Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi koettaa salasyöttää lapselle uskontoa

Vierailija
21.04.2017 |

Me olemme kirkkoonkuulumaton, uskonnoton perhe, eikä meillä ole aikomustakaan kasvattaa lasta kristinuskoon, tai mihinkään muuhunkaan. Toki lapsen kanssa käydään läpi yleissivistyksen kannalta tarpeelliset asiat kaikista uskonnoista mitään etusijalle asettamatta. Anopin pirtaan tämä ei käy. Hän koettaa salaa ja väkisin antaa lapselle "uskonnollista ja henkistä pääomaa", kuten hän itse asian ilmaisee. Rukoiluttaa, tuo uskonnollisia lastenkirjoja, jotka ovat täysin sopimattomia tuon ikäiselle lapselle niin sisältönsä kuin kuvituksensakin puolesta, vei kerran pyhäkouluunkin meille kertomatta. Nyt asia on mennyt siihen pisteeseen, ettemme uskalla lasta jättää anopin kanssa kahden kesken enää ollenkaan, vaikka muuten ihan hyvä mummo onkin, ja mielellään haluaisi lasta hoitaa. Minusta kyseessä on kunnioituksen puute meitä vanhempia kohtaan, enkä haluaisi koko anoppia enää tavatakaan. Pakko on kuitenkin olla tapaamisissa mukana, sillä mies ei välttämättä osaa vahtia anoppia kyllin hyvin, vaikka onkin samaa mieltä kanssani. Ihan erimerkkinä, minä olin vessassa ja anoppi oli sillä aikaa opettanut lapselle ruokarukouksen! Kokemuksia, näkemyksiä, vinkkeja?!

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pitää tehdä lestadiolainen vallankumous, kaikki ihmiset saadaan ainoaan oikeaan uskoon. Uskonnon vapaus on että kaikki saavat vapaasti uskoa Rauhanyhdistyksen uskoon, muut väärät hengellisyydet kielletään

Vierailija
182/183 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette huonoja vanhempia, kun tässä maassa ei saa opettaa kristinuskoa vaan is lamia niin ei ihme että asiat on miten ovat tässä maassa,, ei paina moraali, ei ole oppia oikeasta tai väärästä, ei toisen ihmisen kunnioittamista jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalat vanhemmat, kun kieltää lapselta Herran Jeesuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi