Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä lapseton varasin kesälomani ihan piruuttaan heinäkuun ajaksi

Vierailija
19.04.2017 |

Koska mä voin

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululaisilla on lomaa koko kesä- ja heinäkuu + vielä puoli elokuutakin, joten eiköhän siinä voi lomailla myös muulloin kuin heinäkuussa.

Ja ainakin meillä kahden vanhemman lapsiperheille juuri vähiten menoja viikonloppuisin on, koska lapset vievät aikaa. Eli aikuisilla ei ole omia menoja, jotka rajoittavat viikonloppu- tai iltatöitä. Meillä ainakin viikonloppu- ja iltatyöt menevät täysin lapsettomien ehdoilla, joilla yleensä on paljon enemmän sitoumuksia ja menoja.

Vierailija
42/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olenkin koko vuoden lomalla, koska voin.

T. Äitiyslomalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö. Kalleimmat matkat.

Vierailija
44/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Rahaa löytyy.

-ap

Vierailija
45/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei matkustele lomilla :)

Vierailija
46/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos ei mene mihinkään.

Vierailija
47/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lapsellinen loikoilen työttömyyskorvauksella koko kesän ja vielä enemmän.

Vierailija
48/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, pidä puoliasi! Sekä töissä että tällä palstalla :) Maailmannapaämmiä äityleitä täällä riittää, suksikoon ne kuuseen.

Vierailija
49/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin

Ilkeä. Miten se liittyy johonkin. Olet vain ilkeä ihmisparka.

Vierailija
50/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan ok jos pidät lomasi heinäkuussa koska HALUAT lomailla silloin. Siihen sinulla on yhtäläinen oikeus kuin muillakin. Mutta jos oikeasti teit sen vaan ihan piruuttasi kuten annoit ymmärtää olet ilkeä. Miksi haluat hankaloittaa toisten elämää jos et itse siitä edes mitenkään koe hyötyväsi vaan ihan vaan piruuttaan koska voit?

Vierailija
51/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sehän on kätevää, jos äiti on heinäkuun lomalla ja isä elokuun, saa lapset olla kauemmin vanhempien kanssa kotona.

Vierailija
52/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen lapseton opettaja, lomailen helpohkosta asiantuntijatyöstäni 10 viikkoa, eli koko kesän.

Mitähän reissuja sitä tekisi... <3

Vierailija
53/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monillahan se lapsi on juurikin se, joka kärsii, jos vanhemmilla ei lomaa kesällä. Jos ajatellaan esim.tilanne, että yh-vanhempi ja sillä pieni ekaluokkalainen. Työkaverit nappaavat kesäkuukaudet ja yyhoolle jää toukokuu tai elokuu. Pieni koululainen, joka sekin kaipasi lomaa, ei saakaan viettää sitä vanhempansa kanssa, vaan joutuu hoitoon, heräämään aamulla varhain jne.

Tiedänkin tälläisen tapauksen, kaksikin. Toinen oli tosin vanhemman valinta, loman olisi saanut, mutta ahmaisi itselleen lomallaan toiselta alalta sijaisuuden ja näin ei lapsikaan saanut lomaa. Ja tuossa ei ollut edes rahasta kiinni, äiti vaan työnarkomaani ja halusi sanojensa mukaan viettää päivänsä aikuisten seurassa ettei pää hajoa.

Ja aapee, on hyvä, että saat pitää lomasi sinäkin heinäkuulla, mutta jos se sinulle oikeastaan yksi lysti ja teet sen vain piruuttaan, niin onneksi en tunne sinua. Maailma on ikävä paikka vain ilkeiden ihmisten takia.

Vierailija
54/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee paljon kesätyöntekijöitä, joten varasin loman pahimpaan perehdytysajankohtaan. Ihanaapalata takaisin, kun kaikki tietävät edes alkeet hommista!

Vierailija
55/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä lomaa ollenkaan. Heinäkuu on ihana kuukausi töissä kun on niin rauhallista ja ap:n kaltaiset poissa :D t.2:n äiti.

Vierailija
56/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan sitä rentoa heinäkuuta töissä niiin paljon, että haluan aina lomailla elokuussa :D Toimistolla on kesällä ihana tunnelma, asiakkaat lomailee ja on aikaa tehdä kaikkia rästihommia paremman puutteessa. Voi käyttää kertyneitä ylityötunteja ja venyttää lounastaukoa vailla huonoa omaatuntoa. Kesätyöntekijät tuo kaivattua vaihtelua ja muutenkin on hyvä fiilis :D Ja elokuussa ei sitten ole enää suurta lapsiperheryysistä lomakohteissa, säät on yleensä kesän parhaat ja hinnat jo huokeamman puolella :) Mutta hyvä, että joku haluaa lomailla heinäkuussakin!

Vierailija
57/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä otin kesäkuun lomaa ja heinäelokuun hoitovapaata. koska mä voin.

Vierailija
58/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Olisin saanut loman elokuussa, joten otin hoitovapaata kesä-heinäkuuksi. Koska mä voin.

Vierailija
59/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en haluaisi pitää lomaa heinäkuussa, koska sillon on mukavaa olla töissä, kun on hiljaista. Myös matkustaminen on yleensä normaalia kalliimpaa heinäkuussa. Jos itse saisin päättää lomani, niin pitäisin osan toukokuussa ja osan elokuun loppupuolella.

Vierailija
60/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä heinäkuusta tekee niin ihmeellisen lomakuukauden, että siitä pitää oikein tapella? Minusta silloin on kiva olla töissä, koska on hiljaista ja leppoisaa. Suomen sää on arvoitus, joten koskaan ei tiedä, milloin ne parhaimmat lomakelit ovat. Heinäkuussa on myös joka paikassa tungosta ja hinnat ovat kalliimmat kuin muina kuukausina. Minä en koskaan pidä lomaani heinäkuussa, paitsi jossei ole aivan pakko. En myöskään ymmärrä ap:n logiikkaa. Mitä järkeä on tuollaista tehdä ihan vaan kiusan vuoksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme