Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksen viihdy enää yöelämässä? Ja olen vasta nuori :D

Vierailija
23.04.2017 |

Ennen tulin helposti vasta aamuyöstä kotiin, nykyään en meinaa haluta/jaksaa lähteä edes baariin asti jos on jotkin illanistujaiset, alkoholi maistuukin nykyään paskalta (ennen ei?), väsyttää ja ne enemmän humalaiset vaan vituttaa. Ja en ole vielä edes kolmeakymmentä, voi venäjä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmen yöelämää. Mun mielestä sä olet jaksanut sitä pitkään.

Vierailija
2/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko pienellä paikkakunnalla jossa näkyy aina samat ummehtuneet naamat ja vain pari baaria jossa voi sitä yöelämää viettää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ihan kaupungissa.

Vierailija
4/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on ihan täyttä paskaa. Ainoastaan idiootti juo itsensä humalaan.

Vierailija
5/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Alkoholi on pahaa mut olen sitä juonut yleensä painottuen vappuun uv:een ja kesän mökkijuhlin. Vieläkin jäljellä viime kesän juomia kymmenien eurojen eestä, mutten tiedä mitä teen niillä. En muista koska olisn ollut baarissa. Olen yrittänyt opetella viinejä mutta yhen lasilisen jälkeen jää aina loput juomatta. Jos viinit olis se juttu, mut maku on aina ongelma.

Vierailija
6/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole koskaan viihtynyt baareissa, en nuorena enkä nyt yli kolmekymppisenä. En ole baarissa käynytkään varmaan viiteen vuoteen. Baareissa pahinta se hirveä melu, ei kuule toisen puhetta ja pakko huutaa että saisi oman äänensä kuuluville.

Vierailija
7/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska baarissa ravaaminen on naurettavaa alkoholiriippuvaisten ja keskenkasvuisten touhua. Onhan se typerää, ihan oikeasti.

Vierailija
8/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. En käy yöelämässä ellei ole joku esiintyjä jonka haluan nähdä livenä.

Vierailija
9/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkasti ajattelee niin en minäkään ole aidosti siellä viihtynyt koskaan. Uutuuden viehätys meni hyvin nopeasti pois mutta silti noin 30 asti tuli suht säännöllisesti tavan vuoksi käytä.

Vierailija
10/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen ei ole koskaan ollut juovuksissa.  Vaikuttaa siltä, että kun alkoholi ei enään maistu, niin olet saavuttamassa takaisin älyllisyytesi.  Kysyn vain, että miksi pitäisi juoda alkoholia?  Sehän on oikeasti myrkkyä ja ihmiskeholle vahingollinen aine.

Vierailija
11/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin nuorena ehkä pari kertaa vuodessa. En tiennyt ennen av:ta, että mulla on jäänyt nuoruus elämättä kun en bilettänyt. Kaipa sitä nyt pitää alkaa voivotella, että meni enemmän aikaa harrastuksissa. 

Vierailija
12/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Melun vuoksi ei voi kunnolla keskustella ja jos melua on vähemmän, ihmiset ovat niin humalassa, ettei keskustelu tunnu järkevältä. Tutustut muka syvällisesti johonkin uuteen tuttavuuteen, ajattelet, että tästä voisi ehkä tulla jopa ystävyyttä, mutta seuraavan kerran törmätessä koko ihminen ei muista sinua tavanneensa. :D Ja ylipäätään, mennä vieraaseen paikkaan, jossa kukaan ei viihdy ilman että on humalassa. Fun.

Vierailija
13/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen ihmettelin keskustelua siitä, että onko yliopisto-opiskeluaika parasta aikaa elämästä. Juu, opiskelu itsessään on kyllä todella kivaa, mutta en ole ottanut osaa mihinkään varsinaisen opiskelutyön oheiseen juttuun, enkä otakaan, ei voisi vähempää kiinnostaa. Ehkä jos jotain mielekästä ja alkoholitonta olisi, mutta eipä ole näkynyt sellaisia tapahtumia. Alta 30v minäkin. Baarissa kävin viimeksi kun olin 25v ja silloinkin oli oli pakko mennä kun oli sukulaisen syntymäpäiväristeily...

Vierailija
14/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikait sitä enää lähelle 30 kymppisenä itsekkään baareissa käynyt. 27 vuotiaana alkoi tulla perhettä ja silloin loppui kiinnostus ryypätä ja kulkea yöaikaan pitkin kyliä räyhäämässä. Nyt on kulunut jo 5 vuotta edellisestä baarireissusta. Eikait perheelliset perheelleen uskolliset kulje enää baareissa. Mies 31v

Vierailija
15/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, ei ole kyllä siunaantunut vielä jälkikasvua eikä puolisoakaan löydy. :) ihan vain asennevamma ja mummeloituminen :D

Vierailija
16/16 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa harva baareissa viihtyy. Enemmän mennään tavan vuoksi tai siksi, kun kaveritkin menee tai siinä toivossa, että jotain jännää tapahtuisi tai löytäisi kumppanin jne. kaveritkin on kivempia selvinpäin, että mieluummin vietän aikaa muuten, kuin baarissa, mutta moni haluaa ryypätä ja baari on hyvä tekosyy. Olet ehkä tullut siihen pisteeseen, että teetkö jotain mistä nautit vai menetkö baariin, koska sen kuuluu olla hauskaa ja coolia, vaikka tympäännyt ja rahat palaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä