Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällaisia miehiä olemassa?

NanuOp
24.04.2017 |

Onko kukaan onnistunut löytämään normaalia, luotettavaa miestä, joka muutaman kuukauden alkuhuumankin jälkeen on oikeasti IHANA (tietenkään kukaan ei ole täydellinen) ? Vai onko todennäköisempää nähdä yksisarvisia takapihalla kuin tavata tällainen mies?

- On aikuinen ja pärjää elämässä (työpaikka, siisti koti ym)
- Ei vehtaa muiden naisten kanssa, arvostaa rehellisyyttä ja yksiavioisuutta
- Pitää huolta kunnostaan ja ulkonäöstään
- Ostaa kukkia joskus tai vaikka suklaata ihan vain ilahduttaakseen, tykkää hemmotella :)
- Kysyy miten päivä on mennyt ja haluaa kuulla susta vaikka keskellä työpäivää
- Muistaa kehua ja kiittää ja osaa ottaa kehuja vastaan
- Osallistuu siivoamiseen ja muihin arkiaskareisiim
- Puhuu ja pussaa, tykkää keskustella asioista
- Ei ole liian mustasukkainen
- Haluaa elää parisuhteessa, pitää tärkeänä yhteistä aikaa eikä laita kaveriporukan ryyppyretkiä aina ykköseksi vaan mielummin viihtyy sun seurassa
- Suunnittelee tulevaisuutta (yhteistä ja omaansa)
- On turvallinen ja tykkää pitää kainalossa, ei pelkää läheisyyttä
- Tunnet hänen kanssaan olevasi arvostettu ja rakastettu
- Pitää kädestä julkisesti
- Riidan jälkeen haluaa selvittää asian, osaa pyytää anteeksi
- On hyvä sängyssä

Tätä listaa voisi jatkaa....

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä sanoa näin naimissa olevana kunnollisena miehenä, että ihan hullua listata asioita tuolla tavalla ja odottaa toisesta ihmisestä täydellisyyttä. Ei voi kun ihmetellä sillä en kelpuuttaisi itselleni noin vaativaa naista. Vaikuttaa kylläkin keskenkasvuiselta ja kokemattomalta, mutta silti.

Vierailija
22/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit minun miestäni! Siis on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tollanen mies. Tosin aika harvoin laittaa nykyään viestiä kesken päivän, koska tietää etten mä tykkää siitä, kun en ehdi vastaamaankaan. Just eilen toi mulle mansikoita ja suklaata kun oon ollu niin ahkera koulujuttujeni kanssa. N. Kerran kuussa tuo kukkia. Tiedän saaneeni hyvän miehen, hän on myös lapsillemme täydellinen isä ja osallistuu paljon lastenhoitoon. Meillä se on esim. Mies, joka yleensä herää yöllä lapsia lohduttamaan. Mä valvon sit taas esim sairastelut yms.

Tosiaan 8 vuotta yhdessä oltu ja 4 ja 6 vuotiaat lapset meillä. Mies on nyt 31v.

Vierailija
24/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet harhainen. Nuo ei voi täyttyä yhdessä miehessä, ehkä kymmenessä voi olla nuo ominaisuudet. Onnea etsintään.

Vierailija
25/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempänä on puhuttu prinsessaharhoista ja siitä että vastaava lista naisesta synnyttäisi paskamyrskyn.

Tässäpä vastaava lista naisesta ☺

- Ei vehtaa muiden miesten kanssa, arvostaa rehellisyyttä ja yksiavioisuutta

- Ostaa joskus mulle oluen tai paistaa pihvin ihan vain ilahduttaakseen, tykkää hemmotella :)

- Haluaa elää parisuhteessa, pitää tärkeänä yhteistä aikaa eikä laita tyttöjen biletyksiä aina ykköseksi vaan mielummin viihtyy sun seurassa

- On turvallinen ja tykkää halimisesta , ei pelkää läheisyyttä

- On hyvä sängyssä

Onko tuollaisia vaatimuksia esittävä mies harhainen ja luulee olevansa Jumalan lahja naisille?

Vierailija
26/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen aarre jo kolmatta vuotta, netissä tapasimme. Olemme molemmat jo 50+.

Vierailija
27/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainenmies. kirjoitti:

Täytyypä sanoa näin naimissa olevana kunnollisena miehenä, että ihan hullua listata asioita tuolla tavalla ja odottaa toisesta ihmisestä täydellisyyttä. Ei voi kun ihmetellä sillä en kelpuuttaisi itselleni noin vaativaa naista. Vaikuttaa kylläkin keskenkasvuiselta ja kokemattomalta, mutta silti.

Tuohan on ihan normi hyvä mies. Jos tuo on sinusta kohtuutonta, missä kohdassa sinulla ei täsmää?

Vierailija
28/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainenmies. kirjoitti:

Naimisissa olevana naisena sanoisin että ap:n lista on ihan perusjuttuja parisuhteessa. Normaalia toisen huomioimista ja arvostamista, kumppanistaan välittämistä.

En ymmärrä miksi kukaan huolisi sellaista miestä joka ei vastaa sitä listaa.

Olisi ihan kiva jos joku kertoisi mikä listan kohdista on kohtuuton vaatimus.

Vierailija
29/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylempänä on puhuttu prinsessaharhoista ja siitä että vastaava lista naisesta synnyttäisi paskamyrskyn.

Tässäpä vastaava lista naisesta ☺

- Ei vehtaa muiden miesten kanssa, arvostaa rehellisyyttä ja yksiavioisuutta

- Ostaa joskus mulle oluen tai paistaa pihvin ihan vain ilahduttaakseen, tykkää hemmotella :)

- Haluaa elää parisuhteessa, pitää tärkeänä yhteistä aikaa eikä laita tyttöjen biletyksiä aina ykköseksi vaan mielummin viihtyy sun seurassa

- On turvallinen ja tykkää halimisesta , ei pelkää läheisyyttä

- On hyvä sängyssä

Onko tuollaisia vaatimuksia esittävä mies harhainen ja luulee olevansa Jumalan lahja naisille?

Öö ei?

Tuohan on tavallinen nainen, ihan kuten ap:n lista kuvaa perusmiestä.

Alkaa oikeastaan jopa järkyttään, jos tosiaan joillekin nuo asiat ovat aivan utopistista harhaa?!

Mä olen aina pitänyt em. ominaisuuksia ihan tavallisina asioina, jotka lähes kaikki ihmiset sukupuolesta riippumatta täyttää.

Vierailija
30/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisettomana ylijäämämiehenä ja onnettomana, mutta silti realistisena vanhanapoikana arvioisin, että tuosta listastasi Ap, tuo yksiavioisuus- ja vaimon sekä avioliiton pyhänä pitämiskohta on aivan ehdoton avioliiton onnistumisen kannalta, ja jos mies (tai nainen) ei sitä täytä, niin ei sellaisen kanssa kannata mitään tulevaisuutta edes suunnitella; ja kaikki muutkin kohdat ovat ihan kohtuullisia, joihin esim. minä voisin kyllä yrittää parhaan kykyni mukaan sopeutua ilman hanttiin panemisen pakko-oireista ja periaatteellista vimmaa, yhtä lukuunottamatta.

Se yksi on tuo "Pitää kädestä julkisesti". Sille: "Hyi, ei ikimaailmassa!"

Eivät aikuiset ihmiset kävele käsi kädessä julkisesti. Se on murrosikäisten tapa, ihan täysin verrattavissa fritsujen imemiseen oman rakkaan kaulaan.

Kaikkein pitkäaikaisin naisystäväni, jonka kanssa suhde tosin oli muutenkin riitaisa, vähäseksinen (ei kuitenkaan ihan seksitön eikä etenkään aivan alussa) ja onneton, ja jonka jatkuminen sentään muutamankin vuoden selittyi lähinnä molempien elämänkokemuksen vähyydellä ja yksipuolisuudella, ehdotti minulle mm, että "mä haluaisin että ruvettais kulkemaan tuolla kotiolojen ulkopuolella käsi kädessä". Seurasi kinaamista siitä, onko se ihan laitaa ja aikuismaista. Ystävättäreni mielestä se oli ihan standardi tapa ja hän lisäsi, että "onhan se normaalia että pariskunnat pitävät toisiaan kädestä ulkona liikkuessaan". Minä vastasin: "Joo, onhan se normaalia siinä tapauksessa, jos toisella osapuolella on mustat lasit ja valkoinen keppi."

Siihen loppui aloite käsi kädessä kävelemisestä: hän suuttui perinpohjin - taas.

Vierailija
31/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainakaan itse törmännyt. Mulla valitettavasti kokemuksia vain Tinder-miehistä aka pelimiehistä. N28

Vierailija
32/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tuollaisia miehiä jostain kirjoista löytyy. Sinäänsä ihan ok lista AP:lla ja samoja asioita voisi toivoa naiseltakin. Ei vain ole löytynyt sellaista, joka täyttäysi kaikki AP:n listan kohdat.

Vierailija
33/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit mun miestä :) olen hyvin onnellinen kun löysin tuon :)

Vierailija
34/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapailin alkuaikoina miestäni, minun sydämeen kävi jotenkin erityisesti tuo kulkeminen käsi kädessä. Se oli ihanaa. Hän nimenomaan aina hakee käteni käteensä, vaikka olisimme ruokakaupassa. Ja olemme siis 50 täyttäneitä.

Kun äreä exäni kulki aina kolme harppausta edellä, tuli melkein tippa silmään, että minulla on mies joka kulkee rinnallani ja tahtiini, minutkin huomioiden.

Ihana mies. Teen mitä vaan hänen eteen.

Vierailija
35/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku listaa kohtuuttomana ja harhaisena pitävä kertoa mitkä kohdat listassa ovat kohtuuttomia.

Eli mistä ap:n ja meidän muiden prinsessaharhailijoiden pitäisi joustaa?

Vierailija
36/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös tuollainen mies, paitsi ei juuri tuo kukkia tai suklaata. On myös ihana isä. On niitä huonojakin puolia hänessä, eipä silti. Olemme onnellisia, kohta aletaan rakentaa.

Vierailija
37/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon asioita. Jokainen tuohon pystyy jos viitsii.

Vierailija
38/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa prinsessaharhailijaksi väittäjä(t) :D Mitä luolamiehiä te oikein olette?

Ihan normaali mieshän tuossa kuvailtiin. No, työpäivän aikana ei kyllä mun mielestä enää aikuisena tarvitse tekstailla. Mun mies kyllä lähettää silloin sähköpostia, kun tietää, että mulla on murheita, ja kysyy miten menee. Mutta noin niinkun normaalitilanteessa ei, enkä kyllä itse moista kaipaisikaan.

Vierailija
39/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajanmiesonpulassa kirjoitti:

Kyllä on naisilla vaatimuslistat. Hulluksi on mennyt maailma. Jos minä tekisin vastaavan vaatimuslistan naisista niin saisin kunnon p4skamyrskyn aikaiseksi täällä.

Vaatimuslistaa tuo nähnytkään. Ihan normaaleja asioita jos välittää toisesta. 14 vuoden suhde ja jatkuu kuvatunlaisen miehen kanssa. Aina ei asiat olleet noin kun ap kirjoitti, mutta matkan varrella kun suhde otti pohjakosketuksen löydettiin toisemme uudelleen ja parempina kuin koskaan. Joskus pitää käydä kaukana nähdäkseen mitä lähellä on.

Vierailija
40/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on tällainen mies muutamaa lukuunottamatta, koska on työtön, ei juuri kuntoilusta välitä, kotitöihin saisi ehkä hiukan ahkerammin osallistua ja meillä huomioidaan kukkien ja suklaiden sijaan muilla tavoin.

Ihan kaikkeahan ei yleensä voi saada, mutta eikö suurin osa noista nyt ole ihan tavallisia parisuhteessa elävältä vaadittavia perusominaisuuksia? Keskustelu, riitojen selvittäminen, keskinäinen kunnioitus, kiinnostus toisen asioihin ja luottamus nyt on aika oleellisia parisuhteen toimimiselle. "Hyvä sängyssä" kohdankin nään aika suhteellisena, eiköhän tärkeintä ole toisen huomiointi ja halu antaa nautintoa ennemmin kuin se, että toisen pitäisi olla joku orgasmivelho.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä