Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkut, mikä on älyttömintä mitä teille on sanottu tai tehty sinkkuutenne vuoksi?

Vierailija
29.04.2017 |

Inspiroiduin tuosta toisesta keskustelusta, jossa ihmetellään miksi sinkun pitäisi maksaa kimppalahjoista tuplasti pariskuntiin nähden. Aloin miettiä että sinkkuihin kyllä liitetään ihan ihmeellisiä juttuja ja stigmoja ja vaatimuksia ylipäänsä. Mikä on älyttömintä tai ärsyttävintä mitä te olette kohdanneet sinkkuina? Heitän tähän muutaman esimerkin:

- Kahdelle kaverille on sanottu pankissa asp-asioissa, että "noin nätti tyttö kyllä sais miehenkin, että kannatta äkkiä pariutua, niin saa sitten vähän kivemman asunnon".
- Mulle on monta kertaa esitetty ravintolassa kimppalaskun tullessa, että maksan kahden edestä, vaikka olen vain yksi ihminen ja muut paikalla olevat pariskuntia.
- Kun yksi ystävä oli vielä sinkku, sukulaistäti kutoi hänelle vauvanvaatteita varmuuden vuoksi etukäteen.
- Ikuinen klassikko, jonka kuulee yleensä ihmisiltä, jotka ei tunne mua kovin hyvin: "Vieläkin sinkku? Ei saa olla liian nirso!" (Wtf, en ole nirso, minkäs minä sille mahdan että äijä sai paskahalvauksen kun olis lapsia pitänyt alkaa tekeen ja lähti käveleen...)

Kommentit (370)

Vierailija
241/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on hämmästyttänyt joidenkin (ex-)kavereideni avoimen vihamielinen käytös. Aivan kuin minun sinkkuuteni olisi henkilökohtainen loukkaus heitä kohtaan. Sain kuulla usein aivan käsittämättömiä kommentteja, esim. lähtiessäni kesken baari-illan väsymyksen vuoksi kotiin eräs tokaisi, että "no sie ootkin tuollanen tiukkapipo niinku neitsyet yleensä on". Ei varmaan tarvinne mainita, etten ole ollut tekemisissä heidän kanssaan enää vuosiin.

Olisi kieltämättä mielenkiintoista päästä kurkistamaan toisen ihmisen sinkkuudesta kilahtelevan henkilön mieleen. Mikä siinä niin provosoi ja herättää aggressioita? Ymmärtäisin sen silloin, jos minä esim. vikittelisin kavereiden poikaystäviä mutta olen neutraali enkä liiemmin edes kiinnostunut juoksemaan miesten perässä. En ole sulkenut parisuhteen mahdollisuutta pois mutta en myöskään pidä ajatuksesta, että miestä pitäisi etsimällä etsiä. Ilmeisesti heikkoitsetuntoiset ihmiset tulkitsevat tämän itseriittoisuudeksi ja omahyväisyydeksi, mikä sitten herättää ärtymystä heissä.

Vierailija
242/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on hämmästyttänyt joidenkin (ex-)kavereideni avoimen vihamielinen käytös. Aivan kuin minun sinkkuuteni olisi henkilökohtainen loukkaus heitä kohtaan. Sain kuulla usein aivan käsittämättömiä kommentteja, esim. lähtiessäni kesken baari-illan väsymyksen vuoksi kotiin eräs tokaisi, että "no sie ootkin tuollanen tiukkapipo niinku neitsyet yleensä on". Ei varmaan tarvinne mainita, etten ole ollut tekemisissä heidän kanssaan enää vuosiin.

Olisi kieltämättä mielenkiintoista päästä kurkistamaan toisen ihmisen sinkkuudesta kilahtelevan henkilön mieleen. Mikä siinä niin provosoi ja herättää aggressioita? Ymmärtäisin sen silloin, jos minä esim. vikittelisin kavereiden poikaystäviä mutta olen neutraali enkä liiemmin edes kiinnostunut juoksemaan miesten perässä. En ole sulkenut parisuhteen mahdollisuutta pois mutta en myöskään pidä ajatuksesta, että miestä pitäisi etsimällä etsiä. Ilmeisesti heikkoitsetuntoiset ihmiset tulkitsevat tämän itseriittoisuudeksi ja omahyväisyydeksi, mikä sitten herättää ärtymystä heissä.

Joo, voisiko joku sinkuille vittuileva tulla nyt rehellisesti anonyyminä kertomaan mikä teitä ajaa tähän käytökseen? Luuletteko oikeasti olevanne parempia ihmisiä tai mietittekö muiden sinkkuuksia (tai muita asioita) kovinkin paljon? Ymmärrettekö, että paitsi epäkohteliasta, tämä on täysin järjetöntä? Ja tuollaiset lohkaisut antavat teistä todella junttimaisen ja jopa suorastaan vähän mielenterveysongelmaisen kuvan, koska ei meistä oikeasti kukaan muiden elämästä ja varsinkaan päänsisäisistä asioista voi niin paljon tietää, ja jos kuvittelee tietävänsä niin todennäköisesti kärsii jotenkin kyvyttömyydestä tajuta rajapintaa itsensä ja muiden välillä.

Olen onneksi välttynyt pahimmilta piikityksiltä, mutta esim toistuvasti harrastuksiani (aktiivinen liikunta) selitetään sellaisten kotihiirien taholta sillä, että sinkut tekee tollasta. Tämä on sikäli outoa, että itse urheilupiireissäni on taatusti samassa suhteessa pariutuneita kuin populaatiossa keskimäärin ellei jopa enemmän, eli oikeasti mitään sinkkukeskittymää ei ole. Tämä on siis hyvä esimerkki siitä, miten ihmiset vetävät kummallisia johtopäätöksiä omasta äärimmäisen kapeasta näkökulmastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma pilannut elämäni kun mulla ei ole miestä. Saman ihmisen mielestä mulla ei ole mitään toivoa.

Jotkut ajattelee, että koitan pokata niiden miehiä --> uu olen vaarallinen.

Et mun pitäis kasvaa aikuiseksi.

En ole saavuttanut elämässä kuulemma mitään (kahta yliopistotutkintoa ei lasketa, eikä hyvää työpaikkaa ).

"Onko susta kauhee taas matkustaa yksin?"

Onhan näitä.

Vierailija
244/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska olen sinkku, tottakai voin hoitaa kaverin lapsia kaikki vaput uudetvuodet jne,

Minulle sopisi jos saisin maksun.

Vierailija
245/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kuoli nelisen vuotta sitten ja siitä asti olen asunut yksikseni.  Ilmeisesti olen naapureiden säälin ja tarkkailun kohde, koska juurikin roskakatoksessa miespuolinen naapurini opasti minua omassa elämässäni.  En enää muista miten keskustelu ajautui pisteeseen, että hän sanoi:" Sinähän olet vapaa nainen.  Otat siihen (asuntooni) jonkun miehen."

No, olen vapaa myös olemaan ilman miestä ja varmasti tarpeeksi kypsä tekemään tämän päätöksen aivan itse.

T.  62-vuotias mummeli

Usein juuri ikäisesi naiset jotka elävät yksin (esim. eronnut tai leski) eivät halua miestä jakamaan asuntoa ainakin jos ovat eläneet jo vuosia yksin. He saavat tehdä mitä haluavat eikä tarvitse palvella ketään. Minulle ainakin näin on sanottu useamman henkilön taholta. Itse elän etäsuhteessa ja olen ollut sinkkuna pitkään ja juuri yhteisen arjen jakaminen kauhistuttaa. En ollenkaan kotirouvatyyppiä.

Vierailija
246/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei onneksi melkein ikinä kysellä mitään tyhmää, tai tehdä mitään typeriä oletuksia ja pyyntöjä, mutta on yksi nuoruuden tuttu, joka AINA, siis joka kerta kun ollaan pienissäkin tekemisissä (nähdään kaupassa, jutellaan facebookissa/instagramissa tms), kysyy sen "no onkos sulla miestä? :)))"

Ekoista kerroista en jaksanut välittää, mutta kyllä se alkaa jossain kohtaa suoraan sanottuna vituttaa aivan törkeästi.

Tämä johti siihen, että poistin kyseisen ihmisen mun kavereista fb:ssä. Eiköhän se sitten siirtynyt kiusaamaan mun ystävää, joka myös tuntee tämän kyselijän.

"Onko *Johannalla jo miestä?? Mites *Johannan miestilanne? :) Jokos se *Johanna on löytänyt miehen?? :):):))"

Siis mitä? :-D mä en ole teinivuosieni jälkeen ollut mikään seurustelutyyppi, en tajua miksi tämä on tälle kyseiselle ihmiselle näin suuri ongelma.

Mutta vastapainoksi tälle, musta oli jotenkin ihanaa, kun näin mummiani pitkästä aikaa, ja hän kysyi miestilanteestani, ja kun vastasin ettei seurustelu kiinnosta, niin hän vaan totesi tomerasti: "No se on hyvä, ettet tee mitään siksi, että niin muka pitäisi tehdä! Seurustelet sitten jos siltä tuntuu. Onpa hyvää tämä kala." :-D

Vierailija
247/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä eniten ärsyttää, kun usein kysytään miksi olen sinkku. No, siksi että ikinä ne miehet joista olen ollut kiinnostunut eivät ole kiinnostuneet minusta. Ei vaan huvita puhua asiasta muiden kanssa. En muutenkaan aktiivisesti etsi seuraa ja viihdyn hyvin yksin.

Vierailija
248/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo-epäilyt ja vihjailut ovat aika yleisiä.

Näitä tulee niin sukulaisten kuin työkavereidenkin taholta.

Paras oli työterveyslääkäri tulotarkastuksessa kun kysyi, että onko vaimoa/tyttöystävää ja kun sanoin ettei ole niin kysyi olenkos sitten b-rapun miehiä vai. Ja tämä on tosi. Kyseinen lääkäri kyllä on tunnettu heitoistaan.

Hiukan yllättäen 'homottelu' tuntuu olevan yleisempää naisten kuin miesten taholta.

Olen sanaton. Tätä en ole vielä kuullutkaan. Aivan järkyttävää. Ja siis homous ei ole järkyttävää, vaan että miehille sitten saa puhua tuolla tavalla jos ovat sinkkuja. Ap

Homona tuntuu pahalta lukea noita kommentteja joissa heterosinkkumiestä epäillään homoksi/joutuu homotteluksi kun ei löydy muijaa.. tulee fiilis että homoutta edelleen halveksitaan, että se oisi pahakin kohtalo ja alhaista.

En ole tuo mies, joka kertoi työterveyslääkärin homotelleen, mutta olen yli 30 sinkkumies, joka on huono naisten kanssa, ja joka on saanut osansa homovihjailuista.

Yleisesti tähän homoaiheeseen haluaisin sanoa, että jatkuva lesbojen, homojen, transujen ja tiesminkä hehkutus mediassa on tehnyt haittaa kaltaiselleni yksinäiselle heteromiehelle. En ole mikään goljatinkokoinen jääkiekkoilija tai metsuri, ja kun ei naistakaan ole, niin mitä enemmän ilmassa on homohehkutusta, sitä enemmän muut ihmiset rupeavat epäilemään kaltaisestani yksinäisestä heteromiehestä, että homo.

En tiedä kuinka moni sinkkumies tämän myöntäisi ääneen, mutta tiedän että ilmiö koskettaa muitakin. Nörtti saatan olla, ja naisille en mitä ilmeisimminkään kelpaa kun yleensä saan rukkaset, ja jos joku suhde joskus alkaa, niin loppuu muutaman kuukauden sisään. En kuitenkaan ole homo, enkä samaistu homojengiin, en varsinkaan siihen homo Prideparaatien jengiin. Mutta koska homoutta jatkuvasti hehkutetaan joka puolella, niin muut ihmiset helpommin lyövät minulle homoleimaa. Ja muuten kuten joku muukin oli huomannut, niin kovimmat homoleiman laittajat ovat naisia.

Vierailija
249/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa ei onneksi melkein ikinä kysellä mitään tyhmää, tai tehdä mitään typeriä oletuksia ja pyyntöjä, mutta on yksi nuoruuden tuttu, joka AINA, siis joka kerta kun ollaan pienissäkin tekemisissä (nähdään kaupassa, jutellaan facebookissa/instagramissa tms), kysyy sen "no onkos sulla miestä? :)))"

Ekoista kerroista en jaksanut välittää, mutta kyllä se alkaa jossain kohtaa suoraan sanottuna vituttaa aivan törkeästi.

Tämä johti siihen, että poistin kyseisen ihmisen mun kavereista fb:ssä. Eiköhän se sitten siirtynyt kiusaamaan mun ystävää, joka myös tuntee tämän kyselijän.

"Onko *Johannalla jo miestä?? Mites *Johannan miestilanne? :) Jokos se *Johanna on löytänyt miehen?? :):):))"

Siis mitä? :-D mä en ole teinivuosieni jälkeen ollut mikään seurustelutyyppi, en tajua miksi tämä on tälle kyseiselle ihmiselle näin suuri ongelma.

Mutta vastapainoksi tälle, musta oli jotenkin ihanaa, kun näin mummiani pitkästä aikaa, ja hän kysyi miestilanteestani, ja kun vastasin ettei seurustelu kiinnosta, niin hän vaan totesi tomerasti: "No se on hyvä, ettet tee mitään siksi, että niin muka pitäisi tehdä! Seurustelet sitten jos siltä tuntuu. Onpa hyvää tämä kala." :-D

Jes!  Hyvä mummi! Mun oma mummo on samanlainen. Siksiköhän mäkin sinkkuna viihdyn :D?  Onkohan se joku geenijuttu tai kasvatuksellinen asia, että coolit isoäidit saa aikaan pakkopariutumishaluttomia naisia ;) ?Ap

Vierailija
250/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Nyt tuli vielä yksi juttu mieleen. Yksi tuttavapariskuntani haluaa aina kertoa, että he harrastavat seksiä kun olen heillä kylässä, mies heistä.  Jotenkin tämä henkii, että he olettavat, että minulla ei koskaan seksiä ole - tai oli sen viimeisen "suvulle ja ystäville esitellyn poikakaverin tittelin saaneen miehen kanssa" vuosia sitten. Miksi muuten mainita sinkkuystävälle aamiaispöydässä, että tuli taas naitua napsautettua viime yönäkin? Ainoastaan yksi perhe tekee tätä minulle. Ollaan tunnettu 30 vuotta.

Kertovatko avioparit tällaisia juttuja toisille aviopareille, joilla epäilevät seksin loppuneen? Rehentelyä siitä, että me naidaan? Tämä on miesten tapaa - tässä ketjussa tullut esille.

Jotenkin kauhean hämmentävä aamiaskeskustelu.

Vierailija
251/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auts. Nyt tuli vielä yksi juttu mieleen. Yksi tuttavapariskuntani haluaa aina kertoa, että he harrastavat seksiä kun olen heillä kylässä, mies heistä.  Jotenkin tämä henkii, että he olettavat, että minulla ei koskaan seksiä ole - tai oli sen viimeisen "suvulle ja ystäville esitellyn poikakaverin tittelin saaneen miehen kanssa" vuosia sitten. Miksi muuten mainita sinkkuystävälle aamiaispöydässä, että tuli taas naitua napsautettua viime yönäkin? Ainoastaan yksi perhe tekee tätä minulle. Ollaan tunnettu 30 vuotta.

Kertovatko avioparit tällaisia juttuja toisille aviopareille, joilla epäilevät seksin loppuneen? Rehentelyä siitä, että me naidaan? Tämä on miesten tapaa - tässä ketjussa tullut esille.

:O Siis MITÄ? No ei todella ole normaalia.

Vierailija
252/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2123 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K: Oletko miettinyt, miksi olet sinkku?

V: Kyllä olen ja joka päivä. Tykkään vapaudestani ja nautin, kun voin tehdä asioita kysymättä toiselta mielipidettä. En ole löytänyt vielä sielunkumppania, mutta pidän ovet avoimena, jos sellainen vastaan tulee. Mieluummin olen yksin, kuin eläisin huonossa parisuhteessa vain muiden mieliksi.

K: Onko sulla joku käsittelemätön parisuhde, kun et uutta halua?

V: Ei ole. Itseasiassa käsittelin ne jo viimeisimmän suhteen aikana perusteellisesti ja totesin, etten sovellu luonteeni takia ihan mihin tahansa parisuhteeseen.

K: Miten noin nätti nainen voi elää yksin?

V: Siinä missä rumatkin elää yksin.

K: Koska olet viimeksi saanut?

V: Hyvää seksiä kerran joskus 10v. sitten. Huonoa kaikkien viimeisten suhteiden aikana. Entä sinä?

K: Tykkäätkö tytöistä?

V: Olen kerran kokeillut treffata naista. Hän oli todella kiva, mutten saanut siitä mitään kiksejä. Ystäväksi olisin voinut huolia, mutta hän halusi enemmän. Minä en. Totesin, että olen hetero, vaikka naiset kauniimpia olentoja noin muuten ovatkin.

K: Eikö 4v. sinkkuna ole aika pitkä aika?

V: Riippuu miten se mitataan. Onko 3v. parisude pitkä vai lyhyt suhde? Lyhyempi sinkkuuteni on kuin edesmennyt avioliittoni.

K: Mitä sä teet aina lomilla, ku oot yksin?

V: Menen mökille, keskityn lempiharrastuksiini, tapaan ystäviä ja käyn ulkomailla. Lomailla voi myös ystävien kanssa. Teen lähes täysin samaa, kuin varattukin, mutta ilman väkinäistä parisuhdeseksiä.

K: Onks sulla ollut mitään säpinää viimeaikoina?

V. Olisi ollut, mutta annoin tänäkin keväänä vissiin 4 pakit. Oli niin paljon töitä ja muuta sovittua menoa, etten ehtinyt tapaamaan.

K: Miten sä voit elää puutteessa?

V: Siinä missä varattukin tuntuu elävän.

K: Miten pärjäät yksin rahallisesti?

V: Ihan hyvin. Tienaan n. 4000€ kuussa bruttona. Se on enemmän, kuin monessa parisuhteessa yhteensä.

K Kelassa: Asutko avoliitossa?

V: En

K: Avioliitossa?

K: Sulle tulis halvemmaksi elää parisuhteessa.

V: Varmaan näin olisi, kiitos neuvosta, mutta tulin vain hakemaan jalkaleikkaukseeni tarvittavat korvauslomakkeet. Pääsen nimittäin taksillakin sairaalasta kotiin.

K mieheltä: Jos susta tuntuu pahalta olla yksin, niin mä voin aina silloin tällöin yöpyä sun luona.

V: Kiitos vain. Voit ottaa vuoronumeron tuosta oven takaa.

K: Ikävää, kun sinulla ei ole miestä.

V: Ikävää, kun joudut sietämään tuota laiskaa juopottelevaa ukkoasi, joka muuten viimeviikonloppuna baarissa puristeli sitä K-kaupan kassaneitiä.

ehehheheeeeeeeehehhehee :D Loistava. "Sulle tulis halvemmaks elää parisuhteessa". Jep.

Mua nauratti kanssa, kun mietin mikä pointti tolla kommentilla on ja mitä siihen voisi edes vastata. "Jaa tulis halvemmaks, no käynpäs sitten nappaamassa jonkun tuolta kadulta puolisokseni."

Pointti oli, kun hain matkakorvauslomaketta kyseistä leikkausta ja sen kuntouttamiseen kuluvia matkaustannuksia varten. Jos olisi mies, niin minulta ei menisi niin paljoa omakustanneosuutta, jos mies pääsisi minua kuskaamaan. Totta. Miehen hankkiminen olisi säästänyt 9,25e suunta, kun lasketaan leikkauspäivä ja 10x kuntoutus edestakaisin. Juuri sen vuoksihan minun pitäisi hankkia mies.

Mitäs sitten, jos sulla olisikin ollut ajokortiton mies? Olisikohan virkailija ehdottanut miehen vaihtoa?

Olisin kommentoinut että järjestääkö Kela myös miehiä nykyään, mielelläni otan yhden kuskaamaan leikkaukseen, minkälaisen lomakkeen täytän? Pitää olla raitis ja autonomistaja.

Eikö tämä menisi kuntouttavan toiminna alle myös? Lääkärin määräyksestä - eikö ainakin yksi lääkärikin ole tämän ketjun mukaan tätä suositellut hoitokeinona.

Vierailija
253/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten vielä kaverini ilmeisesti pitivät minua jonain yläasteikäisenä teininä, joka ei kehtaa myöntää että on ihastunut johonkin. Kyselivät että keneen olen ihastunut ja eivät muka uskoneet kun sanoin että en keneenkään. Oltiin 24-vuotiaita.

Vierailija
254/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2123 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V: Kyllä olen ja joka päivä. Tykkään vapaudestani ja nautin, kun voin tehdä asioita kysymättä toiselta mielipidettä. En ole löytänyt vielä sielunkumppania, mutta pidän ovet avoimena, jos sellainen vastaan tulee. Mieluummin olen yksin, kuin eläisin huonossa parisuhteessa vain muiden mieliksi.

V: Ei ole. Itseasiassa käsittelin ne jo viimeisimmän suhteen aikana perusteellisesti ja totesin, etten sovellu luonteeni takia ihan mihin tahansa parisuhteeseen.

V: Hyvää seksiä kerran joskus 10v. sitten. Huonoa kaikkien viimeisten suhteiden aikana. Entä sinä?

V: Olen kerran kokeillut treffata naista. Hän oli todella kiva, mutten saanut siitä mitään kiksejä. Ystäväksi olisin voinut huolia, mutta hän halusi enemmän. Minä en. Totesin, että olen hetero, vaikka naiset kauniimpia olentoja noin muuten ovatkin.

V: Riippuu miten se mitataan. Onko 3v. parisude pitkä vai lyhyt suhde? Lyhyempi sinkkuuteni on kuin edesmennyt avioliittoni.

V: Menen mökille, keskityn lempiharrastuksiini, tapaan ystäviä ja käyn ulkomailla. Lomailla voi myös ystävien kanssa. Teen lähes täysin samaa, kuin varattukin, mutta ilman väkinäistä parisuhdeseksiä.

V. Olisi ollut, mutta annoin tänäkin keväänä vissiin 4 pakit. Oli niin paljon töitä ja muuta sovittua menoa, etten ehtinyt tapaamaan.

V: Ihan hyvin. Tienaan n. 4000€ kuussa bruttona. Se on enemmän, kuin monessa parisuhteessa yhteensä.

V: Varmaan näin olisi, kiitos neuvosta, mutta tulin vain hakemaan jalkaleikkaukseeni tarvittavat korvauslomakkeet. Pääsen nimittäin taksillakin sairaalasta kotiin.

K mieheltä: Jos susta tuntuu pahalta olla yksin, niin mä voin aina silloin tällöin yöpyä sun luona.

V: Ikävää, kun joudut sietämään tuota laiskaa juopottelevaa ukkoasi, joka muuten viimeviikonloppuna baarissa puristeli sitä K-kaupan kassaneitiä.

ehehheheeeeeeeehehhehee :D Loistava. "Sulle tulis halvemmaks elää parisuhteessa". Jep.

Mua nauratti kanssa, kun mietin mikä pointti tolla kommentilla on ja mitä siihen voisi edes vastata. "Jaa tulis halvemmaks, no käynpäs sitten nappaamassa jonkun tuolta kadulta puolisokseni."

Pointti oli, kun hain matkakorvauslomaketta kyseistä leikkausta ja sen kuntouttamiseen kuluvia matkaustannuksia varten. Jos olisi mies, niin minulta ei menisi niin paljoa omakustanneosuutta, jos mies pääsisi minua kuskaamaan. Totta. Miehen hankkiminen olisi säästänyt 9,25e suunta, kun lasketaan leikkauspäivä ja 10x kuntoutus edestakaisin. Juuri sen vuoksihan minun pitäisi hankkia mies.

Mitäs sitten, jos sulla olisikin ollut ajokortiton mies? Olisikohan virkailija ehdottanut miehen vaihtoa?

Olisin kommentoinut että järjestääkö Kela myös miehiä nykyään, mielelläni otan yhden kuskaamaan leikkaukseen, minkälaisen lomakkeen täytän? Pitää olla raitis ja autonomistaja.

Eikö tämä menisi kuntouttavan toiminna alle myös? Lääkärin määräyksestä - eikö ainakin yksi lääkärikin ole tämän ketjun mukaan tätä suositellut hoitokeinona.

Kukas se joku vuosi sitten suosittelikaan, että nuorille miehille pitää antaa säälipillua jotta ne eivät ryhdy joukkomurhaajaksi? Jonkun lehden päätoimittaja muistaakseni. Tästä tehtiin sitten elokuvakin, tuli vähän aikaa sitten telkkarista. Kyllä vastaavasti vois olla Kelan kuntoutusmiehiä naisille.

Vierailija
255/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo. Tätä pidetään syynä sille, että olen sinkku.

Vierailija
256/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:O Siis MITÄ? No ei todella ole normaalia.

Täytyy varmaan kysyä joku kerta, jos ne haluaakin kimppaa? Jos olen ymmärtänytkin täysin väärin vihjailut.

Ei hitsi.

Vierailija
257/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei varsinaisesti ihan älytöntä ole, mutta heti kun ystäväni löysi miehen alkoi hän puhumaan kuinka minullekin pitäisi löytää joku ja että tahdonko miehen yms. :D Siitä että hänellä on mies pitää myös aina mainita suunnilleen jokaisen tilaisuuden tullen, mikä saa aikaan vaikutelman että yhdessä ollaan vain siksi että saa sanoa että on yhdessä jonkun kanssa, etenkin kun hän on myöntänyt että ei oikeastaan ole erityisen onnellinen tämän ihmisen kanssa. Mutta tapansa kullakin. Kyllähän minustakin olisi ihan mukavaa jos jonkun löytäisin, mutta en kuitenkaan ole valmis alkamaan suhteeseen ihan kenen tahansa kanssa vaan ainoastaan jos kohdalle sattuu sellainen ihminen jonka kanssa yhdessä oleminen on parempaa kuin yksin olo.

Vierailija
258/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26-vuotias enkä juuri koskaan saa mitään kommentteja sinkkuudestani. Minullekaan ei tosin lähetetä mitään omaa kutsua sukujuhliin, vaan ne kutsut tulevat aina jollain tavalla vanhempieni kautta, mutta eipä se erityisemmin häiritse.

Vierailija
259/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2123 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas se joku vuosi sitten suosittelikaan, että nuorille miehille pitää antaa säälipillua jotta ne eivät ryhdy joukkomurhaajaksi? Jonkun lehden päätoimittaja muistaakseni. Tästä tehtiin sitten elokuvakin, tuli vähän aikaa sitten telkkarista. Kyllä vastaavasti vois olla Kelan kuntoutusmiehiä naisille.

No, sinänsä tosiasiahan se on, että jos vaikka puolelle niistä sinkkumiehistä, joilla suurin osa elämää on mennyt sinkkuna, saataisiin nainen ja rakkaus (ihan minkätahansalainen nainen, bmi ja naama voi olla mitä tahansa, niin Suomen bkt kasvaisi vuodessa varmaan prosentin ellei kahden prosentin lisäkasvua koko ajan, vihapuhe vähenisi, uusnatseja ei käytännössä olisi, ja veritekojen määrä tippuisi.

t. sinkkumies, realisti, ja oman motivaationsa kanssa jatkuvasti sinkkuaikoina tappeleva

Vierailija
260/370 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne perinteiset: sinkkuhan voi tehdä kaikki paskat työvuorit eli esim. jouluaattona iltavuoron yms. jotta perheelliset saa olla kotona lasten kanssa, sinkuthan eivät vietä joulua jne. Lisäksi perheellisten tulee saada pitää lomat samaan aikaan kuin koululaisilla, koska sehän on aivan sama milloin sinkku lomailee...