Oletko koskaan ihmetellyt miten jollain voi olla niin hieno auto ?
Ok seudulla varsinkin..nuoria lapsiperheitä joilla hieno Volvo maasturi vaikka eivät kaksisia töitä tee ja asuvat VVO kämpässä ?
Onko joku paperilla tehty ero ja kela maksaa koko vuokran ja ukko kirjoilla jossain maalla ja saa isot verovähennykset vuosittain työmatkakuluista vai mikä tuo logiikka on. Itse makselen perheasuntoa eikä varaa ajaa kalliilla autolla
Kommentit (70)
Useat hienot käytetyt autot on halvempia käytettyinä kuin joku tojota, sitä ei osa millään tajua.
Onko kuvaa hienosta Volvo maasturista, en ole ennen nähnyt moista.
Vierailija kirjoitti:
Useat hienot käytetyt autot on halvempia käytettyinä kuin joku tojota, sitä ei osa millään tajua.
Mutta eikö ison maasturin käyttökustannukset ole ihan järjettömät ? Pelkkä setti kesärenkaista siihen maksaa 3000€ kuka hullu maksaa.
En, ei kiinnosta miten muut ihmiset rahansa käyttävät :D Kovalla työllä, lainalla, lottovoitolla, isin ja äitin rahoilla, millä ovatkaan auton ostaneet niin ei kuulu eikä kiinnosta.
Halvemmaksi tulee maksaa autolainaa 200e kuussa kuin korjata tuolla summalla joka kuukausi vanhaa+ bensakulut pienemmät.
Meillä on maaturi. En tiedä sitten onko hieno auto. Mutta kuitenkin turvallinen,
Vierailija kirjoitti:
Meillä on maaturi. En tiedä sitten onko hieno auto. Mutta kuitenkin turvallinen,
Mikä maasturi ja vuosimalli ?
En ole. Ei mua kiinnosta toisten autot pätkääkään.
En tiedä autoista mitään, enkä osaa erottaa mikä on hieno ja kallis auto. Eikä kyllä kiinnostaisi vaikka erottaisinkin. Mistä mä voi tietää mistä kenenkin rahat ja omaisuus on peräisin, ja mitä se mulle edes kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Halvemmaksi tulee maksaa autolainaa 200e kuussa kuin korjata tuolla summalla joka kuukausi vanhaa+ bensakulut pienemmät.
Arvonalenema on lisäksi noin 15% vuodessa.
Harva asia kiinnostaa minua vähempää kun se, millaisella autolla joku toinen ajelee. No, ehkä jos joku tulisi vastaan hienolla museoautolla, niin siihen saattaisin kiinnittää huomiota.
En oo. Mun miehellä on autokauppa ja kaikenlaista on tullu nähtyä ja kuultua. Meillä on myös autokauppias tuttuja paljon, sitäkin kautta pysyy aika hyvin kärryillä.
Lähinnä ihmetystä herättää ne jotka tulee ilman luottotietoja autokaupoille!? Niitäkin on uskokaa tai älkää? Miten ne voi kuvitellakaan että mikään rahoitusyhtiö antaa lainaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko kuvaa hienosta Volvo maasturista, en ole ennen nähnyt moista.
Ykköskoppainen XC90 V8-moottorilla, metallivärillä ja isoilla vanteilla oli hieno auto uutena ja miksei nykyäänkin.
Nyt uusi XC90 T8-hybridi kunnon varusteilla on reilusti yli 100k€ auto. Ja aika komea ilmestys, kelpaisi monelle.
Se on hämmentävää kun näkee hienon Audin kaupungin halvimman ja vaarallisimman seudun kerrostalon parkkipaikalla. (joka päivä siis, eli ei ole vain kyläilemässä)
Rakastavatko jotkut autoja niin paljon että ostavat sen hienoimman ja asuvat sitten halvimmassa mahdollisessa läävässä :D
Vierailija kirjoitti:
Toyota Land Cruiser
2.8 D-4D (177 HV) 6 A/T
Premium
Kokonaishinta 123 903,32 €
Halpoja riisikippoja nuo Toyotat
Vierailija kirjoitti:
Laskea sinä et ainakaan osaa... :D
Tiedoksesi, että uuden auton arvo putoaa n. 15% vuodessa. :D Ja ellet tuolla itse, niin pelkät huollot maksavat vuodessa yhden halvan auton hinnan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskea sinä et ainakaan osaa... :D
Tiedoksesi, että uuden auton arvo putoaa n. 15% vuodessa. :D Ja ellet tuolla itse, niin pelkät huollot maksavat vuodessa yhden halvan auton hinnan. :)
*huolla
Tules ihmettelemään meidän autotallin eteen, sieltä löytyy kaksi uudehkoa 530-sarjan bemaria ja kesäasunnolta muutaman vuoden ikäinen 650-sarjan cabriolet.
Vierailija kirjoitti:
Tules ihmettelemään meidän autotallin eteen, sieltä löytyy kaksi uudehkoa 530-sarjan bemaria ja kesäasunnolta muutaman vuoden ikäinen 650-sarjan cabriolet.
Kannattaisi myös opetella ne merkinnät oikein. 530 tai 650 ei ole sarja, 5 ja 6 on sarjoja.
En.