Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkut, mikä on älyttömintä mitä teille on sanottu tai tehty sinkkuutenne vuoksi?

Vierailija
29.04.2017 |

Inspiroiduin tuosta toisesta keskustelusta, jossa ihmetellään miksi sinkun pitäisi maksaa kimppalahjoista tuplasti pariskuntiin nähden. Aloin miettiä että sinkkuihin kyllä liitetään ihan ihmeellisiä juttuja ja stigmoja ja vaatimuksia ylipäänsä. Mikä on älyttömintä tai ärsyttävintä mitä te olette kohdanneet sinkkuina? Heitän tähän muutaman esimerkin:

- Kahdelle kaverille on sanottu pankissa asp-asioissa, että "noin nätti tyttö kyllä sais miehenkin, että kannatta äkkiä pariutua, niin saa sitten vähän kivemman asunnon".
- Mulle on monta kertaa esitetty ravintolassa kimppalaskun tullessa, että maksan kahden edestä, vaikka olen vain yksi ihminen ja muut paikalla olevat pariskuntia.
- Kun yksi ystävä oli vielä sinkku, sukulaistäti kutoi hänelle vauvanvaatteita varmuuden vuoksi etukäteen.
- Ikuinen klassikko, jonka kuulee yleensä ihmisiltä, jotka ei tunne mua kovin hyvin: "Vieläkin sinkku? Ei saa olla liian nirso!" (Wtf, en ole nirso, minkäs minä sille mahdan että äijä sai paskahalvauksen kun olis lapsia pitänyt alkaa tekeen ja lähti käveleen...)

Kommentit (370)

Vierailija
201/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinkkuja pidetään jotenkin heikompina, sitä olen aina ihmetellyt. Mielestäni ihminen on vahvempi ja ihailtavampi, mitä itsenäisempi on. Pitkään sinkkuna olleet voivat olla parhaimpia parisuhde-ehdokkaita, koska eivät tarvitse mitään toiselta selviytyäkseen (rahaa, seksiä, seuraa jatkuvasti). Toisen kanssa seurustellaan sitten sen takia, että hän oikeasti kiinnostaa ihmisenä, ei tarpeitten ja odotusten täyttäjänä.

Mitä on ihmisen itsenäisyys ja vahvuus?

Monesti ihmiset ovat näennäisvahvoja; ulkoisen itsenäisyyden ja vahvuuden alle peitetään haavoittuvaisuus. Mielestäni sinkut eivät ole keskimäärin yhtään sen vahvempia kuin parisuhteessa olevat. 

Sinkut eivät tarvitse toiselta rahaa, seksiä, seuraa jatkuvasti?

Ulospäin hyvin "tarvitsemattomalta" näyttävä ihminen voi esim. lainata jatkuvasti rahaa vanhemmiltaan, harrastaa seksiä 5 eri ihmisen kanssa viikossa, roikkua jatkuvasti kaikenmaailman chattipalstoilla jne.

Ja meistä jokaisella on toiseen ihmiseen kohdistuvia tarpeita ja odotuksia. Loppupeleissä jokainen haluaa toiselta jotain: turvaa, hellyttää, kuuntelmista, kokemusta, että on tärkeä, mitä vain. Tämä koskee kaikkia ihmissuhteita ja ylipäätään ihmisen halua liittyä muihin. Jotkut peittelevät tätä paremmin, jotkut tuovat tarvitsevuuttaan esille suoremmin. 

Kannattaa tarkkailla näitä niin huomaat. Onhan näitä, jotka turvautuvat kaikessa puolisoonsa, ei edes pienintä päätöstä kyetä tekemään itsenäisesti. Sinkkunainen hoitaa yllättäviä asioita itse. Auton, remontin sun muut. Luonnetta kasvattaa kun edustat aina itseäsi. Yhtä voidaan kohdella ihan törkeästi, siinä missä miehen rinnalla seisova saa kunnioitusta.

Vierailija
202/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyl sulle nyt pitää joku kelvata, menee hyvä perse ihan hukkaan." Sellasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINKKU N29 kirjoitti:

"Kyl sulle nyt pitää joku kelvata, menee hyvä perse ihan hukkaan." Sellasta.

Saman miehen suusta: "Nii ootsä semmonen riivinrauta sitte". Kyllä vaan! Minut voi näinkin luokitella.

Tää on aika terapeuttista kirjottaa näitä tänne.

Vierailija
204/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo-epäilyt ja vihjailut ovat aika yleisiä.

Näitä tulee niin sukulaisten kuin työkavereidenkin taholta.

Paras oli työterveyslääkäri tulotarkastuksessa kun kysyi, että onko vaimoa/tyttöystävää ja kun sanoin ettei ole niin kysyi olenkos sitten b-rapun miehiä vai. Ja tämä on tosi. Kyseinen lääkäri kyllä on tunnettu heitoistaan.

Hiukan yllättäen 'homottelu' tuntuu olevan yleisempää naisten kuin miesten taholta.

Olen sanaton. Tätä en ole vielä kuullutkaan. Aivan järkyttävää. Ja siis homous ei ole järkyttävää, vaan että miehille sitten saa puhua tuolla tavalla jos ovat sinkkuja. Ap

ikisinkku naisena on myös pari kaveria kysynyt olenko lesbo ja tuntuu että jotkut muutkin kaverit/sukulaiset tätä epäilevät. Olen harrastanut seksiä parin miehen kanssa mutta eipä siitä ole tullut kaikille puhuttua. N22

Vierailija
205/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi ikisinkku ja ikineitsytkin vielä. En käsitä joidenkin naisten logiikkaa. Parisuhdetta ja seksiä tyrkytetään kuin pakollista ravintoa. Syytetään nirsoudesta. Huvittavinta on että yksi kaverini passaa aina miten "jokainen mies pettää ja panee mitä vain liikkuvaa" ja miten hän on kaikille kumppaneilleen pelkkä seksiesine. Sitten tämä neiti ihmettelee miksi en halua miehiä. Miksi muuten nämä esineellistetyt naiset aina jatkavat surkeaa rataansa eivätkä lopeta? En ymmärrä.

En myöskään ihan tajua että mikä siinä suhteessa etenkään naisia kiinnostaa. Miehet valitettavasti ovat arvaamattomia ja usein epävakaita. En halua suhteeseen kun tie avioliiton raiskauslaeista, neitsyyshäkistä ja miehen omistuksessa olemisesta on raivattu ulos. Varsinkin kun suurin osa miehistä on todella rahvaita ja raakoja seksuaalisuutensa kanssa.

Vierailija
206/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K: Oletko miettinyt, miksi olet sinkku?

V: Kyllä olen ja joka päivä. Tykkään vapaudestani ja nautin, kun voin tehdä asioita kysymättä toiselta mielipidettä. En ole löytänyt vielä sielunkumppania, mutta pidän ovet avoimena, jos sellainen vastaan tulee. Mieluummin olen yksin, kuin eläisin huonossa parisuhteessa vain muiden mieliksi.

K: Onko sulla joku käsittelemätön parisuhde, kun et uutta halua?

V: Ei ole. Itseasiassa käsittelin ne jo viimeisimmän suhteen aikana perusteellisesti ja totesin, etten sovellu luonteeni takia ihan mihin tahansa parisuhteeseen.

K: Miten noin nätti nainen voi elää yksin?

V: Siinä missä rumatkin elää yksin.

K: Koska olet viimeksi saanut?

V: Hyvää seksiä kerran joskus 10v. sitten. Huonoa kaikkien viimeisten suhteiden aikana. Entä sinä?

K: Tykkäätkö tytöistä?

V: Olen kerran kokeillut treffata naista. Hän oli todella kiva, mutten saanut siitä mitään kiksejä. Ystäväksi olisin voinut huolia, mutta hän halusi enemmän. Minä en. Totesin, että olen hetero, vaikka naiset kauniimpia olentoja noin muuten ovatkin.

K: Eikö 4v. sinkkuna ole aika pitkä aika?

V: Riippuu miten se mitataan. Onko 3v. parisude pitkä vai lyhyt suhde? Lyhyempi sinkkuuteni on kuin edesmennyt avioliittoni.

K: Mitä sä teet aina lomilla, ku oot yksin?

V: Menen mökille, keskityn lempiharrastuksiini, tapaan ystäviä ja käyn ulkomailla. Lomailla voi myös ystävien kanssa. Teen lähes täysin samaa, kuin varattukin, mutta ilman väkinäistä parisuhdeseksiä.

K: Onks sulla ollut mitään säpinää viimeaikoina?

V. Olisi ollut, mutta annoin tänäkin keväänä vissiin 4 pakit. Oli niin paljon töitä ja muuta sovittua menoa, etten ehtinyt tapaamaan.

K: Miten sä voit elää puutteessa?

V: Siinä missä varattukin tuntuu elävän.

K: Miten pärjäät yksin rahallisesti?

V: Ihan hyvin. Tienaan n. 4000€ kuussa bruttona. Se on enemmän, kuin monessa parisuhteessa yhteensä.

K Kelassa: Asutko avoliitossa?

V: En

K: Avioliitossa?

V: En

K: Sulle tulis halvemmaksi elää parisuhteessa.

V: Varmaan näin olisi, kiitos neuvosta, mutta tulin vain hakemaan jalkaleikkaukseeni tarvittavat korvauslomakkeet. Pääsen nimittäin taksillakin sairaalasta kotiin.

K mieheltä: Jos susta tuntuu pahalta olla yksin, niin mä voin aina silloin tällöin yöpyä sun luona.

V: Kiitos vain. Voit ottaa vuoronumeron tuosta oven takaa.

K: Ikävää, kun sinulla ei ole miestä.

V: Ikävää, kun joudut sietämään tuota laiskaa juopottelevaa ukkoasi, joka muuten viimeviikonloppuna baarissa puristeli sitä K-kaupan kassaneitiä.

ehehheheeeeeeeehehhehee :D Loistava. "Sulle tulis halvemmaks elää parisuhteessa". Jep.

Mua nauratti kanssa, kun mietin mikä pointti tolla kommentilla on ja mitä siihen voisi edes vastata. "Jaa tulis halvemmaks, no käynpäs sitten nappaamassa jonkun tuolta kadulta puolisokseni."

Pointti oli, kun hain matkakorvauslomaketta kyseistä leikkausta ja sen kuntouttamiseen kuluvia matkaustannuksia varten. Jos olisi mies, niin minulta ei menisi niin paljoa omakustanneosuutta, jos mies pääsisi minua kuskaamaan. Totta. Miehen hankkiminen olisi säästänyt 9,25e suunta, kun lasketaan leikkauspäivä ja 10x kuntoutus edestakaisin. Juuri sen vuoksihan minun pitäisi hankkia mies.

Mitäs sitten, jos sulla olisikin ollut ajokortiton mies? Olisikohan virkailija ehdottanut miehen vaihtoa?

Vierailija
207/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kosmetologilla, ja hoitajaksi osui puhelias tyyppi joka kyseli paljon. Puhe kääntyi parisuhteisiin, hän kertoi kuinka he olivat miehensä kanssa tavanneet jne. Itse olen siis sinkku, 22v. Sitten alkoi armoton tenttaaminen siitä, milloin alan itse vakiintumaan, olenko etsinyt miestä, millaisen kumppanin haluan jnejne. Hölmistyneenä vastailin jotain todella ympäripyöreää. En siis etsi parisuhdetta, nautin sinkkuna olemisesta todella paljon enkä ole tässä elämäntilanteessa juuri lainkaan miehistä kiinnostunut. Kosmetologi alkoi tenttaamisen päätteeksi kertomaan vihjailevasti omasta samanikäisestä autoasentaja-pojastaan, joka on juuri eronnut, kuulema omistusasunnot löytyy, oikein kiva tyyppi jnejne. Sain sitten sanottua että tosiaan viihdyn sinkkuna älyttömän hyvin ja tällä hetkellä haluan keskittyä muihin asioihin kun suhteisiin. Kuuroille korville meni, alkoi se "kyllä sinäkin jonkun joskus vielä löydät, älä huoli, olet vielä niin nuori, kyllä niitä miehiä riittää" jne. Riittää riittää mutta kun ei kiinnosta, perhana :D Olisin vaan halunnut nauttia rentouttavasta kasvohoidosta enkä maata kiusaantuneena penkissä ja vastailla henkilökohtaisiin kysymyksiin niillä hinnoilla.... 

Vierailija
208/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin on se että naispuoliset ystävät pelkäävät että vien heidän miehen. Siinä voi olla yksi syy ettei aina kutsuta illanviettoihin jne.

Mulla oli jopa työnantajana pariskunta ja rouva pelkäsi että vien hänen miehensä. harmi kun ei voinut sanoa että en ole kiinnostunut hiiristä vaan Miehistä :)

Ehkä sille pelolle on usein vahvat perusteet, olen sinkku (aion pysyäkin loppuelämäni) ja useat naimisissa olevat miehet ovat ravintolassa tarjoamassa itseään minulle. Jopa niin että oma vaimo istuu samassa ravintolapöydässä.

Jotkut ovat uskomattomia, edes suora puhe ei niitten intoa saa laantumaan.

Enpä viitsi viihteelle mennä.

Vierailija
209/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinkkuja pidetään jotenkin heikompina, sitä olen aina ihmetellyt. Mielestäni ihminen on vahvempi ja ihailtavampi, mitä itsenäisempi on. Pitkään sinkkuna olleet voivat olla parhaimpia parisuhde-ehdokkaita, koska eivät tarvitse mitään toiselta selviytyäkseen (rahaa, seksiä, seuraa jatkuvasti). Toisen kanssa seurustellaan sitten sen takia, että hän oikeasti kiinnostaa ihmisenä, ei tarpeitten ja odotusten täyttäjänä.

Mitä on ihmisen itsenäisyys ja vahvuus?

Monesti ihmiset ovat näennäisvahvoja; ulkoisen itsenäisyyden ja vahvuuden alle peitetään haavoittuvaisuus. Mielestäni sinkut eivät ole keskimäärin yhtään sen vahvempia kuin parisuhteessa olevat. 

Sinkut eivät tarvitse toiselta rahaa, seksiä, seuraa jatkuvasti?

Ulospäin hyvin "tarvitsemattomalta" näyttävä ihminen voi esim. lainata jatkuvasti rahaa vanhemmiltaan, harrastaa seksiä 5 eri ihmisen kanssa viikossa, roikkua jatkuvasti kaikenmaailman chattipalstoilla jne.

Ja meistä jokaisella on toiseen ihmiseen kohdistuvia tarpeita ja odotuksia. Loppupeleissä jokainen haluaa toiselta jotain: turvaa, hellyttää, kuuntelmista, kokemusta, että on tärkeä, mitä vain. Tämä koskee kaikkia ihmissuhteita ja ylipäätään ihmisen halua liittyä muihin. Jotkut peittelevät tätä paremmin, jotkut tuovat tarvitsevuuttaan esille suoremmin. 

Tämä on juuri sitä sinkkujen mollaamista, näennäisvahvoiksi ja haavoittuvaisiksi.

Sinkut ovat usein täysin itsenäisiä taloudellisesti, eivät harrasta irtoseksiä ja viettävät aikaa rakentavissa harrastusissa. Kaikki eivät tarvi toista ihmistä niin paljon kuin toiset, jotkut jopa viihtyvät hyvin yksin.

Kuulostat joltain hömppäterapeutilta tai parisuhderiippuvaiselta.

Minä EN mollaa sinkkuja näennäisvahvoiksi enkä haavoittuvaisiksi. En mollaisi ketään sellaiseksi, koska asiassa ei olisi kenenkään kohdalla mitään mollattavaa.

Sanoin, että sinkut eivät mielestäni ole keskimäärin yhtään sen vahvempia (eikä heikompia) kuin parisuhteessa olevat.

Keskimmäisen kappaleesi kanssa olen  samaa mieltä. 

Jostain syystä tunnen kuitenkin myös paljon sinkkuja, jotka haluavat antaa vaikutelman, että ovat taloudellisesti itsenäisiä, pärjääviä, eivät tarvitse ketään jne. Jostain syystä he ovat valinneet minut uskotukseen, jolle itkevät yksinäisyyttään, kertovat jatkuvasti lainaavansa rahaa vanhemmiltaan, itkevät miehen/naisen kaipaustaan jne. Eräskin ”pärjäävä ja vahva” sinkku soittaa minulle noin 5 kertaa päivässä milloin minkin pikkuasian takia: haluaa vain jakaa pikkuasiat jonkun kanssa.

En todellakaan tarkoita, että kaikki sinkut ovat edellä mainitun kaltaisia! Pointtini on se, ettei me tiedetä, millaista tukea ja turvaa ihminen hakee jostain muualta kuin meiltä. Toiseen suuntaan ”vahva” voi toiseen suuntaan olla ”heikko”. Esimerkiksi sinkku, joka  antaa ymmärtää, ettei "tarvitse" seksiä, voi säännöllisesti ja salaisesti ostaa seksipalveluita.

Sen mukaan, onko ihminen sinkku vai parisuhteessa, ei voi tehdä mitään yleistyksiä ihmisen heikkoudesta, vahvuudesta, tarvitsevuudesta tai itsenäisyydestä.

En siis mollaa sinkkuja. Olen sinkku.

Vierailija
210/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini on sanonut usein, että sinun pitää matkustella ja tehdä kaikkea kivaa, onhan sinulla rahaa. Eiköhän heillä miehensä kanssa ole enemmän rahaa, kun lapsetkin ovat aikuisia ja maksavat kulunsa puoliksi. Eivät makusta sen enempää, kuin minäkään. Olen juuri yksinhuoltajavuosista selvinnyt kuiville.

Vierailija
211/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon ollut aina sinkku, ja mua suoraan sanottuna ihmetyttää ett miks sukulaiset ja vanhat naapurit on kyselly 15v lähtien "millos esittelet poikaystäväs" koska olen ihan ilman mitään itsesääliä sanottuna tosi ruma. Mulla on akne ja värjäämättömät vaaleat hiukset, pienet silmät ja iso nenä yms. Ja oon luonteeltani hiljainen ja helposti suuttuva, jos asiat ei mee mun halujen mukaan niin vittuilen ja meen nokka pystyssä muiden luota viereiseen huoneeseen kirjottamaan päiväkirjaa.

Mulla meni aika pitkään että pääsin opiskelemaan haluamaani alaa, sitä ennen jaoin lehtiä eli en käytännössä tavannut uusia ihmisiä. Heti ku koulu alko nii alko kyselyt "onkos siellä jotain kivoja poikia" mutta itse opiskeluista ei kysytä mitään. Kun kysytään kuulumisia, niin selvästi se on utelu seurustelemisesta, koulujutut ei vaikuta kiinnostavan vaikka yliopisto on koko elämäni tällä hetkellä. Pari kertaa oon puhunu yhestä ärsyttävästä pojasta, siis oon haukkunu sitä kusipääksi ja sitt satuin mainitsemaan ett se on rikkaasta perheestä. Nii sitten todettiin että "sehän ois sopiva poikakaveri sulle!" Eli kuvittelivat kai että jotenkin yritän naamioida mun ihastumista vihaksi :D

Kaverit ei kyllä oo onneks vuosiin kyselly "miesasioista" ovat kai tajunneet ett en halua seurustella tai sitten ne luulee ett oon ihan toivoton tapaus ja eivät kehtaa udella jotta en pahoittaisi mieltäni.

Vierailija
212/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä ihmettä teet lomalla kun ei sulla ole ketään kenen kanssa matkustaa?"

Kiitos. Olen tietoinen ettei kukaan ole halunnut kanssani edes treffeile, saati lomamatkalle.

Vierailija
213/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuttanut ja kaverini pyytelivät tupareita tyyliin: pidetään sitten sellanen naisten ilta, saadaan rauhassa jutella...

He olivat siis perheellisiä, minä yksin siinä porukassa sinkku. Ja sen hyvin tiesivät ja sen vuoksi mun luo osittain halusivat tullakin. Kun mulla ei ollut siinä miestä haittana kuuntelemassa.

Kutsuin sitten heidät ja ajattelin, että tosiaan jutellaan sellasia juttuja joihin minäkin pystyisn osallistumaan. Eli kaikkea hauskaa.

No, jutut oli luokkkaa: niin minäkin sanoin meidän Kallelle, ihan totta, meidän Villekin on samanlainen, me Ramin kanssa...

Aikani kuunneletuani sanoin, että miksi juttelette koko ajan miehistänne, eikö tämän pitänyt olla naisten ilta, ja minua hiukan loukkaa kun tulitte mun luo joka olen yksin  ja nyt sitten vaan juttelette miehistänne.

No, niin yksi "vaimo" oikein levitti silmänsä ja sanoi: Tottakai me niistä jutellaan kun ne meidän miehiä. Etkö sinä ymmärrä, no oikein ymmärtänyt.

Vierailija
214/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on monta monta kertaa ja monen eri ihmisen taholta epäilty lesboksi kun en ole seurustellut koskaan miehen kanssa. Minkä mä sille voin että olen ruma ja tissitön enkä sen vuoksi saa miestä :(

Vierailija
215/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spekulointi homoudesta tai lesboudesta ikisinkkujen kohdalla on kyllä idioottimaista, varsinkin kun spekuloivat ovat ihan lähisukulaisia tai oikeita kavereita.

Toki se seksuaalinen suuntautuminen voi jäädä arvoitukseksi jos on aina sinkku, mutta on niin typerää olettaa, että sinkkuus kertoisi homoudesta tai lesboudesta. Ei kai nykyään homous tai lesbous ole monellekaan niin iso tabu, että sitä peiteltäisiin jäämällä sinkuksi tai salaamalla tiiviisti kaikki suhteet jopa läheisiltä.

Vierailija
216/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkini oli äiti, joka selitti surullisena lapselleen kuljettuani heidän ohitseen, että "osa ihmisistä joutuu elämään koko elämänsä ihan yksin". Lapsi oli kysynyt, miksi minulla ei ollut seuraa (sillä hetkellä). 

En kysynyt, missä tai kenen luona hänen miehensä oli, koska hän oli kaksistaan liikkeellä lapsen kanssa.... :D

Vierailija
217/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten uskollisuuden huomaa kun varattujen naisten pitää pelätä naisten "vievän" heidän miehet. Eivätköhän ne miehet ihan itse aktiivisesti sitä seksiä hae muilta. Ihme defenssi yrittää selittää tuo naisen syyksi. Varatut miehet ovat suurin vonkaaja ja huorissakävijäryhmä.

Vierailija
218/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoksi epäilään aina välillä, kun on tällainen ujo ikisinkkumies. Eipä kukaan ole sitä loukkaamistarkoituksessa kysynyt, mutta eipä se kivalta tunnu 'seksuaalisuuden kyseenalaistaminen'. (Toisaalta täytyy myöntää ettei sitä itsekään osaa olla pohtimatta vastaavista toisista ikisinkuista ettei miksi jollain ei ole kumppania löytynyt.)

Vierailija
219/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo-epäilyt ja vihjailut ovat aika yleisiä.

Näitä tulee niin sukulaisten kuin työkavereidenkin taholta.

Paras oli työterveyslääkäri tulotarkastuksessa kun kysyi, että onko vaimoa/tyttöystävää ja kun sanoin ettei ole niin kysyi olenkos sitten b-rapun miehiä vai. Ja tämä on tosi. Kyseinen lääkäri kyllä on tunnettu heitoistaan.

Hiukan yllättäen 'homottelu' tuntuu olevan yleisempää naisten kuin miesten taholta.

Itselläni on onneksi pitkähkö parisuhde takana, joten homoepäilyjä ei tarvitse kuunnella kavereilta. Baarissa toki kuulee jos en lämpene naiselle, joka tulee minulle ehdottelemaan. 

Tosin tämä "oletko homo?" , voi olla ihan rehellinen kysymys vain. Minulla itselleni ei sanassa homo ole mitään moraalisesti väärää. Jos kysyn oletko homo, tarkoitan vain, oletko sukupuolisesti kiinnostunut vain miehistä?= Jos näin on, jätän flirttailun sikseen, en halua häiritä. Kyseesä ei ole mikään "homottelu", sen enempää kuin "lesbottelukaan". 

Vierailija
220/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboksi aina välillä on epäilty kun viihdyn liian hyvin yksikseni. Näitä epäilyjä on tullut niin perheen, sukulaisten ja ystävien taholta. Lähinnä kai johtuu siitä, että ulkonäköni puolesta olisin erittäin parisuhdekelpoinen.

Olen antanut ihan rauhassa epäillä. Ymmärrän hyvin, että toisille se parisuhde on elämässä tärkeä prioriteetti ja toisten sinkkuutta pyritään järkeistämään. :)