Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-keskustelun tyrehtyminen. Mistä syistä olet jättänyt kirjoittelun sikseen?

Vierailija
21.04.2017 |

Olen käyttänyt tinderiä jonkin aikaa ja ollut pääosin tyytyväinen, jopa iloisesti yllättynyt. Viime aikoina on kuitenkin alkanut käydä sellaista, että lupaavasti alkanut keskustelu lopahtaa yhtäkkiä miehen puolelta. Olen yrittänyt keksiä syitä tähän, mutta aika vaikeaahan se on, kun en omasta mielestäni tee mitään eri tavalla kuin ennenkään. Voi toki olla että tilanne on ihan silkkaa sattumaakin.

Olisi kuitenkin hauska lukea, minkälaisista syistä muiden keskustelut ovat lopahtaneet. Erityisesti te miehet, jotka olette jättäneet vastailematta naiselle, kertokaa tässä anonyymisti syy siihen! Naiset saavat totta kai vastata myös.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on valitettavasti 99% ulkonäöstä johtuvaa, ulkonäkö ei ole mieluinen.

Joku aika sitten joku teki feikkiprofiilin miesmallin kuvilla ja naiset laittoivat loputtomasti viestejä tuolle miehelle koska hänen ulkonäkö oli paras mahdollinen.

Vierailija
2/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastaan aina naisen viesteihin. Voi olla, että  joku toinen nainen on miehen mielestä kiinnostavampi ja keskittyy enemmän tämän kanssa viestittelyyn. Sinussa ei välttämättä ole mitään vikaa mutta ehkä joku toinen on jo ehdottanut treffejä tai muuten ajatusmaailma natsaa paremmin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on valitettavasti 99% ulkonäöstä johtuvaa, ulkonäkö ei ole mieluinen.

Joku aika sitten joku teki feikkiprofiilin miesmallin kuvilla ja naiset laittoivat loputtomasti viestejä tuolle miehelle koska hänen ulkonäkö oli paras mahdollinen.

Jos naisen ulkonäkö ei miellytä, miksi mies kuitenkin aloittaa keskustelun ja jatkaa sitä hyvän tovin? Kysymykseni koskee siis tilannetta, jossa kiinnostusta on selvästi aluksi ollut, mutta keskustelun edetessä se lopahtaa.

ap

Vierailija
4/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen ulkonäkö ei miellytä, miksi mies kuitenkin aloittaa keskustelun ja jatkaa sitä hyvän tovin? Kysymykseni koskee siis tilannetta, jossa kiinnostusta on selvästi aluksi ollut, mutta keskustelun edetessä se lopahtaa.

ap

Itse saatan joskus jutella jonkin aikaa jonkun naisen kanssa koska kukaan muu kiinnostavampi nainen ei juttele sillä hetkellä ja tuo nainen laittoi mulle ekan viestin. Vähän ajan päästä tulen järkiini ja tajuan että tuon näköisen naisen kanssa suhteesta ei tulisi mitään, en pystyisi koskaan kehumaan häntä enkä ihastumaan. Lopetan keskustelun.

Vierailija
5/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vastaan aina naisen viesteihin. Voi olla, että  joku toinen nainen on miehen mielestä kiinnostavampi ja keskittyy enemmän tämän kanssa viestittelyyn. Sinussa ei välttämättä ole mitään vikaa mutta ehkä joku toinen on jo ehdottanut treffejä tai muuten ajatusmaailma natsaa paremmin :)

Tämä onkin ihan ymmärrettävä/todennäköinen syy, ja myös yleisin syy siihen että itse lopetan juttelun jollekulle miehelle.

ap

Vierailija
6/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ehkä mies vaan tsekkailee keltä saisi helpoiten...

Vierailija
7/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Itse saatan joskus jutella jonkin aikaa jonkun naisen kanssa koska kukaan muu kiinnostavampi nainen ei juttele sillä hetkellä ja tuo nainen laittoi mulle ekan viestin. Vähän ajan päästä tulen järkiini ja tajuan että tuon näköisen naisen kanssa suhteesta ei tulisi mitään, en pystyisi koskaan kehumaan häntä enkä ihastumaan. Lopetan keskustelun.

Minä en laita koskaan ensimmäistä viestiä miehille, ja syy siihen on juuri siinä että osa miehistä painaa sydäntä silloinkin kun eivät ole oikeasti edes kovin kiinnostuneita. Kaikki käymäni keskustelut ovat siis sellaisia, jotka mies on aloittanut.

ap

Vierailija
8/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Omalla kohdalla olen jättänyt jutut kesken juuri muutaman tyypin kanssa, jotka alkuun kiinnosti. Mikä siinä on kun toinen vaan kirjoittaa kaikkea mahdollista itsestään, päivänkulustaan jne. mutta ei kysy minulta mitään eikä toivottele edes hyvää työpäivää tms. muita juttuja, joita itse laitan. Ei kiinnosta monologimiehet. 

Vierailija
9/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet liian vakavan oloinen. Jos etsivät helpompaa tsirpulaa.

Vierailija
10/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se keskutelun sujuminen vaatii, että kumpikin ovat sosiaalia ja ainaki jollain tavalla kiinnostuneita toisesta. Osan kanssa sujuu paremmin ja osan kanssa huonommin. Jos mitään yhteistä ja/tai yhteyttä ei löydy niin kuka sitä tyhjänpäiväistä "mitä kuuluu?" tason läpinää jaksaa kovin montaa tuntia.

Vierailija
11/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ehkä mies vaan tsekkailee keltä saisi helpoiten...

Tämäkin on varmaan yleistä. Minä kuitenkin perkaan matcheista ensimmäiseksi pois tällaiset tsekkailijat, koska en ole kiinnostunut heistä. Vasta sen perkaamisen jälkeen alan jutella laveammin niiden kanssa, joita selvästi kiinnostaa muukin kuin irtoseksi. Nyt siis kiinnostavat erityisesti syyt siihen, miksi tällainen keskustelu voi lopahtaa. Tajuan, että en täältä tule saamaan vastauksia, jotka koskisivat juuri minun keskustelujani, mutta olisi kiva siitä huolimatta lukea esimerkkejä siitä, mikä on ollut se ns. viimeinen pisara, joka sai kiinnostuksen lopahtamaan keskustelun aikana.

...Tai no, voi kai olla niinkin, että miestä kiinnostaa sekä irtoseksi että vakavammat jutut, ja hän laittaa vakavamman kehittelyn telakalle kun avautuu tilaisuus irtoseksiin? :D Tämä voisi selittää, miksi keskusteluni ovat alkaneet lopahdella erityisesti nyt kevätauringon ilmestyttyä ja päivien pidennyttyä. Ehkäpä irtoseksiä etsivät naiset ovat aktivoituneet tinderissä. :)

ap

Vierailija
12/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se keskutelun sujuminen vaatii, että kumpikin ovat sosiaalia ja ainaki jollain tavalla kiinnostuneita toisesta. Osan kanssa sujuu paremmin ja osan kanssa huonommin. Jos mitään yhteistä ja/tai yhteyttä ei löydy niin kuka sitä tyhjänpäiväistä "mitä kuuluu?" tason läpinää jaksaa kovin montaa tuntia.

En minä itsekään jatka sellaista keskustelua, jossa ei ole löydetty mitään yhteistä. Enkä ihmettelisi jos toinen osapuoli ei jatkaisi sellaista.

ap

Vierailija
13/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitatko liian pitkiä viestejä niille? Vähän tuntuu siltä.

Vierailija
14/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on aina näihin sama: miehellä on jotain mielenkiintoisempaa sillä hetkellä. Toinen nainen, videopeli jne. Jos olet miehen saavutettavissa olevassa kategoriassa parasta A-ryhmää saat viestejä varmasti ja nopeasti.

Vierailija
15/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitatko liian pitkiä viestejä niille? Vähän tuntuu siltä.

Minulla on tapana vastailla suunnilleen saman mittaisilla viesteillä, joita mies kirjoittaa minulle. Osa kirjoittaa tosi pitkiä juttuja (pidän siitä ja silloin kirjoitan itsekin pitkästi), osa taas enemmän lyhyttä ja flirttailevaa chattailutyyppistä, johon vastaan samalla mitalla. Olen huomannut, että nuo chattailut johtavat helpommin siihen, että on hauskaa (huumorintaju ja erityisesti tilannekomiikan taju tulee esille), ja pidemmät jutut taas vakavaan syvissä vesissä uimiseen. Minussa on siis molemmat puolet aika vahvastikin - hassuttelevat miehet yleensä tykkäävät huumorintajustani paljonkin, kun taas mietiskelyyn taipuvaiset arvostavat syvällistä ajatteluani - mutta on tosi vaikeaa tuoda molempia puolia itsestään esille yhtä aikaa. Yleensä siis yksi mies saa minusta yhdenlaisen kuvan ja toinen taas aika erilaisen, mutta vain harva kattavaa kokonaiskuvaa. 

ap

Vierailija
16/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri Tinderiäni. Siellä on avoimia keskusteluja tällä hetkellä 12 kappaletta ja niistä yhdeksässä nainen on laittanut viimeisimmän viestin.

Syitä vastaamattomuuteen on kolme:

1. En ole kiinnostunut naisesta ja lopetin vastaamisen sellaiseen kohtaan, jossa se oli luonteva lopettaa.

2. En halua vastata, koska keskustelu on siinä pisteessä, että pitäisi ehdottaa tapaamista. Minulla ei ole tällä hetkellä oikein aikaa tapailuun. Seksin merkeissä voisin tavata, mutta keskustelu on vaikuttanut siltä, että nainen olisi kiinnostunut enemmän seurustelumielessä kuin pelkkänä seksijuttuna.

3. Nainen on ollut keskustelussa niin passiivinen, että uskon hänen vastailevan lähinnä ystävällisyyttään, eikä keskustelu todennäköisesti johda mihinkään. Vaikka johtaisikin, niin nainen ei vaikuta kovin kiinnostavalta, koska minä joudun vetämään keskustelua. Esimerkki tästä on, että minä kysyn häneltä kaikkea ja kerron samalla omia juttujani, vaikka hän ei juurikaan niistä kysy. Yleensä keskustelu päättyy siihen, että kommentoin hänen vastaustaan ja samalla kerron jotain itsestäni ja hän vastaa viestiini kohtalaisen lyhyellä viestillä ja tavallaan päättää aiheen, jolloin minun tulisi kysyä jokin lisäkysymys, jotta keskustelu jatkuisi. 

Eli tiivistettynä naisten passiivisuus ja sitten omat syyni (en ehdi/halua tavata). Nämä ovat aika 50/50. tapauksista. 

Vierailija
17/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus on aina näihin sama: miehellä on jotain mielenkiintoisempaa sillä hetkellä. Toinen nainen, videopeli jne. Jos olet miehen saavutettavissa olevassa kategoriassa parasta A-ryhmää saat viestejä varmasti ja nopeasti.

Eikö tämä ole itsestäänselvää? Aloituskysymyksen voisi muotoilla myös seuraavasti: 'Mitkä asiat keskustelussa ovat saaneet sinut ajattelemaan, ettei keskustelukumppanisi ole erityisen kiinnostava?'

Ihan hyviä vastauksia on jo tullut. Konkreettisemmatkin vastaukset olisivat mielenkiintoista luettavaa. Siis mikä on ollut pienin yksittäinen konkreettinen asia, joka on tappanut heränneen kiinnostuksen? Itselläni sellainen taisi olla se, kun kiinnostavalta vaikuttanut mies vastasi humoristiseen/leikkimieliseen haastamiseeni suunnilleen seuraavasti: "Tiedän mitä ajat tässä takaa, mutta lähden leikkiin mukaan, koska se on hauskaa". No haloo? Jos humoristinen nokittelu on hänestä hauskaa, miksei hän vain osoittanut tätä vastaamalla samalla mitalla?  Tuosta selittelystä meni fiilikset, valitettavasti. :/

ap

Vierailija
18/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan itse, jos viestit ovat liian tylsiä. Siellä on niin paljon valinnanvaraa niin en jaksa jauhaa mistään säästä vaan keskustella hauskoista ja omituisista aiheista.

Vierailija
19/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies täällä. Tämä tapaus sattui viime vuoden puolella, elikkä saatiin match ja juteltiin niitä näitä suht pitkään. Kysäisin sitten josko voitaisiin nähdä ja sovittiin päivästä mutta sitten tulikin ikävä este vastaan ja ei nähtykkään. Noh jatkoin jutustelua normaalisti, sillä esteitähän tulee eteen aina välissä, ja näin jatkettiin sitten taas hyvän aikaa. Kyselin sit aina välissä että onko mikä tilanne et voitaisko nähdä (En kysellyt koko ajan vaan noin kahdesti kuussa. Joo tää jatku suht pitkään.) mutta aina oli jotain estettä. Kesä tuli ja ajattelin et nyt olis aikaa mut ei. Jatkettiin keskustelua mutta pitemmällä välillä eli saatettiin jutelta pari kertaa viikossa. Sit kun tää jahkailu vain jatkoi niin viestien välit piteni ja pian vaihdettiin pari sanaa vain viikos kunnes katoin et tätä on jatkunu jo yli puol vuotta ja aina vaan on esteitä sille että käytäisiin vaikka ihan vaan lounasaikaan syömäs/kahvil, niin lopetin viestien lähettelyn. Olin siis ollut koko ajan se joka aloittaa keskustelun, hän ei aloittanut sitä missään vaiheessa.

Näin jälkeenpäin tullut vähän mietittyä että mikä täs oli, sillä eihän nyt kukaan roikota ketään puolta vuotta ilman että sanoisi ettei kiinnosta (Vai?). Naispuoliset tututkin ihmettelivät tilannetta.

Noh Tinder taas käytös ja huomasin eilen että ko. henkilö on edelleen siellä eli etsii kai seuraa edelleen.

Vierailija
20/99 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa on siis molemmat puolet aika vahvastikin - hassuttelevat miehet yleensä tykkäävät huumorintajustani paljonkin, kun taas mietiskelyyn taipuvaiset arvostavat syvällistä ajatteluani - mutta on tosi vaikeaa tuoda molempia puolia itsestään esille yhtä aikaa.

Mulla oli ihan sama ongelma kun sulla! Itsehän jo siis poistin Tinderin, kun sitä oli mulle enemmän haittaa kuin hyötyä. Jäin aina kakkoseks, aina löyty se parempi nainen jostain. En mä tiedä, oon jo luovuttanut miesten suhteen ja totutellut ajatukseen, että ei mulle vaan löydy ketään. :D Onnea sulle etsintöihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi