Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä lapseton varasin kesälomani ihan piruuttaan heinäkuun ajaksi

Vierailija
19.04.2017 |

Koska mä voin

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sä voit. :)

Vierailija
2/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet nyt kamala ihminen kun poljet lapsiperheisin oikeuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä lapsellinen varasin toukokuulle. Ei tartte olla penskojen kaa jee!

Vierailija
4/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Nauti lomasta!

Vierailija
5/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla on kiva loma. Minä kolmen lapsen äiti taas varasin kesäloman ihan kesäkuuhun, koska tuntui siltä, että olen todella kovasti sen loman tarpeessa. Onneksi tuo sopi hyvin työkavereiden suunnitelmiin.

Vierailija
6/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lapsellinin varasin kesä- ja heinäkuun. Koska mä voin. Tai okeasti vain kahdeksan viikkoa, eli viikon olen vielä kesäkuun alussa.

Vierailija
7/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin.

Vierailija
8/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Mä ymmärrän ihan hyvin, että ne lapsiperheet haluavat lomailla heinäkuussa ja koko perhe yhdessä, mut lapsiperheet taas ei ymmärrä, että se lapsetonkin on ihminen, silläkin on elämä - vieläpä ihan yhtä arvokas kuin lapsellisilla, ja sekin haluaisi joskus edes olla keskikesällä lomalla ja olla lomalla samaan aikaan ehkäpä kuin puoliso.

Inhoan niin paljon sitä väheksyvää asennetta, että lapseton voi olla kauneimman kesän/kaikki juhlapyhät/viikonloput/illat aina vaan töissä, koska ei ole niitä lapsia, niin eihän sillä ole mitään elämää tai ihmissuhteita. 

Vierailija
9/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös teillä ole kesälomasijaisia. Minnulla on. Se 8 viikkoa lomaileva,

Vierailija
10/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä opiskelin opettajaksi.

Vierailija
11/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululaisilla on lomaa kesäkuun alusta elokuun puoliväliin, joten heinäkuu ei todellakaan ole mitenkään erityisesti lapsiperheiden etuoikeus.

Vierailija
12/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse silloin kun ei ollut lapsia, tykkäsin matkustella Euroopassa touko- ja kesäkuussa, kun kaupungit eivät ole täynnä turisteja, sää mukava kaupunkilomaan ja hinnat heinäkuuta edullisemmat.

Mutta jokainen tavallaan. Itsekin tänä vuonna sain loman heinäkuulle, joka on kiva lasten hoidon kannalta.

Vierailija
13/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en näe mitään syytä maksaa joka hommasta kaksinkertaista hintaa vaan sen takia että heinäkuu. Siksi olen lomalla yleensä elokuun. T: toinen lapseton

Vierailija
14/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Mä ymmärrän ihan hyvin, että ne lapsiperheet haluavat lomailla heinäkuussa ja koko perhe yhdessä, mut lapsiperheet taas ei ymmärrä, että se lapsetonkin on ihminen, silläkin on elämä - vieläpä ihan yhtä arvokas kuin lapsellisilla, ja sekin haluaisi joskus edes olla keskikesällä lomalla ja olla lomalla samaan aikaan ehkäpä kuin puoliso.

Inhoan niin paljon sitä väheksyvää asennetta, että lapseton voi olla kauneimman kesän/kaikki juhlapyhät/viikonloput/illat aina vaan töissä, koska ei ole niitä lapsia, niin eihän sillä ole mitään elämää tai ihmissuhteita. 

Onneksi on kiertävät lomavuorot. Juhlapyhätkin osuu jokaiselle vuorollaan, jos ei ole vapaaehtoisia töihin.

Vierailija
15/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa heinäkuuksi vaan 10 päivää lomaa, että niitä riittää kaikille halukkaille. Tasapuolista niin lapsellisille kuin lapsettomillekin.

Vierailija
16/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun loma..........ei kesalla.

Vierailija
17/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti heinäkuu oli sinulle itsellesikin se paras vaihtoehto, eikä kiusa osunut omaan nilkkaan. Kurja jos olisit halunnut lomasi mielummin elokuuksi ja nyt joudutkin ottamaan heinäkuun vain että voit olla kiusaksi. No ehkä saat siitä enemmän nautintoa kuin lomasta parhaiten itsellesi sopivaan ajankohtaan.

Vierailija
18/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On otettava esiin kiinostus kiikarit ja sitten voin perehtyä viestiisi tarkemmin

Vierailija
19/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en näe mitään syytä maksaa joka hommasta kaksinkertaista hintaa vaan sen takia että heinäkuu. Siksi olen lomalla yleensä elokuun. T: toinen lapseton

Sama muuten pätee syyslomaan ja hiihtolomaan. Pidetään aina lomat ihan muina aikoina, koska ovat kalleimpia aikoja matkustaa. Ja lapsia on.

Vierailija
20/65 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lomaillaan elokuussa. Kiva kun saa lomailla ihan rauhassa, ilman että on ryysistä joka paikassa. Ja heinäkuussa on normaalia rennompi meininki töissäkin.

T. Kahden pikkulapsen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme