Gallup: keskeyttäisitkö EM-maratonin, jos uloste valuisi pitkin reisiä?
Tätä olen eilisestä asti pohtinut. Ja siis nimenomaan sitä kautta, että olisiko tuon itselle niin nolo tilanne etten pystyisi jatkamaan vaikka mitali olisi kenties tulossa.
Millaisia ajatuksia muilla?
Kommentit (20)
Kyllä. Mutta MM-maratonia en keskeyttäisi.
En. Suoli tyhjäksi ja askel lentoon.
Pyyhkisin ylpeästi ulostulon Suomen lippuun maalissa
paino putoaa ja voi juota vioelä paremmin? jestaspaleitas! Töstähän tulee voitto! Ja joo voi lopulta pyyhkiä paskat suolen lipulla.
Eikö se ole odotettavissa että niin voi käydä. Liike alkaa kakattaa, matka on pitkä... Olisin varmaan jo henkisesti valmistautunut että joskus noin käy.
Unkarilainen hymyili leveästi palkintojenjaossa vaikka paska valui reisiä pitkin miljoonien tv-katsojien edessä. Kovat hermot naisella!
Mitäs tuosta, en tunne ketään jolta ei tule paskaa, ja joskus ripuliakin.
Jokainen meistä ulostaa, joten mistään sairauskohtauksesta ei ole kysymys. Ammattiurheija ei anna normaalin kehon toiminnan haitata päämäärän saavuttamista. Täydet pisteet tälle rouvalle, joka tuli maaliin ja mitalille.
Itse olen tullut kävelylenkiltäni löysät housuissa, kun joku outo vatsanvääntäjä osui kohdalle. Myös kaksi muuta tuttua lenkkeilijää on kertonut samasta kohtalosta. Meitä vaan ei kuvattu televisioon.
Oliko tääkin syönyt intialaista ruokaa ennen kisaa kuten Ruotsin seiväshuippumies?
Tarjoiltiinko kisakylässä arveluttavaa safkaa?
What? Onko tämmöistä oikeasti tapahtunut nyt kisoissa? En kehtaisi, keskeyttäisin.
Kyllähän se yksi kävelijäkin välillä oksensi, oliko Valentin Kononen, mutta käveli olympiavoittajaksi. Huippu-urheilu ei ole tervettä.
Kyykkypaskat kadun varteen ja matka jatkuu.
Juokseehan naiset välillä kilpailuja niin, että veri valuu, kun kuukautiset alkaa yllättäen, joten miksikäs ei noinkin.
Tilanne on jo helpottanut silloin kun paska valuu pitkin reisiä. Eteenpäin vain, jos juoksu muuten kulkee.
No ei sitä enää siinä vaiheessa toinna keskeyttää kun paska on jo osunut tuulettimeen.
Inkontenssi vaivat odottaa tulevaisuudessa.
Ei sitä vuoden treeniä yhteen paskahätään pidä tuhota. Vastakysymys: luopuisitko vuoden palkasta päästäksesi vessaan?
Jos mitali olisi tulossa, en tietenkään.