Apua!!! Istun sukujuhlissa ja tamponi valuu!!!!
Ei voi olla totta!!! Laitoin lyhyen istuvan mekon ja kun on tokat kuukautiset synnytykaen jälkeen (synnytin 9 kk sitten) niin laitoin tamponin ettei side pullota tyhmästi.
Mutta en ajatellut ettei se ehkä pysykään!
Ei oo totta. Hitto mitä mä teen!!! Mä tunnen jo miten se valuu alaspäin. Kurkkiikohan jo ulos. Ei hitto. On mulla toinen tamponi laukussa mutta miten pääsen tämän valtavan huoneen läpi niin ettei tamponi lennä alushousuistani kun kiiruhdan. Apua!!!!
Mä taidan olla todella lörppö :'( Paksu suora putki vain enää :'(
Kommentit (19)
Ei ne sun veristä vittua jaksa ihmetellä kun suurempi ihme niille on tyyppi keskellä sukujuhlia joka vaan naputtaa trollotteluja AVlle.
Purista reisiä yhteen ja etene hitaasti kuin etana?
Odota kunnes tulee kahvituksen aika, kippaa mansikkakakku syliin ja kipitä sitten wchen.
M
Lyhyt mekko ja side pullottaisi :D nyt ei mielikuvitus riitä, toivottavsti olet muistanut sitoa tamponin narut juhlarusetille, jos alapäähäsi on suora näkymä :)
Menet vaan keskelle huonetta ja kiskaiset tampoonin rivakasti pois. Karjaiset sitten " TÄÄLTÄ SITÄ ON TÄHÄN SUKUUN TULLUT LAPSI! "
Kukaan ei enään kiinnitä huomiota valuvaan tampooniin...
Vierailija kirjoitti:
Tai juokset tyttömäisesti polvet yhdessä vessaan :D
Varauduit huonosti. Olen oppinut, että mitä tahansa voi sattua tuohon aikaan kuusta.
Pärjeile :)
Vierailija kirjoitti:
Menet vaan keskelle huonetta ja kiskaiset tampoonin rivakasti pois. Karjaiset sitten " TÄÄLTÄ SITÄ ON TÄHÄN SUKUUN TULLUT LAPSI! "
Kukaan ei enään kiinnitä huomiota valuvaan tampooniin...
Tylsät sukujuhlat voisivat olla jatkossa varsin suositut :)
Vierailija kirjoitti:
Matolla luikertelu saattaisi herättää liikaa huomiota :D
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mekko ja side pullottaisi :D nyt ei mielikuvitus riitä, toivottavsti olet muistanut sitoa tamponin narut juhlarusetille, jos alapäähäsi on suora näkymä :)
Kai ap on sentään muistanut tamponikorun, kynsilakkaan ja mekkoon sopivan?
Eikö sulla oo alushousuja vai miten se sieltä tippuisi niin että muut näkisi?
Edesmennyt äitini opetti että kun on kuukautiset, kannattaa pitää mustia housuja. Tällä neuvolla olen pärjännyt.
Ei muuta kun työnnät sen takaisin ja jatkat juttua. Mitä sitä nyt suvun kesken kainostelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Edesmennyt äitini opetti että kun on kuukautiset, kannattaa pitää mustia housuja. Tällä neuvolla olen pärjännyt.
Opettiko hän myös ettei valkoisella sohvalla kannata istua?
Vierailija kirjoitti:
Vela-trolli väsyneimmästä päästä
Ärsyttävää. Mikä tästä tekee vela-trollin? Ei jotkut teinilissut ole vielä veloja, mutta niinhän mammat, joilla aivot meni lapsiveden mukana luulee. Tuntuu mukavalta, eikö?
Ap, miten pärjäilet 😶
Vai oletko jo kenties missä vappuaaton kekkereissä.
Päivitä ihmeessä kuulumisesi.
Ei kai se sinun alapää mikään tykki ole eli tuskin se sitä tamponia ampuu pois, jos edes jotkut housut on jalassa! Mutta muuten kyllä se ap saattaa synnytyksen jälkeen toimia vähän erilailla kuin aiemmin, joten voi vuodot vaihdella ja olla runsaammat ja onhan se voinu vähän lörpähtääkin!
Pyydä ihmisiä katsomaan isäntäväen kalataulua, heitä hämäykseksi vichy kohti ikkunaa ja lähde juoksemaan kohti vessaa pitäen tampioita paikallaan. Kukaan ei huomaa koska harhautti.