Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Mitä tietokone- ja videopelejä pelaatte juuri nyt!

Vierailija
27.04.2017 |

Minä pelaan The Legend of Zelda: A Link to the Past ja Monster Hunter 4 Ultimate 3 DS:llä.

Kommentit (161)

Vierailija
141/161 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, menkää naimisiin ja lapsia hankkimaan. Syntyvyys nousuun!

Olen jo naimisissa ja on jo kolme lasta. Enempää ei jaksa, saa muutkin laittaa kortensa kekoon.

Tuo "korren kekoon laittaminen" on kyllä harvinaisen osuva ilmaisu lapsenteosta puhuttaessa.

Vierailija
142/161 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon aktiivisesti pelannut modattua Dragon Age Originsia. Piti vaan kokeilla onko vanhemmasta läppäristä mihinkään = pelaamiseen + sen videoimiseen. Siinä sitten kävi niin, että eihän tuosta voi pitää näppejään erossa, taaskaan. Sanomattakin on varmaan selvää, että pidän peliä sarjan parhaimpana. 

Edelleen kesken, eikä niin aktiivisesti peluussa: Divinity Original Sin EE, Pillars Of Eternity, Baldur's Gate 1, Guild Wars 2, Elder Scrolls Online, SWTor & Skyrim.

Kun on vähän aikaa pelata, eikä jaksa käyttää molempia käsiä: Don't Starve

t:joskus aiemmin ketjuun vastannut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/161 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin yks Mass Effect -fani! Andromedan ekaa playthroughia tullu pelattua Originin mukaan 90h ja vieläki on kesken. Tykkään! :)

Mass Effect Andromeda ei ole millään tavalla hyvä peli. Itseasiassa se on oikeastaan jopa keskeneräisen tuntuinen. 

Jaa? Minä olen tykännyt kovastikin. Muistuttaa mielestäni hyvin paljon ME1:stä. Tottakai kaikissa peleissä on omat ärsyttävät ominaisuutensa, mutta tuossa ne ovat niin pieniä, etteivät häiritse. Trilogiasta suosikkini oli juuri 1.

Miksiköhän kaikilla asareilla Peebeetä lukuunottamatta on sama naama? Itse odottelen näitä luvattuja patchejä ennenkuin pelaan tuota uudestaan

Ne on kaikki sukua toisilleen, tai sitten cryomatkustuksen sivuvaikutuksia. 

Vierailija
144/161 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri uusimman Sonicin Pleikkarille. Ai että.

Vierailija
145/161 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan kellään nyt viime vuosilta hyviä pelejä, joita voisitte suositella? Joko yksin tai ystävien / puolison kanssa pelattavaksi, PC:lle. Halusin tässä samalla nostaa vanhaa ketjua, josko täältä joku muukin saisi inspiraatiota kokeilla jo mainittuja pelejä.

Itse olen viime aikoina pelaillut League of Legendsiä, World of Warcraftia ja Borderlands 3, jonka story mode on vielä kesken. Lisäksi silloin tällöin tulee pelattua World War Z, joka on Left 4 dead 2:lle jatkoa! Tämä tiedoksi niillekin, jotka tässä ketjussa ootte ilmottanu pelaavanne L4D2. Tämä uudempi versio on visuaalisesti nätimpi, hyvin samankaltainen, mutta omalla tavallaan vaikeampi peli. 

Nyt omalla kohdallani on jo hiipunut innostus Skyrimiin (pelattu läpi useammalla erilaisella hahmolla ja kartta & tehtävät koluttu, talot rakennettu jne), uusimpaan Fall outiin, Left 4 dead 2:een ja uusimpiin Far Cry-peleihin. Myöskään vanhempia Borderlandseja ei enää jaksa pelailla, onneksi tuossa uusimmassa vielä riittää tutkittavaa.

Kännykällä pyörii Elvenars ja Hearthstone.

Vierailija
146/161 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura13.7. kirjoitti:

Oliskohan kellään nyt viime vuosilta hyviä pelejä, joita voisitte suositella? Joko yksin tai ystävien / puolison kanssa pelattavaksi, PC:lle. Halusin tässä samalla nostaa vanhaa ketjua, josko täältä joku muukin saisi inspiraatiota kokeilla jo mainittuja pelejä.

Itse olen viime aikoina pelaillut League of Legendsiä, World of Warcraftia ja Borderlands 3, jonka story mode on vielä kesken. Lisäksi silloin tällöin tulee pelattua World War Z, joka on Left 4 dead 2:lle jatkoa! Tämä tiedoksi niillekin, jotka tässä ketjussa ootte ilmottanu pelaavanne L4D2. Tämä uudempi versio on visuaalisesti nätimpi, hyvin samankaltainen, mutta omalla tavallaan vaikeampi peli. 

Nyt omalla kohdallani on jo hiipunut innostus Skyrimiin (pelattu läpi useammalla erilaisella hahmolla ja kartta & tehtävät koluttu, talot rakennettu jne), uusimpaan Fall outiin, Left 4 dead 2:een ja uusimpiin Far Cry-peleihin. Myöskään vanhempia Borderlandseja ei enää jaksa pelailla, onneksi tuossa uusimmassa vielä riittää tutkittavaa.

Kännykällä pyörii Elvenars ja Hearthstone.

Dragon Age: Inquisition

Mass Effect Andromeda

The Witcher 3

Vierailija
147/161 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta peliä kesken, odottaa pelaamista. Mutta ei aikaa. Just loppu wowin peliaikakin. Skyrimin periaatteessa pelannu läpi tarinallisesti, mutta haluun main hahmolla tehdä jokasen pikkutehtävän ja kehittää skillejä. En vielä tiiä, mihin peliin keskittyisi jos joskus syksymmällä on taas aikaa. Oon alkanu pelaa enemmän "tyttöpelejä" koska ne ei oo niin pitkiä pelisessioita vaativia, esim Simssissä voi käydä vähän rakentelemassa taloa joskus jos on alle tunti luppoaikaa. Jään helposti koukkuun peleihin niin en voi mennä pelaamaan liian hyviä pelejä, jos oikeasti ei oo aikaa.

Vierailija
148/161 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yakuza sarjaa ja mielenrauhan saadakseni fantasy maiden's odd hideout  :') se ja red riding hood's wolf on tehty täydellisellä yhdistelmällä ja molemmat lämmittävät sydäntä loppujen lopuksi :)

Vierailija
149/161 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Witcher 3 on loistava edelleen. Overwatchia tulee myös yhä räiskittyä säännöllisesti. RDR2 tuli viimein PC:lle, eli sekin kesken.

Vierailija
150/161 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rocket League

Huh, olispa kiva löytää nainen, joka pelaa Rocket Leagueta. Vois pelata sitä yhdessä ja katsoa myös e-urheilu-turnauksia ^^

Vierailija
151/161 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityyppisiä kuin mainitut, mutta ovat koukuttavan kivoja:

Stardew Valley

Don't starve together

https://www.slant.co/topics/4822/~pc-games-to-play-with-your-partner

Tuossa joku pareille sopivien 22 pelin lista.

Vierailija
152/161 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dark souls uudelleenlämmittelyssä

Vierailija
153/161 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Age of empıres, en ıkınä kyllästy

Vierailija
154/161 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gears 5 kesken puolison kanssa. Mukavaa aivot narikkaan -viihdettä :)

Vierailija
155/161 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ow, pidän tiimipelaamisesta ja rooleista.

Vierailija
156/161 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Last of Us  2 kohta läpi.

Perjantaina sitten Ghost of Tsushima.

Vierailija
157/161 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Witcher 3 ja Red Dead Redemption 2 tuli talven aikana tahkottua.

Vierailija
158/161 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sims 4 oon koukussa, mulla on siinä oma perhe/suku jossa nyt 9. sukupolvi menossa. Vasta yhen lisäosan oon hankkinut, joten tän parissa tulen viettämään vielä piiiiiiiiiiitkään.

Far Cry 5 ostin ku oli alessa, sitä alotellu ja varmaan jatkan sitte kun laantuu tän hetkinen sims-innostus.

Tykkään muutenkin eniten avoimen maailman / tarinapainotteisista ja sellasista joissa voi käyttää omaa mielikuvitusta ja uppoutua sinne. En jaksa mitään niska limassa hakata :D

Vierailija
159/161 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red Dead Redemption 2 oli jotain aivan käsittämätöntä nannaa... Lisää tällaista!

Vierailija
160/161 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypään aivojumpan kielipeliä, ja sitten ihan klassista planaritya, http://planarity.net/

Satunnaisesti muutakin esim. Pelikoneen valikoimasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän