Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rakastun uudelleen omaan mieheen ja unohdan ihastuksen?

Vierailija
20.04.2017 |

Miten se onnistuu? Nytkin taistelen itseäni vastaan etten laittais ihastukselle viestiä :( kauhea ikävä sitä. Ollaan viestitelty. Ei tapailtu tms.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Antaisin mitä vaan jos nämä tunteet saisi kohdistumaan omaan mieheen. En pysty vaan vastustamaan.

Vierailija
2/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö elämään ilman nykyistä miestäsi? Tää kysymys auttaa mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksenkin kanssa tulisi arki. Eikö ihastusta voisi pitää vain energian lähteenä nykyisessä arjessa. Ei kaikkia tarvitse omistaa. Jos se pysyy ystävyytenä, niin silloin se on ok...

Vierailija
4/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tapaturma, enpä paljon enää ehtinyt ajatella ihastusta eikä se myöskään näyttänyt mitään empatiaa minua kohtaan (työkaveri siis) joten.. Joskus siihen tarvitaan oikeasti luonnonvoimia.

Vierailija
5/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua erota miehestäni. Enkä halua muuttaa pois kotoa. En edes tiedä mitä ihmettä haluan koko ihastuksesta :( mulla on ikävä sen viestejä. Ne saa mut hymyilemään. Ja mahanpohjan kutiamaan.

Vierailija
6/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia olette kotioloissa kun olette ihastuneita?

Vierailija
7/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua erota miehestäni. Enkä halua muuttaa pois kotoa. En edes tiedä mitä ihmettä haluan koko ihastuksesta :( mulla on ikävä sen viestejä. Ne saa mut hymyilemään. Ja mahanpohjan kutiamaan.

Mun ihastus hiipui vuosia sitten mutta edelleen pidetään yhteyttä. Enää ei mahanpohja kutia vaikka se laittais minkälaista viestiä 😅👍

Vierailija
8/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona iloinen ja hyväntuulinen kun ihastuksen kanssa on paljon viesteilyä. Kun vähemmän muutun äksyksi ja poissaolevaksi.

Vierailija
9/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin mullakin. Nytkin vähemmän hyväntuulinen kun tässä murehdin ja murjotan.

Vierailija
10/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistin tänään "välit poikki" eli yritän lopettaa (taas). Olemme molemmat naimisissa ja tämä on vaan niin väärin. Seurauksena olen hulluna ahdistuksesta ja ikävästä jo muutaman tunnin jälkeen. Miten pystyisin lopettamaan?

Vierailija
11/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pistin tänään "välit poikki" eli yritän lopettaa (taas). Olemme molemmat naimisissa ja tämä on vaan niin väärin. Seurauksena olen hulluna ahdistuksesta ja ikävästä jo muutaman tunnin jälkeen. Miten pystyisin lopettamaan?

Vittu mitä valitusta. Eroa ja aloita yhteinen elämä uuden kumppanisi kanssa. Et sä ainakaan miestäsi rakasta niin miksi edes olet väkisin parisuhteessa hänen kanssaan??!

Vierailija
12/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona iloinen ja hyväntuulinen kun ihastuksen kanssa on paljon viesteilyä. Kun vähemmän muutun äksyksi ja poissaolevaksi.

Sama!

Vierailija
13/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että "unohtamaan Uunon"..

Vierailija
14/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin annoin oikein tiukat pakit ja nyt harmittelen miksei se laita viestiä.

Vierailija
15/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan usein nuo hommat päätyy joko siihen että päädytte sänkyyn ja ajan myötä taika hajoaa, ajaudutte suhteeseen tai jäät kiinni. Harvalla on voimia katkaista vahvaa ihastusta tuosta vaan ilman syytä, mikä olisi tietysti paras vaihtoehto.

Yritä järkeillä kumpi miehistä on oikeasti parempi vaihtoehto, oma miehesi vai ihastus. Ja tulisiko suhteesta pidemmän päälle mitään.

Ja se huuma tosiaan loppuu kaikkien kanssa joskus. Yleensä salailu tekee suhteesta viehättävämmän kuin se oikeasti olisi.

Niin monta suhdetta ja perhettä on hajonnut sivusuhteiden vuoksi, jotka sitten päivänvalossa eivät toimikaan taian haihduttua.

Vierailija
16/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niitä, jotka eivät ole kasvaneet aikuisiksi. Aina pitää olla elämässä se ihastumisen huuma, kohteet vaan vaihtuu.

Vierailija
17/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan usein nuo hommat päätyy joko siihen että päädytte sänkyyn ja ajan myötä taika hajoaa, ajaudutte suhteeseen tai jäät kiinni. Harvalla on voimia katkaista vahvaa ihastusta tuosta vaan ilman syytä, mikä olisi tietysti paras vaihtoehto.

Yritä järkeillä kumpi miehistä on oikeasti parempi vaihtoehto, oma miehesi vai ihastus. Ja tulisiko suhteesta pidemmän päälle mitään.

Ja se huuma tosiaan loppuu kaikkien kanssa joskus. Yleensä salailu tekee suhteesta viehättävämmän kuin se oikeasti olisi.

Niin monta suhdetta ja perhettä on hajonnut sivusuhteiden vuoksi, jotka sitten päivänvalossa eivät toimikaan taian haihduttua.

Kiitos tästä viestistä. Tiedän että joka sana on totta. Silti haluaisin pitää taian voimassa niin kauan kuin mahdollista. En tiedä olenko koskaan tuntenut samalla tavalla ennen elämässäni. Ja tuntuu niin typerältä, koska tiedän että tämä ei ole "todellista". Mutta kysymys pyörii mielessä, että "tätäkö tämä sitten on" = tasapaksua "ihan hyvää" elämää saman vanhan puolison kanssa ikuisesti. Ilman perhosia ja kipinää loppuelämä. Huoh.

Vierailija
18/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä viestistä. Tiedän että joka sana on totta. Silti haluaisin pitää taian voimassa niin kauan kuin mahdollista. En tiedä olenko koskaan tuntenut samalla tavalla ennen elämässäni. Ja tuntuu niin typerältä, koska tiedän että tämä ei ole "todellista". Mutta kysymys pyörii mielessä, että "tätäkö tämä sitten on" = tasapaksua "ihan hyvää" elämää saman vanhan puolison kanssa ikuisesti. Ilman perhosia ja kipinää loppuelämä. Huoh.

Kyllä se voi olla ihan todellista. Miksi ei olisi? Mikä totuus se on, että huuma loppuu tai että se uusi ei oikeasti olisi sinulle sopivampi kumppani? Älyttömiä yleistyksiä vaan.

Vierailija
19/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te akat sekasin.. :D

Vierailija
20/21 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voi olla ihan todellista. Miksi ei olisi? Mikä totuus se on, että huuma loppuu tai että se uusi ei oikeasti olisi sinulle sopivampi kumppani? Älyttömiä yleistyksiä vaan.

Voi miten ihana olisi uskoa tähän ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme