Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos hakeutuu turvakotiin, millaisia merkintöjä tulee ja mihin jatkossa vaikuttaa?

Vierailija
08.08.2025 |

Voiko siellä olla omassa huoneessaan koko ajan vai pitääkö käydä yhteisissä tiloissa syömässä tms? Miten paljon pitää kertoa omasta tilanteestaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Ehkä niiden toiminta voisi olla toisenlaistakin ja rennompaa. Jos herättää jo nyt epäilyksiä. On oikein epäillä. 

Vierailija
2/11 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut, ne on kolmannen sektorin toimijoita eli kukaan missään muualla ei näe niitä kirjauksia ja saa oman huoneen mutta ruoka pitää laittaa yhteisissä tiloissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet väkivallan uhan takia sinne menossa, niin saatat hyötyä siitä käynnistä jatkossa. Esimerkiksi lähestymiskieltoa hakiessa tai lasten huoltajuudesta sopiessa.

Vierailija
4/11 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no Porin turvakodissa sai ihan oman asunnon käyttöön. 

Vierailija
5/11 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut, ne on kolmannen sektorin toimijoita eli kukaan missään muualla ei näe niitä kirjauksia ja saa oman huoneen mutta ruoka pitää laittaa yhteisissä tiloissa. 

Eikö kukaan voi tuoda ruokaa huoneeseen jos ei kerta kaikkiaan halua näyttäytyä julkisissa tiloissa?

Vierailija
6/11 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sieltä lainavaatteita ja saippuaa jne? siis siellä on ruokaa kaapissa mutta itse pitää valmistaa?

Vierailija
7/11 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako sieltä lainavaatteita ja saippuaa jne? siis siellä on ruokaa kaapissa mutta itse pitää valmistaa?

Saa ja niissä on aina ruokaa, sitä ei tarvitse itse ostaa. Kokemusta sekä Tampereen että Porin turvakodeista 

Vierailija
8/11 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraannuttaja-akat käyttää tuota "turvakotia"  lastensa isää vastaan aivan vain mustatakseen sen isän ja saadakseen kaikkia tuomioita sille!

Vierailija
9/11 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on omat huoneet, mutta yhteiset ruokailut. Pakko ei ole syödä. Jos lapset ovat mukana, turvakoti ilmoittaa lastensuojeluun.

Vierailija
10/11 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vieraannuttamisen ensiaskel on tuo psykopaattiakalta!

Vierailija
11/11 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraannuttaja-akat käyttää tuota "turvakotia"  lastensa isää vastaan aivan vain mustatakseen sen isän ja saadakseen kaikkia tuomioita sille!

Minä en ainakaan ole todellakaan yrittänyt vieraannuttaa lapsia isästään vaan normaalisti ovat saaneet tavata 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän