Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani joutuu isäksi vasten tahtoaan.

Vierailija
30.04.2017 |

Eli poikani tapasi jonkun tytön ja he rupesivat tapailemaan. Tyttö kertoi pojalleni että käyttää pillereitä ja poikani luotti tähän tyttöön. Tyttö kuitenkin tuli raskaaksi ja aikoo pitää lapsen. Poikani on tästä asiasta suunniltaan ja hysteerinen. Hän koittanut painostaa tyttöä aborttiin ja sanonut tytölle että aikoo pestä asiasta kätensä ja kiistää isyyden. Tällä hetkellä poika puhuu maanpaosta ja on muutenkin hysteerinen. Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?

Kommentit (642)

Vierailija
81/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Self-hating Pakistani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyydestä sakotetaan.

Niinpä. Naisiin ei voi luottaa.

Ei, vaan ehkäisyn tulisi olla kummankin vastuulla. Tuplaehkäisyllä häviävän pieni mahdollisuus tulla raskaaksi.

Jos toinen ottaa sen omaehtoisesti vastuulleen, tässä tapauksessa tyttö, niin ei kai se lopputulos silloin sen pojan vika ole. Ainoa vika pojassa oli se, että meni luottamaan tytön vastuuntuntoon ja sanaan.

Ap:n poika kuitenkin varmasti tietää, että pillerit voivat pettää helposti? Esim. joko niin ettei muista ottaa säännöllisesti (joka on tietenkin tytön syy, mutta ei valinta) tai sitten että vatsataudin vuoksi elimistö menee sekaisin.

Jos lapsen saaminen on maailmanloppu, niin tuplaehkäisy.

Pillerit pettävät tosi harvoin, jos niitä käyttää oikein. Ihmisen täytyy olla vajaaälyinen, jos ei siihen kykene.

Ja niissä tapauksissa, joissa on vatsataudin tms. vuoksi riski pillerien pettämiselle, voi nainen vaatia kondomin käyttöä. Ja vaikka itse haluaisi ottaa riskin, toinen ei sitä välttämättä halua. Naisena siis varmistaisin kumppanilta, haluaako hän ottaa riskin ennen kuin päästän panemaan paljaalla, jos ehkäisy on ollut yhteisestä päätöksestä minun vastuullani.

Tietenkin voi vaatia, mutta itse en ainakaan tiedä tapauksesta muun kuin minä AP on kertonut.

Jos pillerit käuytössä = molempien vastuu.

Tyttö valehteli = tytön vastuu.

Pillerit ei ole 100 %.

Lapsi on nyt olemassa ja tehty; molemmat oli naimassa yhdessä - kummankin vastuu ihan samalla tavalla.

No tätähän olen juuri yrittänyt sanoa koko keskustelun aikana.

Vastuu ei ole sama, jos tyttö hankkiutui raskaaksi tarkoituksella ja petoksella. Tarina ei ikävä kyllä kerro, oliko kyse tästä vai ei.

Niinhän minä juuri sanoin?

"Jos pillerit käytössä = molempien vastuu.

Tyttö valehteli = tytön vastuu."

- Minä edellisellä sivulla

Miehillä ei sitten ole mitään vastuuta mistään? Ei koskaan tarvitse ehkäistä itse? Ei edes vastuuta siitä, että uskoo kaikki puheet? Kyllä sillä toisella naijalla on koko ajan puolet vastuusta.

Sanoinko, että tyttö valehteli, vai etkö osaa lukea? Tytön puolella olen ollut kokoajan! Niin kauan kun ei voi todistaa hänen valehdelleen, ap:n on turha syyttää tyttöä.

Vierailija
82/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti nyt olen totaalisesti sitä mieltä että palstan mammat on aivan hulluja...

ENSINNÄKIN... Missä teidän vastuu on?

Haluatte siis että lapsi kasvaa koko elämänsä ilman isää... Tai lapsuuden sellaisessa perheessä jossa vanhemmat eivät välitä toisistaan.

Se abortti on yks helvetin pikku asia VS. että toisen ihmisen elämä on jo pilattu alkukaan.

TE naiset olette jotka väitätte että tuossa ei ole mitään moraalisesti väärää laittaitua ilman isän suostumusta raskaaksi olette sekopäitä.

Jos ajatellan TÄYSIN MIELIKUVITUKSELLISESTI tilannetta. Että mies maksaa lapsesta jo ei halunnut elareita 18 vuotta. Vs että istuu suomessa linnassa 5v

Niin kumman hän valitsee

On ihan tutkittua, että joillakin (huom. JOILLAKIN, ei kaikilla) naisilla abortti aiheuttaa posttraumaattisen stressireaktion.

Koita ajatella laajemmin. Ilman aborttia saatat tuhota kahden ihmisen elämän. Vähintään yhden tuhoat.

Se että JOILLAKIN TULEE STRESSIREAKTIOA on pieni hinta siitä. Todella naivia ajattelua

Et selvästikään tiedä, kuinka kamala sairaus postraumaattinen stressihäiriö on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyydestä sakotetaan.

Ei, vaan ehkäisyn tulisi olla kummankin vastuulla. Tuplaehkäisyllä häviävän pieni mahdollisuus tulla raskaaksi.

Jos toinen ottaa sen omaehtoisesti vastuulleen, tässä tapauksessa tyttö, niin ei kai se lopputulos silloin sen pojan vika ole. Ainoa vika pojassa oli se, että meni luottamaan tytön vastuuntuntoon ja sanaan.

Ap:n poika kuitenkin varmasti tietää, että pillerit voivat pettää helposti? Esim. joko niin ettei muista ottaa säännöllisesti (joka on tietenkin tytön syy, mutta ei valinta) tai sitten että vatsataudin vuoksi elimistö menee sekaisin.

Pillerit pettävät tosi harvoin, jos niitä käyttää oikein. Ihmisen täytyy olla vajaaälyinen, jos ei siihen kykene.

Ja niissä tapauksissa, joissa on vatsataudin tms. vuoksi riski pillerien pettämiselle, voi nainen vaatia kondomin käyttöä. Ja vaikka itse haluaisi ottaa riskin, toinen ei sitä välttämättä halua. Naisena siis varmistaisin kumppanilta, haluaako hän ottaa riskin ennen kuin päästän panemaan paljaalla, jos ehkäisy on ollut yhteisestä päätöksestä minun vastuullani.

Tietenkin voi vaatia, mutta itse en ainakaan tiedä tapauksesta muun kuin minä AP on kertonut.

Pillerit ei ole 100 %.

Lapsi on nyt olemassa ja tehty; molemmat oli naimassa yhdessä - kummankin vastuu ihan samalla tavalla.

Vastuu ei ole sama, jos tyttö hankkiutui raskaaksi tarkoituksella ja petoksella. Tarina ei ikävä kyllä kerro, oliko kyse tästä vai ei.

Miehillä ei sitten ole mitään vastuuta mistään? Ei koskaan tarvitse ehkäistä itse? Ei edes vastuuta siitä, että uskoo kaikki puheet? Kyllä sillä toisella naijalla on koko ajan puolet vastuusta.

On jostain. Ei katso sukupuolta.

Ei silloin, jos toinen osapuoli on luvannut hoitaa ehkäisyn yksin.

Epäiletkö myös oman kumppanisi sanaa joka asiassa ja varaudut pahimpaan, vai perustuuko parisuhde luottamukseen?

Ei ole.

Vierailija
84/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut samassa tilanteessa kuin poikasi. Elämä meni ihan sekaisin, unettomuutta ja mielenterveysongelmia sekä alkoholismia. Voisi verrata raiskaukseen, kun ei itse voi vaikuttaa asiaan vaan olet matkusta ja joku muu määrää tulevaisuutesi, etkä saa asiaa peruttua.

Juuri näin. Ei ole miehillä helppoa.

Vierailija
85/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsissä mies sai syytteen raiskauksesta kun poisti kondomin kesken yhdyntää, vaan mitä sanovat AV - palstan Mammat samaan tilanteeseen joutuneelle pojalle? "Olisit käyttänyt kumia, oma vika!".

Vierailija
86/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehillä olisi oikeus vetää jutut oikeuteen kaikista epämääräisistä raskauksista, ne todennäköisesti vähenisivät. Ois kiva tietää kuinka moni vahinkoraskaus on lopulta itse aiheutettu.

Vierailija
87/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin asian oikeuteen. Sanoisin että en olisi koskenutkaan häneen jos olisin tietänyt että hän valehtelee.

Vierailija
88/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se väkisin isäksi tuleminen aiheuta mitään posttraumaattista tressireaktiota? Entä jos mies haluaakin lapsen ja nainen vastoin miehen tahtoa hankkii abortin, eikö sekään aiheuta miehelle mitään posttraumaattista tressireaktiota? Onko niin että vain naisen ja lapsen terveys merkitsee mutta miehen terveydellä ei ole paskankaan väliä? Tämäkö on se kuuluisa naisten käsitys tasa-arvosta ja yhdessä vastuunkantamisesta?

Vierailija
89/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin tarina auttaa ymmärtämään, miksi homoseksuaalisuus on muotia.

