Seiskassa on totuus: tuorein ERO!!!
Lue Seiskaa, luulet vähemmän. Tänään etusivulla. Se oli tiedossa , ja siksi viikko sitten rouvan eroilmoitus.
Mutta kuka on tää ääliökampaaja: kenen tytär, kenen sisko, kenen työkaveri? Minkälaisissa kodeissa tuollaisia kasvaa?
Kommentit (109)
Tuleekohan tästä numerosta vuoden myydyin seiska:P
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tapahtunut?
Jere se vaan on kiitollinen kaikesta ja keskittyy pitämään huolta tärkeimmistä (viittaan tällä ironisesti hänen instagram-päivitykseensä)
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tapahtunut?
Testosteroni, estrogeeni, alfa, omega ja jare panee cheekkiä "oikeistoräpin" tahtiin..
Toivottavasti naiset opitte tästä jotakin. Mun tosin väkivaltainen ex on samasta puusta veistetty kuin Jere. Meille syntyi 7v liitosta yksi lapsi. Miehen jätin itse kun väkivalta voimistui.
Kuvaan tuli toinen vaimo (olin siis ensimmäinen). Ei aikaakaan kun elatusmaksut jäivät maksamatta ja lapsi unohdettiin. Tuohon liittoon syntyi kaksi lasta. Varoitin uutta vaimoa väkivallasta. Hänen kanssaan myöhemmin puhuttuani exä oli hienosti valehdellut minun olleen vain katkera erosta. Toinen vaimo lähti myös suhteesta väkivallan vuoksi.
Kuviossa nyt kolmas vaimo. Paksuna hänkin. Varoitettu on niin minä kuin vaimo nro 2. Ei vaikutusta. Mies osaa puhua valheet todeksi silmää räpäyttämättä.
Eli summasummarum. Miehen menneisyys on hyvä tietää ja uskoa niitä edellisiä kumppaneita.
Toi Sherlokki-kommentoija on varmasti ketjun älykkäin kirjoittaja. Oletko ihan Tapulista? :D
Eikö ton kampaajan äiti saa sitä järkiinsä :/ en antaisi tyttäreni koskea tommoseen ukkoon pitkällä tikullakaan. Jotain rajaa!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti naiset opitte tästä jotakin. Mun tosin väkivaltainen ex on samasta puusta veistetty kuin Jere. Meille syntyi 7v liitosta yksi lapsi. Miehen jätin itse kun väkivalta voimistui.
Kuvaan tuli toinen vaimo (olin siis ensimmäinen). Ei aikaakaan kun elatusmaksut jäivät maksamatta ja lapsi unohdettiin. Tuohon liittoon syntyi kaksi lasta. Varoitin uutta vaimoa väkivallasta. Hänen kanssaan myöhemmin puhuttuani exä oli hienosti valehdellut minun olleen vain katkera erosta. Toinen vaimo lähti myös suhteesta väkivallan vuoksi.
Kuviossa nyt kolmas vaimo. Paksuna hänkin. Varoitettu on niin minä kuin vaimo nro 2. Ei vaikutusta. Mies osaa puhua valheet todeksi silmää räpäyttämättä.
Eli summasummarum. Miehen menneisyys on hyvä tietää ja uskoa niitä edellisiä kumppaneita.
Suvussa on samanlainen jännämies. Puhuu mustan valkoiseksi ja saa kaiken kuulostamaan siltä, että itsessä ei ole mitään vikaa, vaan vika on aina katkerissa exissä. Vaikka itse jättäisi lapsensa tapaamiset välistä, riehuisi ja haukkuisi muita jne. Kolmannen kierroksen avovaimo (ei mennyt naimisiin asti kenenkään kanssa, onneksi) uskoi sinisilmäisesti kaiken ja meille sukulaisille surkutteli, miten hankalia ja yhteistyökyvyttömiä miehen exät ovat ja tekevät heidän elämästään niin hankalaa. Yritin kyllä sanoa, että asiat eivät ole niin mustavalkoisia, mutta sekin kääntyi minua vastaan ja minusta tuli myös ilkeä ja hankala. En tiedä, miksi edes yritin puuttua näihin valheisiin, koska siitä ei seurannut mitään hyvää. Ehkä kolmaskin exä nyt näkee, mitä yritin hänelle sanoa, mutta myöhäistä on, koska sillat on jo poltettu.
Mitä on tapahtunut?