Naiset! Mitä tietokone- ja videopelejä pelaatte juuri nyt!
Minä pelaan The Legend of Zelda: A Link to the Past ja Monster Hunter 4 Ultimate 3 DS:llä.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelailen vaan kasibittisellä ninskalla, satakunta peliä löytyy :D
Epäilen erittäin paljon että sinulla olisi alkuperäisiä pelejä sata NES:sille.
Jos se on joku kirpputori/pelikauppias niin voi ollakin yli 100 peliä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei enää hirveästi voi pelata kun melkein kaikissa peleissä on DRM. En ole piraatti mutta en suostu ostamaan rampaa tuotetta.
Minulla on erittäin huonoja kokemuksia DRM systeemeistä. Joten nykyään pelaan vaan gog.com pelejä.
Minä olen samaa mieltä. DRM pelleily pitkälle tuhoaa nykypelit. Minä ainakin haluan omistaa pelin mistä maksan. Haluan myös pystyä pelaamaan koska itse tahdon eikä vaan silloin kun se peliyhtiölle sopii.
Itselläni on tällä hetkellä menossa:
- The Witcher 3
- Wolfenstein: New Order
- Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
- Nioh
Myös Gof of War: Ascension on tarkoitus jossain vaiheessa pelata läpi.
N30
Overwatch minullakin. Competitiven hakkaus ollut kovaa viime aikoina. Sitä ennen ja välillä sen ohella Diablo III. Sitten kun aivot ei enää toimi keskellä yötä tai on juonut päänsä niin täyteen ettei overwatchissa osu mihinkään niin klassikkoina menee Plants Vs Zombies ja Feeding Frenzy 2. :D
Tällä hetkellä Tales Of Berseria
ja Final Fantasy 15.
Pelataan miehen kanssa kaksinpelinä Resident Evil 5:sta. Hauskaa on :D
Tällä hetkellä on menossa Enslaved: Odyssey to the West ja Until Dawn.
T: 32-vuotias nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yks Mass Effect -fani! Andromedan ekaa playthroughia tullu pelattua Originin mukaan 90h ja vieläki on kesken. Tykkään! :)
Mass Effect Andromeda ei ole millään tavalla hyvä peli. Itseasiassa se on oikeastaan jopa keskeneräisen tuntuinen.
Jaa? Minä olen tykännyt kovastikin. Muistuttaa mielestäni hyvin paljon ME1:stä. Tottakai kaikissa peleissä on omat ärsyttävät ominaisuutensa, mutta tuossa ne ovat niin pieniä, etteivät häiritse. Trilogiasta suosikkini oli juuri 1.
Elder of Scrolls Onlinea on tullut viime aikoina pelattua runsaasti.
Myös miesystävän kanssa pelaillaan tasaisin väliajoin yhdessä jotain pelejä läpi, viimeisimpiä ovat olleet Bayonetta ja Silent Hill: Homecoming. Nämä tosin ovat yksinpelejä, joten pelaaminen tapahtuu meillä siten, että minä pelaan ja mies katselee vieressä, tai sitten toisinpäin.
Ollaan ajateltu myös aloittaa tulevana viikonloppuna Devil May Cry 4:n läpipeluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yks Mass Effect -fani! Andromedan ekaa playthroughia tullu pelattua Originin mukaan 90h ja vieläki on kesken. Tykkään! :)
Mass Effect Andromeda ei ole millään tavalla hyvä peli. Itseasiassa se on oikeastaan jopa keskeneräisen tuntuinen.
Jaa? Minä olen tykännyt kovastikin. Muistuttaa mielestäni hyvin paljon ME1:stä. Tottakai kaikissa peleissä on omat ärsyttävät ominaisuutensa, mutta tuossa ne ovat niin pieniä, etteivät häiritse. Trilogiasta suosikkini oli juuri 1.
Miksiköhän kaikilla asareilla Peebeetä lukuunottamatta on sama naama? Itse odottelen näitä luvattuja patchejä ennenkuin pelaan tuota uudestaan
Gta v:tä vaan tällä hetkellä. Mut pian olis tarkoitus ostaa PS4 ja siihen Ark: Survival evolved! Haaveilen myös Nintendo Switchistä ja uusimmasta Zeldasta.
Resident Evil 7 on tällä hetkellä menossa PS4:lla.
En oikein mitään, en ole löytänyt mitään niin kiinnostavaa vähään aikaan. The Long Dark on käynyt ajantappamisesta, samaten Stellaris, mutta äh, en tiedä. Pidän strategiapeleistä, selviytymisestä/base building-peleistä, simulaatioista jne (ainoastaan yksinpeleinä). Civilizationitkin alkoi tökkiä. Plääh. Otan suosituksia vastaan ja tutustun josko Don't Starve olis mistään kotoisin. Pläää-äääh.
Heroes&Generals. Ilmaispeli jota pystyy pelaamaan esim steam:n kautta. Aivan loistavaa viihdettä ja sopii tytöillekin ;)
Kesken on vaikka mitä batmaneista ja far cryistä ja unchartedeista deus exiin, mutta en saa pelattua muuta kuin TES: IV Oblivionia. Tuntuu etten saa siitä ikinä tarpeekseni. Kaverit patistaa pelaamaan skyrimiä mutta kun ei se vaan ole sama asia...
VIikonlopusta lähtien olen pelannut Mario Kart 8 Deluxea :D Jotenkin outoa että tuossa on nuo kaikki hahmot heti käytettävissä :o
Juuri tällä hetkellä olen League of Legendsissä champion selectissä.
Mutta jos puhutaan, että mitä ylipäätänsä pelaan:
World of Warcraft
The Elderscrolls Online
Skyrim
Witcher 3
Banished
Sim City 4
Theme Hospital
Domina
Useimmat simulaatio pelit menee mukavasti ajan tappamiseen samalla kun kuuntelee youtube lähetyksiä.