Voiko isopeppuinen nainen käyttää juoksutrikota
Nyt kun kevät kelit ovat alkaneet niin näkee todella paljon naisilla trikoita vapaa-aikana ja lenkillä,.Voiko sinun mielestä isopeppuinen nainen käytää tiukkoja trikoita vapaa-aikana ja juoksulenkillä. On kyllä aikas hupaisa näky kun XXl kokoisella tai 46-48 kokoisella on trikoot jalassa....Kommetteja kehiin :)
Kommentit (99)
Voi,
Mutta jos ajattelee yhtään muita ihmisiä niin ei käytä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmanani on, että persuus kuultaa läpi kun kangas venyy.
Eihän se haittaa että perse kuultaa läpi puhumattakaan jos stringit paistaa läpi :)
Ei voi eikä saa käyttää. Mieluimmin pysyköön kokonaan sisätiloissa, ainakin muiden ihmisten ulkoillessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi eikä saa käyttää. Mieluimmin pysyköön kokonaan sisätiloissa, ainakin muiden ihmisten ulkoillessa.
Omistatko muka itse sitten 100% pepun joka kestää katseet?? Onko sulla sitten STRINGIT trikoiden alla??
No voi tietysti, mutta ei sellainen epämääräinen perunasäkki ole mikään useimpia miellyttävä näky :(
Vierailija kirjoitti:
No voi tietysti, mutta ei sellainen epämääräinen perunasäkki ole mikään useimpia miellyttävä näky :(
Pitääkö naamasta rumien vetää säkki päähän, että et näe mitään rumaa? Katso muualle. Kyylä.
158 kirjoitti:
Avopuoliso ainakin käyttää juoksutrikoita lenkillä vaikka peppu on todella iso ja leveä ja vielä selluliittinen. Trikoiden läpi näkyy kaikki muhkeat ja myös hänen string malliset alushousut kun kuulemma ne on parhaimmat trikoiden alle ei näy alkkarirajat eikä myöskään alkkarit?? Mitä mieltä muut on tästä alkkarirajat asiasta? Avopuolison mitat 176cm 72kg
Tuskin noilla mitoilla kuitenkaan ihan kauheanmuhkea perä kuitenkaan on?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku sen näköinen joka ei varmasti juokse käyttää juoksutrikoita? En kehtaisi hyllyviä läskejä esitellä.
Miten sä voit ulkonäöstä päätellä kuka juoksee ja kuka ei?!
Olen harrastanut juoksua vuosia, vaikka olen reippaasti ylipainoinen, eli läski. Kuitenkin saatan juosta viikossa yli 30 km.
Voi pitää, pitäähän niitä miehetkin ja munat näkyy.
Ei varmaan kannattaisi... näyttää aika kamalalta, joten voisi ehkä säästää hieman ulkopuolisien silmiä.
Monet isopyllyiset ja kunnon läskit näyttävät nyky"muodin" mukaisesti kuitenkin käyttävän näitä esim. kaupassa tai missä vaan. Ilmeisesti he kuvittelevat harhaisena vielä näyttävänsä hyvältä... hyi v*ittu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea keksiä luontevaa vaihtoehtoa trikoille, jos juoksemisesta kyse. Mitä ennen tätä muotia käytettiin? Suhisevat tuulihousut tai tonnin painavat colleget? Shortseillakaan ei vielä pärjää.
Itse käytän collareita, koska en koe ison peppuni oikein istuvan hyvin trikoisiin. Se näyttää huvittavalta ja tuntuu että kaikki hihittelevät ja pällistelevät. Collarit ovat toimineet mielestäni aina. En pyri mihinkään ennätyksiin lenkeilläni, vaan pelkästään kuntoiluun, siksi ei haittaa vaikka trikoot olisivat se kevyempi vaihtoehto.
Ei voi. Ruma näky.