Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskassa on totuus: tuorein ERO!!!

Vierailija
27.04.2017 |

Lue Seiskaa, luulet vähemmän. Tänään etusivulla. Se oli tiedossa , ja siksi viikko sitten rouvan eroilmoitus.

Mutta kuka on tää ääliökampaaja: kenen tytär, kenen sisko, kenen työkaveri? Minkälaisissa kodeissa tuollaisia kasvaa?

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, varmaan on kohta uusi pulla uunissa, näkyy Jere niitä laittavan uusien naistensa kanssa kohoamaan.

Vierailija
22/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan nainen on tuollaisen persaukisen rumanaaman kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan täällä on tyhmempi? Jere vai kampaaja?

En olisi tätä kuviota uskonut Jerestä, enkä kenestäkään suomalaisesta naisesta. Pidin Jereä vähän fiksumpana ja uskoin, että eron syy olisi jokin toinen.

Heh, oisko kuitenkin kampaaja? Karalahti on Thaimaassa varmaan Selänteeseen verrattava "julkkis", jota nämä "hairsalonkien kampaajat" kärkkyvät länsimaisen elintason toivossa. Kannattais katsoa tilitiedot ja ottaa taustoista selvää, ainakin  ennen kuin hankkiutuu paksuksi.

Seiskan tulevaisuus on taattu!

Vierailija
24/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi tätä kuviota uskonut Jerestä, enkä kenestäkään suomalaisesta naisesta. Pidin Jereä vähän fiksumpana ja uskoin, että eron syy olisi jokin toinen.

jaa. no siitä kampaajasta en sanois vielä mitään. mutta johanna on ollut tyhmä. mun respectit jereä kohtaan nousi nyt koska selkeesti on mitä on. ei salaile luonnettaan. tyhmä ei oo se joka pyytää vaan se joka antaa. johanna vielä on mokannut puhelemalla julkisuudessa jeren puolesta ja todella sellaisista asioista jotka eivät ole hänen asioitaan kuten jeren entisten vääntöjen tulokset. 

jerehän on rehellinen mutta onko johanna ollut. siis lähinnä itselleen. ei kait se jere mitään ihmeempiä koskaan edes luvannut. 

Vierailija
25/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nannahan oli itse muutama vuosi sitten toinen nainen, eli osallisena rikkomassa Ronjan perheen.

Jere ja Nanna rikkoivat lähes 20 vuoden avioliiton ja yhden tytön perheen.

Sai typerä lumppu maistaa omaa lääkettään.

Surkea esitys myös tuo Jere, miten se enää edes saa ketään?

Vierailija
26/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen tuli vielä että menikö pariskunta naimisiin koska jere halusi pojalleen oman sukunimensä? 

Vierailija
27/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin jo kuvitella miten Oksana hykertelee vahingoniloisena. :D Ja tää Nanna luuli olevansa jotenkin erityinen?

Vierailija
28/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAXuhalit! Hei, mut on nyt Tapulin keisarilla perillinen! Muutenkin pääsee bailaa tapulin_vince_niilien ja muitten kaa!

Uros ja alfa 4eva

Vierailija
29/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan millä otsikolla se keskustelu oli jossa nainen halusi paljastaa miehen touhut vaimolle?? Yritin googlaamalla etsiä mutta ei löydy

Vierailija
30/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, oisko kuitenkin kampaaja? Karalahti on Thaimaassa varmaan Selänteeseen verrattava "julkkis", jota nämä "hairsalonkien kampaajat" kärkkyvät länsimaisen elintason toivossa. Kannattais katsoa tilitiedot ja ottaa taustoista selvää, ainakin  ennen kuin hankkiutuu paksuksi.

Miksi Karalahti olisi Thaimaassa minkään sortin julkkis? Ei ainakaan jääkiekon takia, siellä ei ole kuultukaan moisesta lajista.

Vierailija
31/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä kampaaja on ihan Suomen Espoosta..

Vierailija
32/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisin ilmiantaa seksisuhteeni Seiskalle. Kyseessä tunnettu urheilija jolla tyttöystävä ja ehkä lapsi." Ketju on poistettu, pääsy kielletty jne.

Vierailija
33/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nannahan oli itse muutama vuosi sitten toinen nainen, eli osallisena rikkomassa Ronjan perheen.

Jere ja Nanna rikkoivat lähes 20 vuoden avioliiton ja yhden tytön perheen.

Sai typerä lumppu maistaa omaa lääkettään.

Surkea esitys myös tuo Jere, miten se enää edes saa ketään?

Jeren liitto oli karilla jo kauan ennen Nannaa. Kyllä se Susanna tiesi/vähintäänkin vaistosi miten asiat on, mutta ehkä elätteli jotain toiveita...

Venakko ja ilmi tullut raskaus tekivät liitosta "virallisesti" päättyneen. Nanna viimeisteli loput ja maksoi  typeryydestään. Ihan oikein meni.

Vierailija
34/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä kampaaja on ihan Suomen Espoosta..

Kappas, ihan avoimesti vaan, ilman mitään salailua. Onpa kampaajallakin pokkaa. Pienestä pojasta kuvia blogissa ja lehdissä, ja tämä unelmoi pääsystä Jeren jalkoväliin. Pthyi olkoon. :o

Mahtaako hiustaiteilija tietää, että Thaimaassa odottaa joukko innokkaita ja tuoreita naikkosia...

Vierailija
35/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 16:58 | 15.4.2017

Olen siis muutaman kerran tapaillut erästä jääkiekkoilijaa lähinnä fyysisissä merkeissä. Kun ensimmäisen kerran toin hänet yöksi luokseni, en vielä tiennyt hänen olevan kiekkoilija, saati melko tunnettu sellainen. Olin tosissani kiinnostunut miehestä ja jatkoimme tapailua, joka kyllä harmikseni useimmiten tapahtui minun luonani. Aika pian selvisikin, että hän ei halua minulta muuta kuin seksiä, mutta päädyin silti jatkamaan suhdetta, koska no.... Se tuntui järjettömän hyvältä.

Eilen kaikki muuttui, kun sain järkytyksekseni selville, että tämä mies ei olekaan vapaa, kuten on antanut ymmärtää, vaan hänellä on parisuhde ja mahdollisesti myös pieni lapsi (en ole aivan varma) toisessa kaupungissa, jonne on sen verran matkaa, että jokapäiväinen matkustaminen olisi ilmeisesti liian hankalaa. Se selittääkin monta asiaa...

On selvä asia, että tämä kuvio ei voi enää jatkua missään muodossa, mutta tunnen itseni niin totaalisesti hyväksikäytetyksi, petetyksi ja nöyryytetyksi, että haluaisin jotenkin kostaa miehelle (en siis ole vielä paljastanut sitä, että olen saanut totuuden selville)! Mietin, että käräyttäisin hänet julkisesti vuotamalla suhteestamme juorulehdelle, mutta omaa naamaani en missään tapauksessa halua julkisuuteen. En myöskään halua miestä itselleni, sillä pettäjä on aina pettäjä. Haluaisin vain antaa hänelle opetuksen, jonka hän varmasti muistaa.

Mitä tekisitte, jos itse olisitte vastaavassa tilanteessa? Tässä on niin monta asiaa, jotka pitäisi ottaa huomioon, että olen aivan hukassa ja tuntuu, että pääni räjähtää kohta.

Tämä löytyi googlen välimuistista

Vierailija
36/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haluaisin ilmiantaa seksisuhteeni Seiskalle. Kyseessä tunnettu urheilija jolla tyttöystävä ja ehkä lapsi." Ketju on poistettu, pääsy kielletty jne.

Noi voi hitto, minulta mennyt kokonaan tuo ketju ohi...

Ihmettelen vaan jos ei muka ole tiennyt että Karalahdella vaimo ja lapsi. Ei se olisi tuota keskustelua tehdessäkään vienyt kuin 4 sekuntia googlettamalla.

No, Suomi on saanut uuden tyrkkyjulkkiksen. Ei kai Jereen kukaan muuten koskisikaan.

Vierailija
37/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan Jax tarpeeksi jaxuhaleja?

Vierailija
38/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei tuo välttämättä liity Karalahtiin mitenkään. :D

Vierailija
39/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa toisten ihmisten erot tai yhteenmenemiset. En lukenut edes avausviestiä että kenestä on kyse.

Puristaako tommoinen sädekehä, jos ei, minäkin hankin.😇

Vierailija
40/109 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

klo 16:58 | 15.4.2017

Olen siis muutaman kerran tapaillut erästä jääkiekkoilijaa lähinnä fyysisissä merkeissä. Kun ensimmäisen kerran toin hänet yöksi luokseni, en vielä tiennyt hänen olevan kiekkoilija, saati melko tunnettu sellainen. Olin tosissani kiinnostunut miehestä ja jatkoimme tapailua, joka kyllä harmikseni useimmiten tapahtui minun luonani. Aika pian selvisikin, että hän ei halua minulta muuta kuin seksiä, mutta päädyin silti jatkamaan suhdetta, koska no.... Se tuntui järjettömän hyvältä.

Eilen kaikki muuttui, kun sain järkytyksekseni selville, että tämä mies ei olekaan vapaa, kuten on antanut ymmärtää, vaan hänellä on parisuhde ja mahdollisesti myös pieni lapsi (en ole aivan varma) toisessa kaupungissa, jonne on sen verran matkaa, että jokapäiväinen matkustaminen olisi ilmeisesti liian hankalaa. Se selittääkin monta asiaa...

On selvä asia, että tämä kuvio ei voi enää jatkua missään muodossa, mutta tunnen itseni niin totaalisesti hyväksikäytetyksi, petetyksi ja nöyryytetyksi, että haluaisin jotenkin kostaa miehelle (en siis ole vielä paljastanut sitä, että olen saanut totuuden selville)! Mietin, että käräyttäisin hänet julkisesti vuotamalla suhteestamme juorulehdelle, mutta omaa naamaani en missään tapauksessa halua julkisuuteen. En myöskään halua miestä itselleni, sillä pettäjä on aina pettäjä. Haluaisin vain antaa hänelle opetuksen, jonka hän varmasti muistaa.

Mitä tekisitte, jos itse olisitte vastaavassa tilanteessa? Tässä on niin monta asiaa, jotka pitäisi ottaa huomioon, että olen aivan hukassa ja tuntuu, että pääni räjähtää kohta.

Tämä löytyi googlen välimuistista

Tämä Jere on liikkunut tämän kampaajan kanssa täällä Helsingin yössä, joten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi