Hienosti meni vappu. Miten reagoisit tähän tilanteeseen?
Mies sanoo keksivänsä jotain tekemistä vapuksi meille kahdelle. Hän sanoo tulevansa sunnuntaina kuudelta ja sitten siitä jatkettaisiin matkaa, oli se "tekeminen" mitä tahansa. Valmistaudun kuudeksi, laittaudun, meikkaan jne.
Varttia vaille kuusi mies laittaa viestin, että hänellä on suunnitelmia, menee tapaamaan kavereitaan ja viettää illan/yön heidän kanssaan.
Miten reagoisit?
Kommentit (172)
Laita sille viesti että jos tulee oven taakse niin soitat poliisit
Lähde illaksi kotoa pois ja sulje puhelin- Älä missään tapauksessa odota sitä hyypiötä himassa.
Kun seurustelin ex-poikaystäväni kanssa, minä asuin Stadissa ja hän Lahdessa. Meillä molemmilla oli vapaa viikonloppu ja olimme aiemmin sopineet, että hän tulee perjantaina illalla mun luokse viettään viikonloppua. Pari tuntia ennen kuin hänen piti tulla, hän ilmoitti ettei tulekaan. Olin juuri ehtinyt käydä ruokaostoksilla ja ostanut kaikkea kallista ja hyvää ruokaa viikonlopuksi, minkä kerroin hänelle, mutta silti hän jätti tulematta.
Vierailija kirjoitti:
Onko miestä näkynyt?
Ei ole ainakaan vielä. Toivottavasti ei tule näkymäänkään. - AP
Ethän oo yksin kotona? En epäile sun kykyä puolustaa itseäsi mutta kuulostaa karmivalta että mies tunkee väkisin kylään vaikka sanoit että et haluu nähdä.
Ties vaikka hajottaa oven tai jotain! D:<
Siks ois kiva jos sul on joku kaveri siellä seurana.
Onko miestä näkynyt? Todennäköisesti tapailee jotain vakkaria, tai ainakin metsästää ja sen aikataulujen mukaan mennään. Uskomatonta toimintaa, pakko sanoa.
Mutta joo, oon itse ollut samanlainen feidari, joskin annetakoon minulle anteeksi etä mies oli viinaan menevä, sairaalloisen mustasukkainen ja takertuva. Liian lähelle liian nopeasti ja hän saneli minulle tapaamisia. Kun en suostunut, niin se meni feidaamisen piikkiin. En ole karman lähettiläs ja toivon ettei kostaudu omalle kohdalle, mutta myöhemmin kuulin että hän piilottaa naiset selkänsä taakse ja lähtee sen jälkeen touhuamaan omiaan. Mm. petti jopa 24 eri naisen kanssa eksäänsä, jonka kanssa oli muutaman vuoden, joten olikohan tossa veronpalautukset kun joskus ilmotin hänelle viime tipassa etten jaksa lähteä (takana pitkä työviikko, tein silloin 12-14 tuntisia päiviä ja mulla oli samaan aikaan paha hormonihäiriö, kroppa meni ihan sekaisin ja vuosin kuin seula. En olisi millään pystynyt istumaan julkisissa kahta tuntia sen kanssa :()
Mies tuli käymään ja sovittiin kaikki. Ollaan taas onnellisia yhdessä. <3
Ap
Onk su miäs Niämisen Toni, vai kui?