Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ihmetellyt miten jollain voi olla niin hieno auto ?

Vierailija
26.04.2017 |

Ok seudulla varsinkin..nuoria lapsiperheitä joilla hieno Volvo maasturi vaikka eivät kaksisia töitä tee ja asuvat VVO kämpässä ?

Onko joku paperilla tehty ero ja kela maksaa koko vuokran ja ukko kirjoilla jossain maalla ja saa isot verovähennykset vuosittain työmatkakuluista vai mikä tuo logiikka on. Itse makselen perheasuntoa eikä varaa ajaa kalliilla autolla

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvemmaksi tulee maksaa autolainaa 200e kuussa kuin korjata tuolla summalla joka kuukausi vanhaa+ bensakulut pienemmät.

No ei tule, uudemmat ovat monellakin tavalla kalliimpia, jonka lisäksi pelkkä arvonalenema riittäisi kattamaan vanhan auton kulut vuodessa.

Vierailija
22/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvemmaksi tulee maksaa autolainaa 200e kuussa kuin korjata tuolla summalla joka kuukausi vanhaa+ bensakulut pienemmät.

Laskea sinä et ainakaan osaa... :D

Tiedoksesi, että uuden auton arvo putoaa n. 15% vuodessa. :D Ja ellet tuolla itse, niin pelkät huollot maksavat vuodessa yhden halvan auton hinnan. :)

Itse jos huoltaa, niin arvonalenema on pienempi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hämmentävää kun näkee hienon Audin kaupungin halvimman ja vaarallisimman seudun kerrostalon parkkipaikalla. (joka päivä siis, eli ei ole vain kyläilemässä)

Rakastavatko jotkut autoja niin paljon että ostavat sen hienoimman ja asuvat sitten halvimmassa mahdollisessa läävässä :D

Voi olla, että rakastavatkin. Onko se sinulta jotenkin pois?

Vierailija
24/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velaksi saa vaikka kuinka hienon auton, itse en ole automiehiä ei kiinnosta. Polkupyörä on tosi kallis, se on harrastus, sitä ei vaan ihmiset tajua ja samapa tuo. Joillekin auto on munan jatke, itse en kuulu niihin miehiin, rahat menee ihan muihin juttuihin.

Vierailija
25/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen kyllä miettinyt että kuinka paljon he oikein maksavat auto ja asuntolainoja kuukaudessa.. 

Vierailija
26/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kuvaa hienosta Volvo maasturista, en ole ennen nähnyt moista.

Ykköskoppainen XC90 V8-moottorilla, metallivärillä ja isoilla vanteilla oli hieno auto uutena ja miksei nykyäänkin.

Nyt uusi XC90 T8-hybridi kunnon varusteilla on reilusti yli 100k€ auto. Ja aika komea ilmestys, kelpaisi monelle.

Vaikuttaa arvokkaalta. Hieno/komea ,tiedä siitä. Taitaa olla kauneus katsojan silmässä.

Satkulla saa jo Teslankin

Vierailija
27/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amispoikia voi hämmentää, tuskin aikuisia. Luulen... toivon.

Itteäni ei mikään vois vähempää kiinnostaa. Enkä edes erottaisii kalliita autoja halvoista.

Auto on auto: linja-auto, rekka, henkilöauto, punainen, musta, valkoinen...

Vierailija
28/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hämmentävää kun näkee hienon Audin kaupungin halvimman ja vaarallisimman seudun kerrostalon parkkipaikalla. (joka päivä siis, eli ei ole vain kyläilemässä)

Rakastavatko jotkut autoja niin paljon että ostavat sen hienoimman ja asuvat sitten halvimmassa mahdollisessa läävässä :D

Kyllä. Tiedän useammankin 35-45v. miehen, jolla auton todelliset kulut ovat yli 40% tuloista. Parivuotta vanha isohko Audi tai BMW, jolla ajetaan 40tkm. vuodessa ja pelkkä pääoman sulaminen on helposti 7000-8000€/v. Hyvä vakuutus on pakollinen ja pääomaa ajatellen auto on huollatettava uskottavasti jne..

Asetelmassa huvittavinta on se, että yleensä tuollainen auto on hyväpalkkaisen työn mukanaan tuoma työsuhde-etu. Nämä puolet tuloista autoon-kaverit haluavat samaan kerhoon, maksamalla itsensä kipeäksi siitä autosta ja syömällä puuroa vuokrayksiössä.

Ei järjen hiventä

Vierailija
29/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kuvaa hienosta Volvo maasturista, en ole ennen nähnyt moista.

Ykköskoppainen XC90 V8-moottorilla, metallivärillä ja isoilla vanteilla oli hieno auto uutena ja miksei nykyäänkin.

Nyt uusi XC90 T8-hybridi kunnon varusteilla on reilusti yli 100k€ auto. Ja aika komea ilmestys, kelpaisi monelle.

Maksakoot vaikka miljoonan. Saatanan ruma se silti on.

Vierailija
30/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tiedän useammankin 35-45v. miehen, jolla auton todelliset kulut ovat yli 40% tuloista. Parivuotta vanha isohko Audi tai BMW, jolla ajetaan 40tkm. vuodessa ja pelkkä pääoman sulaminen on helposti 7000-8000€/v. Hyvä vakuutus on pakollinen ja pääomaa ajatellen auto on huollatettava uskottavasti jne..

Asetelmassa huvittavinta on se, että yleensä tuollainen auto on hyväpalkkaisen työn mukanaan tuoma työsuhde-etu. Nämä puolet tuloista autoon-kaverit haluavat samaan kerhoon, maksamalla itsensä kipeäksi siitä autosta ja syömällä puuroa vuokrayksiössä.

Ei järjen hiventä

Näillä miehillä se on selkeästi huonon itsetunnon kohotusta. Ilmeisesti vähäinen koulutus ja pienehkö palkka on latistanut itsetunnon ja ylikalliilla autolla sitä yritetään peitellä kavereille, sukulaisille ja naisille. Voi olla myös munanjatke osalle miehistä..Pitää ruuhkassa elvistellä ja kiilailla mutta yleisessä saunassa alasti piilotellaan vehkeitä.

Vierailija
32/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E. En kiinnitä autoihin mitään huomiota tai tiedä niistä mitään.

t. panomies

Vierailija
33/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velaksihan niitä myydään. Sitten kun työt loppuu niin rahoitusyhtiö hakee auton pois. Monet nuoret miehet pistävät puolet tilistään pelkkään autoon.

Vierailija
34/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok seudulla varsinkin..nuoria lapsiperheitä joilla hieno Volvo maasturi vaikka eivät kaksisia töitä tee ja asuvat VVO kämpässä ?

Onko joku paperilla tehty ero ja kela maksaa koko vuokran ja ukko kirjoilla jossain maalla ja saa isot verovähennykset vuosittain työmatkakuluista vai mikä tuo logiikka on. Itse makselen perheasuntoa eikä varaa ajaa kalliilla autolla

En. Erilaiset lähtökohdat riittävät, esim. rikas suku, arpavoitto, hyvä tuuri, hyvä palkka jne.. Usein ihmiset eivät myöskään tiedä mitä ihminen on tehnyt aikaisemmassa elämässä, joten kateellisuus on turhaa.

Hän on voinut vaikka tehdä ahtaajana 16 tunnin työpäivää sinkkumiehenä ja säästää. Tai olla vaikka öljynporauslautalla töissä Norjassa.. u name it.

Sinkkumies

Vierailija
35/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velaksi saa vaikka kuinka hienon auton, itse en ole automiehiä ei kiinnosta. Polkupyörä on tosi kallis, se on harrastus, sitä ei vaan ihmiset tajua ja samapa tuo. Joillekin auto on munan jatke, itse en kuulu niihin miehiin, rahat menee ihan muihin juttuihin.

Itseasiassa ei saa ihan kuka tahansa ihan mitä tahansa autoa.

ihme harhaluulo että sen kun menet autokauppaan ja otat minkä haluat. Kyllä ne tulot katsotaan aina ja maksukyky verraten siihen auton hintaan.

Vierailija
36/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole varmaan se yleisin selitys mutta oma poikaystäväni käy meidän Range Roverilla hoitamassa "bisneksiä" ns. huonoilla alueilla. Eli laittomia bisneksiä, oon sanonut että joskus kannattas ottaa meidän pikkuauto...

Vierailija
37/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselin tänään autoja ja kyllä alkoi vituttamaan kun halvimmat kiinnostavat autot maksaa 25000€ eikä sellaiseenkaan ole varaa.

Vierailija
38/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole varmaan se yleisin selitys mutta oma poikaystäväni käy meidän Range Roverilla hoitamassa "bisneksiä" ns. huonoilla alueilla. Eli laittomia bisneksiä, oon sanonut että joskus kannattas ottaa meidän pikkuauto...

Nettivinkki tehty.

Vierailija
39/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettivinkki tehty.

Toivottavasti meni oikean maan poliisille!:)

Vierailija
40/70 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt selvä että mikään kylmäkkö ei ajele kuudenkymmenentonnin autolla. Korkeintaan kymppitonnin auto alla.

Mutta ei siinä mitään, joku toinen ei saa edes sitä kymppitonnin autoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi