Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JÄTTÄKÄÄ RAUHAAN TUO PENTTILÄ NYT!

Vierailija
29.04.2017 |

Ettekö ymmärrä että teillä ei lain puitteissa ole mitään oikeutta stalkata häntä vaan homma kuuluu korkeintaan viranomaisille. Hän nauttii samaa yksityisyydensuojaa kuin tekin.

Samalla kun vahtaatte asetatte itsenne ja läheisenne potentiaaliseen vaaraan joutua vastuuseen stalkkauksestanne.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua tasan kiinnostaa missä tyyppi menee kun aika vielä aika lähellä pyörii. Voit mennä jeesustelemaan muualle ja kiillottamaan sädekehääsi. Vingut varmaan vielä senkin jälkeen kun Penttilä on tappanut jonkun että "JÄTTÄKÄÄ RAUHAAN TUO PENTTILÄ NYT!"

En kiillota sädekehääni vaan olen hiivatin huolissani että aiheutatte aktiivisesti toimien riskin suurenemisen että tekoja tulee lisää. Nurkkaanjahdattu on harvoin rauhallinen.

Vierailija
62/63 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua tasan kiinnostaa missä tyyppi menee kun aika vielä aika lähellä pyörii. Voit mennä jeesustelemaan muualle ja kiillottamaan sädekehääsi. Vingut varmaan vielä senkin jälkeen kun Penttilä on tappanut jonkun että "JÄTTÄKÄÄ RAUHAAN TUO PENTTILÄ NYT!"

En kiillota sädekehääni vaan olen hiivatin huolissani että aiheutatte aktiivisesti toimien riskin suurenemisen että tekoja tulee lisää. Nurkkaanjahdattu on harvoin rauhallinen.

Autetaan hyvät ihmiset häntä pikemminkin olemaan toistamatta tekosiaan. Mikä on vaikeaa tässä käsittää ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autetaan hyvät ihmiset häntä pikemminkin olemaan toistamatta tekosiaan. Mikä on vaikeaa tässä käsittää ?

Miten ajattelit auttaa häntä? Minä en valitettavasti edes halua auttaa tuota hirviötä.