Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko pikku-Madeleinen vanhempien teatterille viimeinkin loppu?

Vierailija
21.04.2017 |

http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005180570.html

Olen ollut alusta alkaen varma, että vanhemmat valehtelevat. Todennäköisesti ravintolareissun ajaksi yksin jätetty (kuka muuten oikeasti tekee noin???) Madeleine on kuollut tapaturmaisesti. Tai sitten lääkärivanhemmat ovat suuressa viisaudessaan antaneet lapselle unilääkettä, jotta tämä varmasti nukkuu, ja sitä onkin sitten mennyt liikaa. Joka tapauksessa vanhemmat tietävät aivan hyvin, että tyttö on kuollut, ja ovat itse hävittäneet tämän ruumiin.

Kommentit (818)

Vierailija
621/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut keissiä vain sivusilmällä. Voisiko joku tehdä, jos viitsii, sellaisen aikajanan jossa olisi tapahtumat. Ja epäillyt jne.

Meistä on jokainen tehnyt kotiläksyt itse eipä ole Suomen media pedoukkoja paljastellut . Kaikki pitääkin kaivaa itse sillä se on varmis keino saada joku tolkku tähän juttuun.

Mutta jos valmiille haluat googlella löytyy noita aikatauluja wikillä voi aloittaa.

Mitä enemmän juttua tutkii sitä enemmän arvokkaita havaintoja. Täälläkin on jo monia hyviä.

Se, että joku on juutalainen ja pedofiili, ei tee hänestä vielä Madeleinen murhaajaa. Se, että kertoo jonkun liittyvän katoamiseen, koska hän on juutalainen, ei ole "arvokasta tietoa", vaan rasismia. Toisen ihmisen syyttäminen pedofiiliksi taas on kunnianloukkaus, jos se perustuu perättömään huhuun. Siinä voi olla yksi syy, miksi Suomen media ei jokaista brittitabloidien epäilyä toista.

Kun faktat lyödään pöytään, ikävä kyllä vanhemmat ovat todennäköisin Madeleine ruumiin kätkijä.

Älä puhu paskaa. Sionismi on ääripoliitti en oikean linja siipi ja jotkut juutalaiset ovat niitä ei kaikki. Opettele lukemaan. Madeleinekin ja perhe on valkoinen ja sen saa sanoa . Jos joku ei ole valkoinen juuriltaan saa senkin sanoa.

Älä yritä kuule syyttää taas yhtään.

Vierailija
622/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut keissiä vain sivusilmällä. Voisiko joku tehdä, jos viitsii, sellaisen aikajanan jossa olisi tapahtumat. Ja epäillyt jne.

Meistä on jokainen tehnyt kotiläksyt itse eipä ole Suomen media pedoukkoja paljastellut . Kaikki pitääkin kaivaa itse sillä se on varmis keino saada joku tolkku tähän juttuun.

Mutta jos valmiille haluat googlella löytyy noita aikatauluja wikillä voi aloittaa.

Mitä enemmän juttua tutkii sitä enemmän arvokkaita havaintoja. Täälläkin on jo monia hyviä.

Se, että joku on juutalainen ja pedofiili, ei tee hänestä vielä Madeleinen murhaajaa. Se, että kertoo jonkun liittyvän katoamiseen, koska hän on juutalainen, ei ole "arvokasta tietoa", vaan rasismia. Toisen ihmisen syyttäminen pedofiiliksi taas on kunnianloukkaus, jos se perustuu perättömään huhuun. Siinä voi olla yksi syy, miksi Suomen media ei jokaista brittitabloidien epäilyä toista.

Kun faktat lyödään pöytään, ikävä kyllä vanhemmat ovat todennäköisin Madeleine ruumiin kätkijä.

Googleta Pamela Geller ja se miksi hän nimenomaan äärijuutalaisena sai porttikiellon kokonaan britteihin. Ja ymmärrrä että juutalaisuus liittyy siihen miksi sai. Ja miksi voi liittyä tähänkin. Siellä eräät tekevät raakaa politiikkaa juutalaisuudellaan joka ei edes edusta lainkaan koko juutalaispopulaa. Että kyllä siellä vaan on rankempaa ainesta hämmentämään brittejä siinä porukassa kun porttikieltoja annettu ja hän on toimittaja vielä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
624/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan historiallinen tosiasia on että Jeesus joka puolusti lapsiakin ja huonosti kävi. Ei hän sanonut että koko maailma olisi tässä samalla puolella suinkaan vaan varoitti kovasti ettei kaikille pelisäännöt ole selvät.

Vierailija
625/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jospa vanhemmat olikin tekemisissä näitten pedojen kanssa. Olivat osallisia hyväksikäyttöön itse. Jospa näihin lomailuun liittyi jtn tällaista. Kyllä lasten huumaaminen jo kertoo siitä ettei oo normi vanhempia he. Lapsi saattoi kuolla tapaturmaisesti ja ehkäpä äiti esim. Ei ensin ollut asiasta tietoinen vaan oletti että nämä joille lasta annettu käyttöön veivät lapsen. Sai ehkä kuulla kuolemasta myöhemmin esim huvilassa kyläilleessään ja sai mahdollisuuden viedä lapsen ja haudata muualle tai jtn. Eikä voi kertoa totuutta koska olivat osallisia hyväksikäyttöön..tai jtn. Jotenki tuntuu että heillä kuitenki on yhteys ollu tähän rinkiin. Ei voi olla sattumaa että Freud seku vaan pyytää kyläileen. Koirien merkkaukset jne.

Mutta eihän siitä huumaamisesta ole mitään virallisia todisteita? Jos siis ei lasketa sirkuslööppien omia juttuja?

Missään ei ole myöskään virallisia todisteita vanhempien liittyvän madden katoamiseen. Portugalin tutkinnanjohtaja poliisi yrittää syyttää vanhempia rankalla kädellä ja yksinkertainen selitys sille on se että hän ja ryhmänsä ns "fucked up" koko tutkinnan.

Mä en käsitä sitä miksi katea epäillään siksi että huuteli "heidän vieneen hänet" kun sitä mäkin ensimäisenä pelkäisin jos en löytäisi tytärtäni vieraassa maassa ollessani, kun pelkään sitä täälä koto suomessakin.

Surullista (ja kamalaa) että jättävät pienet lapset vieraassa maassa yksinään nukkumaan hottellihuoneeseen. Itse en ikinä jättäisi omia lapsiani hetkeksikään silmistäni ulkomailla!!!

Se mikä mua epäilyttää vanhempien syyttömyyttä vastaan on se ruumiskoirien merkkaaminen.. Mutta tosiaan ei ole oikeudessa pätevä todiste, koska siitä ei voi olla varmaa kenen ruumiista on ollut kyse.

En edes itsekkään tiedä uskonko täysin vanhempien syyllisyyteen vai syyytömyyteen. Tässä keisissä moni tutkimuksellinen asia on niin päin helevettiä!

No jos nämä vanhemmat suostuivat päästämään lapset huumausainetestiin vasta viiden kuukauden päästä tapahtuneesta, niin eipä tietenkään ole todisteita huumaamisesta...

Kait sitä jotain todisteita täytyy olla että noin kovia syytöksiä aletaan latelemaan? Kyllähän sitä voi aina sanoa että tekivät noin, mutta jos ei ole mitään näyttää siitä että ovat huumanneet lapsiaan niin minä en siihen usko. Niinkuin en usko jumalaakaan vaikka erittäin moni hänen sanoo olevan olemassa

Vierailija
626/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tietoa koska tyttö nähty elossa todistetusti viimisen kerran?

Tämä on tärkeä kysymys. Lapsi on voinut kuolla esimerkiksi tapaturmaisesti jo aiemmin kuin 3.5. Oma päätelmä on, että lapset on huumattu useampanakin iltana.

Kaikki ne haastatteluissa kuuluvat äidin tarinat, kuinka tehtiin sitä ja tätä ovat minun korviini liian yksityiskohtaisia. Mitä väliä on sillä, että kadonneen lapsen hampaat pestiin ennen tämän nukkumaan menoa?

Vierailija
627/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jospa vanhemmat olikin tekemisissä näitten pedojen kanssa. Olivat osallisia hyväksikäyttöön itse. Jospa näihin lomailuun liittyi jtn tällaista. Kyllä lasten huumaaminen jo kertoo siitä ettei oo normi vanhempia he. Lapsi saattoi kuolla tapaturmaisesti ja ehkäpä äiti esim. Ei ensin ollut asiasta tietoinen vaan oletti että nämä joille lasta annettu käyttöön veivät lapsen. Sai ehkä kuulla kuolemasta myöhemmin esim huvilassa kyläilleessään ja sai mahdollisuuden viedä lapsen ja haudata muualle tai jtn. Eikä voi kertoa totuutta koska olivat osallisia hyväksikäyttöön..tai jtn. Jotenki tuntuu että heillä kuitenki on yhteys ollu tähän rinkiin. Ei voi olla sattumaa että Freud seku vaan pyytää kyläileen. Koirien merkkaukset jne.

Mutta eihän siitä huumaamisesta ole mitään virallisia todisteita? Jos siis ei lasketa sirkuslööppien omia juttuja?

Missään ei ole myöskään virallisia todisteita vanhempien liittyvän madden katoamiseen. Portugalin tutkinnanjohtaja poliisi yrittää syyttää vanhempia rankalla kädellä ja yksinkertainen selitys sille on se että hän ja ryhmänsä ns "fucked up" koko tutkinnan.

Mä en käsitä sitä miksi katea epäillään siksi että huuteli "heidän vieneen hänet" kun sitä mäkin ensimäisenä pelkäisin jos en löytäisi tytärtäni vieraassa maassa ollessani, kun pelkään sitä täälä koto suomessakin.

Surullista (ja kamalaa) että jättävät pienet lapset vieraassa maassa yksinään nukkumaan hottellihuoneeseen. Itse en ikinä jättäisi omia lapsiani hetkeksikään silmistäni ulkomailla!!!

Se mikä mua epäilyttää vanhempien syyttömyyttä vastaan on se ruumiskoirien merkkaaminen.. Mutta tosiaan ei ole oikeudessa pätevä todiste, koska siitä ei voi olla varmaa kenen ruumiista on ollut kyse.

En edes itsekkään tiedä uskonko täysin vanhempien syyllisyyteen vai syyytömyyteen. Tässä keisissä moni tutkimuksellinen asia on niin päin helevettiä!

No jos nämä vanhemmat suostuivat päästämään lapset huumausainetestiin vasta viiden kuukauden päästä tapahtuneesta, niin eipä tietenkään ole todisteita huumaamisesta...

Huumausaineet näkyvät hiuksista erittäin hyvin vaikka kuinka pitkään irronneinakin. Kaikki näkyy niistä .

Jep, jopa vuosia...

Vierailija
628/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja äidin selitykset ruumiin hajusta vaatteissa ja pehmolelussa. Jotain rajaa. Ei oikeasti kukaan voi uskoa niitä. Valehtelee varmasti mutta miksi. Oliko takana paljon enemmän kuin madeleinen kuolema. Kaikki on kuitenkin mahdollista. Ei kaikki vanhemmat vaan ikävä kyllä oo hyviä. Niin pahoja ja tunnekylmiä ihmisiä riittää. Ei ne mitenkään kaikki koirien merkkailut voi olla virheellisiä. Kyllä tyttö varmasti kuoli asunnossa ja kuljetettiin myöhemmin sillä autolla mutta kuka/ketkä ja miksi niin on avoinna. Eikö kukaan seurueesta epäile vanhempien tai paynen syyttömyyttä?

Tyttö oli kauan odotettu ja erittäin rakas mutta uhmaiässä . Ei riitä motiiviksi tappoon lääkäriparille ollenkaan. Kuka lomallaan nyt haluaisi tappaa lapsensa ?

Kyllä jotkut ikävä kyllä haluavat tappaa lapsensa. Mutta tässä tapauksessa todennäköisempää on vahinko. Niitä sattuu paljon, varsinkin jos ei vahdi kolmevuotiasta.

Vierailija
629/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://chrisspivey.org/wp-content/uploads/2013/05/gerry-mccann-kate-mcc… Gerry näyttää minusta ihan psykopaatilta.

Voinolla että aika moni alkaisi näyttää meistäkin siltä tuon kaiken koettuaan? Ja vähemmästäkin täälläkin poltetaan hihoja että oikein uhkaillaan ....

Vierailija
630/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu paskaa. Sionismi on ääripoliitti en oikean linja siipi ja jotkut juutalaiset ovat niitä ei kaikki. Opettele lukemaan. Madeleinekin ja perhe on valkoinen ja sen saa sanoa . Jos joku ei ole valkoinen juuriltaan saa senkin sanoa.

Juutalaiset ja sionistit kuuluvat valkoiseen rotuun kuten Madeleinekin - jos haluat roduista puhua.

Vierailija
631/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

" minä lähetän teille Pyhän Hengen Puolustjan joka puolustaa teitä" sanoi Jeesus .

" Sen minkä te teette yhdelle näistä pienimmistä sen te teette minulle"

" minin lampaani kuulevat minun ääneni " sanoi Jeesus!

siunatkoon ja varjelkoon Hän tuota perhettä!

Vierailija
632/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juutalaiset ja sionistit kuuluvat valkoiseen rotuun kuten Madeleinekin - jos haluat roduista puhua.

He ievät itse ihan ajattele noin . Juutalaisuus ei ole rotu vaan ajatusrakennelma ja uskontorakennelma.

Vierailija
633/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta takakontin dna:sta 19 markkeria 20:stä sopi Madeleineen, yhtä ei saatu selville.

Kyllä se vaan faktojen valossa näyttää siltä, että vanhemmat tietävät tyttärensä kuolleen. Tapaturmaan minäkin uskon - paitsi kun katson sitä yhtä kuvottavaa kuvaa, jossa ovat meikanneet Madeleinen.

Takakonttii on voinut ilmestyä ruumiista vaikka mitä koska alueen autohan se oli joka tuotiin vanhemmille. Kuka teistä tietää mistä ja miten se auto järkättiin heille? Yleensä tuommosen alueeen businessjätköt ne petaavat yhteen ja nettoavat yhdessä .

Huomatkaa että jos aito tuli kahden viikon päästä katoamisesta niin jo kolmantena viikkona heti ottaa Freudin pedoukko yhteyttä. Avuliaana.

Korjaan auto.

Lisäksi tuntematon oli Freud koko perheelle. He ie edes tienneet oikein kuka herra se on.

Eikös se juutalaishullu aiemmin sanonut hänen olevan yksi Britannian merkittävimmistä ihmisistä.

Vierailija
634/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tärkeä kysymys. Lapsi on voinut kuolla esimerkiksi tapaturmaisesti jo aiemmin kuin 3.5. Oma päätelmä on, että lapset on huumattu useampanakin iltana.

Kaikki ne haastatteluissa kuuluvat äidin tarinat, kuinka tehtiin sitä ja tätä ovat minun korviini liian yksityiskohtaisia. Mitä väliä on sillä, että kadonneen lapsen hampaat pestiin ennen tämän nukkumaan menoa?

Se australialainen (?) rikoksien analysoija kertoi, että pedofiliaan liittyvissä tapauksissa on erittäin yleistä, että puhutaan vessakäynneistä ja hammaspesuista ja ovista tms. muiden korvaan oudoista asioista ja että mikäli perhe olisi heidän tutkittavanaan, näihin puheisiin viitaten perheestä tutkittaisiin hyväksikäytön mahdollisuus. Hän piti erittäin todennäköisenä, että äiti on vähintään itse pedofiilin uhri, mikäli perheessä ei sellaista ongelmaa olisi. 

Vierailija
635/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkäpä se miksi jatkavat julkisuudessa johtuu tasan siitä että vain toinen heistä tietää totuuden ja toinen on se joka etsii koska luulee oikeasti ulkopuolisen vieneen lapsen. Tämä olis erittäin varma syy jatkaa showta. Mutta kumpi on syyllinen ja onko yksin. Uskoisin vahvasti että huoneessa viimisen käynyt järjesti lapsen pois viennin. Mutta jos tosiaan koirat haistoi ruumiin. Miksi tyttö kuoli ja missä vaiheessa. Kuka muu huoneessa kävi ja oliko varma ettei tyttö ollut jo aiemmin kuollut. Toinen vanhemmista siis olisi osallistunut ruumiin kätkemiseen siksi autossa myös ruumiin hajut. Mutta toinen tosiaan täysin viaton. Äiti vai isä??

Ei kumpikaan Payne oli viimeinen joka kävi ja todistetusti näki Madden .

Ruumiin täytyy olla ollut kuolleena ainakin puolitoista tuntia, että siitä jäisi hajujälki, jonka ruumiskoira myöhemmin haistaa.

Molemmat vanhemmat sekä ainakin osa heidän seurueestaan tietävät kyllä totuuden.

Tämä oli hyvä, joku linkkasi jo aiemmin.

Unohtakaa pedofiilihöpötykset.

https://www.cwporter.com/mccann.htm

Koira ei kerro oliko jäljet Madeinen. Tuossa lomahuoneessa ollaan voitu tappaa vaikka mitä .

Mutta oli tiedossa, että kukaan ei ollut kuollut huoneistossa. Ruumiskoira haistaa nimenomaan kuolleen ihmisen, ei eläimiä. Vanhemmathan yrittivät selittää koirien löydöksiä sillä, että olivat vieneet pilaantunutta lihaa pussissa roskiin.

Ruumiskoira merkitsi myös Madeleinen unilelun, vaikka äiti oli ehtinyt pestä sen 'katoamisen' jälkeen. Äiti kertoi vieneensä tyttären unilelun töihin mukanaan ennen matkaa (!!!!!) ja olleensa siellä ruumiiden kanssa tekemisissä. Ai niin, koira merkkasi myös äidin vaatteet.

Vierailija
636/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta takakontin dna:sta 19 markkeria 20:stä sopi Madeleineen, yhtä ei saatu selville.

Kyllä se vaan faktojen valossa näyttää siltä, että vanhemmat tietävät tyttärensä kuolleen. Tapaturmaan minäkin uskon - paitsi kun katson sitä yhtä kuvottavaa kuvaa, jossa ovat meikanneet Madeleinen.

Takakonttii on voinut ilmestyä ruumiista vaikka mitä koska alueen autohan se oli joka tuotiin vanhemmille. Kuka teistä tietää mistä ja miten se auto järkättiin heille? Yleensä tuommosen alueeen businessjätköt ne petaavat yhteen ja nettoavat yhdessä .

Huomatkaa että jos aito tuli kahden viikon päästä katoamisesta niin jo kolmantena viikkona heti ottaa Freudin pedoukko yhteyttä. Avuliaana.

Korjaan auto.

Lisäksi tuntematon oli Freud koko perheelle. He ie edes tienneet oikein kuka herra se on.

Eikös se juutalaishullu aiemmin sanonut hänen olevan yksi Britannian merkittävimmistä ihmisistä.

Siinä kuvattiin se tilanne kun Freudin kutsu oli tullut niin PErhellä oli lyönyt tyhjää että kukas se tämä tyyppi nyt oikein on? Oli mennyt aika tovi ennekuin he ihmetykseltään olivat tajunneet kuka tyyppi on.

HÄN ON OLLUT BRITEILLE ERITTÄIN MERKITTÄVÄ HENKILÖ . Ei joka jeppe kuule keiku yliopistossa rehtorina jota käy William ja Kate !

Tai ole Parlamentissa. Tai maailman kuuluisimman psykiatrin lapsenlapsenlapsi!

Mutta kun semmonen laitta alle että Clement Freud emailiinsa tai soittaa niin voi mennä aika tavalla tyhjäksi pää jollain lekurilla silti . Hän ei kuulunut niille alueille elämässä jossa tämä perhe.

Vierailija
637/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" minä lähetän teille Pyhän Hengen Puolustjan joka puolustaa teitä" sanoi Jeesus .

" Sen minkä te teette yhdelle näistä pienimmistä sen te teette minulle"

" minin lampaani kuulevat minun ääneni " sanoi Jeesus!

siunatkoon ja varjelkoon Hän tuota perhettä!

Jeesus oli juutalainen, ja epäilemättä oman aikansa sionistikin. Varmasti jokainen Rooman valtakunnan juutalainen haaveili Israelin valtiosta. Nyt vain pitäisi keksiä, kuinka hän liittyy Madeleinen tapaukseen. Mystinen autokuski?

Vierailija
638/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se australialainen (?) rikoksien analysoija kertoi, että pedofiliaan liittyvissä tapauksissa on erittäin yleistä, että puhutaan vessakäynneistä ja hammaspesuista ja ovista tms. muiden korvaan oudoista asioista ja että mikäli perhe olisi heidän tutkittavanaan, näihin puheisiin viitaten perheestä tutkittaisiin hyväksikäytön mahdollisuus. Hän piti erittäin todennäköisenä, että äiti on vähintään itse pedofiilin uhri, mikäli perheessä ei sellaista ongelmaa olisi. 

Tuo hevoshammas akka nyt löytäisi vaikka hevosestaan hyväksiköytönjälkiä kun katseli sen meuhkaamista niin tulipa selväksi missio niitten hampaitten takaa taas. Tunnen niin tuo tyylin se on röyhkeä ja ylimieleinen katse . Pää vispaa ja sanoja sinkoaa. Israelissa tuo ilmaisutyyli oikeistolla.

Vierailija
639/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumausaineet näkyvät hiuksista erittäin hyvin vaikka kuinka pitkään irronneinakin. Kaikki näkyy niistä .

Mutta onko lapsille tehdyn huumetestin tuloksia julkistettu, koskaan, missään?

Britannian viranomaisethan mm. estivät Portugalin poliisia saamasta Madeleinen terveystietoja.

Vierailija
640/818 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta Pamela Geller ja se miksi hän nimenomaan äärijuutalaisena sai porttikiellon kokonaan britteihin. Ja ymmärrrä että juutalaisuus liittyy siihen miksi sai. Ja miksi voi liittyä tähänkin. Siellä eräät tekevät raakaa politiikkaa juutalaisuudellaan joka ei edes edusta lainkaan koko juutalaispopulaa. Että kyllä siellä vaan on rankempaa ainesta hämmentämään brittejä siinä porukassa kun porttikieltoja annettu ja hän on toimittaja vielä!

Miten Pamela Geller liittyy Madeleinen katoamiseen? Veikö hän tämän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan