Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienosti meni vappu. Miten reagoisit tähän tilanteeseen?

Vierailija
01.05.2017 |

Mies sanoo keksivänsä jotain tekemistä vapuksi meille kahdelle. Hän sanoo tulevansa sunnuntaina kuudelta ja sitten siitä jatkettaisiin matkaa, oli se "tekeminen" mitä tahansa. Valmistaudun kuudeksi, laittaudun, meikkaan jne.

Varttia vaille kuusi mies laittaa viestin, että hänellä on suunnitelmia, menee tapaamaan kavereitaan ja viettää illan/yön heidän kanssaan.

Miten reagoisit?

Kommentit (172)

Vierailija
1/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin tervemenoa enkä enää vastaisi puheluihin. Törkeät oharit!

Vierailija
2/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoi selitykseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hitaasti kiihtyvää sorttia, mutta tuossa tilanteessa savu nousis kyllä joka lävestä. Sais mies jatkaa ihan keskenään. Voi mikä nuija.

Vierailija
4/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu! Kaikki yhteydenpito loppuu siihen paikkaan. Mitään sanottavaa ei enää ole!

Vierailija
5/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ykkönen

Vierailija
6/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että näkee käyttäytymisessään mitään vikaa. En ole ottanut häneen mitään yhteyttä tuon jälkeen. Hän laittoi n. 12 aikaan yöllä viestin, että on kotona, mutta en vastannut. Ihan älytöntä, en tiedä mitä tähän pitäisi edes sanoa. - AP

Vierailija
7/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei varmastikaan ymmärrä mitä on tapahtunut, ja mistä se nainen taas keksi ihan tyhjästä ja turhasta jonkun syyn murjottaa.

Vierailija
8/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ensimmäinen kerta, kun mies teki jotain tällaista?

Vierailija
9/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiva" temppu, kun olisithan voinut viettää vappua omien kavereidesi kanssaå. Jos mies on ehdottamassa tapaamista, niin totea, että sinulla on muita suunnitelmia.

Vierailija
10/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mies, jolla ei ole kavereita (esim. minä). Ei voi käydä tuollaista

Vierailija
11/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei varmastikaan ymmärrä mitä on tapahtunut, ja mistä se nainen taas keksi ihan tyhjästä ja turhasta jonkun syyn murjottaa.

Juu. Selkeästi mies ei ymmärrä mitä on tapahtunut, ei ymmärrä tekojensa seurauksia. Ehkä sinulle oharit on ihan okei, mutta itse tunnen oloni lähinnä nöyryytetyksi, kun istun sohvalla meikit naamassa ja tukka laitettuna tuollaisen viestin jälkeen.

Tulisiko sinulle parempi mieli, jos nainen olisi se ohareiden tekijä ja mies jäisi yksin kotiin? Kun sukupuolellahan tässä asiassa onkin suuri merkitys. - AP

Vierailija
12/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi eksä teki tuota, kun ikää oli semmonen 18-20 v. Kuvitteli kai noin nakittavansa minut himaan, kun itse bailaa kavereidensa kanssa. Lopetti, kun kuuli yhteisiltä tutuilta, että olen naapuribaarissa. 

Vierailija
13/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota mies, jolla ei ole kavereita (esim. minä). Ei voi käydä tuollaista

Jos et kelpaa edes kavereillesi niin miksi joku nainen haluaisi sinut riesakseen.

Vierailija
14/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että näkee käyttäytymisessään mitään vikaa. En ole ottanut häneen mitään yhteyttä tuon jälkeen. Hän laittoi n. 12 aikaan yöllä viestin, että on kotona, mutta en vastannut. Ihan älytöntä, en tiedä mitä tähän pitäisi edes sanoa. - AP

Et sano mitään. Luottamus on mennyt. Tässä vaiheessa ei ole enää mitään tehtävissä. Tee itsellesi palvelus, älä kuuntele huuhaa-selityksiä. Täydellinen hiljaisuus on paras ratkaisu. Jätä se taaksesi, olet yhtä kokemusta rikkaampi. Nosta katseesi eteenpäin. 

Vierailija
15/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannnattaa ottaa rauhallisempi mies.

Vierailija
16/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ensimmäinen kerta, kun mies teki jotain tällaista?

Ei juuri tälläistä, mutta kaikenlaista muuta on kyllä tehnyt valitettavasti. Noh, eipä tarvitse tehdä minkäänlaisia suunnitelmia tuon henkilön kanssa enää tai ottaa lupauksia tosissaan. En vain ymmärrä miksi kukaan tekee noin, itselle ei tulisi mieleenkään. - AP

Vierailija
17/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Selkeästi mies ei ymmärrä mitä on tapahtunut, ei ymmärrä tekojensa seurauksia. Ehkä sinulle oharit on ihan okei, mutta itse tunnen oloni lähinnä nöyryytetyksi, kun istun sohvalla meikit naamassa ja tukka laitettuna tuollaisen viestin jälkeen.

Tulisiko sinulle parempi mieli, jos nainen olisi se ohareiden tekijä ja mies jäisi yksin kotiin? Kun sukupuolellahan tässä asiassa onkin suuri merkitys. - AP

hehhheh :D

Vierailija
18/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon viestin jälkeen olisin ottanut yhteyttä ystäviini, kertonut miehen tempusta ja kysynyt, että olisiko mahdollista liittyä seuraan. Miehelle taas puhuisin asiasta sitten, kun olisin tarpeeksi rauhoittunut. Jos hän ei ymmärtäisi tehneensä väärin, se olisi siinä.

Vierailija
19/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenties Seinäjoelta? Taitaa olla sama EX meillä ;)

Vierailija
20/172 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin viestiin ainoastaan niin että tämä oli nyt kyllä tässä ja saa vaikka loppuelämänsä viettää mieleisessä seurassaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi