Tuleeko pikku-Madeleinen vanhempien teatterille viimeinkin loppu?
http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005180570.html
Olen ollut alusta alkaen varma, että vanhemmat valehtelevat. Todennäköisesti ravintolareissun ajaksi yksin jätetty (kuka muuten oikeasti tekee noin???) Madeleine on kuollut tapaturmaisesti. Tai sitten lääkärivanhemmat ovat suuressa viisaudessaan antaneet lapselle unilääkettä, jotta tämä varmasti nukkuu, ja sitä onkin sitten mennyt liikaa. Joka tapauksessa vanhemmat tietävät aivan hyvin, että tyttö on kuollut, ja ovat itse hävittäneet tämän ruumiin.
Kommentit (818)
Nyt jeesustelija oikeasti mene pois tai eroan kirkosta
Miksi tästä keskustelusta poistuu ne asiallisemmat viestit????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" minä lähetän teille Pyhän Hengen Puolustjan joka puolustaa teitä" sanoi Jeesus .
" Sen minkä te teette yhdelle näistä pienimmistä sen te teette minulle"
" minin lampaani kuulevat minun ääneni " sanoi Jeesus!
siunatkoon ja varjelkoon Hän tuota perhettä!
Jeesus oli juutalainen, ja epäilemättä oman aikansa sionistikin. Varmasti jokainen Rooman valtakunnan juutalainen haaveili Israelin valtiosta. Nyt vain pitäisi keksiä, kuinka hän liittyy Madeleinen tapaukseen. Mystinen autokuski?
Jeesus ei ollut sionisti sillä hän sanoi : jos minun kuninkuuteni olisi tästä maailmasta niin maailma rakastaisi minua ...
Lisäksi hän sanoi: älkää kootko maanpäälle aarteita ( saati sionistivaltiota)
Ja hänet tappoivat nationalistiset piirit jotka eivät uskoneet häneen.
Sionisti odottaa messiasta sellaisena maanpäällisenä joka vapauttaisi heidät meidät muitten alta ylimpään valtaan. Jeesus sanoi ei ole enää juutalaista ... vaan kaikki olemme yhtä Kristuksessa.
Aina vakuuttaa yhtä paljon, kun joku pistää Paavalin sanoja Jeesuksen suuhun. Luulisi, että edes sen verran raksuttaisi, että Jeesus ei voi sanoa, että "olemme yhtä Kristuksessa", koska Jeesuksesta tuli vasta kuolemansa jälkeen Kristus.
Jeesus oli harras juutalainen, ja hänen oppinsa kumpusi hyvin selvästi juutalaisesta traditiosta. Paavalin opetukset sitten erikseen.
Paavali puhui Hänen nimissään täysin. Jeesus ei ollut samanlaista oppia ollenkaan ajava ja siksi tapettiinkin ellet muista miksi :)!
Hän ei ollut sukuluetteloitten perään, ei lahdannut lampaita, ei kivitellyt naisia ... rabbeille hän sanoi : te olette isästä perkeleestä ja hänen tahtoaan te haluatte noudattaa!
Hän ei todellakaan ollut yksi heistä vaan yksi sellaisista juutalaisista joita Jumalan ei tarvinnut rankaista koska teki oikein . Ne muut tekivät väärin ne käskyt!
On kyllä harvinaisen yksisilmäistä tulkintaa. Jos ei sukuluetteloilla väliä, niin miksi Suomen kristitytkin laulavat "Hoosianna Daavidin poika"?
Varmaa siksi että suku on reaaliasia maailmassa ja sitä ei voi valita. Mutta voisitko avata oman uskontokeskustelun. Kaikki juutalaiset eivät ole pedoja mutta jotkut heistä näköjään ovat . Rauhoitu nyt tunnen hyviä juutalaisiakin senverran että älä munaa heitäkin noin nyt.
En halua uskontokeskustelua, haluan keskustella Madeleinesta. Haluan rasismin ja antisemitismin loppuvan tästä keskustelusta. Ja siinä sivussa oion, jos Raamatusta väitetään ihan täyttä pötyä. Kuten Paavalin kirjeitä Jeesuksen sanomiksi. Lopetan mielihyvin, kun sinä lopetat edellä mainitut.
Portugalin poliisi kysyi Katelta 48 kysymystä, mutta Kate kieltäytyi vastaamasta kysymykseen 41, että ovatko he aiemmin keskustelleet jonkun sukulaisen kanssa siitä että Madeleine olisi virallisesti annettu sukulaisen hoitoon. Lisäksi aina kun Gerry oli työmatkoilla, niin joku oli Katen luona vahtimassa lapsia niin että tämä ei ollut koskaan lasten kanssa yksin. Siis tämän mukaan https://www.cwporter.com/mccann.htm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" minä lähetän teille Pyhän Hengen Puolustjan joka puolustaa teitä" sanoi Jeesus .
" Sen minkä te teette yhdelle näistä pienimmistä sen te teette minulle"
" minin lampaani kuulevat minun ääneni " sanoi Jeesus!
siunatkoon ja varjelkoon Hän tuota perhettä!
Jeesus oli juutalainen, ja epäilemättä oman aikansa sionistikin. Varmasti jokainen Rooman valtakunnan juutalainen haaveili Israelin valtiosta. Nyt vain pitäisi keksiä, kuinka hän liittyy Madeleinen tapaukseen. Mystinen autokuski?
Jeesus ei ollut sionisti sillä hän sanoi : jos minun kuninkuuteni olisi tästä maailmasta niin maailma rakastaisi minua ...
Lisäksi hän sanoi: älkää kootko maanpäälle aarteita ( saati sionistivaltiota)
Ja hänet tappoivat nationalistiset piirit jotka eivät uskoneet häneen.
Sionisti odottaa messiasta sellaisena maanpäällisenä joka vapauttaisi heidät meidät muitten alta ylimpään valtaan. Jeesus sanoi ei ole enää juutalaista ... vaan kaikki olemme yhtä Kristuksessa.
Aina vakuuttaa yhtä paljon, kun joku pistää Paavalin sanoja Jeesuksen suuhun. Luulisi, että edes sen verran raksuttaisi, että Jeesus ei voi sanoa, että "olemme yhtä Kristuksessa", koska Jeesuksesta tuli vasta kuolemansa jälkeen Kristus.
Jeesus oli harras juutalainen, ja hänen oppinsa kumpusi hyvin selvästi juutalaisesta traditiosta. Paavalin opetukset sitten erikseen.
Paavali puhui Hänen nimissään täysin. Jeesus ei ollut samanlaista oppia ollenkaan ajava ja siksi tapettiinkin ellet muista miksi :)!
Hän ei ollut sukuluetteloitten perään, ei lahdannut lampaita, ei kivitellyt naisia ... rabbeille hän sanoi : te olette isästä perkeleestä ja hänen tahtoaan te haluatte noudattaa!
Hän ei todellakaan ollut yksi heistä vaan yksi sellaisista juutalaisista joita Jumalan ei tarvinnut rankaista koska teki oikein . Ne muut tekivät väärin ne käskyt!
On kyllä harvinaisen yksisilmäistä tulkintaa. Jos ei sukuluetteloilla väliä, niin miksi Suomen kristitytkin laulavat "Hoosianna Daavidin poika"?
Varmaa siksi että suku on reaaliasia maailmassa ja sitä ei voi valita. Mutta voisitko avata oman uskontokeskustelun. Kaikki juutalaiset eivät ole pedoja mutta jotkut heistä näköjään ovat . Rauhoitu nyt tunnen hyviä juutalaisiakin senverran että älä munaa heitäkin noin nyt.
En halua uskontokeskustelua, haluan keskustella Madeleinesta. Haluan rasismin ja antisemitismin loppuvan tästä keskustelusta. Ja siinä sivussa oion, jos Raamatusta väitetään ihan täyttä pötyä. Kuten Paavalin kirjeitä Jeesuksen sanomiksi. Lopetan mielihyvin, kun sinä lopetat edellä mainitut.
Koita nyt tajuta että sionismi on poliittinen liike jota saa arvostella aivan kuin muitakin liikkeitä. Ja koeta tajuta että Freud esitelty aina juutalaisena psykiatrina sitä koristaen ei mulla muuta . Ja muuhun ei lisättävää. Mene pois sotkemasta tosiasioita.
Sinustakin saa mainita että olet vaikka luterilainen niin samoin saa mainita jos on juutalainenkin jos kerran on. Se ei ole mitään antisemitismiä. Olet aivopesty lahkolainen jos noin väität ja harhoissa. Eri uskonnoissa on lapsiin suhtautuminen ollut erilaista ja juutalaisuudessa se oli sellaista johon Jeesus puuttui. Ja niin puututaan pedoiluunkin nyt . Sille et voi mitään.
Mene pois nyt uskontosi kanssa ja katso tosiasioita silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jospa vanhemmat olikin tekemisissä näitten pedojen kanssa. Olivat osallisia hyväksikäyttöön itse. Jospa näihin lomailuun liittyi jtn tällaista. Kyllä lasten huumaaminen jo kertoo siitä ettei oo normi vanhempia he. Lapsi saattoi kuolla tapaturmaisesti ja ehkäpä äiti esim. Ei ensin ollut asiasta tietoinen vaan oletti että nämä joille lasta annettu käyttöön veivät lapsen. Sai ehkä kuulla kuolemasta myöhemmin esim huvilassa kyläilleessään ja sai mahdollisuuden viedä lapsen ja haudata muualle tai jtn. Eikä voi kertoa totuutta koska olivat osallisia hyväksikäyttöön..tai jtn. Jotenki tuntuu että heillä kuitenki on yhteys ollu tähän rinkiin. Ei voi olla sattumaa että Freud seku vaan pyytää kyläileen. Koirien merkkaukset jne.
Mutta eihän siitä huumaamisesta ole mitään virallisia todisteita? Jos siis ei lasketa sirkuslööppien omia juttuja?
Missään ei ole myöskään virallisia todisteita vanhempien liittyvän madden katoamiseen. Portugalin tutkinnanjohtaja poliisi yrittää syyttää vanhempia rankalla kädellä ja yksinkertainen selitys sille on se että hän ja ryhmänsä ns "fucked up" koko tutkinnan.Mä en käsitä sitä miksi katea epäillään siksi että huuteli "heidän vieneen hänet" kun sitä mäkin ensimäisenä pelkäisin jos en löytäisi tytärtäni vieraassa maassa ollessani, kun pelkään sitä täälä koto suomessakin.
Surullista (ja kamalaa) että jättävät pienet lapset vieraassa maassa yksinään nukkumaan hottellihuoneeseen. Itse en ikinä jättäisi omia lapsiani hetkeksikään silmistäni ulkomailla!!!
Se mikä mua epäilyttää vanhempien syyttömyyttä vastaan on se ruumiskoirien merkkaaminen.. Mutta tosiaan ei ole oikeudessa pätevä todiste, koska siitä ei voi olla varmaa kenen ruumiista on ollut kyse.
En edes itsekkään tiedä uskonko täysin vanhempien syyllisyyteen vai syyytömyyteen. Tässä keisissä moni tutkimuksellinen asia on niin päin helevettiä!No jos nämä vanhemmat suostuivat päästämään lapset huumausainetestiin vasta viiden kuukauden päästä tapahtuneesta, niin eipä tietenkään ole todisteita huumaamisesta...
Huumausaineet näkyvät hiuksista erittäin hyvin vaikka kuinka pitkään irronneinakin. Kaikki näkyy niistä .
Miksi sitten aina pitää kusta purkkiin, jos kaikki näkyy hiuksista?
Tässä on taas Geller sotkemassa ja päitä vaan putoilee : http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000002829497.html
Tämän akan rasistisuutta kun tutkit jankuttaja niin siinä sinulle tehtävää kerrakseen.
Voi muuten olla tässäkin jutussa - jotain siellä briteisssä huomattiin kun porttikielto napsahti. Tätä täytyykin tutkia .
Vierailija kirjoitti:
Siis Maddesta on vain valokuva todisteena samalta päivältä? Eikö kukaan muu nähnyt tyttöä koko päivänä?
Onkohan edes kadonnut silloin illalla vai jo paljon aiemmin. Kaksoset oli liian pieniä muistaakseen.
Tämä käsitys tuli oli c w porterin nettisivuilta, joilla pitkästi perustellaan, miksi vanhemmat olisivat/ovat syyllisiä, ainakin ruumiin kätkemiseen ja valehteluun (tai sitten myös murhaan/tappoon).
En tiedä voiko tuohon luottaa miten paljon.
https://www.cwporter.com/mccann.htm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jospa vanhemmat olikin tekemisissä näitten pedojen kanssa. Olivat osallisia hyväksikäyttöön itse. Jospa näihin lomailuun liittyi jtn tällaista. Kyllä lasten huumaaminen jo kertoo siitä ettei oo normi vanhempia he. Lapsi saattoi kuolla tapaturmaisesti ja ehkäpä äiti esim. Ei ensin ollut asiasta tietoinen vaan oletti että nämä joille lasta annettu käyttöön veivät lapsen. Sai ehkä kuulla kuolemasta myöhemmin esim huvilassa kyläilleessään ja sai mahdollisuuden viedä lapsen ja haudata muualle tai jtn. Eikä voi kertoa totuutta koska olivat osallisia hyväksikäyttöön..tai jtn. Jotenki tuntuu että heillä kuitenki on yhteys ollu tähän rinkiin. Ei voi olla sattumaa että Freud seku vaan pyytää kyläileen. Koirien merkkaukset jne.
Mutta eihän siitä huumaamisesta ole mitään virallisia todisteita? Jos siis ei lasketa sirkuslööppien omia juttuja?
Missään ei ole myöskään virallisia todisteita vanhempien liittyvän madden katoamiseen. Portugalin tutkinnanjohtaja poliisi yrittää syyttää vanhempia rankalla kädellä ja yksinkertainen selitys sille on se että hän ja ryhmänsä ns "fucked up" koko tutkinnan.Mä en käsitä sitä miksi katea epäillään siksi että huuteli "heidän vieneen hänet" kun sitä mäkin ensimäisenä pelkäisin jos en löytäisi tytärtäni vieraassa maassa ollessani, kun pelkään sitä täälä koto suomessakin.
Surullista (ja kamalaa) että jättävät pienet lapset vieraassa maassa yksinään nukkumaan hottellihuoneeseen. Itse en ikinä jättäisi omia lapsiani hetkeksikään silmistäni ulkomailla!!!
Se mikä mua epäilyttää vanhempien syyttömyyttä vastaan on se ruumiskoirien merkkaaminen.. Mutta tosiaan ei ole oikeudessa pätevä todiste, koska siitä ei voi olla varmaa kenen ruumiista on ollut kyse.
En edes itsekkään tiedä uskonko täysin vanhempien syyllisyyteen vai syyytömyyteen. Tässä keisissä moni tutkimuksellinen asia on niin päin helevettiä!No jos nämä vanhemmat suostuivat päästämään lapset huumausainetestiin vasta viiden kuukauden päästä tapahtuneesta, niin eipä tietenkään ole todisteita huumaamisesta...
Huumausaineet näkyvät hiuksista erittäin hyvin vaikka kuinka pitkään irronneinakin. Kaikki näkyy niistä .
Olisiko halvempi menetelmä? En tiedä.
On tämä Madeleine juttu kyllä niin jännittävä!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä keskustelusta poistuu ne asiallisemmat viestit????
Niin tapahtuu muissakin ketjuissa,montakohan tätäkin säätää, vastaillen itselleen
Ja vielä; miksi kukaan Tapas 9 baarin "kavereista" ei etsineet Madeleinea katoamisyönä ja miksi kukaan heistä ei suostunut tapahtumien rekonstruktioon? Kuulostaa aika erikoiselta käytökseltä kavereilta jos yksien lapsi on kadonnut! https://www.cwporter.com/mccann.htm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiuksista näkyy siis jo kauan aiemminkin käytetyt aineet, hiuksen kasvuajalta. Virtsa- ja verikokeiden varoajoista voit lukea jostain muualta. Miten reilua olisi, jos vuosia sitten polteltu pilvi (esim) vaikuttaisi työpaikan saantiin, lasten huoltajuuteen jne. tänä päivänä?
McCannien tapauksessa toki kaikki jäämät sedatiiveista pikkulasten hiuksissa herättäisivät kovasti huolta.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä; miksi kukaan Tapas 9 baarin "kavereista" ei etsineet Madeleinea katoamisyönä ja miksi kukaan heistä ei suostunut tapahtumien rekonstruktioon? Kuulostaa aika erikoiselta käytökseltä kavereilta jos yksien lapsi on kadonnut! https://www.cwporter.com/mccann.htm
Joo, he menivät nukkumaan, kun sadat vapaaehtoiset etsivät Maddea. Vanhemmat eivät osallistuneet missään vaiheessa etsintöihin, kävivät kyllä lenkillä seuraavana aamuna ja isä pelasi tennistäkin myöhemmin sinä päivänä.
Mitä vi..ua näitä pedojuttuja tungetaan joka paikkaan.
Jospa vain lääkitsivät vahingossa liikaa tai tyttö oikeasti siepattiin.
Jos vanhemmat kerran olivat epäiltyjä eikä mitään voitu todistaa niin heille on annettava rauha.
Eri asia jos olisi vain.jätetty tutkimatta heidän osuuttaan. Sen mahdollisuutta.
Ja miksi kukaan manipuloisi valokuvaa ja raskauttaisi tilannetta, olisivst vain sanoneet että ei ole, ja antaneet jonkun vanhan kuvan
Vierailija kirjoitti:
Inäkin ihmettelen Paynen ja Jane Tannerin olemusta ja käytöstä erityisesti . Oliko hyvin menestyvällä Mc. Annin parilla katellisia kavereita ? katehan on todella kaunis ja lapsetkin kauniita. Jotenkin tuntuu että ne olivat mukana pedojen kanssa tässä toimittaen nuo lpset niille.
Onko Tanner minkämaalainen nimi muuten?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vi..ua näitä pedojuttuja tungetaan joka paikkaan.
Jospa vain lääkitsivät vahingossa liikaa tai tyttö oikeasti siepattiin.
Jos vanhemmat kerran olivat epäiltyjä eikä mitään voitu todistaa niin heille on annettava rauha.
Eri asia jos olisi vain.jätetty tutkimatta heidän osuuttaan. Sen mahdollisuutta.
Ja miksi kukaan manipuloisi valokuvaa ja raskauttaisi tilannetta, olisivst vain sanoneet että ei ole, ja antaneet jonkun vanhan kuvan
Sano kuule tuo pedoille joitten lempialue oli tuo loma alue ja josta löytyi korkeimman mahdollisen tason pedofiili vielä läheltä kuin sattumalta.
Vierailija kirjoitti:
Siis Maddesta on vain valokuva todisteena samalta päivältä? Eikö kukaan muu nähnyt tyttöä koko päivänä?
Onkohan edes kadonnut silloin illalla vai jo paljon aiemmin. Kaksoset oli liian pieniä muistaakseen.
No kyllä Madde peiteltiin ihan normisti nukkumaan ja Gerry näki hänet kierroksellaan nukkumassa. Kyllö se Gerrykin on ihan ihminen kuule joka näki oman lapsensa jos sallit.
Ilmeisesti lapset oli siellä "bamse"kerhossa klo 18 saakka, jonka jälkeen äiti vei asunnolle iltatoimiin ja isukki meni pelaamaan tennistä.
Lapsia kävi katsomassa isä klo 21. Seurueeseen kuulunut nainen näki jonkun kantavan nukkuvaa pientä tyttöä sylissä. Isä oli juuri katsomassa maddea ja kaksosia kun tämä ystävä kävi katsomassa omaa lastaan naapurissa. Samalla reissulla siis näki jonkun tuntemattoman kantavan lasta.
Tästä tuli yksi tutkintalinja. Ajallisesti isä olisi siis voinut antaa Madden jollekkin ja joku olisi kantanut pois.
Isän jälkeen seurueeseen kuulunut Mathew kävi katsomassa lapsia, samalla kun kävi katsomassa omaansa. Paitsi ettei nähnyt Mccanien lapsia kun kuunteli vaan ettei kuulu itkua yms.
Äiti meni klo 22 ja lapsi kadonnut.
Eli ilmeisesti kerhon jälkeen vain vanhemmat on nähneet madelainen.
Ihan vaan noiden ruumiskoirajuttujen perusteella on syytä epäillä vanhempia. Lapsi kuoli hotellilla (jostain syystä), siirrettiin muualle ja sitten hysteerinen äiti halusi vielä raahata uuteen vuokra-asuntoon (hyvästellä?) ja sieltä autolla pois ja lopullinen hautaus jonnekin alueella - äitihän käy siellä 4 kertaa vuodessa. Ja jos isä pelasi ahkerasti aina tennistä, niin onhan lapsi voinut kuolla jo aiemmin ja "tennismatkalla" ruumis ensin kuljettaa jonnekin siinä kadonneessa sinisessä kassissa. Tuollaiset tenniskassit on putkimuotoisia ja 3-vuotiaat pieniä. Käsittääkseni pedofiilien uhrit - jos äiti oli - niin voivat normaalia useammin ajautua aikusiena samankaltaisiin tilanteisiin. Voihan olla että Madeleinea käytettiin hyväksi ja siksi se Freud olisi sekaantunut myös peittelyyn ja perheeseen.
https://www.cwporter.com/mccann.htm