Voiko isopeppuinen nainen käyttää juoksutrikota
Nyt kun kevät kelit ovat alkaneet niin näkee todella paljon naisilla trikoita vapaa-aikana ja lenkillä,.Voiko sinun mielestä isopeppuinen nainen käytää tiukkoja trikoita vapaa-aikana ja juoksulenkillä. On kyllä aikas hupaisa näky kun XXl kokoisella tai 46-48 kokoisella on trikoot jalassa....Kommetteja kehiin :)
Kommentit (99)
Olen itse 36-kokoinen, minun puolesta trikoita voi käyttää kuka vaan kokoon katsomatta.
Kun ihminen on lenkillä niin se on AINA hieno asia!
Vaikea keksiä luontevaa vaihtoehtoa trikoille, jos juoksemisesta kyse. Mitä ennen tätä muotia käytettiin? Suhisevat tuulihousut tai tonnin painavat colleget? Shortseillakaan ei vielä pärjää.
Lenkillä tietenkin saa. Vapaa-ajan vaate ne trikoot eivät varmaan ihan ole.
En kyllä näe mitään syytä miksi ei voisi. Jokainen pukeutuukin niin kuin itse haluaa ja mikä tuntuu mukavalta!
Vierailija kirjoitti:
kyllä ei!
Kuka sanoi aina "Kyllä ei!", veikatkaapas mammat! Ja mikä on tämän sanonnan tarkoitus?
Ei se takapuoli näytä yhtään sen pienemmältä missään muussakaan housutyypissä. Tuuli- ja verkkahousut leventävät lantiota entisestään ja ovat lisäksi epämukavat juostessa.
Voi. Mun mielestä jokainen voi käyttää mitä haluaa, ei haittaa mua pätkän vertaa käyttääkö vai ei.
Eihän se kauniilta näytä, mutta turha muiden mielipiteistä on välittää.
Laita pitkähkö takapuolen peittävä paita.
Suosittelisin kuitenkin mieluummin vartalotyypin mukaista pukeutumista.
Onneksi ei ole pakko olla muodin orja. Mä olen normaalikokoinen, enkä käytä trikoita vaan vanhanaikaisia juoksuhousuja. Tunnen oloni niissä mukavaksi, muulla ei väliä.
Minun puolesta kyllä.