Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä huomasit että on huojentavaa ettei tarvi käydä enää baareissa?

Vierailija
23.04.2017 |

Itse huomasin n. 43-44 v (nyt 47v). Tuntuu että olisi kauhea vaiva tälläytyä ja jaksaa olla ulkona puoliyöhön. Ihan nightmare! 😖

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynytkään.

N25

Vierailija
2/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huomasin n. 43-44 v (nyt 47v). Tuntuu että olisi kauhea vaiva tälläytyä ja jaksaa olla ulkona puoliyöhön. Ihan nightmare! 😖

Minkä ikäiseksi asti kävit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 26v ja lopettanut parin viime vuoden aikana kokonaan baareissa käymisen ja alkoholinkäytön.

Vierailija
4/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn baareissa siihen asti ja pidän hauskaa kunnes olen mullan alla.Sitähän varten

Täällä elellään! !

T.Pappa

Vierailija
5/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiseksi asti kävit?

Viimeisen kerran kävin muistaakseni 42v, mutta joskus 35 jälkeen tosi harvakseltaan ehkä kerran vuodessa, mutta ihan mielellään tuolloin menin. Nykyään ei saisi kirveelläkään.

Vierailija
6/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten huomaan, kun mulla on varaa ostaa pool-pöytä kotiin. Eli ei varmaan ikinä

Vierailija
7/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut jo ennen ensimmäistäkään baarikäyntiä ettei sinne kannata lähteä ollenkaan. 

Nojoo, kaverin tupareilta kerran lähtivät jatkoille baariin joten suostuin sen kerran lähtemään mukaan katselemaan millaista on. Tylsää oli, en ole mennyt uudelleen. Tästäkin on aikaa jo joku 6 vuotta... 

N27

Vierailija
8/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakosta en ole ikinä baareissa käynyt vaan omasta halusta. Miksi sinne tarvitsisi mennä jos ei halua?

Vierailija
9/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään käydä ulkona. Ei mielestäni liity ikään mitenkään, kiva nähdä ystäviä ja käydä tanssimassa. Ikää kohta 42v.

Vierailija
10/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kolmekymppinen olin, kun luonnostaan jäi menot pois toisen raskauden aikana. Sitten kun lapsi täytti vuoden, lähdin viikonlopuksi naisporukalla hotelliin ja juhlimaan. Silloin totesin 2 asiaa: 1. lähes kaikki baareissa olivat joko huomattavasti nuorempia tai alkoholin suurkuluttajia 2. Ravintoloissa riekkuminen ei tuntunut enää mukavalta, kun rahaa kului ja meteli kävi korviin. Sen jälkeen en ole käynyt kertaakaan.

Vierailija
11/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 45 v sinkku, erosta puolitoista vuotta aikaa. En tiedä pitääkö mun taas alkaa käymään baarissa vai missä niitä miehiä tapaa? Masentavaa.

Vierailija
12/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 vuotiaaksi. Nyt neljä vuotta korkki kiinni ja poissa baareista.

M42

Vierailija
13/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

19,5v. Eilen. Kävelin yöstä kaupungilta kotiin ja näin ihmisiä menevän baareihin ja tunsin huojennusta, ettei itse tarvitse enää 😅 Vuosi 18-19 oli "pakko" käydä, kun täytin 18-v ja kaikki halusivat minut mukaan baarireissulle mutta nyt saan olla rauhassa.

Vierailija
14/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin jo 20-vuotiaana. Nyt olen 40-vuotias. Hyi hemmetti jos pitäisi lähteä sinne taas. Kaikkihan varmaan käy baareissa sen vuoksi että saa vetää viinaa ja sekoilla kännissä. Harva varmaan haluakaan selvin päin edes mennä. Eli kun lopetin alkoholin käytön niin baareissa käyminen loppui.

Vierailija
15/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki välillä tulee taukoja ettei tule käytyä niin usein. Itselläni se ei liity mitenkään kännäämiseen, vaan ystävien tapaamiseen. Käydään myös yleensä syömässä tapasta ym.

T.9

Vierailija
16/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 23v.

-M38

Vierailija
17/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v. Pari kuukautta jaksoin käydä tultuani täysi-ikäiseksi. Sitten ei vaan enää kiinnostanut. Kyllä sitä alaikäisenäkin kerkesi ihan tarpeeksi käymään bileissä jne. Tapasin mieheni 3 vko sen jälkeen, kun täytin 18, että ehkä tälläkin oli vaikutusta. Alkoi kiinnostaa rauhalliset koti-illat enemmän.

Vierailija
18/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 23v.

-M38

Niin tai siis, joutuu sinne vieläkin menemään muutaman kerran vuodessa, tapaamaan ystäviä, mutta ovat hiljaisempia paikkoja. Yökerhoon ehkä kerran vuodessa, lähinnä työn takia. Mutta se perinteinen baarissa juoksu, sen lopetin 23-vuotiaana. Vastenmielistä puuhaa, ja tajusin vihdoin etten halua naista joka pitää siitä, tai oikeastaan että semmoisiakin naisia on olemassa, jotka eivät pidä siitä.

Vierailija
19/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, ehkä kymmenisen vuotta sitten, olen nyt 33. Mieheni ei koskaan pitänyt yökerhoista ja itsekin kävin vain tanssimassa, ja se sitten vaan jäi. Koskaan en ostanut mitään vaikkakin pohjia otin kyllä. Nykyään käymme paljon ravintoloissa ihan syömässä ja joskus menee useampikin olut samalla. Lasketaanko se?

Vierailija
20/55 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa ei ole mitään vikaa, vain niissä ihmisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän