Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällaisia miehiä olemassa?

NanuOp
24.04.2017 |

Onko kukaan onnistunut löytämään normaalia, luotettavaa miestä, joka muutaman kuukauden alkuhuumankin jälkeen on oikeasti IHANA (tietenkään kukaan ei ole täydellinen) ? Vai onko todennäköisempää nähdä yksisarvisia takapihalla kuin tavata tällainen mies?

- On aikuinen ja pärjää elämässä (työpaikka, siisti koti ym)
- Ei vehtaa muiden naisten kanssa, arvostaa rehellisyyttä ja yksiavioisuutta
- Pitää huolta kunnostaan ja ulkonäöstään
- Ostaa kukkia joskus tai vaikka suklaata ihan vain ilahduttaakseen, tykkää hemmotella :)
- Kysyy miten päivä on mennyt ja haluaa kuulla susta vaikka keskellä työpäivää
- Muistaa kehua ja kiittää ja osaa ottaa kehuja vastaan
- Osallistuu siivoamiseen ja muihin arkiaskareisiim
- Puhuu ja pussaa, tykkää keskustella asioista
- Ei ole liian mustasukkainen
- Haluaa elää parisuhteessa, pitää tärkeänä yhteistä aikaa eikä laita kaveriporukan ryyppyretkiä aina ykköseksi vaan mielummin viihtyy sun seurassa
- Suunnittelee tulevaisuutta (yhteistä ja omaansa)
- On turvallinen ja tykkää pitää kainalossa, ei pelkää läheisyyttä
- Tunnet hänen kanssaan olevasi arvostettu ja rakastettu
- Pitää kädestä julkisesti
- Riidan jälkeen haluaa selvittää asian, osaa pyytää anteeksi
- On hyvä sängyssä

Tätä listaa voisi jatkaa....

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ainoastaan oikea vaatimushan tuossa listassa oli se, että aidosti välittää kumppanistaan. Nuo muut tulevat sitten sen kylkiäisenä yleensä automaattisesti.

Vierailija
42/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Itsestä nuo tosiaan ovat perusasioita eikä mitään liikoja vaadittuja harhoja...tietenkään kaikki ei ole täydellistä, mutta lista olikin suuntaa antava. Tein sen listan itselleni siksi, että joskus tuntuu tosiaan, että tuollaiset perusjutut ovat ihan liikaa vaadittuja eikä tuollaista miestä ole olemassakaan...tai jos on, se on vain alkuajan esitystä.

Ihana kuulla että jotkut ovat oikeasti löytäneet hyvän miehen, toivoa siis varmaan on että itsekin tapaa miehen joka kunnioittaa parisuhdetta, minua ja on muutenkin sellainen hyväsydäminen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ainakaan itse törmännyt. Mulla valitettavasti kokemuksia vain Tinder-miehistä aka pelimiehistä. N28

Kyllä meitä on. Olen Tinderissä ja täytän listan vaatimukset. En ole pelimies. Tiedän, mitä haluan, mutta matchini eivät. Pääasiallisesti ovat vain katselemassa, jos löytyisi joku kiva. Eivätkä ymmärrä, vaikka juuri sellaiselle vastaavat. M29

Vierailija
44/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyllä! Nuoria miljonäärihughgrantteja on suomessakin kokonainen kylä odottamassa että milloin AP paljastaa yhteystietonsa että he voivat kömpelön hellyttävästi tulla AP:n maailmaan esimerkiksi tyhmänä postimiehenä, huonona koiran ulkoiluttajana, tai kehnona portinpielen maalarina jotteivat näyttäisi liian uhkaavan päällekäyviltä.

Vierailija
45/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän löytäisi tuollaisen naisen?

Vierailija
46/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta ap vittu -haaveilu

1) mies ei tykkää siivoamisesta eikä siivoa kuin pakon edessä ja nainen on luotu siivoamaan

2) romanttinen paskailu että pitää olla käsi kädessä julkisesti on teinixien hommia

Vierailija
47/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon tuollainen. Mutta naisten odotukset on oikeastaan ristiriitaisia. Puhuminen on esimerkiksi ongelma, vaikka sitä muka toivot.

Vierailija
48/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajanmiesonpulassa kirjoitti:

Kyllä on naisilla vaatimuslistat. Hulluksi on mennyt maailma. Jos minä tekisin vastaavan vaatimuslistan naisista niin saisin kunnon p4skamyrskyn aikaiseksi täällä.

Tällainen nainen voisi saada aloituksen miehen

- kaunis, hyvävartaloinen, kauniit pallotissit ja pakarat

- liikkuu naiselisen kauniisti, pitkät hiukset, kikattelee iloisesti

- käyttää kotonakin seksikkäitä vaatteita ja tykkää kourimisesta

- haluaa antaa aina kun haluan ottaa

- alkaa yllättäen imemään vaikka kun katsotaan telkkaria

- ei harrasta vieraita, on kiltti ihminen ja hauska

Vierailija
49/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen paitsi vehtaan muiden naisten kanssa aina kun avokkini silmä välttää.

Vierailija
50/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on naisilla vaatimuslistat. Hulluksi on mennyt maailma. Jos minä tekisin vastaavan vaatimuslistan naisista niin saisin kunnon p4skamyrskyn aikaiseksi täällä.

Tällainen nainen voisi saada aloituksen miehen

- kaunis, hyvävartaloinen, kauniit pallotissit ja pakarat

- liikkuu naiselisen kauniisti, pitkät hiukset, kikattelee iloisesti

- käyttää kotonakin seksikkäitä vaatteita ja tykkää kourimisesta

- haluaa antaa aina kun haluan ottaa

- alkaa yllättäen imemään vaikka kun katsotaan telkkaria

- ei harrasta vieraita, on kiltti ihminen ja hauska

Nii, missäs tällasia perusnaisia on?

Vierailija
51/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tuota, eipä taida yksikään suomalainen nainen täyttää tuota listaa, miksi miehen pitäisi? Herätys! Vikoja löytyy kaikista, ja siinähän se juttu on, että tykkäät toisesta kaikkine vikoineen ja vinksahteluineen. Eikä nämä kukkien kantamiset ja pettämiset kuulu kyllä samalle listalle.

Vierailija
52/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olen

- On aikuinen ja pärjää elämässä (työpaikka, siisti koti ym) -> muut paitsi tuo siisteys

- Ei vehtaa muiden naisten kanssa, arvostaa rehellisyyttä ja yksiavioisuutta -> kyllä

- Pitää huolta kunnostaan ja ulkonäöstään -> kunnosta huonommin, ulkonäöstä miehisyyden rajoissa

- Ostaa kukkia joskus tai vaikka suklaata ihan vain ilahduttaakseen, tykkää hemmotella :) -> kyllä

- Kysyy miten päivä on mennyt ja haluaa kuulla susta vaikka keskellä työpäivää -> kyllä

- Muistaa kehua ja kiittää ja osaa ottaa kehuja vastaan -> kyllä

- Osallistuu siivoamiseen ja muihin arkiaskareisiim -> kyllä

- Puhuu ja pussaa, tykkää keskustella asioista -> kyllä

- Ei ole liian mustasukkainen -> kyllä

- Haluaa elää parisuhteessa, pitää tärkeänä yhteistä aikaa eikä laita kaveriporukan ryyppyretkiä aina ykköseksi vaan mielummin viihtyy sun seurassa -> kyllä

- Suunnittelee tulevaisuutta (yhteistä ja omaansa) -> tässä vähän heikkoutta, olen huono suunnittelemaan

- On turvallinen ja tykkää pitää kainalossa, ei pelkää läheisyyttä -> kyllä

- Tunnet hänen kanssaan olevasi arvostettu ja rakastettu -> kyllä

- Pitää kädestä julkisesti -> kyllä

- Riidan jälkeen haluaa selvittää asian, osaa pyytää anteeksi -> kyllä

- On hyvä sängyssä -> kyllä

Vierailija
53/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotta naisen kanssa kirjoitti:

Tuota tuota, eipä taida yksikään suomalainen nainen täyttää tuota listaa, miksi miehen pitäisi? Herätys! Vikoja löytyy kaikista, ja siinähän se juttu on, että tykkäät toisesta kaikkine vikoineen ja vinksahteluineen. Eikä nämä kukkien kantamiset ja pettämiset kuulu kyllä samalle listalle.

Onko ne sit vikoja vai ominaisuuksia? Tää on nykyajan trendi, et ei saa tyytyä vähään, mutta kun ei tahdota tyytyä mihinkään. Eihän ap tyytyisi vielä tuohonkaan listaan, kun lisää oli luvassa.

Vierailija
54/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset miehe on varattu jo nuorukaisina.

Ei sinkkumarkkinoilla pyöri kuin jämiä. Kunnolliset ovat varhaisessa vaiheessa parisuhteissa.

Vierailija
55/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tommonen mies, paitsi että opiskelee vielä. Ei pidä huolta kunnostaan eikä näytä miltään Brad Pittiltä, mutta se ei haittaa koska mäkään en pidä ja mies on mun silmissä hyvännäköinen ja söpö. Ei mikään loistava sängyssä, mut ihan ok. Muut kriteerit täyttyy.

Eli sulla ei ole tollasta miestä. Harvinaisen prinsessaharhainen AP liikkeellä.

Okei sori, mulla on 13/16 tollanen mies. Tai ehkä 14/16, on kumminkin aikuinen (alanvaihtaja) ja siisti koti, tekee jotain päivisin tms. Jos "ihan ok" on sama kuin hyvä, niin 15/16. Eli jos mun mies kuntoilisi, niin siitä tulisi pelkästään sillä jo "harvinaisen prinsessaharhaisten" unelmien kohde.

Vierailija
56/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi tuollainen. Suurin osa noista ei ole mitään kohtuuttomia vaatimuksia, vaan aivan perusasioita. En lähtisi rakentamaan suhdetta muunlaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
57/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän itekin nuo ap:n kriteerit, paitsi tosiaan sitä kuntoilua jota en vaadi mieheltäkään. Mitä hullua on vaatia toiselta samaa kuin itseltä?

Vierailija
58/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiesmateriaalia kirjoitti:

Naisettomana ylijäämämiehenä ja onnettomana, mutta silti realistisena vanhanapoikana arvioisin, että tuosta listastasi Ap, tuo yksiavioisuus- ja vaimon sekä avioliiton pyhänä pitämiskohta on aivan ehdoton avioliiton onnistumisen kannalta, ja jos mies (tai nainen) ei sitä täytä, niin ei sellaisen kanssa kannata mitään tulevaisuutta edes suunnitella; ja kaikki muutkin kohdat ovat ihan kohtuullisia, joihin esim. minä voisin kyllä yrittää parhaan kykyni mukaan sopeutua ilman hanttiin panemisen pakko-oireista ja periaatteellista vimmaa, yhtä lukuunottamatta.

Se yksi on tuo "Pitää kädestä julkisesti". Sille: "Hyi, ei ikimaailmassa!"

Eivät aikuiset ihmiset kävele käsi kädessä julkisesti. Se on murrosikäisten tapa, ihan täysin verrattavissa fritsujen imemiseen oman rakkaan kaulaan.

Kaikkein pitkäaikaisin naisystäväni, jonka kanssa suhde tosin oli muutenkin riitaisa, vähäseksinen (ei kuitenkaan ihan seksitön eikä etenkään aivan alussa) ja onneton, ja jonka jatkuminen sentään muutamankin vuoden selittyi lähinnä molempien elämänkokemuksen vähyydellä ja yksipuolisuudella, ehdotti minulle mm, että "mä haluaisin että ruvettais kulkemaan tuolla kotiolojen ulkopuolella käsi kädessä". Seurasi kinaamista siitä, onko se ihan laitaa ja aikuismaista. Ystävättäreni mielestä se oli ihan standardi tapa ja hän lisäsi, että "onhan se normaalia että pariskunnat pitävät toisiaan kädestä ulkona liikkuessaan". Minä vastasin: "Joo, onhan se normaalia siinä tapauksessa, jos toisella osapuolella on mustat lasit ja valkoinen keppi."

Siihen loppui aloite käsi kädessä kävelemisestä: hän suuttui perinpohjin - taas.

Miksi alapeukut? Ei kaikki naisetkaan tykkää julkisista hellyydenosoituksista. Ite voisin ainakin joustaa tuosta jos muut kohdat täyttyisi. Muuten kommentti oli asiallinen ja sovinnollinen. Tsemppiä kirjoittajalle, toivottavasti joku kiva nainen vielä löytyy! :)

Vierailija
59/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen jo kuudetta vuotta. Lista mätsää muuten, mutta urheilu on jäänyt vähiin ja keskivartalo vähän tukevoitunut. On mua 10 v nuorempi ja on aivan ihana. Häät on suunnitteilla :-)

Vierailija
60/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NanuOp kirjoitti:

Onko kukaan onnistunut löytämään normaalia, luotettavaa miestä, joka muutaman kuukauden alkuhuumankin jälkeen on oikeasti IHANA (tietenkään kukaan ei ole täydellinen) ? Vai onko todennäköisempää nähdä yksisarvisia takapihalla kuin tavata tällainen mies?

- On aikuinen ja pärjää elämässä (työpaikka, siisti koti ym)

- Ei vehtaa muiden naisten kanssa, arvostaa rehellisyyttä ja yksiavioisuutta

- Pitää huolta kunnostaan ja ulkonäöstään

- Ostaa kukkia joskus tai vaikka suklaata ihan vain ilahduttaakseen, tykkää hemmotella :)

- Kysyy miten päivä on mennyt ja haluaa kuulla susta vaikka keskellä työpäivää

- Muistaa kehua ja kiittää ja osaa ottaa kehuja vastaan

- Osallistuu siivoamiseen ja muihin arkiaskareisiim

- Puhuu ja pussaa, tykkää keskustella asioista

- Ei ole liian mustasukkainen

- Haluaa elää parisuhteessa, pitää tärkeänä yhteistä aikaa eikä laita kaveriporukan ryyppyretkiä aina ykköseksi vaan mielummin viihtyy sun seurassa

- Suunnittelee tulevaisuutta (yhteistä ja omaansa)

- On turvallinen ja tykkää pitää kainalossa, ei pelkää läheisyyttä

- Tunnet hänen kanssaan olevasi arvostettu ja rakastettu

- Pitää kädestä julkisesti

- Riidan jälkeen haluaa selvittää asian, osaa pyytää anteeksi

- On hyvä sängyssä

Tätä listaa voisi jatkaa....

Kaikki muut pitää meillä paikkansa paitsi:

- ei pidä kädestä julkisesti eikä muutenkaan

- ei pidä läheisyydestä, ei halaile eikä pidä kainalossa

- antaa kyllä suukon mutta ei pussaa eikä suutele kuin rakastellessa

Mutta koska nuo muut asiat tekee elämästä hyvää ja onnellista kestän kyllä:D

Ja tietysti itse pitää pystyä vastaamaan  noihin vaatimuksiin myös!

21v yhdessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme