Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin kaverin kanssa tanssiravintolassa ja mies haki tanssimaan ja kaveri paljasti sen miehelleni

Vierailija
19.04.2017 |

En ole tanssinut vuosiin ja rakastan tanssimista. Luovuin tanssista koska mies ei pitänyt siitä että tanssin vieraiden miesten kanssa ja hän itse ei osaa tanssia eikä halua opetella.
Ravintolassa sitten lauantaina mua tultiin hakemaan tanssimaan ja jostain syystä suostuinkin. Kaverikin rohkaisi että kyllä sä nyt yhden tanssin voit tanssia. Olisin tanssinut mielelläni vaikka koko illan mutta jätin siihen yhteen tanssiin. Vähän harmitti se yksikin tanssi koska tiesin että mieheni ei siitä tykkäisi.
No mitä teki kaverini? Otti kuvan minusta tanssimassa tuntemattoman miehen kanssa ja lähetti sen sunnuntaina aamulla miehelleni facebookin kautta! (En tiennyt että kaveri oli ottanut kuvan.) Mies suuttui miksi en ollut kertonut ja kyseli nautinko tanssista. Sanoin että olihan se ihan kivaa. Mies kyseli missä tuo vieras mies piti käsiään, vaihdoinko puhelinnumeroita (?!), hyväilikö mies samalla. Nyt mies pitää edelleen mykkäkoulua.
En tiedä kumman käytös järkyttää eniten, mieheni vai kaverini. Vai teinkö sittenkin itse väärin?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on idiootti joka tapauksessa, kun selän takana toimii noin. Miehen kanssa sun pitää puhua. Jos oli oikeasti kyse tanssimisesta eikä toiseen ihmiseen nojailusta läheisissä tunnelmissa, niin on omituista käytöstä mieheltäsi.

Vierailija
42/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

No provoltahan juttu tietysti vaikuttaa, eräänlaiselta hienovaraisesti muotoillulta versiolta tuosta "haluaisitko tietää, jos sinua petetään" -aloituksesta :)

Mutta vastataan nyt silti: ap. teki itse väärin, jos hän on miehensä kanssa sopinut, ettei vieraiden kanssa tanssita, mutta silti tanssii. Ap:n kaveri on kaksimielinen, kun usutti ap:tä sopimusrikkomukseen (jos siis kerran tiesi tilanteesta) ja siten hänen motiivinsa on kyseenalainen.

Kaksimielinen? Tarkoitat varmaan, että kaksiNAAMAINEN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti miksi ihmiset jaksavat vastailla näihin provoavauksiin???

Jaksoithan sinäkin. Mutta oikeasti, tuollaisia ihmisiä on olemassa. Kaikenlaista löytyy. Hyvä jos ei omalle kohdalle satu.

Vierailija
44/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehesi suuttui niin että ottaa eron. Ymmärrän kaverisi käytöksen tältä kantilta; pääsisit kätevästi eroon moisesta mulkkendaalista.

Tanssiminen vain on niin ihanaa, etten ymmärrä ihmisiä, jotka näkevät siinä jotain pahaa.

Kaveri toimi selän takana, pääset kätevästi eroon myös moisesta tekoystävästä. Oikea ystävä ei olisi menetellyt noin, sillä luottamus romuttuu kun toisen selän takana toimii noin. Kaverihan alentuu vaikka mihin temppuihin ja yrittää vaikuttaa (manipuloida) toisten elämää sillä miten sitä itse katselee.

Vierailija
45/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ap meni tanssiravintolaan, jollei ollut aikomusta tanssia?

Vierailija
46/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistähän tuo on.

Vierailija
47/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti miksi ihmiset jaksavat vastailla näihin provoavauksiin???

Joo, parempi jos ei kukaan enää täällä vauvalla vastaa mihinkään aloitukseen mikä vois olla provo! Eiku...