Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko isopeppuinen nainen käyttää juoksutrikota

Vierailija
23.04.2017 |

Nyt kun kevät kelit ovat alkaneet niin näkee todella paljon naisilla trikoita vapaa-aikana ja lenkillä,.Voiko sinun mielestä isopeppuinen nainen käytää tiukkoja trikoita vapaa-aikana ja juoksulenkillä. On kyllä aikas hupaisa näky kun XXl kokoisella tai 46-48 kokoisella on trikoot jalassa....Kommetteja kehiin :)

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoo on riskillä ruma.

t. Micco à la Talo

Vierailija
82/99 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saa käyttää. Moni mies sitäpaitsi tykkää katsella isopeppuisia naisia. Uuh... ihana muija...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon kokoa 36-38, mutta mulle on suotu varsin iso peppu.

Harrastan hyötyliikuntaa (mm. juoksen rai kävelen kaikki työmatkat, kauppamatkat, koiran lenkitykset, portaat jne.), joten lähes aina on juoksutrikoot jalassa, jotta urheilu olisi mukavaa.

Silloin vaan täytyy oppia olemaan välittämättä miesten katseista.

Ja itsehän en niitä edes huomaa, mieheni vaan jaksaa huomautella, kuinka takapäätäni tuijotetaan ja on kieltänyt kaupassa alahyllyille kumartelun.

Eli juu, saa mun mielestäni ehdottomasti käyttää, jos on omasta mielestä mukavat. Viis muiden ihmisten katseista ja mielipiteistä!

Oletko minkä ikäinen & mikä on sun pituus?? Haittaako sua iso pepun koko ja millaisia alkkareita käytät trikoiden alla??

Vierailija
84/99 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen aina tämmöisen henkilön takana. Sovitan vauhtini niin että pysyn jääräpäisesti takana.

Vierailija
85/99 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkit erikseen, mutta oikeasti siis suurin osa on sitä mieltä, että reilusti ylipainoisen naisen hanuri on ok verhota tiukkaan trikooseen? Näitä näkee kaupassa. Lyhyt paita ja ahteri hyllyy ja tutisee joka askelluksella, pahimmillaan läpi näkyy myös selluliittimuhkurat. Joo, saa pukeutua miten haluaa, mutta tuo on kyllä kaukana hyvännäköisestä.

Vierailija
86/99 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon kokoa 36-38, mutta mulle on suotu varsin iso peppu.

Harrastan hyötyliikuntaa (mm. juoksen rai kävelen kaikki työmatkat, kauppamatkat, koiran lenkitykset, portaat jne.), joten lähes aina on juoksutrikoot jalassa, jotta urheilu olisi mukavaa.

Silloin vaan täytyy oppia olemaan välittämättä miesten katseista.

Ja itsehän en niitä edes huomaa, mieheni vaan jaksaa huomautella, kuinka takapäätäni tuijotetaan ja on kieltänyt kaupassa alahyllyille kumartelun.

Eli juu, saa mun mielestäni ehdottomasti käyttää, jos on omasta mielestä mukavat. Viis muiden ihmisten katseista ja mielipiteistä!

Jos koko on 36-38, ei voi olla kovin iso. Ap tarkoitti varmaan ylipainoista naista eikä miesten ihannenaista.

Vierailija
87/99 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kardashianitkin käyttävät...

Vierailija
88/99 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksulenkillä voi käyttää juoksutrikoita ihan kuka tahansa.  Samoin muuten urheilessa. Vapaa-aikana muuten niitä ei pitäisi käyttää  kenenkään kuin korkeintaan urheilemaan mennessä tai sieltä tullessa siirtymämatkoilla. Ja töihin ei ainakaan niitä jalkaan laiteta, oli ala mikä tahansa!

Vierailija
89/99 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän töissä trikoita ja peppu ei ole mikään pieni ja olen töissä Stadium urheiluliikkeessä. Mun mielestä trikoot kuuluu meidän Stadium naismyyjien työasuksi.

Vierailija
90/99 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isokullinen mies ja käytän juoksutrikoita. Kysyttävää?

Vierailija
91/99 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen isokullinen mies ja käytän juoksutrikoita. Kysyttävää?

Kumpaan lahkeeseen?

Vierailija
92/99 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP...

Vierailija
93/99 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumilla ja läskeillä on samat oikeudet kuin muillakin.

Vierailija
94/99 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
95/99 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, kunhan ovat oikean kokoiset.

Vierailija
96/99 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten mitään stringejä alle...tosi kauhea ja ruma näky.

Vierailija
97/99 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa käyttää stringejä trikoiden alla niin kuin muutkin.

Vierailija
98/99 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, että trikoissa olisi maininta, että kielletty muilta kuin alle 50-kiloisilta, joilla on soma pieni pyöreä peppu. Te äijät voisitte vaikka tallentaa koneellenne Always-siteiden mainoksen, jossa "kehopositiivinen" nainen luistelee mustissa trikoissa, oli kuukautiset tai ei.

Vierailija
99/99 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta älä käytä freddyjä. Saatat näyttää kivikautiselta hedelmällisyyspatsaalta.