Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkut, mikä on älyttömintä mitä teille on sanottu tai tehty sinkkuutenne vuoksi?

Vierailija
29.04.2017 |

Inspiroiduin tuosta toisesta keskustelusta, jossa ihmetellään miksi sinkun pitäisi maksaa kimppalahjoista tuplasti pariskuntiin nähden. Aloin miettiä että sinkkuihin kyllä liitetään ihan ihmeellisiä juttuja ja stigmoja ja vaatimuksia ylipäänsä. Mikä on älyttömintä tai ärsyttävintä mitä te olette kohdanneet sinkkuina? Heitän tähän muutaman esimerkin:

- Kahdelle kaverille on sanottu pankissa asp-asioissa, että "noin nätti tyttö kyllä sais miehenkin, että kannatta äkkiä pariutua, niin saa sitten vähän kivemman asunnon".
- Mulle on monta kertaa esitetty ravintolassa kimppalaskun tullessa, että maksan kahden edestä, vaikka olen vain yksi ihminen ja muut paikalla olevat pariskuntia.
- Kun yksi ystävä oli vielä sinkku, sukulaistäti kutoi hänelle vauvanvaatteita varmuuden vuoksi etukäteen.
- Ikuinen klassikko, jonka kuulee yleensä ihmisiltä, jotka ei tunne mua kovin hyvin: "Vieläkin sinkku? Ei saa olla liian nirso!" (Wtf, en ole nirso, minkäs minä sille mahdan että äijä sai paskahalvauksen kun olis lapsia pitänyt alkaa tekeen ja lähti käveleen...)

Kommentit (370)

Vierailija
221/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen varmaan aika kusipää jätkä kun noin hyvännäköisellä ei ole tyttöystävää :/

Vierailija
222/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi ikisinkku ja ikineitsytkin vielä. En käsitä joidenkin naisten logiikkaa. Parisuhdetta ja seksiä tyrkytetään kuin pakollista ravintoa. Syytetään nirsoudesta. Huvittavinta on että yksi kaverini passaa aina miten "jokainen mies pettää ja panee mitä vain liikkuvaa" ja miten hän on kaikille kumppaneilleen pelkkä seksiesine. Sitten tämä neiti ihmettelee miksi en halua miehiä. Miksi muuten nämä esineellistetyt naiset aina jatkavat surkeaa rataansa eivätkä lopeta? En ymmärrä.

En myöskään ihan tajua että mikä siinä suhteessa etenkään naisia kiinnostaa. Miehet valitettavasti ovat arvaamattomia ja usein epävakaita. En halua suhteeseen kun tie avioliiton raiskauslaeista, neitsyyshäkistä ja miehen omistuksessa olemisesta on raivattu ulos. Varsinkin kun suurin osa miehistä on todella rahvaita ja raakoja seksuaalisuutensa kanssa.

Olen huomannut, että ne joilla tuntuu olevan surkein suhde, ovat eniten huolehtimassa toisten "miehen saannista", fiksut ihmiset eivät toisten yksityisasioihin puutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut kymmenen vuotta sinkkuna ja kaikenlaisia kommentteja on tullut kuultua. Näitä huomauttelijoita, säälijöitä, utelijoita ja paheksujia on aina yhdistänyt se, että he eivät voi sietää mitään massasta poikkeavaa eivätkä kestä itsenäisyyttä toisissa ihmisissä. Moni myös projisoi vahvasti omia angstejaan sinkkujen haukkumisen muodossa. Sinkkuuden lisäksi mikä tahansa heidän normeistaan poikkeava kelpaa ruodittavaksi: seksuaalinen suuntautuminen, pariskuntien lastenhankinta/hankkimatta jättäminen, perjantai-illan viettäminen kotona baareilun sijaan, yksin elokuvissa käyminen, Facebookiin kuulumattomuus...Niin pientä tai arkista asiaa ei ole, etteikö siitä keksisi negailtavaa tai päiviteltävää. Tavallaan olen pahoillani heidän puolestaan, sillä kyllä jo niiden puheiden perusteella kuulee, että he eivät ole tasapainossa itsensä kanssa. Kaveeraamaan en enää ala kyseisenlaisten ihmisten kanssa ja esim. erääseen sukulaiseeni katsoin parhaaksi katkaista välit, kun hänen päsmäröintinsä muuttui aggressiiviseksi ja suorastaan maaniseksi.

Tämä on hyvä kirjoitus. Olen itse ratkaissut asian niin, että olen fixannut tuttavapiiristäni pois kaikki nämä massaihmiset. Sukulaiset myös, onneksi heistä suuri osa asuu muualla, niin ettei heitä usein tarvitse tavata. Tämä on onneksi Hgissä mahdolllista, kun ihmisiä on paljon. Tuttavapiiriin kuuluu kaikenlaisia ihmisiä niin perheellisiä kuin perheettömiäkin. Yhteistä on samanlainen arvomaailma ja se, että alkeelliset käytöstavat ovat hallussa. On varmaan raivostuttavaa asua jollain pienellä kylällä, jossa samat ääliöt jankkaavat vuodesta toiseen samoja asioita.

224/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuntouttavassa työtoiminnassa kierrätyskeskuksessa, ja siellä on myös eräs vanhempieni ikäluokkaa oleva mies. Hänellä on tapana kysellä, että jokos on pillua saatu. Monesti todennut, että olis munkin jo aika saada. Ei tämä ihan päivittäistä ole, mutta viikottaista ainakin.

225/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuota perussettiä, eli vanhempien ja sukulaisten utelua. Viihdyn mainiosti poikamiehenä ja koen tuon utelun ärsyttävänä. Miksi seurustelemattomuuteni on muille ongelma kun itselleni se ei sitä ole?

226/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä se ärsyttää, että kysellään, että onko mitään naista. Kaverit kyselevät, että olenko saanut pillua. 

Joo just toi. Ehkä pitäis tehdä tiedote: "Lupaan ilmoittaa välittömästi kun saan pillua, en kommentoi asiaa sitä ennen."

Lupaa lisätä kaverit Whatsappin haippirinkiin ja lähettää bongomatskuu.

227/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M90 kirjoitti:

Oon kuntouttavassa työtoiminnassa kierrätyskeskuksessa, ja siellä on myös eräs vanhempieni ikäluokkaa oleva mies. Hänellä on tapana kysellä, että jokos on pillua saatu. Monesti todennut, että olis munkin jo aika saada. Ei tämä ihan päivittäistä ole, mutta viikottaista ainakin.

Toivottavasti mies on kuntoutuja eikä ohjaaja.

228/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K: Oletko miettinyt, miksi olet sinkku?

V: Kyllä olen ja joka päivä. Tykkään vapaudestani ja nautin, kun voin tehdä asioita kysymättä toiselta mielipidettä. En ole löytänyt vielä sielunkumppania, mutta pidän ovet avoimena, jos sellainen vastaan tulee. Mieluummin olen yksin, kuin eläisin huonossa parisuhteessa vain muiden mieliksi.

K: Onko sulla joku käsittelemätön parisuhde, kun et uutta halua?

V: Ei ole. Itseasiassa käsittelin ne jo viimeisimmän suhteen aikana perusteellisesti ja totesin, etten sovellu luonteeni takia ihan mihin tahansa parisuhteeseen.

K: Miten noin nätti nainen voi elää yksin?

V: Siinä missä rumatkin elää yksin.

K: Koska olet viimeksi saanut?

V: Hyvää seksiä kerran joskus 10v. sitten. Huonoa kaikkien viimeisten suhteiden aikana. Entä sinä?

K: Tykkäätkö tytöistä?

V: Olen kerran kokeillut treffata naista. Hän oli todella kiva, mutten saanut siitä mitään kiksejä. Ystäväksi olisin voinut huolia, mutta hän halusi enemmän. Minä en. Totesin, että olen hetero, vaikka naiset kauniimpia olentoja noin muuten ovatkin.

K: Eikö 4v. sinkkuna ole aika pitkä aika?

V: Riippuu miten se mitataan. Onko 3v. parisude pitkä vai lyhyt suhde? Lyhyempi sinkkuuteni on kuin edesmennyt avioliittoni.

K: Mitä sä teet aina lomilla, ku oot yksin?

V: Menen mökille, keskityn lempiharrastuksiini, tapaan ystäviä ja käyn ulkomailla. Lomailla voi myös ystävien kanssa. Teen lähes täysin samaa, kuin varattukin, mutta ilman väkinäistä parisuhdeseksiä.

K: Onks sulla ollut mitään säpinää viimeaikoina?

V. Olisi ollut, mutta annoin tänäkin keväänä vissiin 4 pakit. Oli niin paljon töitä ja muuta sovittua menoa, etten ehtinyt tapaamaan.

K: Miten sä voit elää puutteessa?

V: Siinä missä varattukin tuntuu elävän.

K: Miten pärjäät yksin rahallisesti?

V: Ihan hyvin. Tienaan n. 4000€ kuussa bruttona. Se on enemmän, kuin monessa parisuhteessa yhteensä.

K Kelassa: Asutko avoliitossa?

V: En

K: Avioliitossa?

V: En

K: Sulle tulis halvemmaksi elää parisuhteessa.

V: Varmaan näin olisi, kiitos neuvosta, mutta tulin vain hakemaan jalkaleikkaukseeni tarvittavat korvauslomakkeet. Pääsen nimittäin taksillakin sairaalasta kotiin.

K mieheltä: Jos susta tuntuu pahalta olla yksin, niin mä voin aina silloin tällöin yöpyä sun luona.

V: Kiitos vain. Voit ottaa vuoronumeron tuosta oven takaa.

K: Ikävää, kun sinulla ei ole miestä.

V: Ikävää, kun joudut sietämään tuota laiskaa juopottelevaa ukkoasi, joka muuten viimeviikonloppuna baarissa puristeli sitä K-kaupan kassaneitiä.

ehehheheeeeeeeehehhehee :D Loistava. "Sulle tulis halvemmaks elää parisuhteessa". Jep.

Mua nauratti kanssa, kun mietin mikä pointti tolla kommentilla on ja mitä siihen voisi edes vastata. "Jaa tulis halvemmaks, no käynpäs sitten nappaamassa jonkun tuolta kadulta puolisokseni."

Pointti oli, kun hain matkakorvauslomaketta kyseistä leikkausta ja sen kuntouttamiseen kuluvia matkaustannuksia varten. Jos olisi mies, niin minulta ei menisi niin paljoa omakustanneosuutta, jos mies pääsisi minua kuskaamaan. Totta. Miehen hankkiminen olisi säästänyt 9,25e suunta, kun lasketaan leikkauspäivä ja 10x kuntoutus edestakaisin. Juuri sen vuoksihan minun pitäisi hankkia mies.

Mitäs sitten, jos sulla olisikin ollut ajokortiton mies? Olisikohan virkailija ehdottanut miehen vaihtoa?

Olisin kommentoinut että järjestääkö Kela myös miehiä nykyään, mielelläni otan yhden kuskaamaan leikkaukseen, minkälaisen lomakkeen täytän? Pitää olla raitis ja autonomistaja.

Vierailija
229/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuoli nelisen vuotta sitten ja siitä asti olen asunut yksikseni.  Ilmeisesti olen naapureiden säälin ja tarkkailun kohde, koska juurikin roskakatoksessa miespuolinen naapurini opasti minua omassa elämässäni.  En enää muista miten keskustelu ajautui pisteeseen, että hän sanoi:" Sinähän olet vapaa nainen.  Otat siihen (asuntooni) jonkun miehen."

No, olen vapaa myös olemaan ilman miestä ja varmasti tarpeeksi kypsä tekemään tämän päätöksen aivan itse.

T.  62-vuotias mummeli

Vierailija
230/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M90 kirjoitti:

Miksi et voi vaan heittää takaisin, että jeesjees, pillua tulee ovista ja ikkunoista.

Vierailija
231/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa on kyllä etunsa, mutta niin on sinkkuudessakin. Miksi nämä kaksi asiaa laitetaan aina vastakkain? Kaikilla oma elämäntilanteensa.

Vierailija
232/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei multa onneksi kukaan kysy, milloin olen saanut viimeksi. Liian kauan siitä on.

N40

Vierailija
233/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika saastaa nää nykynaiset. Kaikenlaista fuckbuddyä ja asenteet niin narsistiset et ei kyllä ihme ettei parisuhde onnistu. Noh, jokainen tyylillään. Vaimoni haenkin sitten ulkomailta.

Just, ihan samalla tavalla kuin kaikki ovat kalliolaisia hipstereitä tai nurmijärveläisiä omakotityyppejä.

Muista sit siellä ulkomailla suunnata maaseudulle, ettet vahingossa ota seuraasi lyöttäytyvää

baarityttöä.

Vierailija
234/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua (29-vuotias nainen) ei kutsuta sukujuhliin muuten kuin vanhempieni kautta. Minulle ei siis ilmoiteta, että esim. serkullani on rippijuhlat x.x.201x, tervetuloa, vaan kutsu esitetään vanhemmilleni, jotka ilmoittavat sitten minulle juhlista. Pidän tätä hieman omituisena, etenkin kun parisuhteissa olevat pikkuveljeni kutsutaan puolisoineen suoraan. Olen asunut 10 vuotta omillani, ja tuntuu hassulta jos joku mieltää minut vanhempieni kanssa vieläkin yhdeksi yksiköksi.:D 

Toi on kyllä niin loukkaavaa. Olen kolmekymppinen nainen, eikä minuakaan kutsuta omalla kutsulla vaan kahdestaan asuvat vanhemmat saavat "perheineen" -kutsun. Kun vihdoin kyllästyin tähän, jätin ihan pokkana muutamat juhlat väliin mitään ilmoittamatta, sanoin vaan jonkun toisen sukulaisen kanssa jutellessa että ei ole kutsuttu. Menikö vinkki perille? No ei tietenkään. Nuorin serkuistani pääsi viime kesänä ripille ja jäin taas ilman kutsua.

Vierailija
235/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M90 kirjoitti:

Miksi et voi vaan heittää takaisin, että jeesjees, pillua tulee ovista ja ikkunoista.

Tai sillai,en saanut,minulle annetaan ja jopa pyydetään kepukkaa. Nm.kokemusta on

Vierailija
236/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M90 kirjoitti:

Todella asiatonta käytöstä, hyi olkoon. Järkyttävää, että noin nolosti käyttäytyvät tyypit tosi harvoin ymmärtävät edes käyttäytyvänsä idioottimaisesti.

Vierailija
237/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun osallani ihmettelyt " miten noin nätti tyttö on sinkku?" loppuivat, kun aloin vastata "koska olen epävakaa, kokkaustaidoton  alkoholisti "

Vierailija
238/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M90 kirjoitti:

Olen huomannut, että vanhemmat miehet voivat olla todella törkeitä nuorempiaan kohtaan. En tiedä sitten, onko kyse siitä, että vanhempi osapuoli on kateellinen nuorelle ja viriilille kaverille vai onko kyseessä klassinen "hauska" heppu, jonka repertuaari rajoittuu alatyylisiin letkautuksiin.

Sinuna M90 ottaisin asian joka tapauksessa puheeksi työpaikalla. Sinulla on varmaankin oma vastuuohjaaja tms., jonka kanssa voisit keskustella asiasta. Tuo on nimittäin jo todella epäasiallista käytöstä sinua kohtaan ja saattaa täyttää seksuaalisen häirinnän tunnusmerkit. Onko kyseinen mies paikassa myös kuntouttavassa työtoiminnassa, työkokeilussa tms. vai onko hän palkattu ohjaaja? Onko hän lähinnä vain sinun kimpussasi vai puhuuko törkeyksiä myös muille?

Vierailija
239/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mieheni epäilee että olet lesbo koska et koskaan seurustele

- älä viitsi teeskennellä, tolla naamalla saa miehen kuin miehen

- mikä sussa on vikana kun rumemmatkin ovat löytäneet miehen?

- missä miehesi on?

- kuinka jaksat olla aina yksin?

Hohoijaa!

Vierailija
240/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen sinkku, tottakai voin hoitaa kaverin lapsia kaikki vaput uudetvuodet jne,