selitykseksi?
En usko, että näkee käyttäytymisessään mitään vikaa. En ole ottanut häneen mitään yhteyttä tuon jälkeen. Hän laittoi n. 12 aikaan yöllä viestin, että on kotona, mutta en vastannut. Ihan älytöntä, en tiedä mitä tähän pitäisi edes sanoa. - AP
Et sano mitään. Luottamus on mennyt. Tässä vaiheessa ei ole enää mitään tehtävissä. Tee itsellesi palvelus, älä kuuntele huuhaa-selityksiä. Täydellinen hiljaisuus on paras ratkaisu. Jätä se taaksesi, olet yhtä kokemusta rikkaampi. Nosta katseesi eteenpäin.
Kannnattaa ottaa rauhallisempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ensimmäinen kerta, kun mies teki jotain tällaista?
Ei juuri tälläistä, mutta kaikenlaista muuta on kyllä tehnyt valitettavasti. Noh, eipä tarvitse tehdä minkäänlaisia suunnitelmia tuon henkilön kanssa enää tai ottaa lupauksia tosissaan. En vain ymmärrä miksi kukaan tekee noin, itselle ei tulisi mieleenkään. - AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Selkeästi mies ei ymmärrä mitä on tapahtunut, ei ymmärrä tekojensa seurauksia. Ehkä sinulle oharit on ihan okei, mutta itse tunnen oloni lähinnä nöyryytetyksi, kun istun sohvalla meikit naamassa ja tukka laitettuna tuollaisen viestin jälkeen.
Tulisiko sinulle parempi mieli, jos nainen olisi se ohareiden tekijä ja mies jäisi yksin kotiin? Kun sukupuolellahan tässä asiassa onkin suuri merkitys. - AP
hehhheh :D
Tuon viestin jälkeen olisin ottanut yhteyttä ystäviini, kertonut miehen tempusta ja kysynyt, että olisiko mahdollista liittyä seuraan. Miehelle taas puhuisin asiasta sitten, kun olisin tarpeeksi rauhoittunut. Jos hän ei ymmärtäisi tehneensä väärin, se olisi siinä.
Onko kenties Seinäjoelta? Taitaa olla sama EX meillä ;)
Vastaisin viestiin ainoastaan niin että tämä oli nyt kyllä tässä ja saa vaikka loppuelämänsä viettää mieleisessä seurassaan.
Sanoisin tervemenoa enkä enää vastaisi puheluihin. Törkeät oharit!