Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Mitä tietokone- ja videopelejä pelaatte juuri nyt!

Vierailija
27.04.2017 |

Minä pelaan The Legend of Zelda: A Link to the Past ja Monster Hunter 4 Ultimate 3 DS:llä.

Kommentit (161)

Vierailija
61/161 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ihan tykkäsin DA:Inquisitionista ._. Siis, ihan tosi paljon. Pelasin kuukauden sisään läpi kolmella eri hahmolla. Mutta toisaalta olenkin vääräuskoinen, enkä tykännyt DA 1 tai 2 juuri ollenkaan... :D

Vierailija
62/161 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Himoitsen tuota uutta Zelda peliä.

Voiko joku kertoa olenko vain mainonnan uhri vai onko oikeasti hyvä?

On tosi hyvä.

Samoin zero horizon dawn on tosi hyvä uudemmista peleistä.

Itse pelaan viidettä kertaa witcher 3 tällä hetkellä, pelaan ekaa kertaa sillä vaikeimmalla tasolla. En vaan kyllästy tuohon peliin, vaihdan aina mitä teen siinä, nyt tein dijkstrasta johtajan ja murhasin radovidin, ciristä tuli witcher, ceryksesta skelligenin johtaja.

Zero Horizon Dawn on kyllä yliarvostettu. Se on vaan ulkonäöltä nätti mutta muuten se ei ole kummoinenkaan peli. Mitään et voi tehdä mitä tekijät eivät ole erikseen suunnitellut.

Niin missä pelissä voi tehdä jotain mitä pelintekijät eivät ole tehneet mahdolliseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/161 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ihan tykkäsin DA:Inquisitionista ._. Siis, ihan tosi paljon. Pelasin kuukauden sisään läpi kolmella eri hahmolla. Mutta toisaalta olenkin vääräuskoinen, enkä tykännyt DA 1 tai 2 juuri ollenkaan... :D

Oikeastaan olen samaa mieltä. Da1:n vika on siinä että se on varsinkin taisteluissa ihan liikaa sitä vanhaa dnd mekaniikkaa noudattava, vaikka siihen hyvin onkin saatu nidottua tarinankerronta mukaan. Alueet olivat erillisiä "putkia" eli jopa avoimet alueet oli putkitettu eräänlaisiksi katottomiksi luoliksi. Oli siinä paljon hyvääkin kuten musiikki ja tarina kokonaisuudessaan, osittain yksityiskohdiltaankin.

Da2 taas on kovasti väheksytty mutta mainettaan parempi pelinä ja tarinana. Pitää vaan unohtaa se graafinen kämmi että liikutaan kaupungissa jossa joka hiton kaupunginosa on sitä samaa vaalean ruskeaa seinää ja luolat on kopioita toisistaan ja ne pari ulkoaluettakin on lähinnä saman toistoa. Kaikissa noissa peleissä on pakostikin alueiden ja resurssien kopiointia mutta tuossa sitä ei oltu piiloteltu juuri ollenkaan. Da2 tarina oli kuitenkin omilla ehdoillaan hyvä vaikka sen joitain yksityiskohtia inhosinkin.

Veikkaan että DaI on vähän liian iso kärsimättömälle nykypelaajalle joka on opetettu siihen että pelin pelaa muutamassa tunnissa läpi ja lisäsisältö on sitä että nysvätään se uudelleen läpi ja koitetaan löytää puuttuvat "achievementit". 

Vierailija
64/161 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan pelaa mitään tappelupelejä? Esim. Street fighteria?

Vierailija
65/161 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa, että naiset pelaavat tietokone- ja videopelejä!! Monet mieltävät sen poikien ja miesten hommaksi. En kyllä ymmärrä, miksi. Itse olen tästä kelkasta valitettavasti jäänyt, en ole saanut aikaiseksi aloittaa pelaamista. Laitteita yms. asentelen kyllä - ja makselen fifa-pointseja yms. :) Ja sujuvasti katselen, kun teinini pelaavat :) Overwatch ainakin tuntuu olevan in siinä porukassa.

N49

Vierailija
66/161 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sims 3 mulla, sitä pelannut vuosia. Kaikki Simsit löytyy 1-4, mutta kolmonen avoimine maailmoineen jaksaa kiehtoa. Tykkään pelata legacy-tyyppisesti, eli kymmenen sukupolvea kantavanhemmista. Vain muutaman kerran olen tuohon päässyt. 

Tabletilla Kim Kardashian Hollywood (:-D) ja Township. HayDayta pelannut paljon, enää ei jaksa. Ai niin, ja tabletilla on myös monia Kairosoftin pikselipelejä.

Vierailija
67/161 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sims 3 mulla, sitä pelannut vuosia. Kaikki Simsit löytyy 1-4, mutta kolmonen avoimine maailmoineen jaksaa kiehtoa. Tykkään pelata legacy-tyyppisesti, eli kymmenen sukupolvea kantavanhemmista. Vain muutaman kerran olen tuohon päässyt. 

Tabletilla Kim Kardashian Hollywood (:-D) ja Township. HayDayta pelannut paljon, enää ei jaksa. Ai niin, ja tabletilla on myös monia Kairosoftin pikselipelejä.

Mäkin pelaan Townshipiä puhelimella! :) Ihan paras.

Vierailija
68/161 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Legend of Zelda - Breath of the wild

69/161 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

The walking dead ja GTA San Andreas. Miehen kaa pelataan yhdessä nostalgista Crash team racingia

Vierailija
70/161 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kukaan retroile 80luvun helmien kanssa? Commodoret ja Spectrumit esiin.

Vierailija
71/161 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä retroilen sen verran, että olen yrittänyt löytää toimivaa commodorea torista ym. Harmittaa, kun myin sen silloin aikoinaan. Olisi ihan parasta pelata noita vanhoja pelejä. Tykkään siitä yksinkertaisesta ja suorastaan surkeasta grafiikasta.

Vierailija
72/161 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Civilization on lempipeli 20 vuoden takaa, mutta nyt monta vuotta olen tietoisesti ollut pelaamatta kun se imaisee niin mukaansa että kaikki muu unohtuu. Erilaiset maatilapelit, Farmvilleen kyllästyin kun meni pelikoneellekin liian raskaaksi, sitten Farmville 2 kunnes sekin alkoi kaatuilla. Nyt eniten koukuttaa Taonga. Sitten Water Splash ym. joita pystyy pelaamaan sekä kännykällä että koneella.

Vierailija
73/161 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, Lady Tut ja sen taustamusiikki. Ja sitten se flipperipeli, jonka sai suht helpolla luuppiin paukuttamaan itsekseen pisteitä. Se commodore ei vain ollut omani vaan serkun.

Vierailija
74/161 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Himoitsen tuota uutta Zelda peliä.

Voiko joku kertoa olenko vain mainonnan uhri vai onko oikeasti hyvä?

On tosi hyvä.

Samoin zero horizon dawn on tosi hyvä uudemmista peleistä.

Itse pelaan viidettä kertaa witcher 3 tällä hetkellä, pelaan ekaa kertaa sillä vaikeimmalla tasolla. En vaan kyllästy tuohon peliin, vaihdan aina mitä teen siinä, nyt tein dijkstrasta johtajan ja murhasin radovidin, ciristä tuli witcher, ceryksesta skelligenin johtaja.

Zero Horizon Dawn on kyllä yliarvostettu. Se on vaan ulkonäöltä nätti mutta muuten se ei ole kummoinenkaan peli. Mitään et voi tehdä mitä tekijät eivät ole erikseen suunnitellut.

Niin missä pelissä voi tehdä jotain mitä pelintekijät eivät ole tehneet mahdolliseksi?

Älä viitsi näsäviisastella jookos!

Avoin maailma pelissä tarkoittaa sitä että pelintekijät tekevät pelistä sellaisen että pelaaja saa itse päättää mitä tekee, missä järjestyksessä tekee vai tekeekö mitenkään. Avoimen maailman pelissä pelaaja voi myös muokata ympäristöään. 

Kun Zeldaa tehtiin niin pelintekijöillä oli yksi suuri tavoite: ei ole mitään tapaa tehdä asioita vaan jokainen keksii itse keinot tehdä haluamansa asia ja siksi peli pitää mahdollistaa sen. Pelintekijöiden suurin painajainen oli se että ihmiset kyselee toisiltaa että miten joku asia läpäistään tai vihollinen voitetaan.

He halusivat että peli antaa jokaiselle mahdollisuuden keksiä keino voittaa vastustaja omalla tavallaan

Vierailija
75/161 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahtavaa, että naiset pelaavat tietokone- ja videopelejä!! Monet mieltävät sen poikien ja miesten hommaksi. En kyllä ymmärrä, miksi. Itse olen tästä kelkasta valitettavasti jäänyt, en ole saanut aikaiseksi aloittaa pelaamista. Laitteita yms. asentelen kyllä - ja makselen fifa-pointseja yms. :) Ja sujuvasti katselen, kun teinini pelaavat :) Overwatch ainakin tuntuu olevan in siinä porukassa.

N49

Minä pelaan facebookissa pelejä ja enin osa pelikavereistani on 50+ naisia, vanhimmat ovat 80+. Siitä vain kokeilemaan ja katsomaan, mistä pelistä tykkää, niitä fb kyllä tyrkyttää

Vierailija
76/161 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

The elder scrolls IV oblivionia, Sega Saturnilla (joo, toimii edelleen) Virtua Fighter 2 & Keio 2.

Sit tietenki PS2:lla Spyroa ja Crashia.

Vierailija
77/161 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvenar vie eniten aikaani tällä hetkellä.

Vierailija
78/161 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- uusi Zelda, sen jälkeen vuorossa uusi Valkyria Chronicles

- käsikonsoleilla Miles Edgeworth Investigations ja Persona Q

Vierailija
79/161 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Overwatchia ja Dishonored 2:ta.

Vierailija