Naiset! Mitä tietokone- ja videopelejä pelaatte juuri nyt!
Minä pelaan The Legend of Zelda: A Link to the Past ja Monster Hunter 4 Ultimate 3 DS:llä.
Kommentit (161)
Legend of Zelda: Breath of the Wild on vieläkin kesken.
Haluaisin kanssa pelata tuota uutta Zeldaa mutta omistan pelkän Wiin. :/ Mun budjetilla ei osteta Wii Uuta.
Pelasin just Assassin's Creed Black Flagin loppuun ja koska mulla on pakkomielle pelata pelit kronologisessa järjestyksessä, seuraavaksi pitäisi ottaa Rogue käsittelyyn jahka löydän sen kirjastosta tai kirpparilta.
Sanokaapas joku hyvä kauhupeli! Viimeksi tuli pelattua Alien: Isolation ja oli kyllä ihq <3
Tällä hetkellä menossa Walking Dead season 3 mutta tähän asti ollut aika tylsä ja bugittaa ihan liikaa, enkä kyllä kauheasti välitä päähenkilöstäkään.
Itse olen tuurannut lapsia hyvinkin paljon World of Tanksissa, GTA V:ssa, Forzassa, Sims peleissä ja joskus vuosia sitten StarStable pelissä.
Mitään en niistä tajua että mitä pitää tehdä mutta autopeleissä ajellut edestakaisin. :D :D
Ja WoTissa olen omasta mielestä kehittynyt.. välillä 7-10 tappoa pelissä että kai se suht hyvin on.
Muuten itse pelaillut aina välillä vanhan ajan pelejä eli Castlevania nelosta, Gran Turismoa (varsinkin ykköstä kun muistikortilla hitosti rahaa ja autoja), sama muistikorttihommeli pätee Soul Edgeen eli kaikki mahdolliset pelattu läpi.
Farmville ykköstä ja Frontier Villeä pelailin siihen asti että pc alko lagittamaan.
Nykyisin HayDay puhelimella, ja Candy Crush Soda.
Meillä on siis PS1, PS2, SNES (ei käytetä oikeastaan ollenkaan.) PS 3 & Ps 4 sekä tällä hetkellä XBOX 360 ollut myös käytössä.
Akka ihminen, yli 40-vee ja lapset teinejä.
Uncharted 4:n läpipeluun aloitin eilen.
CS:GO, H1Z1:KOTK, The Sims 2 ja 3, silloin tällöin TWD, Killing Floor 2, Left 4 Dead 2 jne.
Rainbow Six Siege ja Rocket League ois ostoslistalla. Palkkapäivää odotellessa...
N19
Silent Hill: Origins-pelin PS2:lla aloitin juuri tänään. Kyseessä on yksi lempi pelisarjoistani, ja sarjan ainoa osa, jota en ole vielä aiemmin pelannnut.
Outlastkin on tarkoitus jossain vaiheessa pelailla lävitse.
Crash bandicootin ajattelin pe ostaa
The Last Guardian, Brothers, Witcher 3 ja Bloodborne kesken. Kiva, että naisetkin pelaavat ja ymmärtävät ettei se ole pikkupoikien harrastus. Ihan jopa äiditkin. Missä te kaikki luuraatte irl?
Onko pelaavia naisia näinkin paljon? Mistä teitä oikein löytää? ❤❤❤
M40
Kohta Skyrimiä koska on Steamissa alessa
Vierailija kirjoitti:
Second life
Mä myös. Roolipelaatko siellä? Mulla ja miesystävällä on ollut siellä yhteinen kiva skybox asunto jo vuosia.
World of Tanks, 5000 taistelua takana, muutama Marks of Excellence.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavaa, että naiset pelaavat tietokone- ja videopelejä!! Monet mieltävät sen poikien ja miesten hommaksi. En kyllä ymmärrä, miksi. Itse olen tästä kelkasta valitettavasti jäänyt, en ole saanut aikaiseksi aloittaa pelaamista. Laitteita yms. asentelen kyllä - ja makselen fifa-pointseja yms. :) Ja sujuvasti katselen, kun teinini pelaavat :) Overwatch ainakin tuntuu olevan in siinä porukassa.
N49
No kokeile itse sitä overwatchia, teini antoi mun kokeilla omalla tilillään tutoriaalia, ja pian olinkin matsissa, tosin vasta tekoälyä vastaan. Ei se niin vaikeaa ollutkaan:)
N50
Viimeiset pari viikkoa on mennyt Elder of Scrolls Onlinen parissa.
Itse latasin Playstation Storesta tänään Hellblade: Senua's Sacrifice:n. Sen parissa menee muutama ilta.
Meillä on miehen kanssa hiukan samanlainen kokemus. Itse pelaan Skyrimia kun taas mies pitää enemmän Oblivionista, ja pitää sitä edelleen pelisarjan parhaana osana. Hän on kertonut, että kyseinen peli on hänelle hyvin nostalginen vuosien 2008-2010 väliseltä ajalta, jolloin hän vielä opiskeli, ja hän tykkäsi tuolloin muutamien parhaiden kaveriensa kanssa pelata kyseistä peliä usein iltaisin. Näinollen ymmärän hyvin hänen näkökantansa, ja suhtatumisensa kyseistä peliä kohtaan. Ja kyllä hän Skyrimiakin näiden kavereidensa kanssa toisinaan tykkää pelata, mutta kuitenkin vähemmän kuin Oblivionia.
Toivon mukaan sinunkin kaverisi ymmärtävät, että pidät Oblivionista enemmän kuin Skyrimista, koska siinä ei ole mitään väärää.