Vierailija
90/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on silti sairasta että naiset täällä pitää ookoona sitä että mies ei halua lasta ja nainen silti pitää.

Eli vahinkolapsi niin joutuu silti maksamaan kymmeniä tuhansia euroja sen takia että NAINEN VAAN VOI.

Jos minulle kävisi noin. Tai sanotaan että kondomi pettäisi ja emäntä haluaisi pitää lapsen lähtisin maan pakoon. Ihan oikeasti.

Helppo ratkaisu sulle: olet vaan harrastamatta seksiä. Ei sitä ole mikään pakko harrastaa. Sairasta on se että mies kuvittelee vaan saavansa aina kaikki asioiden hauskat puolet ilman vastuuta.

Mitä vittua??

Nainenko ei nauti seksistä. Olet hullu

Ohis, mutta mistä näin päättelit? Ymmärrämme nähtävästi saman tekstin täysin eri tavoin.

Vierailija
91/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sveitsissä mies sai syytteen raiskauksesta kun poisti kondomin kesken yhdyntää, vaan mitä sanovat AV - palstan Mammat samaan tilanteeseen joutuneelle pojalle? "Olisit käyttänyt kumia, oma vika!".

Siis mitä, siellä Sveitsissä mies sai syytteen kun naisen tietämättä veti kondomin pois kesken kaiken. Miten tämä liittyy ap:n poikaan?

Vierailija
92/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on jumala,luonto, äitimaa,kohtalo ja karma löytäneet hyvän isän tulevalle lapselle. Suuri viisaus suuressa viisaudesaan on antanut pojallesi hyvän siittokyvyn.Hän on varmasti loistava isä ja vanhempi. Hienoa upeaa!

Vierailija
93/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, siellä Sveitsissä mies sai syytteen kun naisen tietämättä veti kondomin pois kesken kaiken. Miten tämä liittyy ap:n poikaan?

Tyttöystävä SAATTOI vedättää Ap:n keksittyä poikaa ehkäisyasiassa, jolloin tilanne on rinnastettavissa Sveitsin tapaukseen.

Vierailija
94/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti nyt olen totaalisesti sitä mieltä että palstan mammat on aivan hulluja...

ENSINNÄKIN... Missä teidän vastuu on?

Haluatte siis että lapsi kasvaa koko elämänsä ilman isää... Tai lapsuuden sellaisessa perheessä jossa vanhemmat eivät välitä toisistaan.

Se abortti on yks helvetin pikku asia VS. että toisen ihmisen elämä on jo pilattu alkukaan.

TE naiset olette jotka väitätte että tuossa ei ole mitään moraalisesti väärää laittaitua ilman isän suostumusta raskaaksi olette sekopäitä.

Jos ajatellan TÄYSIN MIELIKUVITUKSELLISESTI tilannetta. Että mies maksaa lapsesta jo ei halunnut elareita 18 vuotta. Vs että istuu suomessa linnassa 5v

Niin kumman hän valitsee

On ihan tutkittua, että joillakin (huom. JOILLAKIN, ei kaikilla) naisilla abortti aiheuttaa posttraumaattisen stressireaktion.

Koita ajatella laajemmin. Ilman aborttia saatat tuhota kahden ihmisen elämän. Vähintään yhden tuhoat.

Se että JOILLAKIN TULEE STRESSIREAKTIOA on pieni hinta siitä. Todella naivia ajattelua

Et selvästikään tiedä, kuinka kamala sairaus postraumaattinen stressihäiriö on.

Ei vois vähempää kiinostaa jos teidän Naisten vastuu kanto on tuota luokkaa. Poika teki virheen siitä ei pidä rankaista 18 vuotta ja luoda yksi mielenterveyspotilas lisää.

Tyttö on todennäköisesti samaa ikäluokkaa tai hiukan nuorempi. Häntäkö pitää rankaista pakkoabortilla - edelleen yksi mielenterveyspotilas lisää?

Vierailija
95/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä SAATTOI vedättää Ap:n keksittyä poikaa ehkäisyasiassa, jolloin tilanne on rinnastettavissa Sveitsin tapaukseen.

Niin, saattoi, mutta sitähän ap, poikansa tai kukaan täällä ei tiedä.

Vierailija
96/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyydestä sakotetaan.

Pillerit ei ole 100 %.

On jostain. Ei katso sukupuolta.

Ei silloin, jos toinen osapuoli on luvannut hoitaa ehkäisyn yksin.

Epäiletkö myös oman kumppanisi sanaa joka asiassa ja varaudut pahimpaan, vai perustuuko parisuhde luottamukseen?

Ei ole.

Miehenä sinun on siis täysin mahdoton ymmärtää lukua 99 % varmuus? Joka kerta, pillereistä huolimatta, voi saada aikaiseksi lapsen.

Kyse ei ole toisen osapuolen lupauksesta vaan e-pillerien ehkäisytehosta. Se ei ole absoluuttinen.

Luotan kumppaniini, mutta en ole niin tyhmä, että luottaisin absoluuttiseen ehkäisyyn.

Vierailija
97/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä oli ehkäisyn käytöstä valehteleminen molemmissa keisseissä.

Kuka sanoi, että tyttö valehteli?

Joka sadas tulee raskaaksi pillereitä käyttämällä.

Vierailija
98/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on silti sairasta että naiset täällä pitää ookoona sitä että mies ei halua lasta ja nainen silti pitää.

Eli vahinkolapsi niin joutuu silti maksamaan kymmeniä tuhansia euroja sen takia että NAINEN VAAN VOI.

Jos minulle kävisi noin. Tai sanotaan että kondomi pettäisi ja emäntä haluaisi pitää lapsen lähtisin maan pakoon. Ihan oikeasti.

Helppo ratkaisu sulle: olet vaan harrastamatta seksiä. Ei sitä ole mikään pakko harrastaa. Sairasta on se että mies kuvittelee vaan saavansa aina kaikki asioiden hauskat puolet ilman vastuuta.

Mitä vittua??

Nainenko ei nauti seksistä. Olet hullu

Ohis, mutta mistä näin päättelit? Ymmärrämme nähtävästi saman tekstin täysin eri tavoin.

Eli sinun mielestä SEKSI tulee kieltää sekä naisilta että miehiltä ETTEI tulisi raskauksia.

Ja silloin vain saa panna kun halutaan lapsi.

Joko nyt tajusit

Vierailija
99/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaapa ihminet osoittaa myötätuntoa ap:n poikaa kohtaa ja lopettakaa tuo "oisit käyttänyt kumia" jänkkääminen, kun ei se enää tuossa tilanteessa auta mitään.

Vierailija
100/642 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyydestä sakotetaan.

Ei muuten ole näin. Pojan vika oli, että ei itse käyttänyt ehkäisyä, kun ei lapsia halua. Kondomi päälle, 30 c maksaa, ja tätäkään ns. ongelmaa ei olisi. Poika ei tehnyt yhtään mitään vastuullista.

Eikä AP:kään - kerro jo tässä vaiheessa pojalle, mistä ne lapset tulevat.

Pillerit ei ole 100 % ehkäisy. Tyttö hoiti osuutensa: ehkäisi, mutta se nyt valitettavasti petti.

Pojan vika oli, että luotti pässinpäätyttöystävänsä sanaan, joka todennäköisesti tiesi, ettei poikaystävä halua isäksi. Joko tyttö on älyllisesti lahjaton, mikä ei ole hänen oma vikansa, jolloin vastuu on molemmilla, tai valehteleva narttu, joka kusetti pojan tarkoituksella isäksi. Tällöin vastuu on yksin tytöllä.

Voi lopeta! Et voi todellakaan täällä arvioida kenenkään älynlahjoja. Et voi arvioida mitä kukakin on halunnut, luullut tai olettanut toisen haluavan. Jos sulla ei ole mitään oikeasti annettava, paitsi olettamuksia ja luuloja, niin pidä omana tietonasi.

Voin arvioida älynlahjoja sen perusteella, että e-pillereiden syöminen oikein on todella helppoa. Jos siitä ei ihminen suoriudu, on kyseessä pakko olla heikkolahjainen yksilö.

Tuskin sinäkään sitäpaitsi tämän tapauksen yksityiskohtia paremmin tunnet, joten millä oikeudella kirjoittelet itse tänne?

Laita yhteystietosi, nyt on löytynyt ihminen joka osaa kertoa pillereiden pettämisen/toimivuuden perusteella ihmisen älykkyyden. Susta tulee kuuluisa, päässet vielä Ellenin ohjelmaan.

Länsimaisen oikeuskäytännön mukaan jokainen on syytön, kunnen syylliseksi todetaan. Emme todellakaan tiedä, onko tyttö tarkoituksella huijannut. Sitä emme varmaan saa koskaan tietää, sen tietää vain ja ainoastaan tyttö. Tilastollisesti kuitenkin tällaisia ihmisiä on huomattavasti vähemmän, joten kallistun syyttömyyden puolelle. Kenenkään syyttely ei tässä vaiheessa ketään auta, hyvät toimintamallit miten eteenpäin auttavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä