Poikani joutuu isäksi vasten tahtoaan.
Eli poikani tapasi jonkun tytön ja he rupesivat tapailemaan. Tyttö kertoi pojalleni että käyttää pillereitä ja poikani luotti tähän tyttöön. Tyttö kuitenkin tuli raskaaksi ja aikoo pitää lapsen. Poikani on tästä asiasta suunniltaan ja hysteerinen. Hän koittanut painostaa tyttöä aborttiin ja sanonut tytölle että aikoo pestä asiasta kätensä ja kiistää isyyden. Tällä hetkellä poika puhuu maanpaosta ja on muutenkin hysteerinen. Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?
Kommentit (642)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on silti sairasta että naiset täällä pitää ookoona sitä että mies ei halua lasta ja nainen silti pitää.
Eli vahinkolapsi niin joutuu silti maksamaan kymmeniä tuhansia euroja sen takia että NAINEN VAAN VOI.
Jos minulle kävisi noin. Tai sanotaan että kondomi pettäisi ja emäntä haluaisi pitää lapsen lähtisin maan pakoon. Ihan oikeasti.
Helppo ratkaisu sulle: olet vaan harrastamatta seksiä. Ei sitä ole mikään pakko harrastaa. Sairasta on se että mies kuvittelee vaan saavansa aina kaikki asioiden hauskat puolet ilman vastuuta.
Mitä vittua??
Nainenko ei nauti seksistä. Olet hullu
Self-hating Pakistani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan.
Niinpä. Naisiin ei voi luottaa.
Ei, vaan ehkäisyn tulisi olla kummankin vastuulla. Tuplaehkäisyllä häviävän pieni mahdollisuus tulla raskaaksi.
Jos toinen ottaa sen omaehtoisesti vastuulleen, tässä tapauksessa tyttö, niin ei kai se lopputulos silloin sen pojan vika ole. Ainoa vika pojassa oli se, että meni luottamaan tytön vastuuntuntoon ja sanaan.
Ap:n poika kuitenkin varmasti tietää, että pillerit voivat pettää helposti? Esim. joko niin ettei muista ottaa säännöllisesti (joka on tietenkin tytön syy, mutta ei valinta) tai sitten että vatsataudin vuoksi elimistö menee sekaisin.
Jos lapsen saaminen on maailmanloppu, niin tuplaehkäisy.
Pillerit pettävät tosi harvoin, jos niitä käyttää oikein. Ihmisen täytyy olla vajaaälyinen, jos ei siihen kykene.
Ja niissä tapauksissa, joissa on vatsataudin tms. vuoksi riski pillerien pettämiselle, voi nainen vaatia kondomin käyttöä. Ja vaikka itse haluaisi ottaa riskin, toinen ei sitä välttämättä halua. Naisena siis varmistaisin kumppanilta, haluaako hän ottaa riskin ennen kuin päästän panemaan paljaalla, jos ehkäisy on ollut yhteisestä päätöksestä minun vastuullani.
Tietenkin voi vaatia, mutta itse en ainakaan tiedä tapauksesta muun kuin minä AP on kertonut.
Jos pillerit käuytössä = molempien vastuu.
Tyttö valehteli = tytön vastuu.
Pillerit ei ole 100 %.
Lapsi on nyt olemassa ja tehty; molemmat oli naimassa yhdessä - kummankin vastuu ihan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti nyt olen totaalisesti sitä mieltä että palstan mammat on aivan hulluja...
ENSINNÄKIN... Missä teidän vastuu on?
Haluatte siis että lapsi kasvaa koko elämänsä ilman isää... Tai lapsuuden sellaisessa perheessä jossa vanhemmat eivät välitä toisistaan.
Se abortti on yks helvetin pikku asia VS. että toisen ihmisen elämä on jo pilattu alkukaan.
TE naiset olette jotka väitätte että tuossa ei ole mitään moraalisesti väärää laittaitua ilman isän suostumusta raskaaksi olette sekopäitä.
Jos ajatellan TÄYSIN MIELIKUVITUKSELLISESTI tilannetta. Että mies maksaa lapsesta jo ei halunnut elareita 18 vuotta. Vs että istuu suomessa linnassa 5v
Niin kumman hän valitsee
On ihan tutkittua, että joillakin (huom. JOILLAKIN, ei kaikilla) naisilla abortti aiheuttaa posttraumaattisen stressireaktion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan.
Ei, vaan ehkäisyn tulisi olla kummankin vastuulla. Tuplaehkäisyllä häviävän pieni mahdollisuus tulla raskaaksi.
Jos toinen ottaa sen omaehtoisesti vastuulleen, tässä tapauksessa tyttö, niin ei kai se lopputulos silloin sen pojan vika ole. Ainoa vika pojassa oli se, että meni luottamaan tytön vastuuntuntoon ja sanaan.
Ap:n poika kuitenkin varmasti tietää, että pillerit voivat pettää helposti? Esim. joko niin ettei muista ottaa säännöllisesti (joka on tietenkin tytön syy, mutta ei valinta) tai sitten että vatsataudin vuoksi elimistö menee sekaisin.
Pillerit pettävät tosi harvoin, jos niitä käyttää oikein. Ihmisen täytyy olla vajaaälyinen, jos ei siihen kykene.
Ja niissä tapauksissa, joissa on vatsataudin tms. vuoksi riski pillerien pettämiselle, voi nainen vaatia kondomin käyttöä. Ja vaikka itse haluaisi ottaa riskin, toinen ei sitä välttämättä halua. Naisena siis varmistaisin kumppanilta, haluaako hän ottaa riskin ennen kuin päästän panemaan paljaalla, jos ehkäisy on ollut yhteisestä päätöksestä minun vastuullani.
Tietenkin voi vaatia, mutta itse en ainakaan tiedä tapauksesta muun kuin minä AP on kertonut.
Tyttö valehteli = tytön vastuu.Pillerit ei ole 100 %.
Lapsi on nyt olemassa ja tehty; molemmat oli naimassa yhdessä - kummankin vastuu ihan samalla tavalla.
No tätähän olen juuri yrittänyt sanoa koko keskustelun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut samassa tilanteessa kuin poikasi. Elämä meni ihan sekaisin, unettomuutta ja mielenterveysongelmia sekä alkoholismia. Voisi verrata raiskaukseen, kun ei itse voi vaikuttaa asiaan vaan olet matkusta ja joku muu määrää tulevaisuutesi, etkä saa asiaa peruttua.
Jumalauta. Minut on raiskattu lapsena useamman kerran ja ei helvetissä voi verrata raiskaukseen. Toiseen on voinut itse vaikuttaa, toiseen ei mitenkään.
Kiitos myötätunnosta. Eli jos sut on raiskattu niin ,mun kokema tuska ei sitten ole mitään vai?
Ei, vaan se on todella törkeää verrata kahta täysin erilaista tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Poikani sanoi että olisi muuten käyttänyt kondoomia, mutta luotti tytön sanaan. Kokee olevansa uhri ja loukattu. Sanoi myös ,että tappaa mielummin itsensä ,kun ryhtyy isäksi 18 vuotiaana.
Ap
Mikä saa teidät epäilemään, että tyttö olisi tehnyt jotain väärää? Älä nyt ainakaan sinä lisää poikasi katkeruutta sillä, että alat syytellä tyttöä tai väittää, että on tahallaan tehnyt jotain.
Sinuna minä ottaisin yhteyttä tyttöön. Kävisin kahvilla tai jotain. Antaisin tytönkin puhua. Mullistaa tämä hänenkin elämänsä. Eihän heistä pariskuntaa tarvitse tulla, mutta voivat kuitenkin olla vanhempia.
Ja kerro sille pojallesi nyt, että rakastat häntä ja olet tukena, tuli mitä tuli. Elämä on tällaista, asioita tapahtuu vaikka aina niitä ei toivokaan. Voi olla vaikea nähdä tässä mitään hyvää, mutta jos ajattelisi vaikka vähän vähemmän sitä ikävää puolta.
99 % varmuus tarkoittaa että
- yksi sadasta tulee raskaaksi
-10 tuhannesta tulee raskaaksi
-100 kymmenenestätuhannesta tulee raskaaksi
-1000 sadastatuhannesta tulee raskaaksi
Joten lopettakaa naisten syyllistäminen. Jos lapsen saaminen ei ole katastrofi naiselle niin siihen on törkeätä tulla miehen aborttia vaatimaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan.
Vastuu ei ole sama, jos tyttö hankkiutui raskaaksi tarkoituksella ja petoksella. Tarina ei ikävä kyllä kerro, oliko kyse tästä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitäkin tapauksia on, että nainen tarkoituksella huijaa! Petollisia naisia kun on oikeasti olemassa.
Kyllä ne mehetkin tarkoituksella huijaa. Eikös se Karalahtikin ole lupauksien kera hankkinut liudan lapsia, ja sitten tullutkin katumapäälle, et emmä viitti sittenkään, onks nää pakko elättääki jollai? Petollisa miehiä kun on oikeasti olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut samassa tilanteessa kuin poikasi. Elämä meni ihan sekaisin, unettomuutta ja mielenterveysongelmia sekä alkoholismia. Voisi verrata raiskaukseen, kun ei itse voi vaikuttaa asiaan vaan olet matkusta ja joku muu määrää tulevaisuutesi, etkä saa asiaa peruttua.
Naiset ei vaan tajua tätä, koska heillä on kaikki kortit asian suhteen. Voidaan vaan sanoa että maksa elatusmaksut ja kaikki se muu tuska siinä ympärillä jätetään huomioimatta.
Vierailija kirjoitti:
Poikani sanoi että olisi muuten käyttänyt kondoomia, mutta luotti tytön sanaan. Kokee olevansa uhri ja loukattu. Sanoi myös ,että tappaa mielummin itsensä ,kun ryhtyy isäksi 18 vuotiaana.
Ap
Onko tyttö sanonut ettei syönytkään pillereitä?
Itse tulin pillereiden kanssa raskaaksi 19 v kesken opiskeluiden. Säännöllisesti otettu.
En voinut ajatellakaan aborttia. Opinnot jäi, mutta hyvin mennyt muuten. Nyt 4 lasta ja saman poikaystävän kanssa naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan.
Ei muuten ole näin. Pojan vika oli, että ei itse käyttänyt ehkäisyä, kun ei lapsia halua. Kondomi päälle, 30 c maksaa, ja tätäkään ns. ongelmaa ei olisi. Poika ei tehnyt yhtään mitään vastuullista.
Eikä AP:kään - kerro jo tässä vaiheessa pojalle, mistä ne lapset tulevat.
Pillerit ei ole 100 % ehkäisy. Tyttö hoiti osuutensa: ehkäisi, mutta se nyt valitettavasti petti.
Pojan vika oli, että luotti pässinpäätyttöystävänsä sanaan, joka todennäköisesti tiesi, ettei poikaystävä halua isäksi. Joko tyttö on älyllisesti lahjaton, mikä ei ole hänen oma vikansa, jolloin vastuu on molemmilla, tai valehteleva narttu, joka kusetti pojan tarkoituksella isäksi. Tällöin vastuu on yksin tytöllä.
Voi lopeta! Et voi todellakaan täällä arvioida kenenkään älynlahjoja. Et voi arvioida mitä kukakin on halunnut, luullut tai olettanut toisen haluavan. Jos sulla ei ole mitään oikeasti annettava, paitsi olettamuksia ja luuloja, niin pidä omana tietonasi.
Vierailija kirjoitti:
99 % varmuus tarkoittaa että
- yksi sadasta tulee raskaaksi
-10 tuhannesta tulee raskaaksi
-100 kymmenenestätuhannesta tulee raskaaksi
-1000 sadastatuhannesta tulee raskaaksi
Joten lopettakaa naisten syyllistäminen. Jos lapsen saaminen ei ole katastrofi naiselle niin siihen on törkeätä tulla miehen aborttia vaatimaan
Jos nainen luottaa tohon 99% varmuuteen ja ottaa vastuun ehkäisystä itselleen (ei halua käyttää kondomia), vastuu on hänellä myös ehkäisyn pettämisestä.
Monissa asioissa miehet pakenevat vastuutaan, mutta ei meidän naisten tarvitse silti joka asiassa uhriutua. Olosuhteista riippuen vika voi joskus olla myös naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan.
Vastuu ei ole sama, jos tyttö hankkiutui raskaaksi tarkoituksella ja petoksella. Tarina ei ikävä kyllä kerro, oliko kyse tästä vai ei.
Niinhän minä juuri sanoin?
"Jos pillerit käytössä = molempien vastuu.
Tyttö valehteli = tytön vastuu."
- Minä edellisellä sivulla
EDIT (lisäys): Mutta ap ei ilmeisesti tiedä, valehteliko tyttö vai ei. Todennäköisesti ei valehdellut, jos on samaa ikäluokkaa ap:n pojan kanssa. Hyvin harva teini haluaa raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei vaan tajua tätä, koska heillä on kaikki kortit asian suhteen. Voidaan vaan sanoa että maksa elatusmaksut ja kaikki se muu tuska siinä ympärillä jätetään huomioimatta.
Miten niin ei voi itse vaikuttaa? Ei teistäkään kumpikaan ole kuullut kondomeista? Lisäksi ei ole pakko naida. Nyt on vappu, olettelehan ostaneen kortsut vai meinaatteko tehdä lisää lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan.
Niinhän minä juuri sanoin?
"Jos pillerit käytössä = molempien vastuu.
Tyttö valehteli = tytön vastuu."
- Minä edellisellä sivulla
Miehillä ei sitten ole mitään vastuuta mistään? Ei koskaan tarvitse ehkäistä itse? Ei edes vastuuta siitä, että uskoo kaikki puheet? Kyllä sillä toisella naijalla on koko ajan puolet vastuusta.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti nyt olen totaalisesti sitä mieltä että palstan mammat on aivan hulluja...
ENSINNÄKIN... Missä teidän vastuu on?
Haluatte siis että lapsi kasvaa koko elämänsä ilman isää... Tai lapsuuden sellaisessa perheessä jossa vanhemmat eivät välitä toisistaan.
Se abortti on yks helvetin pikku asia VS. että toisen ihmisen elämä on jo pilattu alkukaan.
TE naiset olette jotka väitätte että tuossa ei ole mitään moraalisesti väärää laittaitua ilman isän suostumusta raskaaksi olette sekopäitä.
Jos ajatellan TÄYSIN MIELIKUVITUKSELLISESTI tilannetta. Että mies maksaa lapsesta jo ei halunnut elareita 18 vuotta. Vs että istuu suomessa linnassa 5v
Niin kumman hän valitseeOn ihan tutkittua, että joillakin (huom. JOILLAKIN, ei kaikilla) naisilla abortti aiheuttaa posttraumaattisen stressireaktion.
Koita ajatella laajemmin. Ilman aborttia saatat tuhota kahden ihmisen elämän. Vähintään yhden tuhoat.
Se että JOILLAKIN TULEE STRESSIREAKTIOA on pieni hinta siitä. Todella naivia ajattelua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan.
Ei muuten ole näin. Pojan vika oli, että ei itse käyttänyt ehkäisyä, kun ei lapsia halua. Kondomi päälle, 30 c maksaa, ja tätäkään ns. ongelmaa ei olisi. Poika ei tehnyt yhtään mitään vastuullista.
Eikä AP:kään - kerro jo tässä vaiheessa pojalle, mistä ne lapset tulevat.
Pillerit ei ole 100 % ehkäisy. Tyttö hoiti osuutensa: ehkäisi, mutta se nyt valitettavasti petti.
Pojan vika oli, että luotti pässinpäätyttöystävänsä sanaan, joka todennäköisesti tiesi, ettei poikaystävä halua isäksi. Joko tyttö on älyllisesti lahjaton, mikä ei ole hänen oma vikansa, jolloin vastuu on molemmilla, tai valehteleva narttu, joka kusetti pojan tarkoituksella isäksi. Tällöin vastuu on yksin tytöllä.
Voi lopeta! Et voi todellakaan täällä arvioida kenenkään älynlahjoja. Et voi arvioida mitä kukakin on halunnut, luullut tai olettanut toisen haluavan. Jos sulla ei ole mitään oikeasti annettava, paitsi olettamuksia ja luuloja, niin pidä omana tietonasi.
Voin arvioida älynlahjoja sen perusteella, että e-pillereiden syöminen oikein on todella helppoa. Jos siitä ei ihminen suoriudu, on kyseessä pakko olla heikkolahjainen yksilö.
Tuskin sinäkään sitäpaitsi tämän tapauksen yksityiskohtia paremmin tunnet, joten millä oikeudella kirjoittelet itse tänne?
Elatusmaksut on pieni hinta verrattuna siihen että nainen abortin seurauksena menettää mielenterveytensä tai ei enää pysty saamaan lapsia. Tätä ei vaan kusipäät tajua.
Tosikkona on hyvä olla.