Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä lapseton varasin kesälomani ihan piruuttaan heinäkuun ajaksi

Vierailija
19.04.2017 |

Koska mä voin

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yhden kerran, olitpa ovela.

Vierailija
22/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en näe mitään syytä maksaa joka hommasta kaksinkertaista hintaa vaan sen takia että heinäkuu. Siksi olen lomalla yleensä elokuun. T: toinen lapseton

+ duunissa on ihan kuollutta koko heinäkuun, mutta elokuussa on jo ihan täysi meno päällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lapseton pidän syyskuussa. Kesällä on ihan Jees olla töissä, meillä ainakin on suhteellisen rauhallista. Mä lähden ihmettelee maailmaa ku syksy saapuu. mun puolesta olkaa te lapsienne kanssa kesällä, mä nautin sit erillälailla syksyllä.

Vierailija
24/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kukin vuorollaan. Varaudu vaan siihen, että jos sinulla on joskus lapsia tai läheinen, jonka kanssa haluat lomailla yhtä aikaa, niin ei joustoa välttämättä sitten tule työkavereilta.

Meillä on hyvä työporukka ja lomat pyritään jakamaan toisia kuunnellen. Jos on mahdollista antaa lomat kesä-heinäkuulla niille, joilla lapsia, niin ne annetaan. Tai kuukausi jaetaan puoliksi.

Itselläni loma nyt heinä-elokuulla, mutta jos lapset olisivat kaikki isoja, tykkäisin pitää elo-tai syyskuulla.

Pitäisi muistaa, että tekemällä kiusaa työkaverille, kiusaa samalla lapsia.

En tarkoita, että lapsettomille ei kuulu kesäkuukaudet, mutta aapeen asenne tuntuu olevan ikävä. Juttu olisi kuullostanut mukavammalta näin: On mukavaa, että voin pitää minäkin joskus lomaa heinäkuulla, vaikkei minulla lapsia olekaan.

Mutta minkäs aapee luonnolleen voi..

Vierailija
25/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minö en taas halua lomaa elokuuksi, koska silloin muualla Euroopassa on lomasesonki, ja kaikki on kalliimpaa ja taloja vaikea saada vuokrattua kohtuuhintaan. Nyt on lomakuukausi kesä- heinäkuussa, ja sai talon kuukaudeksi sopuhintaan.

Vierailija
26/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on duuni, jossa on heinäkuussa vähiten töitä. Joten mä olen aina töissä heinäkuun, ja loman pidän kesäkuussa. Ihana vaan kupeksia hiljaisessa toimistossa ja surffailla netissä, pitää pitkät lounastauot ja etäpäiviä paljon. Ihmettelen, miksei muut ole tajunneet tätä neroutta.

Vierailija
27/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä aloitan lomani kesäkuun alussa ja menen töihin vasta elokuussa. Vaihdan samalla muiden lapset omiini. Ai miksikö? No koska mä voin.

T. ope

Vierailija
28/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä minusta nyt selän takana puhuvat. Ite ovat olleet mua kohtaan aina joustamattomia asiassa kuin asiassa niin nyt saavat maistaa omaa lääketettään.

Ei lasten vanhempien pidä olla maailman napa.

-ap

Vierailija
29/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kunnia heinäkuun lomalle. Mutta itsetutkiskelu kannattaisi, jos tuo "piruuttaan" on se motiivi.

Vierailija
30/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en näe mitään syytä maksaa joka hommasta kaksinkertaista hintaa vaan sen takia että heinäkuu. Siksi olen lomalla yleensä elokuun. T: toinen lapseton

+ duunissa on ihan kuollutta koko heinäkuun, mutta elokuussa on jo ihan täysi meno päällä...

Juu. Mä olin aina lomalla joko kesä- tai elokuussa, kun olin sinkku.

Aina pääsi halvemmalla matkoille, eikä ollut niin hirveää turistiryysistä - ja tosiaan se heinäkuu on ihanan leppoisa töissä. Ei tarvi stressata vaan voi ottaa kerrankin ihan rauhallisesti :)

Nykyisin olen aina lomalla heinäkuussa, mutta se on pakkokin, jos haluaa lomailla yhdessä perheen kanssa.

Vierailija
31/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pitää lomansa silloin kun haluaa, eri asia sopiiko se esimiehellesi.

Vierailija
32/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen työtön ja aion olla koko pitkän kesän lomalla ja nauttia lasten kanssa olosta mökillä ja mummolassa sekä elokuussa on suunnitelmissa edullinen äkkilähtöloma Kreikkaan tai Mallorcalle ☀️. Toivottavasti TE keskuksesta ei soitella.

Vierailija
33/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Mä ymmärrän ihan hyvin, että ne lapsiperheet haluavat lomailla heinäkuussa ja koko perhe yhdessä, mut lapsiperheet taas ei ymmärrä, että se lapsetonkin on ihminen, silläkin on elämä - vieläpä ihan yhtä arvokas kuin lapsellisilla, ja sekin haluaisi joskus edes olla keskikesällä lomalla ja olla lomalla samaan aikaan ehkäpä kuin puoliso.

Inhoan niin paljon sitä väheksyvää asennetta, että lapseton voi olla kauneimman kesän/kaikki juhlapyhät/viikonloput/illat aina vaan töissä, koska ei ole niitä lapsia, niin eihän sillä ole mitään elämää tai ihmissuhteita. 

Onko joku joskus oikeasti ollut tuota mieltä, vai olkiukkoako rakentelet?

Kyllä minä ainakin suon kesälomat lapsettomillekin vuorollaan heinäkuulle, jos ei kellään ole pakottavaa tarvetta saada lomansa siihen. Esim. viime vuonna se pakottava tarve oli kuusikymppisellä työkaverillani, jolle osui heinäkuulle omat synttärit ja tyttärensä häät.

Tosin jos on vaikkapa yhäri ja lasten pk kiinni heinäkuun, niin kyllä mä ainakin koen, että se on inasen tärkeämpi peruste olla heinäkuussa lomalla kuin pelkkä "vittu mä lomailen, koska mä ja mun oikeudet" -kiukuttelu.

Ei se montaa vuotta kestä tuo, ja sitten kun lapset menevät kouluun, on taas jo aivan sama, lomaileeko kesä- vai heinäkuussa.

Ps. Mun loma alkaa kesäkuun tokalla viikolla ja päättyy heinäkuun puolivälissä. Olen lomaillut heinäkuun vissiin kerran parinkymmenen vuoden aikana.

Vierailija
34/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuu on paskin lomailla, kun kaikki paikat on täynnä itsekeskeisiä ihmisiä.

Vierailija
35/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö,mitä sitten.

En ymmärrä pointtia.

Vierailija
36/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa lomaa sulle!

Jostainhan sunkin reppanan on nautittava, kun et kykene lapsia saamaan.

Vierailija
37/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elo-syyskuussa on parhaimmat kelit.

Vierailija
38/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä minusta nyt selän takana puhuvat. Ite ovat olleet mua kohtaan aina joustamattomia asiassa kuin asiassa niin nyt saavat maistaa omaa lääketettään.

-ap

Onhan tää aika liikuttavaa. Sä oot ap oikeesti ihan yhtä tärkeä, kuin ne perheellisetkin ja ansaitset loman heinäkuussa. Se on ihan ok. Sä olet maailman napa! Ja ne perheelliset on ihan paskana siellä töissä heinäkuussa. Helpottaako? Onko nyt parempi mieli?

Vierailija
39/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Onhan tää aika liikuttavaa. Sä oot ap oikeesti ihan yhtä tärkeä, kuin ne perheellisetkin ja ansaitset loman heinäkuussa. Se on ihan ok. Sä olet maailman napa! Ja ne perheelliset on ihan paskana siellä töissä heinäkuussa. Helpottaako? Onko nyt parempi mieli?

Helpottaa. On parempi mieli. Muuta kysyttävää?

-ap

Vierailija
40/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Helpottaa. On parempi mieli. Muuta kysyttävää?

-ap

Siinä ne tärkeimmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan