Miksi nykyään 13-vuotiaat näyttää 16-vuotiailta?
Paksu pakkelikerros naamassa ja massiiviset ripsienpidennykset. Kovin itsevarman oloisina jauhavat purkkaa.
Kylläpä on lapsuus lyhentynyt.
Kommentit (10)
Itsevarmin on se, joka 7-luokan ekana koulupäivänä saapuu kouluun kotilökäreissä, kun muilla merkkkfarkut.
Ihailin yhden tuollaisen pojan rohkeutta aikanaam 90-luvulla. Ei ollut köyhästä perheestä, vaan luova taiteilijaluonne, joka ei etsinyt hyväksyntää pukeutumalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa se oli jo 70-luvulla kun itse olin sen ikäinen. Katsele vanhoja luokkakuvia.
Minä olen ysärillä syntynyt ja ei omassa koulussa alettu meikkaamaan kuin vasta kasilla tai ysillä. Nykyään näkee meikkiä jo 9-vuotiailla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itsevarma on itsensä
Ei ole, se vain peittää epävarmuutensa. Mutta 13-vuotiaat ovat aina pyrkineet olemaan aikuisen näköisiä, ja sitä miehet käyttävät hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Odottavat jo vieraskulttuurista nahkapamputtajaa lettu levällään, siksi pakkelit ja ho ro-pukeutumiset. Tietyissä kulttuureissa tykätään kovasti nuoremmista tytöistä aina uskonnollisen profe etan esimerkin mukaisesti.
Onko ihan normaalia ja tervettä että kun keskustelunaiheena on teinien meikkaaminen ja pukeutuminen, sinulla on heti ensimmäisenä mielessä seksi m-muuttajien kanssa?
Pojat taas näyttävät poikkeuksetta vielä 18 vuotiaana joltain 15 vuotiailta.
Minä näytin 13-v parikymppiseltä, vaikka ei ollut meikkiä ja oli letti. Voitte kuvitella miesten huomion määrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa se oli jo 70-luvulla kun itse olin sen ikäinen. Katsele vanhoja luokkakuvia.
Minä olen ysärillä syntynyt ja ei omassa koulussa alettu meikkaamaan kuin vasta kasilla tai ysillä. Nykyään näkee meikkiä jo 9-vuotiailla. Ap
Mä oon kans syntynyt ysärin alussa ja kyllä meidän koulussa meikattiin jo ala-asteella 🤔 Tai itsehän meikkaan vieläkin vaan silloin ku on sellainen fiilis ja oon yli 30 :D Mut kyllähän ekat "seurustelutkin" oli ala-asteella niillä joilla oli.
Vierailija kirjoitti:
Pojat taas näyttävät poikkeuksetta vielä 18 vuotiaana joltain 15 vuotiailta.
Ja niin saa ollakin! :)