Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaatteko ostaa Samaung S8?

Vierailija
23.04.2017 |

Kävin räpläämässä sitä gigantissa ja ohan se hieno laite. Se plussa mallikin on paljon isompi kun iphone 7 plus, mutta silti ulkosesti pienempi. Kameraakin testasin ja sekin on parempi kuin iphone 7 plussan kamera. Itsellä siis tämä applen tuote joka nyt taitaa lähteä myyntiin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vaan applen käyttäjiä paikalla :/

Vierailija
2/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan että se S8 tulee kauppoihin ja ostan sitten S7 kun hinnat laskee tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/23 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömän kallis keskiverto käyttöikään nähden. Toimivan ja omiin tarpeisiin sopivan luurin saa onneksi paljon halvemmallakin.

Vierailija
4/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jo, ennakkotilasin ja sain sen torstaina. Hienohan se on ja pelaa kuin unelma. Akku kestää huomattavasti kauemmin kuin aiemmassa mallissa eli S6 edgessä. Ja tuo infinitynäyttö on kyllä aikasta hieno. Ei ainakaan vielä kaduta :)

Vierailija
5/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia ihmiset joiden on pakko hankkia aina uudempi malli puhelimesta vaikka vanhakin toimii.

6/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavia ihmiset joiden on pakko hankkia aina uudempi malli puhelimesta vaikka vanhakin toimii.

Niinpä. Laitetaan melkein 1000 euroa parin vuoden välein uuteen luuriin ja pahimmassa tapauksessa maksetaan vielä sen edellisen puhelimen osamaksueriä.

Vierailija
7/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanha puhelin (S6 edge) on pari vuotta vanha ja sen meni lapsen käyttöön. Ostin siis itselleni uuden ja lapsi sai mun vanhan. Lapselle olis ollut pakko ostaa puhelin, sillä vanha oli hajoamispisteessä. Mikä sekin muuten oli mun vanha. Neljä vuotta todella kovalla käytöllä. Nyt alkoi syödä akkua, edes uuden akun osto ei auttanut. Korjata ei kannata noin vanhaa. Enkä muutenkaan vaihda puhelinta kuin korkeintaa parin vuoden välein. Lapsi on tyytyväinen ja äiti on tyytyväinen. Näillä puhelimilla mennään taas vähintään se pari vuotta :)

ylempi S8:n ostaja

Vierailija
8/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaa siihen asti kun tulee nokia 9.

Vierailija
9/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottakaa siihen asti kun tulee nokia 9.

Se on monin tavoin parempi. Parempi kamera, ääni ja qualcomm quic charge 4 mm.

https://muropaketti.com/taskumuro/mobiiliuutiset/nokian-lippulaivamalli…

10/23 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huawei p10 on paljon parempi kuin s8, löytyykö siitä 4k kameraa? Eipä löydy ja se on p10, joten ottaisin sen mieluummin missä hyvä kamera.

11/23 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska koukuttunut Sonyn laatuun... Uusin juuri Sony Xperia X2:een ja kaupan päälle tuli laatukaiutin arvo 299 euroa. Ei ole mediaseksikkäin valinta ja maksaahan ne hitosti, mutta pitkällä tähtäimellä käyttöikä maksaa takaisin

12/23 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura90 kirjoitti:

Huawei p10 on paljon parempi kuin s8, löytyykö siitä 4k kameraa? Eipä löydy ja se on p10, joten ottaisin sen mieluummin missä hyvä kamera.

Löytyy kyllä s8 4k videon kuvaus samoin applen lippulaiva puhelimesta.

13/23 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille pieni vinkki, et odottakaa se pari vuotta niin toiki maksaa enää sen 200e. Itse ainakin saan mielihyvää siitä kun muut ostaneet puhelimen tonnilla ja sit mä saan sen saman kummiskin myöhemmin halvemmalla.

Vierailija
14/23 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Een osta Samaung S8. Mun Samsung S5 tomii ihan hyvin.

Vierailija
15/23 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tajua tarvetta ostaa noita "lippulaivamalleja". Toki jos rahaa on niinkuin roskaa, niin antaa mennä vaan, itse kyllä keksin monta parempaa kohdetta rahalle. 

Puhelimien uudet "innovaatiot" tuntuvat olevan niin mitättömiä, ettei minkään uuden puhelinmallin kanssa tapahdu mitään wau-efektiä. 

Vierailija
16/23 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään tajua tarvetta ostaa noita "lippulaivamalleja". Toki jos rahaa on niinkuin roskaa, niin antaa mennä vaan, itse kyllä keksin monta parempaa kohdetta rahalle. 

Sinä keksit parempaa käyttöä rahalle, mutta entäs jos lippulaivamallit ovat jollekin toiselle mieluisin kohde käyttää rahaa?

Vierailija
17/23 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaung s8 on vain kehno kopio Samsung S8:sta, jota myydään eBayssa, Wishissä ja alibabassa.

Vierailija
18/23 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sony on paras

Vierailija
19/23 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä enää androidroinaa.

Surkeasti toimivat ohjelmat. Järjestelmäpäivitykset loppuvat luurin tullessa kahden vuoden ikään.

Miksi tarvitaan järjettömästi muistia (6 gigaa) kun toimii nopeammin kahdellakin?

Suuri lohmoja, jotka eivät mahdu taskuun. Jos tarvitsee suurempaa näyttöä, on tabletti oikea valinta ja matkaan pieni luuri, kuten Ip 7.

20/23 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Kaikille pieni vinkki, et odottakaa se pari vuotta niin toiki maksaa enää sen 200e. Itse ainakin saan mielihyvää siitä kun muut ostaneet puhelimen tonnilla ja sit mä saan sen saman kummiskin myöhemmin halvemmalla.

http://hintaseuranta.fi/tuote/puhelimet/samsung-galaxy-s6-32gb-puhelin/…

Ei ne hinnat nyt noin nopeasti tipu, ainakaan ns. lippulaivamalleista. Esim. Samsung galaxy S6 maksaa tällä hetkellä halvimmillaan 400 euroa hintaseurannan mukaan. Kyseinen puhelin on tullut myyntiin huhtikuussa 2015. Edge-malli taas maksaa hiukkasen enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän